Ik vind het ook helemaal niet benauwd.. graad of 23 hierquote:Op maandag 22 augustus 2011 15:24 schreef Stephan1237 het volgende:
Iedereen zeg dat het zo benauwd is maar ik heb dat juist niet, ben ik ziek aan het worden ?
Maar gisteren/eergisteren was het ook erg benauwd zeiden de mensen waarmee ik sprak. Het was niet om uit te houden...quote:Op maandag 22 augustus 2011 15:27 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Ik vind het ook helemaal niet benauwd.. graad of 23 hier
Kans lijkt me er wel in te zitten, het buigt wel af though.quote:Op maandag 22 augustus 2011 15:59 schreef kree het volgende:
Het westen maakt ook nog wel een beetje kans als ik het zo bekijk?
Ik zou alvast positie in gaan nemen, zo vaak is er geen kans daar in Zeelandquote:Op maandag 22 augustus 2011 16:53 schreef zoem het volgende:
Vooralsnog droog, maar bewolkt in Zeeuws-Vlaanderen. Lijkt nog 1 à 2 uur te duren voordat het boven Zeeland ligt.
Dat gaat voornamelijk richting Namen,Luik.quote:Op maandag 22 augustus 2011 15:58 schreef Drugshond het volgende:
Zie wat (onweer) binnendrijven op buienradar.
Nu nog een lading onweer erop..quote:Op maandag 22 augustus 2011 16:53 schreef zoem het volgende:
Vooralsnog droog, maar bewolkt in Zeeuws-Vlaanderen. Lijkt nog 1 à 2 uur te duren voordat het boven Zeeland ligt.
Tis toch al eventjes aan het regenen hierquote:Op maandag 22 augustus 2011 17:12 schreef haags_kwartiertje het volgende:
De lucht is hier al de hele middag dreigend. Maar regen/onweer? Ho-maar. As usual....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |