Behalve 1.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 03:34 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Drenthe faalt in alle opzichten
quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 03:34 schreef Dimens het volgende:
[..]
Ik vermoed einzeinz, maar ik weet het niet zeker.
Wilt gij niet trouwenquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 03:34 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Drenthe faalt in alle opzichten
2 dan.quote:
NEE IK WOON ER.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 03:34 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Ja hunebedden zijn heel mooi artistiek enzo
*gaat in een hoek zitten en wacht geduldig*quote:
ditquote:Waarom kenne manne 's ochtends beter plassen al vrouwen???????????
...........................................................................................................................................................................................................................................................................Probeer jij maar eens een kouwe tosti uit elkaar te trekken
en ditquote:pissen met een ontzettenddikkeochtendlul valt ook niet mee
quote:Wij hebbe pisbak he dan gaat t best haha
Zei je net niet dat 5 uur wachten te lang isquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 03:35 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
*gaat in een hoek zitten en wacht geduldig*
Jezus.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 03:36 schreef Hooidraad het volgende:
In navolging van:
[..]
dit
[..]
en dit
[..]
ik zei alleen dat ik nog 5 uur moet niet dat het lang isquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 03:36 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Zei je net niet dat 5 uur wachten te lang is
Oke.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 03:36 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
ik zei alleen dat ik nog 5 uur moet niet dat het lang is
Dat gevoel heb ik nu ook een beetje, nu moet iets de leegte vullen maar ik weet niet wat.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 03:37 schreef JApieman het volgende:
[..]
mja was na een tijdje wel uitgeluisterd met deadmau5, heb ik met alles wel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |