Dit weer is niet te voorspellen. Niemand kan je vertellen of het gaat regenen of niet.quote:Op zondag 21 augustus 2011 18:08 schreef Infection het volgende:
Hoe zit het met omgeving Amersfoort? Gaat daar nog iets vallen? Volgens het KNMI zou het in de provincie Utrecht tussen 16:00 uur en 18:00 uur moeten komen maar het is al 18:00 uur geweest en ik heb nog geen druppel gezien.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zit tegen Nijmegen aan maar geen druppel en geen flits te zien/horen.
[ Bericht 5% gewijzigd door #ANONIEM op 21-08-2011 18:13:30 ]
Vond het al raar inderdaad. Elke website geeft weer iets anders aan, de meteorologen weten het zelf ook niet meerquote:Op zondag 21 augustus 2011 18:10 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Dit weer is niet te voorspellen. Niemand kan je vertellen of het gaat regenen of niet.
Waar ongeveer?quote:Op zondag 21 augustus 2011 18:14 schreef Geertje58 het volgende:
non de kanonne.............das geen buitje meer voor de stof......wat een regen,.............
En dan zul je net zien dat alles los barstquote:Op zondag 21 augustus 2011 18:16 schreef Ryker het volgende:
In brabant wordt de hoop opgegeven, melding op p2000
18:13:12 21-08-11 FLEX-A/GROUP EINDE PROCEDURE EXTREEM WEER
Geef de rest van het land ook eens wat ja!quote:Op zondag 21 augustus 2011 18:15 schreef Geertje58 het volgende:
Zevenaar...volop in het rood in buienradar
Vandaag geloof ik er inderdaad geen hol meer van.quote:Op zondag 21 augustus 2011 18:23 schreef Psy-freak het volgende:
Mensen die denken dat als er nu nog niets gebeurt is er ook niets meer kan gebeuren
Zat er net naar te kijkenquote:Op zondag 21 augustus 2011 18:28 schreef DemonRage het volgende:
Lifted Index is nu helemaal weggevallen, er staan nu allemaal positieve waarden volgens zomerweer.com. Dat betekent dat de lucht stabiel is geworden.
De CAPE waarde van 2600 J/Kg staat er nog wel voor Eindhoven, maar denk niet dat we er nog veel aan hebben.
We zullen zien bij de volgende update.quote:Op zondag 21 augustus 2011 18:33 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Zat er net naar te kijkenDas snel gegaan of is dat een foutje
hier ook erg vies benauwd (zwijndrecht) en ik heb het gevoel dat het op het moment alleen maar warmer wordtquote:Op zondag 21 augustus 2011 18:33 schreef tralalala het volgende:
Koelt het wel af als er niets meer gebeurd?
Vies benauwd hier nog steeds.
Niet veel denk ik...quote:Op zondag 21 augustus 2011 18:33 schreef tralalala het volgende:
Koelt het wel af als er niets meer gebeurd?
Vies benauwd hier nog steeds.
KutEngelsen houden het koufront vast op de Noordzeequote:Op zondag 21 augustus 2011 18:38 schreef Fredo55 het volgende:
Wtf level 2 estofex voor het oosten, ik zie het nu pas.
Volgende update is er op zomerweer.com, de parameters voor Eindhoven zijn opeens niet verkeerd btw.quote:Op zondag 21 augustus 2011 18:33 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Zat er net naar te kijkenDas snel gegaan of is dat een foutje
ghehe vaag of niequote:Op zondag 21 augustus 2011 18:40 schreef DemonRage het volgende:
[..]
Volgende update is er op zomerweer.com, de parameters voor Eindhoven zijn opeens niet verkeerd btw.
Temp: 27.7°C
DP: 22°C
CAPE: 2678 J/kg
LI: -7,71 K
Dus waar blijft die trigger nou!!
ga die OP eens aanpassen johquote:Op zondag 21 augustus 2011 18:40 schreef SpeedyGJ het volgende:
Ik ga me dood lachen als het straks ineens ontploft en er enorme chaos gaat ontstaan
Mensen die denken voor andere mensen te kunnen denken.quote:Op zondag 21 augustus 2011 18:23 schreef Psy-freak het volgende:
Mensen die denken dat als er nu nog niets gebeurt is er ook niets meer kan gebeuren
Mensen die denken ergens iets van af te weten maar dat niet doenquote:Op zondag 21 augustus 2011 18:41 schreef Staal het volgende:
[..]
Mensen die denken voor andere mensen te kunnen denken..
Zo is het nu in Eindhoven ook als ik zomerweer.com mag geloven. Alleen gebeurt er nu niets.quote:Op zondag 21 augustus 2011 18:45 schreef aloa het volgende:
Cape voor komende dinsdag ziet er goed uit.
[ afbeelding ]
Mensen die meteen gaan huilen omdat er vreemden (VREEMDEN!!! OMG!!) in een hun vertrouwde slowchatreeksje komen.quote:Op zondag 21 augustus 2011 18:44 schreef Psy-freak het volgende:
[..]
Mensen die denken ergens iets van af te weten maar dat niet doen
waar is hier en wanneer gaan we daten?quote:Op zondag 21 augustus 2011 18:51 schreef lezzer het volgende:
Het wordt hier toch wel wat zwaarder bewolkt moet ik zeggen.
Ik sta op de userkaart, en ik ben al jaren gelukkig met mijn vrouw.quote:Op zondag 21 augustus 2011 18:53 schreef Kwaliteit het volgende:
[..]
waar is hier en wanneer gaan we daten?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 21 augustus 2011 18:54 schreef lezzer het volgende:
[..]
Ik sta op de userkaart, en ik ben al jaren gelukkig met mijn vrouw.vrouw, jij bent een man? GADVERSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.wat heb ik gezegd
![]()
Je claimde dat er niets meer kon gebeuren.quote:Op zondag 21 augustus 2011 18:53 schreef Staal het volgende:
[..]
Mensen die meteen gaan huilen omdat er vreemden (VREEMDEN!!! OMG!!) in een hun vertrouwde slowchatreeksje komen.
Ik claim niks te weten maar ik volg de ontwikkelingen graag hier. En als je dat niet bevalt heb je gewoon pech..
Als je zo buiten loopt zou je inderdaad zeggen dat het echt los zou gaan.quote:Op zondag 21 augustus 2011 18:55 schreef Dichterbijer het volgende:
Luchtvochtigheid is wel weer wat gestegen naar 71% en nog steeds 27.3°C
Alleen is er wel een windje opstoken in Eindhoven...
Vind het maar vreemd weer vandaag :/
Van die bewolking die je altijd ziet bij een instabiele atmosfeer meestal vlak voor een naderende onweersbui bedoel je?quote:Op zondag 21 augustus 2011 18:59 schreef Drassss het volgende:
Vanuit het zuiden zie ik wel van die typische onweerswolken ontstaan.. tja het is nog ver
Idd... ze zijn ook nog hoopvol.quote:Op zondag 21 augustus 2011 19:00 schreef Dichterbijer het volgende:
KNMI houd code oranje aan, alleen het kopje regen is verdwenen uit het lijstje
http://knmi.nl/waarschuwi(...)/provincie.php?pr=NB
Oh joh, Waar dan?quote:Op zondag 21 augustus 2011 18:56 schreef Psy-freak het volgende:
[..]
Je claimde dat er niets meer kon gebeuren.
Op de radar zijn nu ook een paar kleine echo's opgedoken ten zuiden van Eindhoven en ten westen van Weert. Misschien dat het nog groeit. Ff in de gaten houden dus.quote:Op zondag 21 augustus 2011 19:03 schreef nummer_zoveel het volgende:
Ik zie toch onweerswolken ontstaan hoor (noord-limburg)
Net 10 minuten met de hond gewandeld en ze zijn al flink gegroeid. Het is broeiend warm.
De klassieke bewolking ja, helaas is het vandaag geen klassieke onweersdagquote:Op zondag 21 augustus 2011 19:00 schreef DemonRage het volgende:
[..]
Van die bewolking die je altijd ziet bij een instabiele atmosfeer meestal vlak voor een naderende onweersbui bedoel je?
Wil je nu serieus zeggen dat je nog hoop hebt voor onweer in het westen?quote:
Er lijkt inderdaad wat te ontstaan in Noord-Limburg.quote:Op zondag 21 augustus 2011 19:03 schreef nummer_zoveel het volgende:
Ik zie toch onweerswolken ontstaan hoor (noord-limburg)
Net 10 minuten met de hond gewandeld en ze zijn al flink gegroeid. Het is broeiend warm.
Logisch, want wij hebben nog een beetje kansquote:
quote:Waarschuwing Extreem weer: In het uiterste oosten kans op onweersbuien en zware windstoten
Tot 20 uur is er in het uiterste oosten van de provincies Noord-Brabant, Limburg, Gelderland en Overijssel kans op een enkele zware regen- en onweersbui. De buien kunnen gepaard gaan met hagel en zware windstoten van 75 tot 90, lokaal mogelijk mogelijk 100 km/uur.
In deze achterhoek is het droog en schijnt de zon......quote:Op zondag 21 augustus 2011 19:06 schreef Arcee het volgende:
Buienradar geeft wel rooie vlekken aan in de achterhoek.
Jaquote:Op zondag 21 augustus 2011 19:06 schreef RiKe het volgende:
[..]
Wil je nu serieus zeggen dat je nog hoop hebt voor onweer in het westen?
Inderdaad, kan nog wat worden.quote:Op zondag 21 augustus 2011 19:12 schreef DemonRage het volgende:
De buien bij Weert beginnen door te zetten.
Ik heb alle hoop al opgegeven, elke keer is het toch een losse flodder wat hier over komt.quote:
Van welk soort 'mooi' ben jij?quote:Op zondag 21 augustus 2011 18:48 schreef RiKe het volgende:
Nee hoor, CAPE ziet er voor dinsdag helemaal niet mooi uit
Ik ben voor CAPE waardes waar het westen (randstad) ook bij betrokken wordt voor onweer.quote:Op zondag 21 augustus 2011 19:14 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Van welk soort 'mooi' ben jij?
Niet mooi -> geen onweer of de waardes zijn niet mooi omdat het wél gaat onweren?
Komt genoeg in de herfst hoor. Vorig jaar ook meegemaakt, incl bliksem die vlakbij insloeg..quote:Op zondag 21 augustus 2011 19:13 schreef RiKe het volgende:
[..]
Ik heb alle hoop al opgegeven, elke keer is het toch een losse flodder wat hier over komt.
Denk dat het ook wel mee gaat vallen.quote:Op zondag 21 augustus 2011 19:21 schreef Dichterbijer het volgende:
Zie op buienradar een bui aankomen vanuit Zeeland... maar denk niet dat deze nog gaat uitgroeien tot een 'noodweer-bui'. Laat zelf de stream nog maar ffkes aanstaanToch erg mooie wolken deze avond
Zie trouwens dat code oranje voor windstoten is terug gedraaid naar geel voor Brabant
twitter:VRBrabantNoord twitterde op zondag 21-08-2011 om 19:32:57EXTREEM WEER: het KNMI beperkt code oranje tot het uiterste oosten van de VeiligheidsRegio Brabant-Noord. reageer retweet
Neequote:Op zondag 21 augustus 2011 18:55 schreef Kwaliteit het volgende:
[..]
vrouw, jij bent een man? GADVERwat heb ik gezegd
quote:Op zondag 21 augustus 2011 19:34 schreef lezzer het volgende:
[..]
NeeIk ben een vrouw.
Maar die mogelijkheid was verder nog niet in je opgekomen?
In zuid niet.quote:Op zondag 21 augustus 2011 19:47 schreef Swomp het volgende:
Hier in M-limburg hangt opeens een heel dreigende donkergrijze massa boven mijn huis
Dat was ook in de film Independance Dayquote:Op zondag 21 augustus 2011 19:47 schreef Swomp het volgende:
Hier in M-limburg hangt opeens een heel dreigende donkergrijze massa boven mijn huis
Nu dan?quote:Op zondag 21 augustus 2011 20:31 schreef Divje het volgende:
Ik zie alleen 'image.jpg' staan, maar als ik de link kopiëren & plakken doe zie ik ze, mooie foto's zeg!
Net zag ik ook alleen de rode kruisjes. Nu wel foto's. Mooie foto's ook nogquote:Op zondag 21 augustus 2011 20:30 schreef Disorder het volgende:
[..]
Nog meer met rode kruisjes? Of ziet de rest mijn foto's wel?
Nee, maar het zicht was slecht. Die eerste twee foto's zijn genomen uit een rijdende auto met raam open. Die laatste was bij de IJsselcentrale zelf, maar toen trok het geheel snel over en had ik er geen zicht meer op.quote:Op zondag 21 augustus 2011 20:42 schreef Drassss het volgende:
Lijkt op een wallcloud. In dat wolkje nog iets van sliertje(Scud) gezien die omhoog/omlaag gingen?
Dat was een mooi kaartje. Spannende tijdquote:Op zondag 21 augustus 2011 21:54 schreef INViCTuS het volgende:
doe deze dinsdag dan....of in ieder geval deze zomer nog
[ afbeelding ]
Meso GNquote:Op zondag 21 augustus 2011 20:24 schreef Disorder het volgende:
Hier, zoals beloofd, de afbeeldingen van vanmorgen bij de IJsselcentrale van Zwolle. Dit was omstreeks 11 uur. Is dit een wallcloud? Zelden zo'n dreigend spektakel gezien. Het trok snel over en raakte buiten ons zicht. Achter deze 'wallcloud' was een grote neerslagkern te zien.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Op de laatste foto is te zien hoe het spektakel een minder gedefinieerde vorm kreeg. Even later kreeg het de zelfde vorm als in de eerste twee foto's terug.
Als je wall weet moet je meso ook wetenquote:
Doet me aan CSI denken.quote:Op zondag 21 augustus 2011 21:17 schreef -CRASH- het volgende:
Zo van het toestel op fotoemmer gezet.
De Bui die net over Venlo Kwam
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Heb ook video ervan....MET BLIKSEM.... maar die moet ik via m'n andere computer
van het toestel halen.. Waarschijnlijk doe ik dat morgen.
In lekentaal? Je bedoelt dat er bij een wallcloud altijd een mesocycloon aanwezig is en hier dus sprake was van een (low topped) supercel?quote:Op zondag 21 augustus 2011 22:14 schreef meteo-online het volgende:
[..]
Als je wall weet moet je meso ook weten
VET, vind ik zelfs nog mooier dan bliksemfotografiequote:Op zondag 21 augustus 2011 21:17 schreef -CRASH- het volgende:
Zo van het toestel op fotoemmer gezet.
De Bui die net over Venlo Kwam
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Heb ook video ervan....MET BLIKSEM.... maar die moet ik via m'n andere computer
van het toestel halen.. Waarschijnlijk doe ik dat morgen.
Die foto's zijn van de bui die het rurhgebied introkquote:Op zondag 21 augustus 2011 22:22 schreef Fredo55 het volgende:
Wat in het oosten niet lukt, lukt in het Rurhgebied wel.
Toffe foto's trouwens.
Wat had ik je gezegd? Fucking rustig in Biddinghuizenquote:Op zondag 21 augustus 2011 22:14 schreef meteo-online het volgende:
[..]
Als je wall weet moet je meso ook weten
Wat zijn je onderbouwende argumenten waarom het niets werd dan?quote:Op zondag 21 augustus 2011 23:23 schreef Godshand het volgende:
[..]
Wat had ik je gezegd? Fucking rustig in Biddinghuizen
Geen Pukkelpoptaferelen dus daar...
Vrienden smsten dat het er prima weer isquote:Op zondag 21 augustus 2011 23:25 schreef meteo-online het volgende:
[..]
Wat zijn je onderbouwende argumenten waarom het niets werd dan?
Als er zoiets moet, dan liever niet dinsdag. Ben de hele dag buiten, althans dat is de planning... niet zo zin in dat soort gedoequote:Op zondag 21 augustus 2011 21:54 schreef INViCTuS het volgende:
doe deze dinsdag dan....of in ieder geval deze zomer nog
[ afbeelding ]
dat zullen we dinsdag ook niet krijgen al is er wel weer kans op ( zware ) buien...morgen maar zien wat dat gaat worden.quote:Op maandag 22 augustus 2011 09:30 schreef Nijna het volgende:
[..]
Als er zoiets moet, dan liever niet dinsdag. Ben de hele dag buiten, althans dat is de planning... niet zo zin in dat soort gedoe.
Alhoewel ik mooie foto's ook wel wat vindt hebben...
Eind van de middag dan, dan mag het wel. Hahaha, weer op bestelling.
Volgens mij krijgen we vandaag hier weer een klam warm dagje, het is nu al plakkerig...
Aanvoer is tenminste warm en vochtigquote:Op maandag 22 augustus 2011 12:04 schreef INViCTuS het volgende:
Maar het kan ook warm en vochtig blijven zonder bui...
quote:Op zondag 21 augustus 2011 22:19 schreef Disorder het volgende:
[..]
In lekentaal? Je bedoelt dat er bij een wallcloud altijd een mesocycloon aanwezig is en hier dus sprake was van een (low topped) supercel?
Ja, dat is prettig voor het eventueel ontstaan van maar minder prettig om gewoon buiten te zijn. Ik bedoel ook dat het waarschijnlijk net als gister weer vrij warm en vochtig aan zal voelen met kans op een ( zware ) bui met name later op de dag. Maar voor hetzelfde geld blijft het klam/vochtig en warm zonder buiquote:Op maandag 22 augustus 2011 12:06 schreef meteo-online het volgende:
[..]
Aanvoer is tenminste warm en vochtig
Inderdaad, ook de timing dr van moet wederom goed zijn. Voorlopig nog niet rijk rekenen maar mag wel hopen. Best aardige setting weerquote:Op maandag 22 augustus 2011 12:36 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Ja, dat is prettig voor het eventueel ontstaan van maar minder prettig om gewoon buiten te zijn. Ik bedoel ook dat het waarschijnlijk net als gister weer vrij warm en vochtig aan zal voelen met kans op een ( zware ) bui met name later op de dag. Maar voor hetzelfde geld blijft het klam/vochtig en warm zonder bui.
Ik vermoed nu meer voor het zuiden van het land.quote:Op maandag 22 augustus 2011 13:05 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Alles zeker weer voor het oosten des lands?
Ik wel hier in het zuidenquote:Op maandag 22 augustus 2011 14:25 schreef Klonk het volgende:
Zouden ze in Roermond en omgeving de regen al beu zijn?
sorry, had ff niet op de radar gekeken is idd uitgebreid, en toch raar hoe scherp die grens is,ik woon in een klein dorpje net onder Venlo en het is hier op een paar kleine buitjes na compleet droog gebleven vandaag...quote:Op maandag 22 augustus 2011 14:30 schreef Narasan het volgende:
[..]
Ik wel hier in het zuiden! (Limburg).
Ach gewone regen wel, een onweersbuitje is wel tof zolang ik er niet uit hoefquote:Op maandag 22 augustus 2011 14:25 schreef Klonk het volgende:
Zouden ze in Roermond en omgeving de regen al beu zijn?
Ik vind het ook helemaal niet benauwd.. graad of 23 hierquote:Op maandag 22 augustus 2011 15:24 schreef Stephan1237 het volgende:
Iedereen zeg dat het zo benauwd is maar ik heb dat juist niet, ben ik ziek aan het worden ?
Maar gisteren/eergisteren was het ook erg benauwd zeiden de mensen waarmee ik sprak. Het was niet om uit te houden...quote:Op maandag 22 augustus 2011 15:27 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Ik vind het ook helemaal niet benauwd.. graad of 23 hier
Kans lijkt me er wel in te zitten, het buigt wel af though.quote:Op maandag 22 augustus 2011 15:59 schreef kree het volgende:
Het westen maakt ook nog wel een beetje kans als ik het zo bekijk?
Ik zou alvast positie in gaan nemen, zo vaak is er geen kans daar in Zeelandquote:Op maandag 22 augustus 2011 16:53 schreef zoem het volgende:
Vooralsnog droog, maar bewolkt in Zeeuws-Vlaanderen. Lijkt nog 1 à 2 uur te duren voordat het boven Zeeland ligt.
Dat gaat voornamelijk richting Namen,Luik.quote:Op maandag 22 augustus 2011 15:58 schreef Drugshond het volgende:
Zie wat (onweer) binnendrijven op buienradar.
Nu nog een lading onweer erop..quote:Op maandag 22 augustus 2011 16:53 schreef zoem het volgende:
Vooralsnog droog, maar bewolkt in Zeeuws-Vlaanderen. Lijkt nog 1 à 2 uur te duren voordat het boven Zeeland ligt.
Tis toch al eventjes aan het regenen hierquote:Op maandag 22 augustus 2011 17:12 schreef haags_kwartiertje het volgende:
De lucht is hier al de hele middag dreigend. Maar regen/onweer? Ho-maar. As usual....
Ik dacht al wat ruik ik nouquote:Op maandag 22 augustus 2011 19:36 schreef Timmos het volgende:
[..]
Sorry, dat was ik een paar straten verder..
quote:Op zondag 21 augustus 2011 20:24 schreef Disorder het volgende:
Hier, zoals beloofd, de afbeeldingen van vanmorgen bij de IJsselcentrale van Zwolle. Dit was omstreeks 11 uur. Is dit een wallcloud? Zelden zo'n dreigend spektakel gezien. Het trok snel over en raakte buiten ons zicht. Achter deze 'wallcloud' was een grote neerslagkern te zien.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Op de laatste foto is te zien hoe het spektakel een minder gedefinieerde vorm kreeg. Even later kreeg het de zelfde vorm als in de eerste twee foto's terug.
Ha, dank. Ik dacht al dat er zulke topics moesten zijn maar kon ze niet vinden.quote:Op maandag 22 augustus 2011 20:49 schreef marcel-o het volgende:
deze Pukkelpop 2011 - was het een supercel?
en http://frontpage.fok.nl/s(...)er-op-pukkelpop.html
al gezien?
Artikel van Weer.nl:quote:Op maandag 22 augustus 2011 21:16 schreef DjinN het volgende:
Nou...ik vond het dus echt helemaal niks gister heWaarschuwingen voor noodweer nog erger dan afgelopen donderdag. Ik heb welgeteld 1 bliksemdondertje gehoord, en een paar spatjes regen gezien
Haha, ik hoop met je meequote:Op maandag 22 augustus 2011 21:40 schreef zoem het volgende:
Naar Zeeland, naar Zeeland! En snel een beetje!
+ Veel, we worden gek gemaakt door buienradar en meteox, die behoren bij mij ook tot categorie weeronlinequote:Op maandag 22 augustus 2011 21:51 schreef Drassss het volgende:
Vergeet niet dat de Europese radar andere kleuren heeft en het dus veel erger lijkt dan het eigenlijk is
dat mag best hoorquote:
hebbie niet genoeg gehadquote:Op maandag 22 augustus 2011 21:41 schreef Narasan het volgende:
Naar Limburg! Kom maar lieve jongen!
Lijkt wel een multicluster line.quote:Op maandag 22 augustus 2011 21:50 schreef Jor_Dii het volgende:
Dat laatste shot van 21:30u
[ afbeelding ]
Maar wel realistischerquote:Op maandag 22 augustus 2011 22:16 schreef Disorder het volgende:
[..]
Lijkt wel een multicluster line.
edit: Die van meteo-online is al een stukje minder indrukwekkend.
Daarom let niet op de kleuren, want daar klopt echt geen drol vanquote:Op maandag 22 augustus 2011 22:16 schreef Disorder het volgende:
[..]
De Europa-radar laat neerslag sowieso intenser zien dan de NL/Benelux radar.quote:Op maandag 22 augustus 2011 22:16 schreef Disorder het volgende:
[..]
Frankrijk bow-echo windstoten van 117 km/u...Dit wil je hier niet hebben.quote:Op maandag 22 augustus 2011 22:19 schreef Disorder het volgende:
[..]
Dan houden we die maar aan dan. Wel jammer. Had graag een flinke squall gezien.
Fuck yeah.quote:Op maandag 22 augustus 2011 22:21 schreef meteo-online het volgende:
[..]
Frankrijk bow-echo windstoten van 117 km/u...Dit wil je hier niet hebben.
twitter:weermanreinier twitterde op maandag 22-08-2011 om 22:21:46Een stormchaser zit bij de zware onweersbui die op Charleroi in Belgie afstevent, en meldt 'massa's blikseminslagen'. #noodweer reageer retweet
Hooguit Limburg dat wat last gaat krijgen, maar het echte spektakel moet morgen pas komen. De vraag of het weer nu wel zin heeftquote:Op maandag 22 augustus 2011 22:37 schreef INViCTuS het volgende:
Dat trekt echt veel te veel naar het oost/noordoosten zegt m'n gevoel...
Hey flipperkast, lukt het een beetje?quote:Op maandag 22 augustus 2011 22:49 schreef Staal het volgende:
Hoe fucking moeilijk is deze vraag eigenlijk.
twitter:weermanreinier twitterde op maandag 22-08-2011 om 22:56:33Lijkt nu wel een hookecho (hoek echo) op laatste radarbeeld, ten ZW van Charleroi. Niet onmogelijk dat het een supercel is geworden. reageer retweet
Bestrijkt heel Belgie zowat:quote:Op maandag 22 augustus 2011 22:57 schreef Dichterbijer het volgende:
twitter:weermanreinier twitterde op maandag 22-08-2011 om 22:56:33Lijkt nu wel een hookecho (hoek echo) op laatste radarbeeld, ten ZW van Charleroi. Niet onmogelijk dat het een supercel is geworden. reageer retweet
Oei. Spannendquote:Op maandag 22 augustus 2011 22:57 schreef Dichterbijer het volgende:
Inderdaad. Mocht ik altijd graag bekijken met mijn trial van GRlevel3.quote:Op maandag 22 augustus 2011 23:13 schreef Drassss het volgende:
[..]
GeduldToch jammer dat we niet echt gratis radars hebben hier in Europa zoals in de USA...
Mwoah, als je connecties hebt kom je een heel eindquote:Op maandag 22 augustus 2011 23:13 schreef Drassss het volgende:
[..]
GeduldToch jammer dat we niet echt gratis radars hebben hier in Europa zoals in de USA...
Ja, en daar gaat het dus misquote:Op maandag 22 augustus 2011 23:16 schreef meteo-online het volgende:
[..]
Mwoah, als je connecties hebt kom je een heel eind
Komt wel goed, nu even te druk. Je weet me te bereikenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |