Dit weer is niet te voorspellen. Niemand kan je vertellen of het gaat regenen of niet.quote:Op zondag 21 augustus 2011 18:08 schreef Infection het volgende:
Hoe zit het met omgeving Amersfoort? Gaat daar nog iets vallen? Volgens het KNMI zou het in de provincie Utrecht tussen 16:00 uur en 18:00 uur moeten komen maar het is al 18:00 uur geweest en ik heb nog geen druppel gezien.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zit tegen Nijmegen aan maar geen druppel en geen flits te zien/horen.
[ Bericht 5% gewijzigd door #ANONIEM op 21-08-2011 18:13:30 ]
Vond het al raar inderdaad. Elke website geeft weer iets anders aan, de meteorologen weten het zelf ook niet meerquote:Op zondag 21 augustus 2011 18:10 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Dit weer is niet te voorspellen. Niemand kan je vertellen of het gaat regenen of niet.
Waar ongeveer?quote:Op zondag 21 augustus 2011 18:14 schreef Geertje58 het volgende:
non de kanonne.............das geen buitje meer voor de stof......wat een regen,.............
En dan zul je net zien dat alles los barstquote:Op zondag 21 augustus 2011 18:16 schreef Ryker het volgende:
In brabant wordt de hoop opgegeven, melding op p2000
18:13:12 21-08-11 FLEX-A/GROUP EINDE PROCEDURE EXTREEM WEER
Geef de rest van het land ook eens wat ja!quote:Op zondag 21 augustus 2011 18:15 schreef Geertje58 het volgende:
Zevenaar...volop in het rood in buienradar
Vandaag geloof ik er inderdaad geen hol meer van.quote:Op zondag 21 augustus 2011 18:23 schreef Psy-freak het volgende:
Mensen die denken dat als er nu nog niets gebeurt is er ook niets meer kan gebeuren
Zat er net naar te kijkenquote:Op zondag 21 augustus 2011 18:28 schreef DemonRage het volgende:
Lifted Index is nu helemaal weggevallen, er staan nu allemaal positieve waarden volgens zomerweer.com. Dat betekent dat de lucht stabiel is geworden.
De CAPE waarde van 2600 J/Kg staat er nog wel voor Eindhoven, maar denk niet dat we er nog veel aan hebben.
We zullen zien bij de volgende update.quote:Op zondag 21 augustus 2011 18:33 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Zat er net naar te kijkenDas snel gegaan of is dat een foutje
hier ook erg vies benauwd (zwijndrecht) en ik heb het gevoel dat het op het moment alleen maar warmer wordtquote:Op zondag 21 augustus 2011 18:33 schreef tralalala het volgende:
Koelt het wel af als er niets meer gebeurd?
Vies benauwd hier nog steeds.
Niet veel denk ik...quote:Op zondag 21 augustus 2011 18:33 schreef tralalala het volgende:
Koelt het wel af als er niets meer gebeurd?
Vies benauwd hier nog steeds.
KutEngelsen houden het koufront vast op de Noordzeequote:Op zondag 21 augustus 2011 18:38 schreef Fredo55 het volgende:
Wtf level 2 estofex voor het oosten, ik zie het nu pas.
Volgende update is er op zomerweer.com, de parameters voor Eindhoven zijn opeens niet verkeerd btw.quote:Op zondag 21 augustus 2011 18:33 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Zat er net naar te kijkenDas snel gegaan of is dat een foutje
ghehe vaag of niequote:Op zondag 21 augustus 2011 18:40 schreef DemonRage het volgende:
[..]
Volgende update is er op zomerweer.com, de parameters voor Eindhoven zijn opeens niet verkeerd btw.
Temp: 27.7°C
DP: 22°C
CAPE: 2678 J/kg
LI: -7,71 K
Dus waar blijft die trigger nou!!
ga die OP eens aanpassen johquote:Op zondag 21 augustus 2011 18:40 schreef SpeedyGJ het volgende:
Ik ga me dood lachen als het straks ineens ontploft en er enorme chaos gaat ontstaan
Mensen die denken voor andere mensen te kunnen denken.quote:Op zondag 21 augustus 2011 18:23 schreef Psy-freak het volgende:
Mensen die denken dat als er nu nog niets gebeurt is er ook niets meer kan gebeuren
Mensen die denken ergens iets van af te weten maar dat niet doenquote:Op zondag 21 augustus 2011 18:41 schreef Staal het volgende:
[..]
Mensen die denken voor andere mensen te kunnen denken..
Zo is het nu in Eindhoven ook als ik zomerweer.com mag geloven. Alleen gebeurt er nu niets.quote:Op zondag 21 augustus 2011 18:45 schreef aloa het volgende:
Cape voor komende dinsdag ziet er goed uit.
[ afbeelding ]
Mensen die meteen gaan huilen omdat er vreemden (VREEMDEN!!! OMG!!) in een hun vertrouwde slowchatreeksje komen.quote:Op zondag 21 augustus 2011 18:44 schreef Psy-freak het volgende:
[..]
Mensen die denken ergens iets van af te weten maar dat niet doen
waar is hier en wanneer gaan we daten?quote:Op zondag 21 augustus 2011 18:51 schreef lezzer het volgende:
Het wordt hier toch wel wat zwaarder bewolkt moet ik zeggen.
Ik sta op de userkaart, en ik ben al jaren gelukkig met mijn vrouw.quote:Op zondag 21 augustus 2011 18:53 schreef Kwaliteit het volgende:
[..]
waar is hier en wanneer gaan we daten?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 21 augustus 2011 18:54 schreef lezzer het volgende:
[..]
Ik sta op de userkaart, en ik ben al jaren gelukkig met mijn vrouw.vrouw, jij bent een man? GADVERSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.wat heb ik gezegd
![]()
Je claimde dat er niets meer kon gebeuren.quote:Op zondag 21 augustus 2011 18:53 schreef Staal het volgende:
[..]
Mensen die meteen gaan huilen omdat er vreemden (VREEMDEN!!! OMG!!) in een hun vertrouwde slowchatreeksje komen.
Ik claim niks te weten maar ik volg de ontwikkelingen graag hier. En als je dat niet bevalt heb je gewoon pech..
Als je zo buiten loopt zou je inderdaad zeggen dat het echt los zou gaan.quote:Op zondag 21 augustus 2011 18:55 schreef Dichterbijer het volgende:
Luchtvochtigheid is wel weer wat gestegen naar 71% en nog steeds 27.3°C
Alleen is er wel een windje opstoken in Eindhoven...
Vind het maar vreemd weer vandaag :/
Van die bewolking die je altijd ziet bij een instabiele atmosfeer meestal vlak voor een naderende onweersbui bedoel je?quote:Op zondag 21 augustus 2011 18:59 schreef Drassss het volgende:
Vanuit het zuiden zie ik wel van die typische onweerswolken ontstaan.. tja het is nog ver
Idd... ze zijn ook nog hoopvol.quote:Op zondag 21 augustus 2011 19:00 schreef Dichterbijer het volgende:
KNMI houd code oranje aan, alleen het kopje regen is verdwenen uit het lijstje
http://knmi.nl/waarschuwi(...)/provincie.php?pr=NB
Oh joh, Waar dan?quote:Op zondag 21 augustus 2011 18:56 schreef Psy-freak het volgende:
[..]
Je claimde dat er niets meer kon gebeuren.
Op de radar zijn nu ook een paar kleine echo's opgedoken ten zuiden van Eindhoven en ten westen van Weert. Misschien dat het nog groeit. Ff in de gaten houden dus.quote:Op zondag 21 augustus 2011 19:03 schreef nummer_zoveel het volgende:
Ik zie toch onweerswolken ontstaan hoor (noord-limburg)
Net 10 minuten met de hond gewandeld en ze zijn al flink gegroeid. Het is broeiend warm.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |