ik stond dus letterlijk op 4 meter van die speakerquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 18:31 schreef Gitaarmat het volgende:
[..]
wel op camping 4 maar niet zozeer daar.
Hij is wel langquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 18:25 schreef Mexicaantje. het volgende:
Ik vind 'm ineens ook 30x toffer.
Ik sta nog met 'm op de foto een paar jaar terug maar die foto is weg. Stond ook met VanVelzen op de foto die avond. Lekker contrast.quote:
Ja maar het Lowlandsvolk is een heel ander publiek dan mensen die op internet kijken hè.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 18:28 schreef frame-saw het volgende:
Ach ja, boeiend of dat nu online staat. Ze doen het zelf toch in het openbaar
quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 18:33 schreef kikoooooo het volgende:
Baal nog steeds zo erg dat ik de zaterdagnacht gemist heb door iets teveel G![]()
Ach, wat is Lowlandsvolk deze dagen.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 18:41 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Ik sta nog met 'm op de foto een paar jaar terug maar die foto is weg. Stond ook met VanVelzen op de foto die avond. Lekker contrast.Maar die's dus ook weg.
[..]
Ja maar het Lowlandsvolk is een heel ander publiek dan mensen die op internet kijken hè.
Ik denk niet dat jij de enige bent die hem gezien heeft en het op internet heeft gezet hoor, al zal hij je discretie waarderenquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 18:41 schreef Mexicaantje. het volgende:
Ja maar het Lowlandsvolk is een heel ander publiek dan mensen die op internet kijken hè.
Was het Art?quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 19:05 schreef Tourniquet het volgende:
Ja nu wil ik weten over wie het gaat.
Ja nouja, dan heb ik het iig niet gedaan. Zou ook het niet echt waarderen als het over mij wordt gedaan.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 18:53 schreef frame-saw het volgende:
[..]
Ik denk niet dat jij de enige bent die hem gezien heeft en het op internet heeft gezet hoor, al zal hij je discretie waarderen
Vorig jaar hadden die zelfde gasten een jodel nummer, die was irritant. Dit nummer was wel leukquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 18:31 schreef Gitaarmat het volgende:
[..]
wel op camping 4 maar niet zozeer daar.
Dit dus.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 19:05 schreef Tourniquet het volgende:
Ja nu wil ik weten over wie het gaat.
Nee, PIR.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 19:27 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Wat, hing CS met zijn lul uit zijn broek uit een wc-hokje?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |