wel uitkijken voor splinters...quote:Op zaterdag 4 december 2010 00:35 schreef Lo-Fi het volgende:
Dildo's kun je beter van hout maken dan van ijzer.
Natuurlijk wel zorgvuldig schuren..quote:
quote:Op zaterdag 4 december 2010 00:35 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
Lijkt me een beetje een rare surprise, zo'n tumor met een cadeautje erin.
Best een leuk idee.quote:Op zaterdag 4 december 2010 00:42 schreef n0ir het volgende:
Een echte fokker neemt een laptop en een beamer mee, en speelt een powerpoint af als surprise. Paar familiefoto's erin, misschien een paar quizvragen over de familie/vriendengroep en klaar. Je tante zal je complimenteren omdat je zo goed met computers bent.
Zover ben ik nog niet eensquote:
TS is gewoon een enorme looser of aandachtshoer, anders had 'ie zich wel wat beschaafder uitgedrukt in zowel TT als OP.quote:
Ja, ik ben een enorme 'looser'.quote:Op zaterdag 4 december 2010 00:56 schreef Imzadi het volgende:
[..]
TS is gewoon een enorme looser of aandachtshoer, anders had 'ie zich wel wat beschaafder uitgedrukt in zowel TT als OP.
Je hoeft me geen gelijk te geven, hoor. (Ook al heb ik het natuurlijk wel.)quote:
Ik denk ik verlaag me even tot het niveau dat je snapt, weer niet goed...quote:
Er zijn al een paar leuke suggesties genoemd. Misschien is de ijzeren dildo of de tumor surprise iets voor je?quote:Op zaterdag 4 december 2010 00:58 schreef Opdekop het volgende:
Hahahaha aids. Hahahhahahahaha. Surprise moet ik ook nog maken ja. Thanks for the reminder. Wat moet ik maken?
Ik heb wel een paar oude schoenendozen? Wat maak ik daarvan?
Maar ik moet hem morgen al klaar hebben, zo snel groeien er geen tumoren meer in mij.quote:Op zaterdag 4 december 2010 00:59 schreef JApieman het volgende:
[..]
Er zijn al een paar leuke suggesties genoemd. Misschien is de ijzeren dildo of de tumor surprise iets voor je?
Wie zegt dat het in jou moet groeien? Misschien hebben ze in het ziekenhuis nog een paar restanten.quote:Op zaterdag 4 december 2010 01:00 schreef Opdekop het volgende:
[..]
Maar ik moet hem morgen al klaar hebben, zo snel groeien er geen tumoren meer in mij.
Ik ben vies van andere mensen.quote:Op zaterdag 4 december 2010 01:01 schreef JApieman het volgende:
[..]
Wie zegt dat het in jou moet groeien? Misschien hebben ze in het ziekenhuis nog een paar restanten.
BIG TROUBLE. Ik ga er maar eens een nachtje over slapen. Welterusten boiii.quote:
Doe maar, weltrusten.quote:Op zaterdag 4 december 2010 01:04 schreef Opdekop het volgende:
[..]
BIG TROUBLE. Ik ga er maar eens een nachtje over slapen. Welterusten boiii.
Maak een schoenendoos!quote:Op zaterdag 4 december 2010 00:58 schreef Opdekop het volgende:
Hahahaha aids. Hahahhahahahaha. Surprise moet ik ook nog maken ja. Thanks for the reminder. Wat moet ik maken?
Ik heb wel een paar oude schoenendozen? Wat maak ik daarvan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |