Ik wou dat ik dat had gekund. Gister nog even een uurtje of 2,5 bijgeslapen. Toen nog wat inkopen gedaan, huis opgeruimd en daarna nog weer een uurtje of 8 geslapen voordat m'n wekker weer ging.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 08:20 schreef gewoonfaye het volgende:
Na een coma van 20 uur leef ik ook weer!
Daar heb ik helemaal niks van gemerkt. Ben op de vrijdag een keer gefouilleerd waarbij ook m'n bandje gecheckt is en daarna een keer gehad dat iemand van de security een snelle check van mijn broekzakken wilde doen. Geen arrestaties gezien en de enige security die ik op de camping heb gezien wandelde rustig wat rond.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 10:42 schreef Hou-m-Nat het volgende:
Ik had wel het hele weekend door een soort Staatspolitie gevoel. Overal, dus ook op de paden op de camping heb ik security mensen mensen op zien pakken. Tot deze editie ben ik zelf nog nooit mee naar achter genomen, deze editie drie keer... toch altijd lekker als ze niets vinden en je ze succes wenst met het vinden van de 'boeven'.
Volgend jaar is het ook duurder dan 175. De normale stijging zou 165 + 10 = 175 zijn, maar de BTW-verhoging zal er nog wel wat bovenop smijten.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 11:18 schreef frame-saw het volgende:
Volgend jaar ga ik iig geen 175 euro betalen,
Ja ik bedoelde ook dat of meer, ik heb zelf honderd euro betaald, en dat vind ik meer dan genoeg. Dat heb ik zes jaar geleden trouwens nog betaald, dus het is belachelijk hoeveel de prijs is gestegen. Vooral gezien de line up.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 11:35 schreef Breuls het volgende:
[..]
Volgend jaar is het ook duurder dan 175. De normale stijging zou 165 + 10 = 175 zijn, maar de BTW-verhoging zal er nog wel wat bovenop smijten.
Links achterin? Daar heb ik iig 1x security heen zien lopen. Goeie zaak trouwens hoor dat ze dat deden. Ik betaal 155e, dan moet iedereen datquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 11:09 schreef friekin_ het volgende:
Wij zaten overigens in de hoek van camping 3. Constant security, vanwege mensen die over het hek wilden. Mannen met honden aan de overkant van het water etc.
Ik had al redelijk wat op voor ik mijn bandje om had, en dat omdoen moest ook over omdat mijn arm er schuin in zat. Toen het eindelijk gelukt was en ik jollig verder wilde lopen was het: ja, kom jij maar even mee. Maar goed, het jochie dat het moest controleren bekeek alleen de dingen die ik uitlegde waar hij moest kijken en waarom.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 11:18 schreef frame-saw het volgende:
Ik ben ook uitgebreid doorzocht, maar dat was omdat iemand die er wel drugshoofderig uitzag mijn backpack vast had, toen hij zei dat de trad van mij was twijfelen ze of ik moest meekomenhad niks mee, maar had makkelijk een paar pilletjes mee kunnen nemen ondanks de uitgebreide controle.
Rechts achterinquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 11:43 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Links achterin? Daar heb ik iig 1x security heen zien lopen. Goeie zaak trouwens hoor dat ze dat deden. Ik betaal 155e, dan moet iedereen dat
Overigens, heeft iemand het volgende tentenkamp nog gezien op 3, daar stonden wij namelijk.
[ afbeelding ]
Ik zie niet in wat er mis was met de security, totaal geen last van gehad.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 11:43 schreef LatonOne het volgende:
geweldige editie, 3 keer om 6 uur het bed in, laatste nacht niet eens geslapen
minpunten:
- hersenloze security
- omschenkpuntbullshit.
nu ontbijten
Ja, de prijsstijging elk jaar is schandalig. Maarja, we kunnen er niks tegen doen he.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 11:39 schreef frame-saw het volgende:
[..]
Ja ik bedoelde ook dat of meer, ik heb zelf honderd euro betaald, en dat vind ik meer dan genoeg. Dat heb ik zes jaar geleden trouwens nog betaald, dus het is belachelijk hoeveel de prijs is gestegen. Vooral gezien de line up.
Maar het klinkt nu alsof mijn lowlands extreem kut was, maar dat was het niet. Juist nog meer genoten, omdat het inmiddels een beetje als thuis voelt.
als dat je twee minpunten zijn... dan begrijp je het niet helemaal denk ik...quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 11:43 schreef LatonOne het volgende:
geweldige editie, 3 keer om 6 uur het bed in, laatste nacht niet eens geslapen
minpunten:
- hersenloze security
- omschenkpuntbullshit.
nu ontbijten
Security vertelden trouwens ook dat er mensen bier in dat bosje begraven haddenquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 11:48 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ah right, redelijk dichtbij dus nog(wij dus midden achterin)
Ik hoop eerlijk gezegd volgend jaar op 199,- of iets dergelijks. Prijskaartjes moeten met de huidige regering gewoon flink omhoog om het allemaal leuk te houden. en er zijn genoeg mensen die dat ervoor over hebben om het alsnog uit te verkopen.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 11:49 schreef Breuls het volgende:
[..]
Ja, de prijsstijging elk jaar is schandalig. Maarja, we kunnen er niks tegen doen he.
ja bepaal voor mij wat ik moet vinden, na 16 jaar lowlands doe ik dat lekker zelf wel.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 11:49 schreef ebeaydojraes het volgende:
[..]
als dat je twee minpunten zijn... dan begrijp je het niet helemaal denk ik...
Ik heb toch het idee dat er dit jaar een stuk minder is uitgegeven aan bands dan voorgaande jaren, en niet omdat ze het geld niet hadden.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 11:50 schreef ebeaydojraes het volgende:
[..]
Ik hoop eerlijk gezegd volgend jaar op 199,- of iets dergelijks. Prijskaartjes moeten met de huidige regering gewoon flink omhoog om het allemaal leuk te houden. en er zijn genoeg mensen die dat ervoor over hebben om het alsnog uit te verkopen.
en zo schandalig is het niet. prijsstijging is ivm inflatie en belastingen nog relatief laag. En dan bedoel ik dat personeel (wat nog te weinig betaald is en te onprofessioneel) en materiaal naast bands ook steeds duurder worden.
Eric zei toch ook dat hij geld over had. Dat zou hij volgend jaar wel spenderen. Beetje een kutopmerking.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 11:56 schreef frame-saw het volgende:
[..]
Ik heb toch het idee dat er dit jaar een stuk minder is uitgegeven aan bands dan voorgaande jaren, en niet omdat ze het geld niet hadden.
Maar ik heb er weinig verstand van, ik heb gewoon geen 200 euro over voor dit feestje.
Of ze geven gewoon geld terug als ze nog over hebben, slaat natuurlijk nergens op die opmerking.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 11:57 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Eric zei toch ook dat hij geld over had. Dat zou hij volgend jaar wel spenderen. Beetje een kutopmerking.
Trouwens, zouden ze er niet veel beter aan doen om de kaarten pas in de verkoop te gooien als de namen al bekend zijn?
Ditquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 12:07 schreef PiRANiA het volgende:
Wat een goeie dag om niet in de regen op lowlands te staan zeg.
Er is toch ook geen hond die die pagina kentquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 10:27 schreef Breuls het volgende:
Lowlands 2011 - de aanwezigheid van FOK!kers is volgens deze evenementpagina maar laag
goddank voor het goede weer inderdaad, mocht ook wel na deze klotezomer, nu wasjes draaien en alle lampen en verwarming aan hierquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 12:07 schreef PiRANiA het volgende:
Wat een goeie dag om niet in de regen op lowlands te staan zeg.
Ik was bijna flauwgevallen door rugpijn. Fijn als je je rugtas vergeet en je het met een schoudertas moet doen.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 10:01 schreef MaJo het volgende:
Ik ben mijn stem ook geheel kwijtEn nog nooit zo last van mijn voeten gehad als dit jaar
Zo erg dat ik op een gegeven moment de schoenen van mijn vriendje heb aangetrokken die 5 maten groter zijn
![]()
Niemand! Camping 3 ftw.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 12:39 schreef Gitaarmat het volgende:
Zo'n 20 uur geslapen.
Wie stond er nog meer op camping 4?
Ik ook.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 12:42 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Niemand! Camping 3 ftw.
Ik ben wel weer lekker afgevallen trouwens.
4 kilo hierquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 12:42 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Niemand! Camping 3 ftw.
Wij hebben maar even een 'reservering' (stuk grondzeil) aan de kant gesmeten.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 12:44 schreef willemwaus het volgende:
[..]
4 kilo hierZal van de week er wel weer bijkomen, camping 2 ftw! 3 Was geen plek meer voor onze groep toen we aankwamen
owja, nu weet ze het wel hoorquote:
quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 12:42 schreef Mexicaantje. het volgende:
Veel dansen, weinig eten.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 12:49 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
hoe doe je dat??
Ik heb trouwens nog een goede daad verricht zondag bij de India. Daar hopte een padje rond, heb hem maar even onder een hek door gezet aan de zijkant.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |