ah okquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 16:41 schreef Keano het volgende:
[..]
Hehe ja dat was dan ook de grap. Die vriend van mij is niet zo bekend met de teksten
lijkt me zo chill om dat te hebben, goede boxen en muziek op de camping maakt de experience echt compleetquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 16:51 schreef Gitaarmat het volgende:
Probz voor degene met die trolley met drum 'n bass met een grote speaker. Maandagochtend nadat we uit de 24-uurstent kwamen nog ff doorgefeest bij die tent.
Wij met Zanger Rinus.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 16:42 schreef willemwaus het volgende:
Viel me op dat er dit jaar wel heel veel gasten op de dijk / op de camping stonden met hardstyle / hardcore aan.. Ik kan veel hebben maar vind het niet echt lowlands passend
En voor degene met een stereoblaster met minimal om 9 uur 's ochtends, op zo'n steekkar. Fucking kater maar manmanman wat was dat lekker wakker worden (groot contrast met de buren die Ome Henk draaidenquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 16:51 schreef Gitaarmat het volgende:
Probz voor degene met die trolley met drum 'n bass met een grote speaker. Maandagochtend nadat we uit de 24-uurstent kwamen nog ff doorgefeest bij die tent.
Liever dan die herrie zegquote:
Happy hardcore tijdens het wachten voor mijquote:
Iemand bij ons had een usb stick mee voor de radio waar alleen dit nummer op stond:quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 16:57 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Happy hardcore tijdens het wachten voor mij
En weer de PVV erbij halen..............quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 14:57 schreef julian6 het volgende:
http://www.spitsnieuws.nl(...)99s-in-pingpongsetje
[..]
Ook zaterdag nog in de Groovetube gezien met z'n mocro prinses.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 15:52 schreef Keano het volgende:
Ik kwam Faberyayo nog tegen bij de X-Ray op zaterdag, waarop een vriend van mij vol trots ging vertellen dat hij zijn dochters Laura en Nikki ging noemen![]()
![]()
Wel een mooi kiekje geschoten
Wij stonden op de dijk met dikke tekno, dat mag want er luisteren dreadlocks en krakers naarquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 16:42 schreef willemwaus het volgende:
Viel me op dat er dit jaar wel heel veel gasten op de dijk / op de camping stonden met hardstyle / hardcore aan.. Ik kan veel hebben maar vind het niet echt lowlands passend
Die Saar zag ik ook, wat een kleine opdonder is dat zeg.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 17:17 schreef PiRANiA het volgende:
Ik heb Tygo, Ruud, Giel en Saar in het wild gezien. Onafhankelijk van elkaar overigens.
quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 17:19 schreef Dennis101 het volgende:
[..]
Die Saar zag ik ook, wat een kleine opdonder is dat zeg.
Geraldine ook gezien, knap meisjequote:Op dinsdag 23 augustus 2011 17:19 schreef Memento-Mori het volgende:
Birgit schuurman gespot en geraldine van bnn
wel klein ookquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 17:21 schreef N-E-R-D het volgende:
[..]
Geraldine ook gezien, knap meisje
mooiste aan haar vind ik dat ze zich niet arrogant gedraagt ofzo nu ze bekent is (volgens mij weet ze dat zelf ook niet echt)quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 17:21 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
wel klein ooken ze heeft echt een opvallende/herkenbare stem waardoor ik zeker wist dat ze het was
"Ze is zo gewoon gebleven"quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 17:23 schreef julian6 het volgende:
[..]
mooiste aan haar vind ik dat ze zich niet arrogant gedraagt ofzo nu ze bekent is (volgens mij weet ze dat zelf ook niet echt)
precies!quote:
quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 17:36 schreef MaJo het volgende:
Een van de grappigste momenten dit jaar: Vriend van me zag een meisje die hij wel zag zitten. Even later komt Giel Beelen aanlopen, was het zijn vriendin![]()
![]()
Lag best in een deuk toen
Goede smaak heeft 'ie wel.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 17:36 schreef MaJo het volgende:
Onze buren draaiden de hele tijd de jingles van Eigen Huis en Tuin en van Koffietijd. In het begin was dat nog wel grappig maar op een gegeven moment werd dat wel vervelend
Een van de grappigste momenten dit jaar: Vriend van me zag een meisje die hij wel zag zitten. Even later komt Giel Beelen aanlopen, was het zijn vriendin![]()
![]()
Lag best in een deuk toen
Ik heb 'Lebbis en Jansen' gemist.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 17:38 schreef MaJo het volgende:
En Lebbis en Jansen nog gespot, los van elkaar![]()
Lebbis/Sibbel stond naast ons bij Stanley and the Menzo'squote:Op dinsdag 23 augustus 2011 17:38 schreef MaJo het volgende:
En Lebbis en Jansen nog gespot, los van elkaar![]()
Stelde dat nog wat voor, 'Stanley en de Menzo's'?quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 17:39 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Lebbis/Sibbel stond naast ons bij Stanley and the Menzo's
Geluid was zeer kut, techniek stond te slapen denk.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 17:40 schreef TWP het volgende:
[..]
Stelde dat nog wat voor, 'Stanley en de Menzo's'?
Dat dus. Als je iets naar achteren stond, dan hoorde je vrij weinig. En één van die kerels had sowieso een zachte stem.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 17:41 schreef willemwaus het volgende:
[..]
Geluid was zeer kut, techniek stond te slapen denk.
Zonde.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 17:41 schreef willemwaus het volgende:
[..]
Geluid was zeer kut, techniek stond te slapen denk.
Daarom ben ik rechtsvoor gaan staan, vlakbij het podium. Ik kon daar minder zien maar had wel beter geluidquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 17:42 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dat dus. Als je iets naar achteren stond, dan hoorde je vrij weinig. En één van die kerels had sowieso een zachte stem.
ohja willie wartaal heb ik ook gezien met z'n camera op camping 2.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 18:04 schreef Merkie het volgende:
Jakhals Erik Dijkstra heb ik meerdere keren gespot. En Willie Wartaal met z'n camera.
Oh die had ik wel graag gezienquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 17:21 schreef N-E-R-D het volgende:
[..]
Geraldine ook gezien, knap meisje
Had 'm gemaild met de vraag: "Zag ik jou nou spacen op de vrijdag in de India?quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 18:23 schreef Gitaarmat het volgende:
[..]
Hoe weet je dat zo zeker?![]()
delete de quote anders zo ook wel weer haha.
IN DE HOEK VLAKBIJ DE BRUGquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 17:24 schreef vault_tec het volgende:
gasten bij ons op de camping die alleen dit nummer draaide (camping 4)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |