http://en.wikipedia.org/wiki/Stars_and_Stripes_Foreverquote:Op zaterdag 27 augustus 2011 03:07 schreef VuilnisMetaal het volgende:
Weet iemand hoe het lied heet in dit spel?
http://superobamaworld.com/
Ik weet dat het een heel bekend nummer is, maar aangezien er geen tekst o.i.d. in zit is het moeilijk te beschrijven.
Nieuw of oud? En weet je misschien iets van tekst?quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 03:07 schreef Orenji het volgende:
wie o wie kan mij helpen. Ik zoek een liedje die begint met het open van een (kerk)deur en daarna hoor je meteen een orgel en dat duurt 5 seconden het is hip hop ofzo
Nee dat is um niet, kom op, hij is vanaf sec 40 makkelijk te horen, gebruik anders een koptelefoon of oordopjes...quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 00:21 schreef Roland1000 het volgende:
[..]
Helaas kan ik het fragment niet horen... Ik gok op:
Toto - Africaquote:Op zaterdag 27 augustus 2011 11:28 schreef TheHunterAmin het volgende:
[..]
Nee dat is um niet, kom op, hij is vanaf sec 40 makkelijk te horen, gebruik anders een koptelefoon of oordopjes...
http://eredivisielive.nl/(...)ij-ajax-vitesse.html
Als je er een partijtje neuriën aan waagt zou dat een hoop verduidelijken denk ik zoquote:Op zaterdag 27 augustus 2011 05:38 schreef Beert het volgende:
Laatst was ik op het festival Dancetour in tilburg en daar hoorde ik een lied 2 keer, 1 keer van the flexican en 1 keertje van afrojack.. Nu hoorde ik het net weer in de club maar daar heeft shazammen weinig nut.. Het nummer is denk ik een redelijk nieuw nummer en het is house dubstep achtig..
Het stukje wat ik dus heel vet vind gaat een beetje zo: Toooooewwe tukketukketukketukketukke Tooooooeeeewwe tukketukketukketukketukke enzovoort..
Hopelijk herkent iemand mijn onduidelijke omschrijving maar ik kan het niet duidelijker omschrijven:P
Alvast bedankt!
quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 10:56 schreef Roland1000 het volgende:
[..]
http://en.wikipedia.org/wiki/Stars_and_Stripes_Forever
Ook in het voetballen wordt het gebruikt als aanmoedigingslied, met de tekst: "Here we go, here we go etc".
Het is dus gecomposeerd door John Philip Sousa.
Lees de openingspost van dit topic eens.quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 18:03 schreef twiFight het volgende:
Ik zoek een nummer/album/artiest die overeenkomt of dezelfde klank heeft als in het filmpje dat ik zo ga linken. Het is klassiek en doet mij aan als filmmuziek. Ik hoef niet per sé het nummer zelf te weten, maar ik vind de muziek erg mooi en zou graag meer van dat soort muziek willen horen.
De muziek is te horen in een aflevering van De Hofleveranciers, aflevering van 6 augustus, op 6:30.
http://beta.uitzendinggemist.nl/afleveringen/1108345
quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 18:27 schreef UncleSam het volgende:
Ik heb weer een moeilijk verzoek. Het is een soort hoog tempo trompetterig liedje wat plotseling wordt onderbroken door een vrouwelijke vocal in retro stijl. Tekst is iets van "come on baby (..) some more (..)" waarna het weer door gaat met de trompetten. Iemand die dit iets zegt
Deze?quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 18:27 schreef UncleSam het volgende:
Ik heb weer een moeilijk verzoek. Het is een soort hoog tempo trompetterig liedje wat plotseling wordt onderbroken door een vrouwelijke vocal in retro stijl. Tekst is iets van "come on baby (..) some more (..)" waarna het weer door gaat met de trompetten. Iemand die dit iets zegt
Er staan er heel veel op youtube, met alleen de beschrijving Dance remix kan niemand verder komen. Je zult vanavond/volgende week in de Discotheek de boel moeten opnemen.quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 18:51 schreef Ti-boy het volgende:
Okay c'mon guys!
Wie kent een soort Dance remix van Rihanna - Russian Roulette???
Heb ik al vaker in een discotheek gehoord
Heb de naam gevonden: Binaurale tonen.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 23:01 schreef dabadbass het volgende:
[..]
Thanks maar ben ook specifiek op zoek naar de naam van het type muziek
Fixed.quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 18:22 schreef donroyco het volgende:
[..]
Lees de openingspost van dit topic eens.
Anyone?quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 21:57 schreef Rabrynil het volgende:
Daar ben ik weer eens, ik heb Shazam en AudioTag al geprobeerd, geen resultaat.
Wie weet het? Thanks alvast!
http://www64.zippyshare.com/v/65374141/file.html
Geen idee, maar hij klinkt lekker, dus second! De user met de gouden tip krijgt 2 combopoints!quote:
Deze is gelukkig een stuk minder vaag..quote:Op zondag 28 augustus 2011 05:20 schreef Beert het volgende:
Omdat mijn vorige post inderdaad heel erg vaag was is dat een soort van beatbox van het deuntjeHopelijk herkent iemand het
!
http://www5.zippyshare.com/v/882581/file.html
vocaroo.comquote:Op zondag 28 augustus 2011 17:04 schreef boffer69 het volgende:
weet iemand miss site waar ik iets kan opnemen en hier plakken met link? ik heb een deuntje in mn hoofd
quote:Op zondag 28 augustus 2011 17:11 schreef boffer69 het volgende:
http://vocaroo.com/?media=vrKuy1WRtzYcwF8sC
Iemand?quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 12:34 schreef zoekjewat het volgende:
Gister op NL3 ofzo, na de samenvatting van de eredivisie, zag ik een korte reclame/teaser van mysterieland. Het ging over dat je vanavond op BNN kon meeluisteren/meekijken naar 3 uur mysterieland.
Tijdens deze reclame hoorde ik een progressive house/electro track, weet iemand hoe die heette?
Het had een beetje een trancy geluid, het geluid sweepte een beetje met het volume, waarna het dat typische electro style cut had (het geluid werd dus met waarschijnlijk een lfo filter of gate oid in stukjes gehakt) waarna je bij de laatste kick een soort funky jaren 80 synth hoorde en daarna een typische electro vocal die "ah" zegt (beetje computer stem achtig), waarna dit hele loopje weer opnieuw begon..
Herkent iemand deze track? of heeft iemand deze reclame ook gezien en weet iemand welk nummer dit was?
Deze?quote:Op maandag 29 augustus 2011 02:20 schreef einszweiachtung het volgende:
Ik had een vraagje, ik zoek 2 nummers, eerste nummer bevat de text, One Two Three ... huppeldepup, gezongen door een meiden groep, deed me denken aan Boney M.
quote:Op maandag 29 augustus 2011 02:20 schreef einszweiachtung het volgende:
Ik had een vraagje, ik zoek 2 nummers, eerste nummer bevat de text, One Two Three ... huppeldepup, gezongen door een meiden groep, deed me denken aan Boney M.
Als het goed is bedoel jij met het eerste nummer: Chipz - one two threequote:Op maandag 29 augustus 2011 02:20 schreef einszweiachtung het volgende:
Tweede nummer was een nummer was iets met Floppydisk's erin (voorstukje) en daarna werd het een soort liedje met doedelzak muziek, schotse toon.
1 =quote:Op maandag 29 augustus 2011 11:20 schreef remi1986 het volgende:
Afgelopen zaterdag was ik in Hollywood Rotterdam en een kameraad van me heeft een filmpje gemaakt en we waren op zoek naar de nummers die gedraaid werden, het zijn er 2. Weet iemand deze toevallig?
Moet erbij zeggen, het geluid is super slecht (HTC camera is niet geweldig, we kunnen de tekst ook niet goed verstaan, maar misschien herkent iemand de melodie)
Super! Kameraad had die tweede gevonden zei die (een nummer van Tiesto, weet zo ff niet meer welke). Thnxs.quote:
Graag gedaan.quote:Op maandag 29 augustus 2011 12:37 schreef remi1986 het volgende:
[..]
Super! Kameraad had die tweede gevonden zei die (een nummer van Tiesto, weet zo ff niet meer welke). Thnxs.
quote:Op maandag 29 augustus 2011 02:20 schreef einszweiachtung het volgende:
Niemand/iemand?quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 18:45 schreef buishuis het volgende:
Zoek een nummer met iets van: 'dancing with your boyfrieeend' erin..
het is NIET het nummer van de Black Kids - I'm not gonna teach your boyfriend how to dance with you.
Hoorde het nummer laatst nog op 3fm maar was te laat met Shazam..
Neen dat is ie helaas ook niet.. fuck het de hele tijd alleen dat ene zinnetje + melodie in mijn hoofd maar kan er maar niet opkomenquote:
Anders even neuriën ?quote:Op maandag 29 augustus 2011 15:53 schreef buishuis het volgende:
Neen
[..]
Neen dat is ie helaas ook niet.. fuck het de hele tijd alleen dat ene zinnetje + melodie in mijn hoofd maar kan er maar niet opkomen
BINGO! Bedankt!quote:
Yup, dat is de filmmuziek van Basic Instinct. Met in de hoofdrol Sharon Stone, bekend vanwege die ene scène dat ze daar met gespreide benen zit...quote:Op maandag 29 augustus 2011 00:18 schreef based het volgende:
afgelopen vrijdag keek ik hart van nederlanden daar zat een item in met een muziekje. ik weet bijna zeker dat het van een film komt, maar weet iemand ook van welke film?
begint op 15:40
http://www.hartvannederla(...)an-26-augustus-2011/
Bedankt!!quote:Op maandag 29 augustus 2011 20:12 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Yup, dat is de filmmuziek van Basic Instinct. Met in de hoofdrol Sharon Stone, bekend vanwege die ene scène dat ze daar met gespreide benen zit...
Ik vind het gedeeltelijk lijken op iets van james Bondquote:Op maandag 29 augustus 2011 19:51 schreef MrSkyline het volgende:
Ik ben op zoek naar de naam van het nummer in dit filmpje dat start op 45 seconden.
Het komt me enorm bekend voor, en is van een film of een spel, maar ik kan er niet tegen dat ik het niet weethopelijk weet iemand hier de naam
quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 22:05 schreef densmee het volgende:
Nr met zeer diepe bass die een tijdje terug heel veel op 3fm te horen was?
ik kan er niet meer op komen, alvast bedankt
dat is hem inderdaad, dank jequote:
Geen dank.quote:
Het heeft er idd wel iets van weg, maar de componist van de meeste recente bond films (Dave Arnold heeft dit nummer volgens mij gemaakt, ik kon in iedergeval niets vinden dat er echt op leek bij zijn films)quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 20:56 schreef MrManuel het volgende:
[..]
Ik vind het gedeeltelijk lijken op iets van james Bond
O my god. Tis Graffiti6. Anny you save me.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 23:47 schreef Jaytonism het volgende:
Ik zoek een nummer, aardig populair. Beetje indie achtige band, Foster and the people achtig. De laatste zin in 't refrein gaat ongeveer:
"The stars shine bright (...)" gevolgd door twee woorden. Ook beetje Graffiti6 achtige stem.
Enig idee?
Kan je dat deel uploaden, zodat niet iedereen op zoek moet naar die episode?quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 14:26 schreef honderdtien het volgende:
Ik zoek een trance achtig nummer dat in Jersey Shore S04E05 wordt gespeeld. Het nummer begint te spelen bij 11:20, als iemand een andere versie ofzo heeft: als Ronnie net aan Vinnie z'n excuses heeft aangeboden en nu met Sam gaat praten.
Heb het ook al opgenomen met Shazam, daar kwam uit: Daniel Holter & Judson Snell - Dirt Poor Debutante. Dit kan ik echter nergens vinden. Iemand een idee?
Graffiti6quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 23:53 schreef Jaytonism het volgende:
[..]
O my god. Tis Graffiti6. Anny you save me.
Lola Kite - Different Storyquote:Op woensdag 31 augustus 2011 02:52 schreef Maisnon het volgende:
Er was net een nummer op TV van een Nederlandse band maar de artiest of naam heb ik niet meegekregen. Ze zijn in principe met zn drieën, gitarist, drummer en basgitarist.
De drummer zingt en slaat alleen op zo'n grote tom tijdens de clip, het is op een grasveld, mensen dansen er omheen en er liggen fietsen enzo.
Ik vond het best leuk, maar ik kon het totaal neit vinden. Weet iemand wat ik zoek?
quote:Op woensdag 31 augustus 2011 12:27 schreef WeezerButler het volgende:
[..]
Lola Kite - Different Story
Dat is geen NEDERLANDSE bandquote:Op woensdag 31 augustus 2011 12:27 schreef WeezerButler het volgende:
[..]
Lola Kite - Different Story
Want..?quote:Op woensdag 31 augustus 2011 13:24 schreef ch0c0l0c0 het volgende:
[..]
[..]
Dat is geen NEDERLANDSE band
Omdat je de tekst niet snapt ??quote:Op woensdag 31 augustus 2011 13:24 schreef ch0c0l0c0 het volgende:
[..]
[..]
http://nl.wikipedia.org/wiki/Lola_Kitequote:Op woensdag 31 augustus 2011 13:24 schreef ch0c0l0c0 het volgende:
[..]
[..]
quote:Op woensdag 31 augustus 2011 13:24 schreef ch0c0l0c0 het volgende:
[..]
[..]
quote:Op woensdag 31 augustus 2011 15:49 schreef Cylvia het volgende:
Weet iemand wat het origineel (engelstalig) nummer is van Gewoon Rutger - Was het een droom?
Ik hoorde het pas geleden op de radio, volgens mij komt het uit de 80's
Dank!quote:
GEVONDEN!! Niet daar maar toch bedanktquote:Op maandag 29 augustus 2011 16:20 schreef Jerkmaine het volgende:
[..]
Heb je hier al gekeken? > https://twitter.com/nuop3fm
Sure, hoe?quote:Op woensdag 31 augustus 2011 00:41 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Kan je dat deel uploaden, zodat niet iedereen op zoek moet naar die episode?
Staat ie hier niet bij? Je moet wel ff helemaal naar beneden scrollen.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 14:26 schreef honderdtien het volgende:
Ik zoek een trance achtig nummer dat in Jersey Shore S04E05 wordt gespeeld. Het nummer begint te spelen bij 11:20, als iemand een andere versie ofzo heeft: als Ronnie net aan Vinnie z'n excuses heeft aangeboden en nu met Sam gaat praten.
Heb het ook al opgenomen met Shazam, daar kwam uit: Daniel Holter & Judson Snell - Dirt Poor Debutante. Dit kan ik echter nergens vinden. Iemand een idee?
Nee, daarvoor is dit topic niet.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 23:39 schreef Ti-boy het volgende:
Een goede dance/trance mix van Rihanna - Russian Roulette gezocht!
Heb je echt niet IETS meer info?quote:Op donderdag 1 september 2011 11:07 schreef Velp het volgende:
Goed, dan nu een vrijwel onmogelijke opgave
Jaaaaaaaren geleden was ik op een technofeest en toen werd er een nummer gedraait die ik nog steeds zoek![]()
Ik heb niet veel info aangezien het al echt een tijd geleden is.
Het gaat om een technonummer.
Het enige wat ik nog weet is dat die minimaal 4 jaar oud is, waarschijnlijk nog wel ouder.
Je hoort in het nummer een soort tb303 (zeg ik het nou goed?), gaat zon beetje het hele nummer door en verandert regelmatig, dan weer zwak, dan weer sterk.
Dit is dus het enige wat ik weet :S
quote:Op donderdag 1 september 2011 11:18 schreef Laurensius het volgende:
Hoe heet dat nummer dat je op de achtergrond hoort bij het nieuwste nummer van Jason Derulo?
Voor de kenners onder ons, het gaat als volgt:
tu----tu----de--du--tu----tu--tu----tu----tu--tu
quote:
Ja idd, zag hem ook netquote:Op donderdag 1 september 2011 11:21 schreef JustinK het volgende:
[..]
+ Jason derulo - Don't wanna go home
gokjequote:Op donderdag 1 september 2011 11:07 schreef Velp het volgende:
Jaaaaaaaren geleden was ik op een technofeest en toen werd er een nummer gedraait die ik nog steeds zoek![]()
Het enige wat ik nog weet is dat die minimaal 4 jaar oud is, waarschijnlijk nog wel ouder.
Je hoort in het nummer een soort tb303 (zeg ik het nou goed?), gaat zon beetje het hele nummer door en verandert regelmatig, dan weer zwak, dan weer sterk.
maar is het vergelijkbaar met wat je zoekt? want in confusion zit dus ook een tb303 die het hele nummer doorgaat.quote:
Gokje, een beetje in dezelfde richting:quote:Op donderdag 1 september 2011 11:47 schreef Velp het volgende:
Het lijkt er wel enigzins op idd!
Helaas heb ik echt niet meer info
Gokje, limp bizkit - break stuff?quote:Op donderdag 1 september 2011 16:50 schreef waaromniet1988 het volgende:
Ik zoek een liedje dat lijkt op het begin van Whole Lotta love van Led Zeppelin.
Het liedje heeft als titel "break" maar ik kan het ook fout hebben.
In het liedje is vooral de drum en bas belangrijk
nee helaas. Het is best wel een rustig nummer dat ik zoekquote:
2 gokjes:quote:Op donderdag 1 september 2011 11:07 schreef Velp het volgende:
quote:Op donderdag 1 september 2011 20:00 schreef DrNick het volgende:
Ik zoek dat lied van de Citroën reclame, gaat zo:
"All the reasons gone.....................Let the * *
.............................Reasons gone..........* *
Iemand?
Nee, hij is van een andere reclame. Het is klinkt als een lied uit eind 1990/begin 2000.quote:Op donderdag 1 september 2011 20:03 schreef donroyco het volgende:
[..]
Cassius - I Love U So
of
Peaches - Momma Complex
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |