Is handig, daar sla ik alle leuke plaatjes op die ik op internet vind. Wie weet kun je ze ooit gebruiken en de meeste heb ik al eens gebruikt.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 04:11 schreef MarokkaanseKip het volgende:
Ik ga ook account maken op imgur
Kun je ze gewoon aanklikken, en dan kan je ook [img] [./img] ertussen laten zetten enzo.quote:
Veel plezierquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 04:13 schreef Boterbartje het volgende:
Fijne dag, fijne dagen en fijne nachtbaggers nog!
Ik ga nu naar de auto en dan doen we vroemvroem over de route de soleil!
Daaaaaaaaaaag!!![]()
Ga fok missen
zoals:quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 04:12 schreef Dimens het volgende:
[..]
Is handig, daar sla ik alle leuke plaatjes op die ik op internet vind. Wie weet kun je ze ooit gebruiken en de meeste heb ik al eens gebruikt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ofSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.~Any intelligent fool can make things bigger, more complex, and more violent. It takes a touch of genius -- and a lot of courage -- to move in the opposite direction~![]()
Dankje! Daag kipje!quote:
Op 8 september 2013 schreef Yreal het volgende: Boterbartje is een kwaliteitsuser
Op 2 april 2015 17:54 schreef Joosie200 het volgende: The Boterbartje experience™, dat is 100% kwaliteit voor een kleine prijs.![]()
bubai!quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 04:13 schreef Boterbartje het volgende:
Fijne dag, fijne dagen en fijne nachtbaggers nog!
Ik ga nu naar de auto en dan doen we vroemvroem over de route de soleil!
Daaaaaaaaaaag!!![]()
Ga fok missen~Any intelligent fool can make things bigger, more complex, and more violent. It takes a touch of genius -- and a lot of courage -- to move in the opposite direction~![]()
quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 04:13 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
zoals:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ofSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.OfSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
nice onequote:
~Any intelligent fool can make things bigger, more complex, and more violent. It takes a touch of genius -- and a lot of courage -- to move in the opposite direction~![]()
koop een lollyquote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.¯_(ツ)_/¯![]()
nu vol zetten met derp emoticonsquote:
~Any intelligent fool can make things bigger, more complex, and more violent. It takes a touch of genius -- and a lot of courage -- to move in the opposite direction~![]()
quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 04:16 schreef JApieman het volgende:
[..]
koop een lollykoopSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 04:16 schreef JApieman het volgende:
[..]
koop een lollyJe bent jarig neem een dropjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
wat is deze charmante UI nou weerquote:!
quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 04:16 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
koopLeer spoileren.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
¯_(ツ)_/¯![]()
Welke email functie?quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 04:17 schreef Dimens het volgende:
Die email functie werkt niet JApie, dan krijg ik een linkje naar alle pics.¯_(ツ)_/¯
Forum Opties Forumhop: Hop naar: