Ja, de normale 2 uur durende uitzending. Daarin 1 nummer Kills en 1 nummer Beady Eye, maar in de nacht van Lowlands zie je soms 5 of 6 nummers van een band (bv Fleet Foxes, Deus, Arctic Monkeys).quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 13:27 schreef markoning het volgende:
Is er van de zondag helemaal niets? Lijkt me heel stug
Dit en die van Paul Kalk en Aphexquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 13:24 schreef Mexicaantje. het volgende:
Ik wil de sets van Collabs, Sandwell District en Fake Blood hebben.
Ik heb de eerste avond staan kotsen omdat ik zo last had van maagzuur en mijn tabletten vergeten wasquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 12:32 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Ik was bijna flauwgevallen door rugpijn. Fijn als je je rugtas vergeet en je het met een schoudertas moet doen.
quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 13:24 schreef Mexicaantje. het volgende:
Ik wil de sets van Collabs, Sandwell District en Fake Blood hebben.
vond t maar n beetje een raar ding zo ja. Je kon overal op t terrein gewoon lekker feesten, waarom in zon klein kuttentje buiten t terrein gaan staan?quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 13:39 schreef MaJo het volgende:
En sinds wanneer is de "24-uurstent" maar van 0:00 tot 7:00 open?Weet dat hij nooit de hele nacht open is maar dat ie nu zelfs 's avonds dicht was?
Omdat dat ook heel gezellig kan zijn en altijd is geweest.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 13:42 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
vond t maar n beetje een raar ding zo ja. Je kon overal op t terrein gewoon lekker feesten, waarom in zon klein kuttentje buiten t terrein gaan staan?
O toch wel! Dacht dat ie nog vetter was, maar dit is ook lekker.quote:
Vorig jaar ook tot 7 en zondag op maandag tot 10u (nu al half 8? Wat ik erg jammer vond).quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 13:39 schreef MaJo het volgende:
En sinds wanneer is de "24-uurstent" maar van 0:00 tot 7:00 open?Weet dat hij nooit de hele nacht open is maar dat ie nu zelfs 's avonds dicht was?
Ohquote:
Zaterdagnacht rond 5en was de DJ ook niet echt geinspireerd bezig. Saaie minimal werkte niet echt sfeerverhogend.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 13:42 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
vond t maar n beetje een raar ding zo ja. Je kon overal op t terrein gewoon lekker feesten, waarom in zon klein kuttentje buiten t terrein gaan staan?
Dat is al jaren zo. Ik kom sinds 2006 op Lowlands, dus ik weet niet precies hoe het daarvoor zat, maar toen heette het al geen 24-uurstent meer. Iedereen noemt het echter stug jaar na jaar nog steeds wel zo.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 13:39 schreef MaJo het volgende:
Het is zelfs nog een keer de Duracell-tent geweest tussendoorquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 13:54 schreef Breuls het volgende:
[..]
Dat is al jaren zo. Ik kom sinds 2006 op Lowlands, dus ik weet niet precies hoe het daarvoor zat, maar toen heette het al geen 24-uurstent meer. Iedereen noemt het echter stug jaar na jaar nog steeds wel zo.
Ja, echt een gruwelijk onding was datquote:
Hm, daar staat me nog wel iets van bij, al was ik het ook wel vergeten.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 13:55 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Het is zelfs nog een keer de Duracell-tent geweest tussendoor
Daar viel toen om middernacht op donderdag de stroom uitquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 13:57 schreef Breuls het volgende:
[..]
Hm, daar staat me nog wel iets van bij, al was ik het ook wel vergeten.
Als ik shag rook, dan rook ik ook nog steeds halfzwaar.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 13:54 schreef Breuls het volgende:
[..]
Dat is al jaren zo. Ik kom sinds 2006 op Lowlands, dus ik weet niet precies hoe het daarvoor zat, maar toen heette het al geen 24-uurstent meer. Iedereen noemt het echter stug jaar na jaar nog steeds wel zo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |