Ik heb nooit honger op festivals.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 12:53 schreef Memento-Mori het volgende:
hoe val je af op lowlands? ik heb echt instant honger op festivals en vooral met de keuze aan eten, vreet ik me doorgaans een ongans
Hier nog 1, ik heb me helemaal suf gegeten. Maar blijkbaar genoeg gedanst om niet aan te komen.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 12:53 schreef Memento-Mori het volgende:
hoe val je af op lowlands? ik heb echt instant honger op festivals en vooral met de keuze aan eten, vreet ik me doorgaans een ongans
Voor mij is Lowlands altijd een soort culinair festivalquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 12:54 schreef Dennis101 het volgende:
[..]
Hier nog 1, ik heb me helemaal suf gegeten. Maar blijkbaar genoeg gedanst om niet aan te komen.
Ik merk het aan mijn kleren gelukkig ook niet nee. Maar goed, een kleine 2 kilo, dat zal grotendeels vocht zijn, dat heb ik er zo weer afquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 12:57 schreef Memento-Mori het volgende:
ik heb geen weegschaal ofzo maar merk geen verschil haha maar echt ik eet zoveel op een festivalmaar drink niet veel alcohol en gebruik geen,andere drugs. dat scheelt misschien
Dit dusquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 12:54 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Ik heb nooit honger op festivals.En drugs werken ook wel.
Dit!! Hoop snel meer filmpjes te zien van alle gekkigheid daar!quote:
quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 11:48 schreef frame-saw het volgende:
Wie heeft trouwens die lekkere remix van I Follow Rivers van Lykke Li gemaakt die ik overal hoorde?
The Magicianquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 11:48 schreef frame-saw het volgende:
Wie heeft trouwens die lekkere remix van I Follow Rivers van Lykke Li gemaakt die ik overal hoorde?
Ik wil alles wat 's avonds/ 's nachts in de Bravo kwam terugzien. Volgens mij ben ik daar meer geweest dan de camping en alle andere plekken bij elkaar opgeteld.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 13:24 schreef Mexicaantje. het volgende:
Ik wil de sets van Collabs, Sandwell District en Fake Blood hebben.
Is er van de zondag helemaal niets? Lijkt me heel stugquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 13:23 schreef ranja het volgende:
Jammer trouwens dat op tv alleen zaterdag een 'nacht van Lowlands' was. Zit nu te kijken maar het zijn een hoop van die net-niet of wel-aardig bandjes. Zondag waren al mijn hoogtepunten maar dit zitten er natuurlijk niet bij.... Had graag een kwartier of langer Kills en Beady Eye teruggezien.
Ja, de normale 2 uur durende uitzending. Daarin 1 nummer Kills en 1 nummer Beady Eye, maar in de nacht van Lowlands zie je soms 5 of 6 nummers van een band (bv Fleet Foxes, Deus, Arctic Monkeys).quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 13:27 schreef markoning het volgende:
Is er van de zondag helemaal niets? Lijkt me heel stug
Dit en die van Paul Kalk en Aphexquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 13:24 schreef Mexicaantje. het volgende:
Ik heb de eerste avond staan kotsen omdat ik zo last had van maagzuur en mijn tabletten vergeten wasquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 12:32 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Ik was bijna flauwgevallen door rugpijn. Fijn als je je rugtas vergeet en je het met een schoudertas moet doen.
quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 13:24 schreef Mexicaantje. het volgende:
vond t maar n beetje een raar ding zo ja. Je kon overal op t terrein gewoon lekker feesten, waarom in zon klein kuttentje buiten t terrein gaan staan?quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 13:39 schreef MaJo het volgende:
En sinds wanneer is de "24-uurstent" maar van 0:00 tot 7:00 open?Weet dat hij nooit de hele nacht open is maar dat ie nu zelfs 's avonds dicht was?
Omdat dat ook heel gezellig kan zijn en altijd is geweest.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 13:42 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
vond t maar n beetje een raar ding zo ja. Je kon overal op t terrein gewoon lekker feesten, waarom in zon klein kuttentje buiten t terrein gaan staan?
O toch wel! Dacht dat ie nog vetter was, maar dit is ook lekker.quote:
Vorig jaar ook tot 7 en zondag op maandag tot 10u (nu al half 8? Wat ik erg jammer vond).quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 13:39 schreef MaJo het volgende:
En sinds wanneer is de "24-uurstent" maar van 0:00 tot 7:00 open?Weet dat hij nooit de hele nacht open is maar dat ie nu zelfs 's avonds dicht was?
Ohquote:
Zaterdagnacht rond 5en was de DJ ook niet echt geinspireerd bezig. Saaie minimal werkte niet echt sfeerverhogend.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 13:42 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
vond t maar n beetje een raar ding zo ja. Je kon overal op t terrein gewoon lekker feesten, waarom in zon klein kuttentje buiten t terrein gaan staan?
Dat is al jaren zo. Ik kom sinds 2006 op Lowlands, dus ik weet niet precies hoe het daarvoor zat, maar toen heette het al geen 24-uurstent meer. Iedereen noemt het echter stug jaar na jaar nog steeds wel zo.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 13:39 schreef MaJo het volgende:
Het is zelfs nog een keer de Duracell-tent geweest tussendoorquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 13:54 schreef Breuls het volgende:
[..]
Dat is al jaren zo. Ik kom sinds 2006 op Lowlands, dus ik weet niet precies hoe het daarvoor zat, maar toen heette het al geen 24-uurstent meer. Iedereen noemt het echter stug jaar na jaar nog steeds wel zo.
Ja, echt een gruwelijk onding was datquote:
Hm, daar staat me nog wel iets van bij, al was ik het ook wel vergeten.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 13:55 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Het is zelfs nog een keer de Duracell-tent geweest tussendoor
Daar viel toen om middernacht op donderdag de stroom uitquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 13:57 schreef Breuls het volgende:
[..]
Hm, daar staat me nog wel iets van bij, al was ik het ook wel vergeten.
Als ik shag rook, dan rook ik ook nog steeds halfzwaar.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 13:54 schreef Breuls het volgende:
[..]
Dat is al jaren zo. Ik kom sinds 2006 op Lowlands, dus ik weet niet precies hoe het daarvoor zat, maar toen heette het al geen 24-uurstent meer. Iedereen noemt het echter stug jaar na jaar nog steeds wel zo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |