Ik vind het ook helemaal niet benauwd.. graad of 23 hierquote:Op maandag 22 augustus 2011 15:24 schreef Stephan1237 het volgende:
Iedereen zeg dat het zo benauwd is maar ik heb dat juist niet, ben ik ziek aan het worden ?
Maar gisteren/eergisteren was het ook erg benauwd zeiden de mensen waarmee ik sprak. Het was niet om uit te houden...quote:Op maandag 22 augustus 2011 15:27 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Ik vind het ook helemaal niet benauwd.. graad of 23 hier
Kans lijkt me er wel in te zitten, het buigt wel af though.quote:Op maandag 22 augustus 2011 15:59 schreef kree het volgende:
Het westen maakt ook nog wel een beetje kans als ik het zo bekijk?
Ik zou alvast positie in gaan nemen, zo vaak is er geen kans daar in Zeelandquote:Op maandag 22 augustus 2011 16:53 schreef zoem het volgende:
Vooralsnog droog, maar bewolkt in Zeeuws-Vlaanderen. Lijkt nog 1 à 2 uur te duren voordat het boven Zeeland ligt.
Dat gaat voornamelijk richting Namen,Luik.quote:Op maandag 22 augustus 2011 15:58 schreef Drugshond het volgende:
Zie wat (onweer) binnendrijven op buienradar.
Nu nog een lading onweer erop..quote:Op maandag 22 augustus 2011 16:53 schreef zoem het volgende:
Vooralsnog droog, maar bewolkt in Zeeuws-Vlaanderen. Lijkt nog 1 à 2 uur te duren voordat het boven Zeeland ligt.
Tis toch al eventjes aan het regenen hierquote:Op maandag 22 augustus 2011 17:12 schreef haags_kwartiertje het volgende:
De lucht is hier al de hele middag dreigend. Maar regen/onweer? Ho-maar. As usual....
Ik dacht al wat ruik ik nouquote:Op maandag 22 augustus 2011 19:36 schreef Timmos het volgende:
[..]
Sorry, dat was ik een paar straten verder..
quote:Op zondag 21 augustus 2011 20:24 schreef Disorder het volgende:
Hier, zoals beloofd, de afbeeldingen van vanmorgen bij de IJsselcentrale van Zwolle. Dit was omstreeks 11 uur. Is dit een wallcloud? Zelden zo'n dreigend spektakel gezien. Het trok snel over en raakte buiten ons zicht. Achter deze 'wallcloud' was een grote neerslagkern te zien.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Op de laatste foto is te zien hoe het spektakel een minder gedefinieerde vorm kreeg. Even later kreeg het de zelfde vorm als in de eerste twee foto's terug.
Ha, dank. Ik dacht al dat er zulke topics moesten zijn maar kon ze niet vinden.quote:Op maandag 22 augustus 2011 20:49 schreef marcel-o het volgende:
deze Pukkelpop 2011 - was het een supercel?
en http://frontpage.fok.nl/s(...)er-op-pukkelpop.html
al gezien?
Artikel van Weer.nl:quote:Op maandag 22 augustus 2011 21:16 schreef DjinN het volgende:
Nou...ik vond het dus echt helemaal niks gister heWaarschuwingen voor noodweer nog erger dan afgelopen donderdag. Ik heb welgeteld 1 bliksemdondertje gehoord, en een paar spatjes regen gezien
Haha, ik hoop met je meequote:Op maandag 22 augustus 2011 21:40 schreef zoem het volgende:
Naar Zeeland, naar Zeeland! En snel een beetje!
+ Veel, we worden gek gemaakt door buienradar en meteox, die behoren bij mij ook tot categorie weeronlinequote:Op maandag 22 augustus 2011 21:51 schreef Drassss het volgende:
Vergeet niet dat de Europese radar andere kleuren heeft en het dus veel erger lijkt dan het eigenlijk is
dat mag best hoorquote:
hebbie niet genoeg gehadquote:Op maandag 22 augustus 2011 21:41 schreef Narasan het volgende:
Naar Limburg! Kom maar lieve jongen!
Lijkt wel een multicluster line.quote:Op maandag 22 augustus 2011 21:50 schreef Jor_Dii het volgende:
Dat laatste shot van 21:30u
[ afbeelding ]
Maar wel realistischerquote:Op maandag 22 augustus 2011 22:16 schreef Disorder het volgende:
[..]
Lijkt wel een multicluster line.
edit: Die van meteo-online is al een stukje minder indrukwekkend.
Daarom let niet op de kleuren, want daar klopt echt geen drol vanquote:Op maandag 22 augustus 2011 22:16 schreef Disorder het volgende:
[..]
De Europa-radar laat neerslag sowieso intenser zien dan de NL/Benelux radar.quote:Op maandag 22 augustus 2011 22:16 schreef Disorder het volgende:
[..]
Frankrijk bow-echo windstoten van 117 km/u...Dit wil je hier niet hebben.quote:Op maandag 22 augustus 2011 22:19 schreef Disorder het volgende:
[..]
Dan houden we die maar aan dan. Wel jammer. Had graag een flinke squall gezien.
Fuck yeah.quote:Op maandag 22 augustus 2011 22:21 schreef meteo-online het volgende:
[..]
Frankrijk bow-echo windstoten van 117 km/u...Dit wil je hier niet hebben.
twitter:weermanreinier twitterde op maandag 22-08-2011 om 22:21:46Een stormchaser zit bij de zware onweersbui die op Charleroi in Belgie afstevent, en meldt 'massa's blikseminslagen'. #noodweer reageer retweet
Hooguit Limburg dat wat last gaat krijgen, maar het echte spektakel moet morgen pas komen. De vraag of het weer nu wel zin heeftquote:Op maandag 22 augustus 2011 22:37 schreef INViCTuS het volgende:
Dat trekt echt veel te veel naar het oost/noordoosten zegt m'n gevoel...
Hey flipperkast, lukt het een beetje?quote:Op maandag 22 augustus 2011 22:49 schreef Staal het volgende:
Hoe fucking moeilijk is deze vraag eigenlijk.
twitter:weermanreinier twitterde op maandag 22-08-2011 om 22:56:33Lijkt nu wel een hookecho (hoek echo) op laatste radarbeeld, ten ZW van Charleroi. Niet onmogelijk dat het een supercel is geworden. reageer retweet
Bestrijkt heel Belgie zowat:quote:Op maandag 22 augustus 2011 22:57 schreef Dichterbijer het volgende:
twitter:weermanreinier twitterde op maandag 22-08-2011 om 22:56:33Lijkt nu wel een hookecho (hoek echo) op laatste radarbeeld, ten ZW van Charleroi. Niet onmogelijk dat het een supercel is geworden. reageer retweet
Oei. Spannendquote:Op maandag 22 augustus 2011 22:57 schreef Dichterbijer het volgende:
Inderdaad. Mocht ik altijd graag bekijken met mijn trial van GRlevel3.quote:Op maandag 22 augustus 2011 23:13 schreef Drassss het volgende:
[..]
GeduldToch jammer dat we niet echt gratis radars hebben hier in Europa zoals in de USA...
Mwoah, als je connecties hebt kom je een heel eindquote:Op maandag 22 augustus 2011 23:13 schreef Drassss het volgende:
[..]
GeduldToch jammer dat we niet echt gratis radars hebben hier in Europa zoals in de USA...
Ja, en daar gaat het dus misquote:Op maandag 22 augustus 2011 23:16 schreef meteo-online het volgende:
[..]
Mwoah, als je connecties hebt kom je een heel eind
Komt wel goed, nu even te druk. Je weet me te bereikenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |