Ja da's heel belangrijk hoorquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 03:31 schreef JApieman het volgende:
[..]
Was toch maar reclame en een weekblad ofzo.
Natuurlijk nietquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 03:31 schreef JApieman het volgende:
Dimens was dat oud-en-nieuw verhaal echt?
Die is goed jaquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 03:22 schreef Dimens het volgende:
Deze is ook wel leuk, topic kaap en harde troll.
1000 gratis smsjes
quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 03:32 schreef Dimens het volgende:
Een van die gasten heeft mij nog dagen lang zitten sms'en met geile teksten.![]()
Ook werd ik zo'n 30 keer per dag door hem gebeld.
FAALquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 03:33 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
[ [url=
http://3.bp.blogspot.com/(...)alone.png]afbeelding[/url] ]
quote:
Welke user was datquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 03:32 schreef Dimens het volgende:
Een van die gasten heeft mij nog dagen lang zitten sms'en met geile teksten.![]()
Ook werd ik zo'n 30 keer per dag door hem gebeld.
Behalve 1.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 03:34 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Drenthe faalt in alle opzichten
quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 03:34 schreef Dimens het volgende:
[..]
Ik vermoed einzeinz, maar ik weet het niet zeker.
Wilt gij niet trouwenquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 03:34 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Drenthe faalt in alle opzichten
2 dan.quote:
NEE IK WOON ER.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 03:34 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Ja hunebedden zijn heel mooi artistiek enzo
*gaat in een hoek zitten en wacht geduldig*quote:
ditquote:Waarom kenne manne 's ochtends beter plassen al vrouwen???????????
...........................................................................................................................................................................................................................................................................Probeer jij maar eens een kouwe tosti uit elkaar te trekken
en ditquote:pissen met een ontzettenddikkeochtendlul valt ook niet mee
quote:Wij hebbe pisbak he dan gaat t best haha
Zei je net niet dat 5 uur wachten te lang isquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 03:35 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
*gaat in een hoek zitten en wacht geduldig*
Jezus.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 03:36 schreef Hooidraad het volgende:
In navolging van:
[..]
dit
[..]
en dit
[..]
ik zei alleen dat ik nog 5 uur moet niet dat het lang isquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 03:36 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Zei je net niet dat 5 uur wachten te lang is
Oke.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 03:36 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
ik zei alleen dat ik nog 5 uur moet niet dat het lang is
Dat gevoel heb ik nu ook een beetje, nu moet iets de leegte vullen maar ik weet niet wat.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 03:37 schreef JApieman het volgende:
[..]
mja was na een tijdje wel uitgeluisterd met deadmau5, heb ik met alles wel.
Jaaaquote:
quote:
QFTquote:Op zaterdag 4 december 2010 00:35 schreef Lo-Fi het volgende:
Dildo's kun je beter van hout maken dan van ijzer.
WAT SCHATTIGquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 03:40 schreef PlayingWithFire het volgende:
Omdat het kan! werd ervoor geband
Is alweer bijna.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 03:39 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Trauma aan surprises maken
hehequote:Op dinsdag 23 augustus 2011 03:40 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
WAT SCHATTIG
[ afbeelding ]
Wat een kut smileyquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 03:40 schreef PlayingWithFire het volgende:
Omdat het kan! werd ervoor geband
Nee.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 03:41 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Moet je dat nog steeds voor school?
Ik bijna 3 maandenquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 03:45 schreef JApieman het volgende:
Ik ben gewoon al bijna een jaar lid.
Die breken altijd ongelijk afquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 03:45 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
was zeker zo'n dubbellikker
quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 03:46 schreef Dimens het volgende:
Niet mijn topic, nooit zo hard gelachen.![]()
Mensen die aan het einde van een roltrap stil blijven staan
Leuk haarquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 03:46 schreef PlayingWithFire het volgende:
Haar >.< ! toen was ik nog jong~!
Dat lijntje.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 03:46 schreef PlayingWithFire het volgende:
Haar >.< ! toen was ik nog jong~!
meneertje heeft nu nog niet zoveelquote:
Waarom?quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 03:48 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
NIET SLUITEN PLEEEEEEEEASE
quote:Op woensdag 2 juni 2010 20:11 schreef FunkyHomosapien het volgende:
nou wat grappig weer.
klb is echt kanker geworden met al die kutusers die denken dat ze een 'hihihaha topic' aanmaken.Wat een jaloezieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik hou van jou laat me niet alleenquote:
quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 03:53 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
Ik hou van jou laat me niet alleen
iPodquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 03:53 schreef JApieman het volgende:
Ik heb hier gewoon een Apple, Microsoft en Android apparaat liggen. Nu ben ik stoer.
koop een lollyquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 03:53 schreef JApieman het volgende:
Ik heb hier gewoon een Apple, Microsoft en Android apparaat liggen. Nu ben ik stoer.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILERquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 03:54 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
U ook
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
nah 2 leukquote:
iPad, maar die is niet van mij die is van m'n moeders werk.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 03:54 schreef Dimens het volgende:
[..]
iPod
Windows computer
HTC telefoon met android
Toch?
quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 03:54 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
koop een lollyNee we hebben nog wel lolly's.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.¯_(ツ)_/¯
Nu pas? Vakantie is bijna voorbijquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 03:56 schreef Boterbartje het volgende:
Ik ga zometeen op vakantie naar Spanje, dat is fantastisch!
iPadquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 03:56 schreef JApieman het volgende:
[..]
iPad, maar die is niet van mij die is van m'n moeders werk.
ik niet jmmr veel plezierquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 03:56 schreef Boterbartje het volgende:
2e vakantie hequote:Op dinsdag 23 augustus 2011 03:56 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Nu pas? Vakantie is bijna voorbij
Dat dacht ik in het begin ook, tot ik hem ging gebruiken voor een project waar ik met twee vrienden aan werk.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 03:57 schreef JApieman het volgende:
[..]
Ik vind hem eigenlijk maar mwah.
luierikquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 03:57 schreef JApieman het volgende:
[..]
Maar dan moet ik eerst naar beneden lolly pakken.
Ah oke, ja dan heb je idd alle tijdquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 03:58 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
2e vakantie he
Ben net terug uit Spanje, maar nu weer terug.. ga toch geen opleiding doen dus alle tijd
Krijg je 450 euro ervoor?quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 03:56 schreef Boterbartje het volgende:
yep super chill!quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 03:59 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Ah oke, ja dan heb je idd alle tijd
daar is het wel mooi weerquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 03:58 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
2e vakantie he
Ben net terug uit Spanje, maar nu weer terug.. ga toch geen opleiding doen dus alle tijd
Met auto is chillquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 04:02 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
yep super chill!
Alleen wel met de auto, duuurt lang en ik moet nog rijden ook! Vliegtuig is gewoon goedkoper maarja.. ouders
SPOILER: openen op eigen risicoOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 04:02 schreef Dimens het volgende:
wtfSPOILER: openen op eigen risicoOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Omg superschattig die voeg ik toe op me msn kan ik nog meer boys hosselenSPOILER: openen op eigen risicoOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Verveling is a bitch.SPOILER: openen op eigen risicoOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Optimist tot in de kist
Miniem's internetvriendinnetje :P
Bij vlagen briljant, helaas is het momenteel windstil
Hosselen op msnquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 04:04 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Omg superschattig die voeg ik toe op me msn kan ik nog meer boys hosselen
quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 04:05 schreef Dimens het volgende:
Ik heb er nog meer, ik ga ze lekker niet posten.
Nee, hoezo?quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 04:05 schreef JApieman het volgende:
Dimens heb jij een premium account op imgur?
Ja eigenlijk wel, maar vliegtuig ook welquote:
Hoe weet je dan al die links want als ik op mijn imgur account ga staat er dat er maar 225 images visible zijn en jij postte er 298.quote:
Heb je die serieus 1 voor 1 geupload?quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 04:07 schreef Dimens het volgende:
[..]
Ik heb geen zin om nog eens 500 smiley's te uploaden.
quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 04:07 schreef JApieman het volgende:
[..]
Hoe weet je dan al die links want als ik op mijn imgur account ga staat er dat er maar 225 images visible zijn en jij postte er 298.
met auto naar Turkije is wel leuk maar je gaat er kapot vanquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 04:07 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Ja eigenlijk wel, maar vliegtuig ook wel
Ligt eraan, ik vind met auto op de heenweg chiller (jeweetwel vakantiesfeer blij alles) en met de terugwil wil ik zsm thuis zijn dus vliegtuigquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 04:07 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Ja eigenlijk wel, maar vliegtuig ook wel
Doeiquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 04:08 schreef coban het volgende:
Hey hoi ik heb gegeten ik ben er weeer en ga weer doei
Autobahn, racennnnnquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 04:08 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Ligt eraan, ik vind met auto op de heenweg chiller (jeweetwel vakantiesfeer blij alles) en met de terugwil wil ik zsm thuis zijn dus vliegtuig
TSJOBANquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 04:08 schreef coban het volgende:
Ik heb ze daarna gehide, zo kun je er meer posten.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 04:07 schreef JApieman het volgende:
[..]
Hoe weet je dan al die links want als ik op mijn imgur account ga staat er dat er maar 225 images visible zijn en jij postte er 298.
Nou levend....quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 04:08 schreef computerprobleem het volgende:
HEEY! Ik heb een groep levenden FOK!kers gevonden
nee wil nog een ding zeggenquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 04:08 schreef coban het volgende:
Per 10, maar toch moest ik bij elke foto het linkje kopiëren en deze in kladblok zetten.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 04:07 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Heb je die serieus 1 voor 1 geupload?
Nou hup snel een beetjequote:Op dinsdag 23 augustus 2011 04:09 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
nee wil nog een ding zeggen!
1,86 m meer dan genoeg mag ik nog wat zeggen?quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 04:09 schreef coban het volgende:
[..]
Ik moet slapen, ik moet groeien. Jij ook!
Hou van jequote:
Waarom niet gewoon generate image links dan?quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 04:09 schreef Dimens het volgende:
[..]
Per 10, maar toch moest ik bij elke foto het linkje kopiëren en deze in kladblok zetten.
Jij bent echt vet kleinquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 04:10 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
1,86 m meer dan genoeg mag ik nog wat zeggen?
Wootquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 04:09 schreef Dimens het volgende:
[..]
Per 10, maar toch moest ik bij elke foto het linkje kopiëren en deze in kladblok zetten.
Hoe?quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 04:10 schreef JApieman het volgende:
[..]
Waarom niet gewoon generate image links dan?
Ja dat weten we.quote:
Trustenquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 04:11 schreef coban het volgende:
[..]
Ja dat weten we.
En nu ga ik slapen lieve mensentjens
slaap zequote:Op dinsdag 23 augustus 2011 04:11 schreef coban het volgende:
[..]
Ja dat weten we.
En nu ga ik slapen lieve mensentjens
Is handig, daar sla ik alle leuke plaatjes op die ik op internet vind. Wie weet kun je ze ooit gebruiken en de meeste heb ik al eens gebruikt.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 04:11 schreef MarokkaanseKip het volgende:
Ik ga ook account maken op imgur
Kun je ze gewoon aanklikken, en dan kan je ook [img] [./img] ertussen laten zetten enzo.quote:
Veel plezierquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 04:13 schreef Boterbartje het volgende:
Fijne dag, fijne dagen en fijne nachtbaggers nog!
Ik ga nu naar de auto en dan doen we vroemvroem over de route de soleil!
Daaaaaaaaaaag!!![]()
Ga fok missen
zoals:quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 04:12 schreef Dimens het volgende:
[..]
Is handig, daar sla ik alle leuke plaatjes op die ik op internet vind. Wie weet kun je ze ooit gebruiken en de meeste heb ik al eens gebruikt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ofSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.~Any intelligent fool can make things bigger, more complex, and more violent. It takes a touch of genius -- and a lot of courage -- to move in the opposite direction~![]()
Dankje! Daag kipje!quote:
Op 8 september 2013 schreef Yreal het volgende: Boterbartje is een kwaliteitsuser
Op 2 april 2015 17:54 schreef Joosie200 het volgende: The Boterbartje experience™, dat is 100% kwaliteit voor een kleine prijs.![]()
bubai!quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 04:13 schreef Boterbartje het volgende:
Fijne dag, fijne dagen en fijne nachtbaggers nog!
Ik ga nu naar de auto en dan doen we vroemvroem over de route de soleil!
Daaaaaaaaaaag!!![]()
Ga fok missen~Any intelligent fool can make things bigger, more complex, and more violent. It takes a touch of genius -- and a lot of courage -- to move in the opposite direction~![]()
quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 04:13 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
zoals:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ofSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.OfSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
nice onequote:
~Any intelligent fool can make things bigger, more complex, and more violent. It takes a touch of genius -- and a lot of courage -- to move in the opposite direction~![]()
koop een lollyquote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.¯_(ツ)_/¯![]()
nu vol zetten met derp emoticonsquote:
~Any intelligent fool can make things bigger, more complex, and more violent. It takes a touch of genius -- and a lot of courage -- to move in the opposite direction~![]()
quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 04:16 schreef JApieman het volgende:
[..]
koop een lollykoopSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 04:16 schreef JApieman het volgende:
[..]
koop een lollyJe bent jarig neem een dropjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
wat is deze charmante UI nou weerquote:!
quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 04:16 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
koopLeer spoileren.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
¯_(ツ)_/¯![]()
Welke email functie?quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 04:17 schreef Dimens het volgende:
Die email functie werkt niet JApie, dan krijg ik een linkje naar alle pics.¯_(ツ)_/¯![]()
we zagen het allemaal [img]je eigen grap[/img]quote:~Any intelligent fool can make things bigger, more complex, and more violent. It takes a touch of genius -- and a lot of courage -- to move in the opposite direction~![]()
U ook.quote:Mij zusje.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 04:17 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
wat is deze charmante UI nou weer!
![]()
NIET WAS EEN DROOMquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 04:17 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
we zagen het allemaal [ [url=je eigen grap]afbeelding[/url] ]![]()
Hoe doe ik ditquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 04:16 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
nu vol zetten met derp emoticons![]()
![]()
quote:ik had een leuke droom was wel nat
! het regent als een gek nu! zo krantenwijk
weet ik ook niet ik gebruik tinypicquote:
Ha, hier geen druppeltjequote:Op dinsdag 23 augustus 2011 04:18 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
ik had een leuke droom was wel nat
![]()
![]()
Nee je kan ze er gewoon heen slepen of een hele map uploaden.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 04:19 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Moet je dat een voor een doen¯_(ツ)_/¯![]()
Arghquote:~Any intelligent fool can make things bigger, more complex, and more violent. It takes a touch of genius -- and a lot of courage -- to move in the opposite direction~![]()
Welke pics wil je uploaden dan?quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 04:19 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Moet je dat een voor een doen![]()
quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 04:18 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
ik had een leuke droom was wel nat
...zorg je er wel voor dat mijn krantje droog blijft?
![]()
Optimist tot in de kist
Bij vlagen briljant, helaas is het momenteel windstil![]()
Ja hyperdesktop.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 04:20 schreef MarokkaanseKip het volgende:
Omg imgur heeft zelfs een screencapding
¯_(ツ)_/¯![]()
Dimens wil je mij in je vrienden lijst zettenquote:
gatver Pinkiequote:
Als je lekker binnen kan blijven en nergens heen hoeft.quote:
Optimist tot in de kist
quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 04:21 schreef trovey het volgende:
[..]
Als je lekker binnen kan blijven en nergens heen hoeft.
in de regen dansen is ook leukquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 04:21 schreef trovey het volgende:
[..]
Als je lekker binnen kan blijven en nergens heen hoeft.![]()
En ik ga met mijn regenjas naar beneden wish me luck
mooien TT hequote:Op dinsdag 23 augustus 2011 04:22 schreef BBQSausage het volgende:
ik herkende mezelf in de TT, dus ik dacht, ik post hier even om me als brave user te melden. [ afbeelding ]![]()
Ow ik in het oosten.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 04:21 schreef Kwalberto het volgende:
[..]
Ga regendans doen dan
[..]
In het westen.¯_(ツ)_/¯![]()
Ik zal aan je denken in deze harde strijdquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 04:22 schreef PlayingWithFire het volgende:
En ik ga met mijn regenjas naar beneden wish me luck![]()
![]()
Dat moet je inderdaad een voor een doen, of je kiest voor web en pleurt daar alle linkjes van pics in.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 04:21 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Sommige smileys hier in deze topikje![]()
quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 04:22 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Ik zal aan je denken in deze harde strijdben terug wanneer het niet meer regent
update
De inhoud van het topic is gewijzigd (25 nieuwe posts en 0 gewijzigde posts). Klik hier om de wijzigingen weer te geven.![]()
Kindertjes die vragen....quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 04:21 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
Dimens wil je mij in je vrienden lijst zetten![]()
Je krijgt er geld voor, niet zeuren.quote:Straks heerlijk in mijn zachte warme bedje kruipen en de regendruppels op het raam horen tikken (als ze tenminste nog komen
) en weten dat je nergens heen hoeft.
![]()
Optimist tot in de kist
IDIOOT MAN!quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 04:23 schreef WAHRHEIT het volgende:
Niet eens want: http://www.charlieroot.com/charlie-the-unicorn.mpeg![]()
Wat is dezequote:Op dinsdag 23 augustus 2011 04:23 schreef WAHRHEIT het volgende:
Niet eens want: http://www.charlieroot.com/charlie-the-unicorn.mpegDoe youtube dan
![]()
Niet eens html5quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 04:23 schreef WAHRHEIT het volgende:
Niet eens want: http://www.charlieroot.com/charlie-the-unicorn.mpeg![]()
Dat doe jij dan maar, ik prefereer het droog te blijven.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 04:22 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
in de regen dansen is ook leuk
Optimist tot in de kist
Oke thank youquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 04:23 schreef Dimens het volgende:
[..]
Dat moet je inderdaad een voor een doen, of je kiest voor web en pleurt daar alle linkjes van pics in.![]()
Al een abonnement op de wcquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 04:27 schreef MarokkaanseKip het volgende:
1,5 liter water naar binnen gewerkt?
![]()
Ik was dus druk bezig met iets maken om uitleg te geven aan zo'n user in een ander topic, en toen besefte ik dat die uitleg veel te pro zou zijn, dus ben ik er maar mee gestopt.
Pics:![]()
![]()
Heb je de tent al opgezet? Oh jee, ik moet mijn medicijnen nog slikkenquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 04:27 schreef MarokkaanseKip het volgende:
1,5 liter water naar binnen gewerkt...ik zet mijn tentje naast de jouwe.
Optimist tot in de kist
Erg verhelderend, bedankt.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 04:27 schreef BBQSausage het volgende:
Ik was dus druk bezig met iets maken om uitleg te geven aan zo'n user in een ander topic, en toen besefte ik dat die uitleg veel te pro zou zijn, dus ben ik er maar mee gestopt.[ afbeelding ]
Pics:
[ afbeelding ]![]()
Ga eens slapen jullie xDGoogle | Wikipedia | Go2War2 | IMDb | Clint Eastwood Forum | YouTube | Pawn Stars | LiveLeak | eBay | Amazon (UK) | Amazon (US) | Zavvi | BBC | 9GAG | Gabriel Iglesias | AD | Blu-Ray.com |![]()
Ik kijk elke dag, veel beter dan Dumpert en die zooi.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 04:27 schreef JApieman het volgende:
[..]
Hihi die heb ik al gezien op imgur.
Die gallery's daar zijn ook wel leuk.![]()
NEE! (whehehe, kan ik dat toch nog eens tegen iemand zeggenquote:)
Optimist tot in de kist
Op de wc...is dat niet onhandigquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 04:29 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Nee ik slaap onder een steen![]()
Optimist tot in de kist
Leg uitquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 04:31 schreef Dimens het volgende:
[..]
Mensen die niet om kunnen gaan met alt + s![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: