Ik zou het maar vreemd vinden als een jongen op een eerste casual date al aan kwam zetten met bloemen. Het komt gelijk zo serieus over.quote:Op zondag 21 augustus 2011 15:49 schreef stefanhaan het volgende:
IK zou zoiezo een bloemetje meenemen
Oh is dit een eerste date?quote:Op zondag 21 augustus 2011 15:52 schreef CruellaDeVil het volgende:
[..]
Ik zou het maar vreemd vinden als een jongen op een eerste casual date al aan kwam zetten met bloemen. Het komt gelijk zo serieus over.
quote:Op zondag 21 augustus 2011 15:52 schreef SpecialK het volgende:
Ik neem altijd zo'n gigantische zware bos met bloemen mee, die ik koop met mijn WoW-credits t.w.v. 20 euro, die mag zij de rest van de avond meesleuren.
Dat zal der leren een achter zijn computer rukkende vent van 40 te zijn.
quote:Op zondag 21 augustus 2011 15:52 schreef SpecialK het volgende:
Ik neem altijd zo'n gigantische zware bos met bloemen mee die mag zij de rest van de avond meesleuren.
Dat zal der leren een meisje te zijn.
Heb je serieuse interesse in haar of gaat het je alleen om punt 4?quote:Op zondag 21 augustus 2011 15:45 schreef Pan.da het volgende:
Ok, ik heb waarschijnlijk deze week een date. Maar ik heb een aantal vragen waar ik mee zit.
1. Moet ik iets voor de dame in kwestie meenemen? Zo ja, een bloemetje, rozen of chocolaatjes?
2. Hoe weet ik welk luchtje bij mij past, want wil wel lekker ruiken tijdens de date.
3. Waar moet ik over praten? Is politiek en sociaal-maatschappelijke onderwerpen echt een DON'T?
4. Moet ik condooms meenemen? Ik weet niet of seks er van komt, maar wil het wel graag. Ben nog maagd en wordt nu wel eens tijd om te ontdekken hoe het is. Heeft iemand tips hoe je een vrouw kunt verleiden?
Bedankt alvast!
bij de eerste date dus vooral gelijk opdringerig worden en over sex praten.quote:Op zondag 21 augustus 2011 16:00 schreef Pan.da het volgende:
Wow wat snel, al die reacties. Even snel antwoord op alle vragen: ok, niets meenemen, gewoon mezelf. Leuk overkomen dus. Ja ik zie haar wel zitten dus punt 4 is niet het belangrijkste. En nee, ik ben geen 12. wel iemand die in zijn tienerjaren sociaal gezien een aparte jongen was. Pispaal, onzeker en dus weinig (positieve) ervaring mbt omgang met anderen.
quote:Op zondag 21 augustus 2011 16:04 schreef Ferrari_Tape het volgende:
[..]
bij de eerste date dus vooral gelijk opdringerig worden en over sex praten.
ze happen vanzelf toe.
Hoe oud ben je wél?quote:
1. Nee, maar ik zou wel alles betalen.quote:Op zondag 21 augustus 2011 15:45 schreef Pan.da het volgende:
Ok, ik heb waarschijnlijk deze week een date. Maar ik heb een aantal vragen waar ik mee zit.
1. Moet ik iets voor de dame in kwestie meenemen? Zo ja, een bloemetje, rozen of chocolaatjes?
2. Hoe weet ik welk luchtje bij mij past, want wil wel lekker ruiken tijdens de date.
3. Waar moet ik over praten? Is politiek en sociaal-maatschappelijke onderwerpen echt een DON'T?
4. Moet ik condooms meenemen? Ik weet niet of seks er van komt, maar wil het wel graag. Ben nog maagd en wordt nu wel eens tijd om te ontdekken hoe het is. Heeft iemand tips hoe je een vrouw kunt verleiden?
Bedankt alvast!
Niet alle vrouwen houden daarvan.quote:Op zondag 21 augustus 2011 16:08 schreef teknomist het volgende:
[..]
1. Nee, maar ik zou wel alles betalen.
Waarom niet? Een gegeven paard...quote:Op zondag 21 augustus 2011 16:11 schreef CruellaDeVil het volgende:
[..]
Niet alle vrouwen houden daarvan.
Nu is het een gegeven paard in de bek kijken, maar vervolgens verschijnt er het zoveelste topic dan vrouwen alleen uit zijn op geld.quote:Op zondag 21 augustus 2011 16:13 schreef teknomist het volgende:
[..]
Waarom niet? Een gegeven paard...
Grappig, nog nooit gehoord dat ik me als een autist gedraag...quote:Op zondag 21 augustus 2011 16:07 schreef LuxorBeetroots het volgende:
Wat een autistenvraag.Ik geef je een tip: Je gaat er heen. Je hebt het naar je zin. Je gaat weer naar huis.
Waar moet ik over pratenJij praat nooit?
Ja, maar dit is FOK!.quote:Op zondag 21 augustus 2011 16:14 schreef Pan.da het volgende:
[..]
Grappig, nog nooit gehoord dat ik me als een autist gedraag...
Iedereen op FOK! is een autistquote:
Mijn dates vonden de bloemetjes altijd superleuk en het kost maar 3 euro bij de appiequote:Op zondag 21 augustus 2011 16:02 schreef zwartedoos het volgende:
Wow geen bloemetje of bonbons meenemenVerder gweeon jezelf zijn, als ze dat niet leuk genoeg vind passen jullie sowieso niet bij elkaar.
Ligt er ook wel aan met wat voor vrouw je date, de een stelt het op prijs en de ander geeft er geen fck om.quote:Op zondag 21 augustus 2011 16:22 schreef kedge het volgende:
[..]
Mijn dates vonden de bloemetjes altijd superleuk en het kost maar 3 euro bij de appie![]()
( waren trouwens geen blind dates )
ik vind een bloemetje hartstikke lief maar niet bij een eerste date...komt me wat te wanhopig overquote:Op zondag 21 augustus 2011 16:22 schreef kedge het volgende:
[..]
Mijn dates vonden de bloemetjes altijd superleuk en het kost maar 3 euro bij de appie![]()
( waren trouwens geen blind dates )
Bij de 4de date ofso dan pas?quote:Op zondag 21 augustus 2011 16:27 schreef zwartedoos het volgende:
[..]
ik vind een bloemetje hartstikke lief maar niet bij een eerste date...komt me wat te wanhopig over
1. Nee.quote:Op zondag 21 augustus 2011 15:45 schreef Pan.da het volgende:
Bedankt alvast!
1. Nee, dat zou ik niet doen. Zeker niet de voorbeelden die jij noemt. Hoe goed ken je haar eigenlijk?quote:Op zondag 21 augustus 2011 15:45 schreef Pan.da het volgende:
Bedankt alvast!
gewoon als je elkaar aleen beetje hebt leren kennen en kan beoordelen of je elkaar wel leuk vindquote:
Klinkt wel stuk logischer ook ja, komt zo creepy over meteen op de 1ste date.quote:Op zondag 21 augustus 2011 16:42 schreef zwartedoos het volgende:
[..]
gewoon als je elkaar aleen beetje hebt leren kennen en kan beoordelen of je elkaar wel leuk vind
Zal dan bij onze tweede date een bloemetje meenemenquote:Op zondag 21 augustus 2011 16:27 schreef zwartedoos het volgende:
[..]
ik vind een bloemetje hartstikke lief maar niet bij een eerste date...komt me wat te wanhopig over
Man die bij mij met een bloemetje aankomt..quote:Op zondag 21 augustus 2011 16:43 schreef kedge het volgende:
[..]
Zal dan bij onze tweede date een bloemetje meenemen![]()
Overigens zou ik voor de date ook niks duurs gaan doen zoals ergens uit eten. Gewoon casual ergens wat gaan drinken in de avond of op een terras.
quote:Op zondag 21 augustus 2011 16:45 schreef LuxorBeetroots het volgende:
[..]
Man die bij mij met een bloemetje aankomt..Nee danku.
Ik zou iets veel vetters gevenquote:
Een prinsesje als jij blieft minimaal een nieuwe chihuahua met bijpassend tenue?quote:Op zondag 21 augustus 2011 16:45 schreef LuxorBeetroots het volgende:
[..]
Man die bij mij met een bloemetje aankomt..Nee danku.
En anders voor het zingen de kerk uit en hopen dat ze geen soa heeft.quote:Op zondag 21 augustus 2011 16:47 schreef Sofia90 het volgende:
Geen bloemetjes, gewoon gaan, elkaar leren kennen en er niet van uitgaan dat je meteen seks krijgtdus laat de condooms maar thuis.
Als je er ook nog een leuk kettinkje omheen doet maak je misschien een kans.quote:Op zondag 21 augustus 2011 16:48 schreef rozecroc het volgende:
[..]
Een prinsesje als jij blieft minimaal een nieuwe chihuahua met bijpassend tenue?
Wees blij dat je tijdens het daten nog een bloemetje krijgt geheel spontaan... in een relatie krijg je alleen een bloemetje als we ergens spijt van hebbenquote:
Ik dacht meer aan roze satijnen muiltjes. Zo'n gouden bling-bling ketting kan het tere nekje niet aan.quote:Op zondag 21 augustus 2011 16:50 schreef LuxorBeetroots het volgende:
[..]
Als je er ook nog een leuk kettinkje omheen doet maak je misschien een kans.
Ze gaan echt niet neuken, behalve als TS verdovende middelen meeneemt.quote:Op zondag 21 augustus 2011 16:48 schreef kedge het volgende:
[..]
En anders voor het zingen de kerk uit en hopen dat ze geen soa heeft.
Nee ik zou serieus wel iets cools wetenquote:Op zondag 21 augustus 2011 16:48 schreef LuxorBeetroots het volgende:
[..]
Insert zaad en bloemen grap.
Fine.quote:Op zondag 21 augustus 2011 16:51 schreef rozecroc het volgende:
[..]
Ik dacht meer aan roze satijnen muiltjes. Zo'n gouden bling-bling ketting kan het tere nekje niet aan.
Hosselaar.quote:Op zondag 21 augustus 2011 16:52 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Nee ik zou serieus wel iets cools wetenwat niet oversekst is ed
Maar dat blijft een verassing voor je.
Was ook sarcastischquote:Op zondag 21 augustus 2011 16:51 schreef Sofia90 het volgende:
[..]
Ze gaan echt niet neuken, behalve als TS verdovende middelen meeneemt.
Ach Ach..quote:
behalve als je er 1 uit de tuin van buurvrouw plukt, ja, total no go.quote:Op zondag 21 augustus 2011 16:06 schreef Pan.da het volgende:
Ik heb met opzet al die clichés in de OP gezet. Het is dus duidelijk nu dat het echt een no go is om met iets als rozen aan te komen zetten.
Luisteren, Samenvatten, Doorvragen (LSD) ?quote:Op zondag 21 augustus 2011 16:51 schreef Sofia90 het volgende:
[..]
Ze gaan echt niet neuken, behalve als TS verdovende middelen meeneemt.
Of GHB ha ha haquote:
Sowieso beter een condoom bijhebben en niet nodig hebben als geen bijhebben en nodig hebbenquote:Op zondag 21 augustus 2011 19:22 schreef Pan.da het volgende:
[..]
Of GHB ha ha ha![]()
Maar ik ga jullie adviezen opvolgen. Morgen maar eens naar een parfumerie (met vrouwelijk gezelschap) om een geurtje te halen dat bij mij past. Ik neem niets mee naar de date, behalve een portemonnaie en mijn glimlach. Hoop dat ik het gesprek gaande kan houden tijdens de date, maar goed... iedereen is wel zenuwachtig toch? Hoop in ieder geval niet dat er 'akward' stiltes vallen haha. En ik ga niet uit van seks, al heb ik wel enkele seksueel getinte hints in smsjes gekregen. Neem dan toch maar voor de zekerheid een condoom mee
Als je bang bent voor stiltes, oefen daar alvast op, neem bijvoorbeeld een notitie mee met interessante gespreksonderwerpen. Als het gesprek stil valt kun je dat als spiekbriefje gebruiken...quote:Op zondag 21 augustus 2011 19:22 schreef Pan.da het volgende:
[..]
Of GHB ha ha ha![]()
Maar ik ga jullie adviezen opvolgen. Morgen maar eens naar een parfumerie (met vrouwelijk gezelschap) om een geurtje te halen dat bij mij past. Ik neem niets mee naar de date, behalve een portemonnaie en mijn glimlach. Hoop dat ik het gesprek gaande kan houden tijdens de date, maar goed... iedereen is wel zenuwachtig toch? Hoop in ieder geval niet dat er 'akward' stiltes vallen haha. En ik ga niet uit van seks, al heb ik wel enkele seksueel getinte hints in smsjes gekregen. Neem dan toch maar voor de zekerheid een condoom mee
Neem er 2 mee... en oefen het omdoen aangezien je maagd bent en tot nu toe wss alleen zakdoekjes hebt gebruikt.quote:Op zondag 21 augustus 2011 19:22 schreef Pan.da het volgende:
[..]
Of GHB ha ha ha![]()
Oefenen met omdoen kan thuis ook...quote:Op zondag 21 augustus 2011 19:41 schreef kedge het volgende:
[..]
Neem er 2 mee... en oefen het omdoen aangezien je maagd bent en tot nu toe wss alleen zakdoekjes hebt gebruikt.
Que?quote:
Bedoel ook niet dat je moet oefenen in het bijzijn van je datequote:Op zondag 21 augustus 2011 20:00 schreef Pan.da het volgende:
[..]
Oefenen met omdoen kan thuis ook...
Nee we gaan gezellig wat drinken in de stad en ik merk wel dat ik losser word met een drankje op. Ga me natuurlijk niet lazarus zuipen, maar het werkt wel om te ontspannen.
Nou, uitgaande van dit topic ben je of 13, of sociaal heel onhandig. Is het dan slim om te gaan drinken? Wanneer je juist zo intelligent over wilt komen?quote:
En dit, die dingen zijn niet onbreekbaar en altijd als je er maar 1 hebt, gaat die juist stukquote:Op zondag 21 augustus 2011 20:08 schreef kedge het volgende:
[..]
Bedoel ook niet dat je moet oefenen in het bijzijn van je date. En mocht er iets misgaan met je eerste condoom voordat je er überhaupt hebt ingehangen, heb je die legendarische tweede nog.
Hier ben ik het wel mee eens. Alleen punt vier: ja, neem condooms mee, je weet maar nooit en ik vind het charmanter als de man de condooms heeft dan wanneer de vrouw daar altijd maar voor moet zorgen. Het gaat immers om jouw wortel.quote:Op zondag 21 augustus 2011 21:21 schreef patb91 het volgende:
1. Als je de dame in kwestie werkelijk leuk vind kan je iets meenemen als je haar ophaalt bij haar thuis. (Zo hoeft ze er niet de heletijd mee rond te lopen)
Als je deze date wil om de dame in kwestie beter te leren kennen, neem maar niks mee, want misschien passen jullie helemaal niet bij elkaar. Zowel, kan dat altijd nog op de 2e, 3e of 4e date, die er dan nog zekerweten gaan komen.
2. Een luchtje wat jij ZELF lekker vindt, past goed bij jou. Daarom vind jij het ook lekker..Spuit trouwens niet teveel, want dan krijgt ze de gedachte dat je "teveel" je best voor haar doet en dan ben je zelf minder leuk
![]()
3. Deze vraag moet je jezelf nieteens afvragen. Praat over wat er op je pad komt. Toon oprecht interesse in haar en vertel dan ook over jezelf (om een gemakkelijke sfeer te creeeren, niet alsof je haar uit aan het horen bent)
4. Nouja, kan je doen.. Ontmaagd worden op je eerste date met een meisje lijkt me alleen niet zo'n goed plan.
Nee, niks meenemen. Dat is awkwarddd.quote:Op zondag 21 augustus 2011 20:55 schreef Kingstown het volgende:
Neem wél iets mee, maar niet de cliché dingen....bedenk iets kleins, zonder lading wat gewoon leuk is. Ben je iig attent, zonder opdringerig te worden.
Succes!
Wat voor kadootjes trauma heb je opgelopen tijdens het daten?quote:Op zondag 21 augustus 2011 21:48 schreef LuxorBeetroots het volgende:
[..]
Nee, niks meenemen. Dat is awkwarddd.
Absoluut. Kadootjesquote:Op zondag 21 augustus 2011 21:52 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Wat voor kadootjes trauma heb je opgelopen tijdens het daten?
Als je iets leuks en kleins meeneemt, zonder lading, dan is het mijn ervaring dat het 3 van de 4 keer zeer gewaardeerd wordt.
Hier op FOK zit het uitschot van de maatschappij.. oriënteer je daar wat dat betreft maar niet opquote:Op zondag 21 augustus 2011 21:59 schreef kedge het volgende:
Ik dacht altijd een gentleman te zijn tijdens het daten door een bloemetje mee te nemen en de deur open te houden etc.. en hier op FOK! lees ik dat het allemaal niet werkt
Ik heb van een vrouw ook wel eens een kadootje gekregen bij de eerste date....buiten dat ik zeer aangenaam verrast was, gaf het ook meteen een leuk begin aan de date, zeker omdat ik merkte dat het iets was waar ze moeite voor had gedaan. Geen standaard bloemetje ofzo en dan laat je op een leuke manier blijken dat je iemand de moeite waard vindt en dat is altijd vleiend.quote:
Vrouwen willen boeven. Geen nette jongens.quote:Op zondag 21 augustus 2011 21:59 schreef kedge het volgende:
Ik dacht altijd een gentleman te zijn tijdens het daten door een bloemetje mee te nemen en de deur open te houden etc.. en hier op FOK! lees ik dat het allemaal niet werkt
Vind ik gewoon echt raar.quote:Op zondag 21 augustus 2011 21:52 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Wat voor kadootjes trauma heb je opgelopen tijdens het daten?
Als je iets leuks en kleins meeneemt, zonder lading, dan is het mijn ervaring dat het 3 van de 4 keer zeer gewaardeerd wordt.
Ligt aan de persoon natuurlijk. Dat maakt het juist geen cliché.quote:Op zondag 21 augustus 2011 23:13 schreef teknomist het volgende:
Geef eens een voorbeeld van een leuk klein niet-cliché kado dan?
Aan jouw smilie te zien vind je het maar grote onzin, dus zal elk voorbeeld wat ik geef afgezaagd worden, dus laat maar even. Het gaat om TS en die kent zijn date al een tijdje, dus weet dan wrs. ook wat ze wel en niet leuk vindt en waar hij haar mee kan verrassen.quote:Op zondag 21 augustus 2011 23:13 schreef teknomist het volgende:
Geef eens een voorbeeld van een leuk klein niet-cliché kado dan?
1. Nee... dan kom je als een kwal over en daar maak je geen indruk mee.quote:Op zondag 21 augustus 2011 15:45 schreef Pan.da het volgende:
Bedankt alvast!
flesje wijn kan nog net iddquote:Op zondag 21 augustus 2011 19:30 schreef jogy het volgende:
Anders neem je een flesje wijn mee ofzo. Ik weet niet of je in de stad afspreekt of haar ophaalt of wat dan ook? Als je afspreekt op lokatie zou ik niets meenemen, is alleen maar vervelend meesleuren lijkt me. En niet meteen over sociaal maatschappelijke ongein beginnen, eerst elkaar leren kennen.
En vergeet de condooms niet.quote:Op maandag 22 augustus 2011 18:34 schreef Pan.da het volgende:
Natuurlijk! De date is woensdag. Ik ga mezelf zijn, daarom vind ze me ook leuk. Ik verwacht niets, maar probeer het gesprek gewoon luchtig te houden en haar meer leren kennen. Dingetjes te weten komen die ik nog niet van haar wist, vice versa. Mezelf openstellen en proberen niet te onzeker zijn. Als de date op die manier verloopt ben ik al een happy man!
Je wast je pik toch ook wel als je geen condooms meeneemt?quote:Op maandag 22 augustus 2011 20:12 schreef HenkXL het volgende:
Als je een condoom mee neemt, vergeet je pik dan ook niet goed te wassen! oja en zorg dat het geen oerwoud is daar benedenEen roos is wel keiharde oldskool, dat zou ik maar niet doen
Succes en geniet ervanquote:Op maandag 22 augustus 2011 18:34 schreef Pan.da het volgende:
Natuurlijk! De date is woensdag. Ik ga mezelf zijn, daarom vind ze me ook leuk. Ik verwacht niets, maar probeer het gesprek gewoon luchtig te houden en haar meer leren kennen. Dingetjes te weten komen die ik nog niet van haar wist, vice versa. Mezelf openstellen en proberen niet te onzeker zijn. Als de date op die manier verloopt ben ik al een happy man!
Nee tuurlijk niet, douchen is voor homo'squote:Op maandag 22 augustus 2011 20:16 schreef Taurus het volgende:
[..]
Je wast je pik toch ook wel als je geen condooms meeneemt?
quote:
O ja sorry, voor mannen betekent dat geen moer, gewoon gaan met die banaan op de eerste date.quote:
Op de tweede date kan het wel ?quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 14:44 schreef Dauntl3ss het volgende:
[..]
O ja sorry, voor mannen betekent dat geen moer, gewoon gaan met die banaan op de eerste date.
My bad.
TS kent haar al jaren, laatste half jaar zeer intensief en vindt haar extreem leuk. Is ondertussen ook al 23. Tuurlijk is zij zijn maagdelijkheid niet waard. Vrouwen wachten met neuken totdat ze getrouwd zijn en de buit binnen hebben. My bad.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 14:44 schreef Dauntl3ss het volgende:
[..]
O ja sorry, voor mannen betekent dat geen moer, gewoon gaan met die banaan op de eerste date.
My bad.
Dat, je hoeft niet bang te zijn dat het gesprek niet loopt, als het niet loopt wordt het waarschijnlijk toch niks.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 08:38 schreef Karina het volgende:Je kunt overal over praten vind ik zelf. Je merkt vanzelf wel als er een onderwerp is waar ze misschien wat ongemakkelijk over wordt. En wat frag_adder zegt: vantevoren niet teveel kletsen
Plus, al ken je elkaar al een tijdje, er zullen altijd momenten zijn dat het even stil valt, is niet erg, je HOEFT niet de hele tijd maar te lullen. Soms is er gewoon even geen onderwerp meer.
Dit moet je dus vooral niet doen. Niets is meer irritant dan het interview-gesprek.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 15:48 schreef Rechterbal het volgende:
Een gesprek hoeft nooit stroef te lopen. Ik kan het zelf op automatiek.
'Ja, bij mij op het werk blabla...'
Reactie:
- Wat gebeurde er?
- Vertel!
- Wat voor werk doe je?
- Leuke collega's?
'Ik heb zin in een hamkaas pizza?'
Reactie:
Waarom?
Eet je graag Italiaans?
Eet je hier graag?
Zit je lekker?
Bij alles wat iemand zegt kun je 4-5 vragen stellen. De kunst is om de juiste vragen te stellen die aangeven dat je interesse hebt in diegene en die een logisch gevolg zijn van de gegeven informatie.
Zoals het er staat ziet het inderdaad zo uit, maar bedoel het niet zo.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 15:56 schreef TheGame het volgende:
[..]
Dit moet je dus vooral niet doen. Niets is meer irritant dan het interview-gesprek.
Dan nog is het beter om opmerkingen te maken, dan vragen te stellen. Als je vragen gaat stellen, gaat alles van haar uit. Terwijl als je een opmerking maakt, zij hier weer wat aan toe kan voegen, zodat het gesprek eerder van twee kanten komt.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 16:05 schreef Rechterbal het volgende:
[..]
Zoals het er staat ziet het inderdaad zo uit, maar bedoel het niet zo.![]()
Ik zeg niet dat je 5 vragen moet stellen aan iemand, ik zeg alleen dat als je het even moeilijk hebt tijdens een gesprek, je ter plekke wel iets kunt verzinnen wat je haar kunt vragen. Als je met iemand praat, dan kun uit die informatie wel meerdere vragen halen. Kunst is om de juiste vraag te stellen. Sommige mensen kunnen nu eenmaal niet goed omgaan met stiltes.
Liegen over je identiteit en je voordoen als een supergeheime AIVD veld agent ..quote:Binnenkort een date, wat te doen?
Zelfspot kan ook nadelig zijn, je kan jezelf daarmee naar beneden halen. Met mate, of nietquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 15:59 schreef bigore het volgende:
humor en zelfspot, daar kom je een heel eind mee, maar je moet het wel kunnen
Ik heb zin in een hamkaas pizza?quote:Op woensdag 24 augustus 2011 15:48 schreef Rechterbal het volgende:
Een gesprek hoeft nooit stroef te lopen. Ik kan het zelf op automatiek.
'Ja, bij mij op het werk blabla...'
Reactie:
- Wat gebeurde er?
- Vertel!
- Wat voor werk doe je?
- Leuke collega's?
'Ik heb zin in een hamkaas pizza?'
Reactie:
Waarom?
Eet je graag Italiaans?
Eet je hier graag?
Zit je lekker?
Bij alles wat iemand zegt kun je 4-5 vragen stellen. De kunst is om de juiste vragen te stellen die aangeven dat je interesse hebt in diegene en die een logisch gevolg zijn van de gegeven informatie.
Waarom vraag je waarom? Nooit een hamkaas-pizza op?quote:Op woensdag 24 augustus 2011 17:31 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Ik heb zin in een hamkaas pizza?
-Waarom?![]()
![]()
quote:Op woensdag 24 augustus 2011 17:37 schreef conleche het volgende:
Dit topic heeft een hoog losersgehalte. Als je al niet eens iets kan bedenken wat te doen op een eerste date, hoe saai zal je verdere leven dan zijn. Mijn god zeg.
de meesten reageren hier niet eens meer serieus omdat dit echt te slecht voor woorden is.quote:
Mja boeie, gast valt wel in smaak bij die date van hem dus ze moet niet zo zeikenquote:Op woensdag 24 augustus 2011 17:51 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
de meesten reageren hier niet eens meer serieus omdat dit echt te slecht voor woorden is.
ken je ts en zijn date dan?quote:Op woensdag 24 augustus 2011 18:30 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Mja boeie, gast valt wel in smaak bij die date van hem dus ze moet niet zo zeiken
Heej we hebben allebei puss in boots avatarquote:
Jullie ook binnenkort een date of wat?quote:Op woensdag 24 augustus 2011 19:52 schreef ReVamp_ het volgende:
[..]
Heej we hebben allebei puss in boots avatar
Heb je gezoend? Komt er nog een vervolgdate?quote:Op woensdag 24 augustus 2011 23:06 schreef Pan.da het volgende:
Ik ben thuis na een leuke date.
1: niks meegenomen, alleen mijzelf en mijn guitige glimlach
2: gewoon een lekker luchtje opgedaan die ik al had
3: niet gepraat over politiek en sociaal maatschappelijke onderwerpen, maar gezellig gekletst (en films gekeken, wijn gedronken...)
4: ...
Eigenlijk wat ik normaal ook doe.. Bedankt voor alle leuke reactiesIk heb me kostelijk vermaakt!
Ja, er is gezoend + meer. Of er een vervolgdate komt weet ik nog niet!quote:Op woensdag 24 augustus 2011 23:31 schreef Premium_Quality het volgende:
[..]
Heb je gezoend? Komt er nog een vervolgdate?
Waarom niet?quote:Op woensdag 24 augustus 2011 23:34 schreef Pan.da het volgende:
[..]
Ja, er is gezoend + meer. Of er een vervolgdate komt weet ik nog niet!
quote:
quote:Op donderdag 25 augustus 2011 18:01 schreef JackieBrown het volgende:
Inderdaad zeg, waarom niet?? Toch niet zo leuk??
Zit daar maar niet over in. Dat valt wel mee (wat betreft player zijnde)quote:Op donderdag 25 augustus 2011 18:15 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Inderdaag Waarom niet? Je vond haar leuk, de date was geslaagd en je hebt zelf je condooms moeten gebruiken.
Ben je nu opeens verandert in een player na een keer succes?
Vond het al een wijven reactie (no offence DAMES!)quote:
Nou... duidelijk toch? Spreek wat leuks af als je wat leuks weet.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 18:30 schreef Pan.da het volgende:
We hebben het daar niet over gehad. Misschien was het van haar kant wel niet zo'n succes? Vandaag hebben we wel leuk gesmst hoor!
Als ze het niet leuk vond had ze het contact wel laten doodbloeden. Gewoon de stoute schoenen aantrekken als je dat wil en iedereen in dit topic op de hoogte houden van de voortgangquote:Op donderdag 25 augustus 2011 18:30 schreef Pan.da het volgende:
[..]
[..]We hebben het daar niet over gehad. Misschien was het van haar kant wel niet zo'n succes? Vandaag hebben we wel leuk gesmst hoor!
Bedankt voor het advies JackieBrown! Je hebt er wel verstand vanquote:Op donderdag 25 augustus 2011 18:44 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Als ze het niet leuk vond had ze het contact wel laten doodbloeden. Gewoon de stoute schoenen aantrekken als je dat wil en iedereen in dit topic op de hoogte houden van de voortgang
Mwoahh verstand, verstand... heb wel eens in een soortgelijke situatie gezetenquote:Op donderdag 25 augustus 2011 18:47 schreef Pan.da het volgende:
[..]
Bedankt voor het advies JackieBrown! Je hebt er wel verstand vanToch niet toevallig een kennis van mijn date of van mijzelf he? Haha, dat zou wat zijn!
Of je vraagt hem zelf voor een date?quote:Op donderdag 25 augustus 2011 18:52 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Mwoahh verstand, verstand... heb wel eens in een soortgelijke situatie gezeten. En ik maar hints geven aan die jongen, smsjes sturen dat ie zo leuk was en het duurde veeel te lang voordat hij vroeg of we nog eens gingen daten vandaar. Daarom zeg ik, laat het arme schaapje niet te lang wachten. Of vertel haar dat je niet verder wil daten
Denk dat wel veel mensen dat meemaken in de datewereld hehoort er allemaal bij!
Ohw dat is vervelend ja. Had hij geen interesse dan? Maar het is uiteindelijk wel goed gekomen dus? Ja, het is een leuke meid dus zou nog wel 's met haar af willen spreken. Ze woont alleen wel ver weg en ik begin volgende week met mijn fulltime job. Dus hoe het met tijd, haar studie, mijn werk etc. gaat weet ik nog niet ^^quote:Op donderdag 25 augustus 2011 18:52 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Mwoahh verstand, verstand... heb wel eens in een soortgelijke situatie gezeten. En ik maar hints geven aan die jongen, smsjes sturen dat ie zo leuk was en het duurde veeel te lang voordat hij vroeg of we nog eens gingen daten vandaar. Daarom zeg ik, laat het arme schaapje niet te lang wachten. Of vertel haar dat je niet verder wil daten
Denk dat wel veel mensen dat meemaken in de datewereld hehoort er allemaal bij!
Nee want je weet het hele verhaal niet. Ik had 'm al gevraagd voor een date, dus daarna was het zijn beurt! Ik blijf niet aan de gang natuurlijkquote:Op donderdag 25 augustus 2011 18:54 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Of je vraagt hem zelf voor een date?
Mag ik je post gebruiken voor een KLB-topic trouwens?![]()
Daar heb je gelijkquote:Op donderdag 25 augustus 2011 18:57 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Nee want je weet het hele verhaal niet. Ik had 'm al gevraagd voor een date, dus daarna was het zijn beurt! Ik blijf niet aan de gang natuurlijk
Ik zal eraan denken in het vervolgquote:Op donderdag 25 augustus 2011 18:58 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Daar heb je gelijkVolgende keer het hele verhaal posten ja, anders ga ik rare dingen denken over je.
nee man neem gewoon 1 roos mee, vinden meisjes leuk!quote:Op zondag 21 augustus 2011 16:06 schreef Pan.da het volgende:
Ik heb met opzet al die clichés in de OP gezet. Het is dus duidelijk nu dat het echt een no go is om met iets als rozen aan te komen zetten.
edit: woeps, date was al lang voorbijquote:Op zondag 21 augustus 2011 16:08 schreef teknomist het volgende:
[..]
1. Nee, maar ik zou wel alles betalen. fuck dat zeg, emancipatie ofzo?
2. Ga naar een parfumerie en laat je informeren.je weet toch wel wat je zelf lekker vindt ruiken? dat is dan toch goed?
3. Dat ligt eraan... hoe oud zijn jullie, waar kennen jullie elkaar van, wat weet je van haar? ga vooral niet lopen nadenken over wat je moet zeggen. werkt zooo averechts
4. Het kan nooit kwaad die krengen mee te nemen, duur zijn ze niet. En tips om iemand te verleiden? Gewoon jezelf blijven, geef complimentjes en let op haar lichaamstaal. (Genoeg sites daarover op het interweb te vinden.) gewoon meenemen, just in case
Ja, want er is geen enkele vrouw die dat leuk KAN vinden, echt, een presentje is een no goquote:Op zondag 21 augustus 2011 16:02 schreef zwartedoos het volgende:
Wow geen bloemetje of bonbons meenemenVerder gweeon jezelf zijn, als ze dat niet leuk genoeg vind passen jullie sowieso niet bij elkaar.
Wat is er mis met dit topic? En ja, inmiddels heb ik die date al gehad en heeft al het advies zijn vruchten afgeworpen. Las het het topic door en heb er tot op heden veel aan gehad!quote:
Niks hoor, laat maarquote:Op zondag 6 mei 2012 16:24 schreef Pan.da het volgende:
[..]
Wat is er mis met dit topic? En ja, inmiddels heb ik die date al gehad en heeft al het advies zijn vruchten afgeworpen. Las het het topic door en heb er tot op heden veel aan gehad!
Ik snap het niet...quote:
Als je een saaie lulhannes bent moet je inderdaad leuk conventioneel babbelen over dat kankerpaard van d'r enzo ja.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 21:46 schreef Buitendam het volgende:
Toon vooral interesse in haar. Niet te gretig en opdringerig, gewoon casual het gesprek haar kant op sturen. Vrouwen vinden 1 onderwerp heel interessant en dat zijn haar hobby's, haar studie/werk, haar verleden etc.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |