nee.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 03:23 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
btw, jij wilt toch wel weten hoe je de veiligheid van users wilt verbeteren of niet?
Nee, dat was een tijdelijk telefoon nummer wat ik had.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 03:24 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Was dat serieus je zusjes nr?
quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 03:25 schreef Dimens het volgende:
[..]
Nee, dat was een tijdelijk telefoon nummer wat ik had.![]()
Maar iedereen geloofde het, was lachen.
Ik heb nog steeds de sms'jes in mijn telefoon staan van sommige users.
Over 5 uur kranten?quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 03:26 schreef PlayingWithFire het volgende:
ik verveel me en moet nog 5 uur
Waaronder ik.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 03:25 schreef Dimens het volgende:
[..]
Nee, dat was een tijdelijk telefoon nummer wat ik had.![]()
Maar iedereen geloofde het, was lachen.
Ik heb nog steeds de sms'jes in mijn telefoon staan van sommige users.
over 2,5 uur begin ik en ben klaar in 2,5 uur dus nog 5 uurquote:
Je bent een voorbeeld voor andere.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 03:27 schreef MarokkaanseKip het volgende:
GGMM heb ik me vandaag beetje kunnen inhouden in KLB?
Ik wou port forwarden alleen ik deed iets verkeerd en toen deed het draad internet het niet meer maar het draadloze internet nog wel en dat had ik al een keer eerder gedaan en dat vond mn vader niet leuk omdat ie toen naar Ziggo moest bellen om het weer te maken maar nu heb ik het zelf gemaakt.quote:
Oeh oke, heb ze ook gedaan was echt een helquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 03:27 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
over 2,5 uur begin ik en ben klaar in 2,5 uur dus nog 5 uur![]()
Lief dat je om mij denkt
God zij is de vrouwelijke ik!!! Hoe kan ze een goeden voorbeeld zijnquote:
Ik ook maar 's middags en ik gooide ze meestal weg.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 03:28 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Oeh oke, heb ze ook gedaan was echt een hel
Cool story broquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 03:28 schreef JApieman het volgende:
[..]
Ik wou port forwarden alleen ik deed iets verkeerd en toen deed het draad internet het niet meer maar het draadloze internet nog wel en dat had ik al een keer eerder gedaan en dat vond mn vader niet leuk omdat ie toen naar Ziggo moest bellen om het weer te maken maar nu heb ik het zelf gemaakt.
quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 03:29 schreef JApieman het volgende:
[..]
Ik ook maar 's middags en ik gooide ze meestal weg.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |