SPOILERquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 03:54 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
U ook
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
nah 2 leukquote:
iPad, maar die is niet van mij die is van m'n moeders werk.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 03:54 schreef Dimens het volgende:
[..]
iPod
Windows computer
HTC telefoon met android
Toch?
quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 03:54 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
koop een lollyNee we hebben nog wel lolly's.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.¯_(ツ)_/¯
Nu pas? Vakantie is bijna voorbijquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 03:56 schreef Boterbartje het volgende:
Ik ga zometeen op vakantie naar Spanje, dat is fantastisch!
iPadquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 03:56 schreef JApieman het volgende:
[..]
iPad, maar die is niet van mij die is van m'n moeders werk.
ik niet jmmr veel plezierquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 03:56 schreef Boterbartje het volgende:
Ik ga zometeen op vakantie naar Spanje, dat is fantastisch!
2e vakantie hequote:Op dinsdag 23 augustus 2011 03:56 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Nu pas? Vakantie is bijna voorbij
Dat dacht ik in het begin ook, tot ik hem ging gebruiken voor een project waar ik met twee vrienden aan werk.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 03:57 schreef JApieman het volgende:
[..]
Ik vind hem eigenlijk maar mwah.
luierikquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 03:57 schreef JApieman het volgende:
[..]
Maar dan moet ik eerst naar beneden lolly pakken.
Ah oke, ja dan heb je idd alle tijdquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 03:58 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
2e vakantie he
Ben net terug uit Spanje, maar nu weer terug.. ga toch geen opleiding doen dus alle tijd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |