Sure, hoe?quote:Op woensdag 31 augustus 2011 00:41 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Kan je dat deel uploaden, zodat niet iedereen op zoek moet naar die episode?
Staat ie hier niet bij? Je moet wel ff helemaal naar beneden scrollen.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 14:26 schreef honderdtien het volgende:
Ik zoek een trance achtig nummer dat in Jersey Shore S04E05 wordt gespeeld. Het nummer begint te spelen bij 11:20, als iemand een andere versie ofzo heeft: als Ronnie net aan Vinnie z'n excuses heeft aangeboden en nu met Sam gaat praten.
Heb het ook al opgenomen met Shazam, daar kwam uit: Daniel Holter & Judson Snell - Dirt Poor Debutante. Dit kan ik echter nergens vinden. Iemand een idee?
Nee, daarvoor is dit topic niet.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 23:39 schreef Ti-boy het volgende:
Een goede dance/trance mix van Rihanna - Russian Roulette gezocht!
Heb je echt niet IETS meer info?quote:Op donderdag 1 september 2011 11:07 schreef Velp het volgende:
Goed, dan nu een vrijwel onmogelijke opgave
Jaaaaaaaren geleden was ik op een technofeest en toen werd er een nummer gedraait die ik nog steeds zoek![]()
Ik heb niet veel info aangezien het al echt een tijd geleden is.
Het gaat om een technonummer.
Het enige wat ik nog weet is dat die minimaal 4 jaar oud is, waarschijnlijk nog wel ouder.
Je hoort in het nummer een soort tb303 (zeg ik het nou goed?), gaat zon beetje het hele nummer door en verandert regelmatig, dan weer zwak, dan weer sterk.
Dit is dus het enige wat ik weet :S
quote:Op donderdag 1 september 2011 11:18 schreef Laurensius het volgende:
Hoe heet dat nummer dat je op de achtergrond hoort bij het nieuwste nummer van Jason Derulo?
Voor de kenners onder ons, het gaat als volgt:
tu----tu----de--du--tu----tu--tu----tu----tu--tu
quote:
Ja idd, zag hem ook netquote:Op donderdag 1 september 2011 11:21 schreef JustinK het volgende:
[..]
+ Jason derulo - Don't wanna go home
gokjequote:Op donderdag 1 september 2011 11:07 schreef Velp het volgende:
Jaaaaaaaren geleden was ik op een technofeest en toen werd er een nummer gedraait die ik nog steeds zoek![]()
Het enige wat ik nog weet is dat die minimaal 4 jaar oud is, waarschijnlijk nog wel ouder.
Je hoort in het nummer een soort tb303 (zeg ik het nou goed?), gaat zon beetje het hele nummer door en verandert regelmatig, dan weer zwak, dan weer sterk.
maar is het vergelijkbaar met wat je zoekt? want in confusion zit dus ook een tb303 die het hele nummer doorgaat.quote:
Gokje, een beetje in dezelfde richting:quote:Op donderdag 1 september 2011 11:47 schreef Velp het volgende:
Het lijkt er wel enigzins op idd!
Helaas heb ik echt niet meer info
Gokje, limp bizkit - break stuff?quote:Op donderdag 1 september 2011 16:50 schreef waaromniet1988 het volgende:
Ik zoek een liedje dat lijkt op het begin van Whole Lotta love van Led Zeppelin.
Het liedje heeft als titel "break" maar ik kan het ook fout hebben.
In het liedje is vooral de drum en bas belangrijk
nee helaas. Het is best wel een rustig nummer dat ik zoekquote:
2 gokjes:quote:Op donderdag 1 september 2011 11:07 schreef Velp het volgende:
quote:Op donderdag 1 september 2011 20:00 schreef DrNick het volgende:
Ik zoek dat lied van de Citroën reclame, gaat zo:
"All the reasons gone.....................Let the * *
.............................Reasons gone..........* *
Iemand?
Nee, hij is van een andere reclame. Het is klinkt als een lied uit eind 1990/begin 2000.quote:Op donderdag 1 september 2011 20:03 schreef donroyco het volgende:
[..]
Cassius - I Love U So
of
Peaches - Momma Complex
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |