Daar heb ik helemaal niks van gemerkt. Ben op de vrijdag een keer gefouilleerd waarbij ook m'n bandje gecheckt is en daarna een keer gehad dat iemand van de security een snelle check van mijn broekzakken wilde doen. Geen arrestaties gezien en de enige security die ik op de camping heb gezien wandelde rustig wat rond.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 10:42 schreef Hou-m-Nat het volgende:
Ik had wel het hele weekend door een soort Staatspolitie gevoel. Overal, dus ook op de paden op de camping heb ik security mensen mensen op zien pakken. Tot deze editie ben ik zelf nog nooit mee naar achter genomen, deze editie drie keer... toch altijd lekker als ze niets vinden en je ze succes wenst met het vinden van de 'boeven'.
Volgend jaar is het ook duurder dan 175. De normale stijging zou 165 + 10 = 175 zijn, maar de BTW-verhoging zal er nog wel wat bovenop smijten.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 11:18 schreef frame-saw het volgende:
Volgend jaar ga ik iig geen 175 euro betalen,
Ja ik bedoelde ook dat of meer, ik heb zelf honderd euro betaald, en dat vind ik meer dan genoeg. Dat heb ik zes jaar geleden trouwens nog betaald, dus het is belachelijk hoeveel de prijs is gestegen. Vooral gezien de line up.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 11:35 schreef Breuls het volgende:
[..]
Volgend jaar is het ook duurder dan 175. De normale stijging zou 165 + 10 = 175 zijn, maar de BTW-verhoging zal er nog wel wat bovenop smijten.
Links achterin? Daar heb ik iig 1x security heen zien lopen. Goeie zaak trouwens hoor dat ze dat deden. Ik betaal 155e, dan moet iedereen datquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 11:09 schreef friekin_ het volgende:
Wij zaten overigens in de hoek van camping 3. Constant security, vanwege mensen die over het hek wilden. Mannen met honden aan de overkant van het water etc.
Ik had al redelijk wat op voor ik mijn bandje om had, en dat omdoen moest ook over omdat mijn arm er schuin in zat. Toen het eindelijk gelukt was en ik jollig verder wilde lopen was het: ja, kom jij maar even mee. Maar goed, het jochie dat het moest controleren bekeek alleen de dingen die ik uitlegde waar hij moest kijken en waarom.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 11:18 schreef frame-saw het volgende:
Ik ben ook uitgebreid doorzocht, maar dat was omdat iemand die er wel drugshoofderig uitzag mijn backpack vast had, toen hij zei dat de trad van mij was twijfelen ze of ik moest meekomenhad niks mee, maar had makkelijk een paar pilletjes mee kunnen nemen ondanks de uitgebreide controle.
Rechts achterinquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 11:43 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Links achterin? Daar heb ik iig 1x security heen zien lopen. Goeie zaak trouwens hoor dat ze dat deden. Ik betaal 155e, dan moet iedereen dat
Overigens, heeft iemand het volgende tentenkamp nog gezien op 3, daar stonden wij namelijk.
[ afbeelding ]
Ik zie niet in wat er mis was met de security, totaal geen last van gehad.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 11:43 schreef LatonOne het volgende:
geweldige editie, 3 keer om 6 uur het bed in, laatste nacht niet eens geslapen
minpunten:
- hersenloze security
- omschenkpuntbullshit.
nu ontbijten
Ja, de prijsstijging elk jaar is schandalig. Maarja, we kunnen er niks tegen doen he.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 11:39 schreef frame-saw het volgende:
[..]
Ja ik bedoelde ook dat of meer, ik heb zelf honderd euro betaald, en dat vind ik meer dan genoeg. Dat heb ik zes jaar geleden trouwens nog betaald, dus het is belachelijk hoeveel de prijs is gestegen. Vooral gezien de line up.
Maar het klinkt nu alsof mijn lowlands extreem kut was, maar dat was het niet. Juist nog meer genoten, omdat het inmiddels een beetje als thuis voelt.
als dat je twee minpunten zijn... dan begrijp je het niet helemaal denk ik...quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 11:43 schreef LatonOne het volgende:
geweldige editie, 3 keer om 6 uur het bed in, laatste nacht niet eens geslapen
minpunten:
- hersenloze security
- omschenkpuntbullshit.
nu ontbijten
Security vertelden trouwens ook dat er mensen bier in dat bosje begraven haddenquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 11:48 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ah right, redelijk dichtbij dus nog(wij dus midden achterin)
Ik hoop eerlijk gezegd volgend jaar op 199,- of iets dergelijks. Prijskaartjes moeten met de huidige regering gewoon flink omhoog om het allemaal leuk te houden. en er zijn genoeg mensen die dat ervoor over hebben om het alsnog uit te verkopen.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 11:49 schreef Breuls het volgende:
[..]
Ja, de prijsstijging elk jaar is schandalig. Maarja, we kunnen er niks tegen doen he.
ja bepaal voor mij wat ik moet vinden, na 16 jaar lowlands doe ik dat lekker zelf wel.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 11:49 schreef ebeaydojraes het volgende:
[..]
als dat je twee minpunten zijn... dan begrijp je het niet helemaal denk ik...
Ik heb toch het idee dat er dit jaar een stuk minder is uitgegeven aan bands dan voorgaande jaren, en niet omdat ze het geld niet hadden.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 11:50 schreef ebeaydojraes het volgende:
[..]
Ik hoop eerlijk gezegd volgend jaar op 199,- of iets dergelijks. Prijskaartjes moeten met de huidige regering gewoon flink omhoog om het allemaal leuk te houden. en er zijn genoeg mensen die dat ervoor over hebben om het alsnog uit te verkopen.
en zo schandalig is het niet. prijsstijging is ivm inflatie en belastingen nog relatief laag. En dan bedoel ik dat personeel (wat nog te weinig betaald is en te onprofessioneel) en materiaal naast bands ook steeds duurder worden.
Eric zei toch ook dat hij geld over had. Dat zou hij volgend jaar wel spenderen. Beetje een kutopmerking.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 11:56 schreef frame-saw het volgende:
[..]
Ik heb toch het idee dat er dit jaar een stuk minder is uitgegeven aan bands dan voorgaande jaren, en niet omdat ze het geld niet hadden.
Maar ik heb er weinig verstand van, ik heb gewoon geen 200 euro over voor dit feestje.
Of ze geven gewoon geld terug als ze nog over hebben, slaat natuurlijk nergens op die opmerking.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 11:57 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Eric zei toch ook dat hij geld over had. Dat zou hij volgend jaar wel spenderen. Beetje een kutopmerking.
Trouwens, zouden ze er niet veel beter aan doen om de kaarten pas in de verkoop te gooien als de namen al bekend zijn?
Ditquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 12:07 schreef PiRANiA het volgende:
Wat een goeie dag om niet in de regen op lowlands te staan zeg.
Er is toch ook geen hond die die pagina kentquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 10:27 schreef Breuls het volgende:
Lowlands 2011 - de aanwezigheid van FOK!kers is volgens deze evenementpagina maar laag
goddank voor het goede weer inderdaad, mocht ook wel na deze klotezomer, nu wasjes draaien en alle lampen en verwarming aan hierquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 12:07 schreef PiRANiA het volgende:
Wat een goeie dag om niet in de regen op lowlands te staan zeg.
Ik was bijna flauwgevallen door rugpijn. Fijn als je je rugtas vergeet en je het met een schoudertas moet doen.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 10:01 schreef MaJo het volgende:
Ik ben mijn stem ook geheel kwijtEn nog nooit zo last van mijn voeten gehad als dit jaar
Zo erg dat ik op een gegeven moment de schoenen van mijn vriendje heb aangetrokken die 5 maten groter zijn
![]()
Niemand! Camping 3 ftw.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 12:39 schreef Gitaarmat het volgende:
Zo'n 20 uur geslapen.
Wie stond er nog meer op camping 4?
Ik ook.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 12:42 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Niemand! Camping 3 ftw.
Ik ben wel weer lekker afgevallen trouwens.
4 kilo hierquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 12:42 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Niemand! Camping 3 ftw.
Wij hebben maar even een 'reservering' (stuk grondzeil) aan de kant gesmeten.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 12:44 schreef willemwaus het volgende:
[..]
4 kilo hierZal van de week er wel weer bijkomen, camping 2 ftw! 3 Was geen plek meer voor onze groep toen we aankwamen
owja, nu weet ze het wel hoorquote:
quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 12:42 schreef Mexicaantje. het volgende:
Veel dansen, weinig eten.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 12:49 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
hoe doe je dat??
Ik heb trouwens nog een goede daad verricht zondag bij de India. Daar hopte een padje rond, heb hem maar even onder een hek door gezet aan de zijkant.
Ik heb nooit honger op festivals.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 12:53 schreef Memento-Mori het volgende:
hoe val je af op lowlands? ik heb echt instant honger op festivals en vooral met de keuze aan eten, vreet ik me doorgaans een ongans
Hier nog 1, ik heb me helemaal suf gegeten. Maar blijkbaar genoeg gedanst om niet aan te komen.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 12:53 schreef Memento-Mori het volgende:
hoe val je af op lowlands? ik heb echt instant honger op festivals en vooral met de keuze aan eten, vreet ik me doorgaans een ongans
Voor mij is Lowlands altijd een soort culinair festivalquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 12:54 schreef Dennis101 het volgende:
[..]
Hier nog 1, ik heb me helemaal suf gegeten. Maar blijkbaar genoeg gedanst om niet aan te komen.
Ik merk het aan mijn kleren gelukkig ook niet nee. Maar goed, een kleine 2 kilo, dat zal grotendeels vocht zijn, dat heb ik er zo weer afquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 12:57 schreef Memento-Mori het volgende:
ik heb geen weegschaal ofzo maar merk geen verschil haha maar echt ik eet zoveel op een festivalmaar drink niet veel alcohol en gebruik geen,andere drugs. dat scheelt misschien
Dit dusquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 12:54 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Ik heb nooit honger op festivals.En drugs werken ook wel.
Dit!! Hoop snel meer filmpjes te zien van alle gekkigheid daar!quote:
quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 11:48 schreef frame-saw het volgende:
Wie heeft trouwens die lekkere remix van I Follow Rivers van Lykke Li gemaakt die ik overal hoorde?
The Magicianquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 11:48 schreef frame-saw het volgende:
Wie heeft trouwens die lekkere remix van I Follow Rivers van Lykke Li gemaakt die ik overal hoorde?
Ik wil alles wat 's avonds/ 's nachts in de Bravo kwam terugzien. Volgens mij ben ik daar meer geweest dan de camping en alle andere plekken bij elkaar opgeteld.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 13:24 schreef Mexicaantje. het volgende:
Ik wil de sets van Collabs, Sandwell District en Fake Blood hebben.
Is er van de zondag helemaal niets? Lijkt me heel stugquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 13:23 schreef ranja het volgende:
Jammer trouwens dat op tv alleen zaterdag een 'nacht van Lowlands' was. Zit nu te kijken maar het zijn een hoop van die net-niet of wel-aardig bandjes. Zondag waren al mijn hoogtepunten maar dit zitten er natuurlijk niet bij.... Had graag een kwartier of langer Kills en Beady Eye teruggezien.
Ja, de normale 2 uur durende uitzending. Daarin 1 nummer Kills en 1 nummer Beady Eye, maar in de nacht van Lowlands zie je soms 5 of 6 nummers van een band (bv Fleet Foxes, Deus, Arctic Monkeys).quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 13:27 schreef markoning het volgende:
Is er van de zondag helemaal niets? Lijkt me heel stug
Dit en die van Paul Kalk en Aphexquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 13:24 schreef Mexicaantje. het volgende:
Ik heb de eerste avond staan kotsen omdat ik zo last had van maagzuur en mijn tabletten vergeten wasquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 12:32 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Ik was bijna flauwgevallen door rugpijn. Fijn als je je rugtas vergeet en je het met een schoudertas moet doen.
quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 13:24 schreef Mexicaantje. het volgende:
vond t maar n beetje een raar ding zo ja. Je kon overal op t terrein gewoon lekker feesten, waarom in zon klein kuttentje buiten t terrein gaan staan?quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 13:39 schreef MaJo het volgende:
En sinds wanneer is de "24-uurstent" maar van 0:00 tot 7:00 open?Weet dat hij nooit de hele nacht open is maar dat ie nu zelfs 's avonds dicht was?
Omdat dat ook heel gezellig kan zijn en altijd is geweest.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 13:42 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
vond t maar n beetje een raar ding zo ja. Je kon overal op t terrein gewoon lekker feesten, waarom in zon klein kuttentje buiten t terrein gaan staan?
O toch wel! Dacht dat ie nog vetter was, maar dit is ook lekker.quote:
Vorig jaar ook tot 7 en zondag op maandag tot 10u (nu al half 8? Wat ik erg jammer vond).quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 13:39 schreef MaJo het volgende:
En sinds wanneer is de "24-uurstent" maar van 0:00 tot 7:00 open?Weet dat hij nooit de hele nacht open is maar dat ie nu zelfs 's avonds dicht was?
Ohquote:
Zaterdagnacht rond 5en was de DJ ook niet echt geinspireerd bezig. Saaie minimal werkte niet echt sfeerverhogend.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 13:42 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
vond t maar n beetje een raar ding zo ja. Je kon overal op t terrein gewoon lekker feesten, waarom in zon klein kuttentje buiten t terrein gaan staan?
Dat is al jaren zo. Ik kom sinds 2006 op Lowlands, dus ik weet niet precies hoe het daarvoor zat, maar toen heette het al geen 24-uurstent meer. Iedereen noemt het echter stug jaar na jaar nog steeds wel zo.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 13:39 schreef MaJo het volgende:
Het is zelfs nog een keer de Duracell-tent geweest tussendoorquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 13:54 schreef Breuls het volgende:
[..]
Dat is al jaren zo. Ik kom sinds 2006 op Lowlands, dus ik weet niet precies hoe het daarvoor zat, maar toen heette het al geen 24-uurstent meer. Iedereen noemt het echter stug jaar na jaar nog steeds wel zo.
Ja, echt een gruwelijk onding was datquote:
Hm, daar staat me nog wel iets van bij, al was ik het ook wel vergeten.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 13:55 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Het is zelfs nog een keer de Duracell-tent geweest tussendoor
Daar viel toen om middernacht op donderdag de stroom uitquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 13:57 schreef Breuls het volgende:
[..]
Hm, daar staat me nog wel iets van bij, al was ik het ook wel vergeten.
Als ik shag rook, dan rook ik ook nog steeds halfzwaar.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 13:54 schreef Breuls het volgende:
[..]
Dat is al jaren zo. Ik kom sinds 2006 op Lowlands, dus ik weet niet precies hoe het daarvoor zat, maar toen heette het al geen 24-uurstent meer. Iedereen noemt het echter stug jaar na jaar nog steeds wel zo.
Titty Twister was toch elke avond gitaren?quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 14:00 schreef WeezerButler het volgende:
Ergernissen.
De opening op vrijdag om het terrein in de komen was ook zwaar kut geregeld. Hoorde dat eerst de stroom van camping 1+2 het terrein op kon daarna de rest pas. Volume en geluid in de Grolsch en Groovetube was ook te slecht voor woorden. Ook meer controles dan vorige jaren.
En wat is dat Zeroes Heroes toch een bagger concept. 4 DJ en 2 VJs om een avondje platte uitgekouwde hits aan elkaar te draaien. Hoe "geniaal" bedacht ook om als special guest 90s Now te boeken. Fail
Kan er niet een goede gitaren dansavond komen ???
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |