Ik dacht meer aan roze satijnen muiltjes. Zo'n gouden bling-bling ketting kan het tere nekje niet aan.quote:Op zondag 21 augustus 2011 16:50 schreef LuxorBeetroots het volgende:
[..]
Als je er ook nog een leuk kettinkje omheen doet maak je misschien een kans.
Ze gaan echt niet neuken, behalve als TS verdovende middelen meeneemt.quote:Op zondag 21 augustus 2011 16:48 schreef kedge het volgende:
[..]
En anders voor het zingen de kerk uit en hopen dat ze geen soa heeft.
Nee ik zou serieus wel iets cools wetenquote:Op zondag 21 augustus 2011 16:48 schreef LuxorBeetroots het volgende:
[..]
Insert zaad en bloemen grap.
Fine.quote:Op zondag 21 augustus 2011 16:51 schreef rozecroc het volgende:
[..]
Ik dacht meer aan roze satijnen muiltjes. Zo'n gouden bling-bling ketting kan het tere nekje niet aan.
Hosselaar.quote:Op zondag 21 augustus 2011 16:52 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Nee ik zou serieus wel iets cools wetenwat niet oversekst is ed
Maar dat blijft een verassing voor je.
Was ook sarcastischquote:Op zondag 21 augustus 2011 16:51 schreef Sofia90 het volgende:
[..]
Ze gaan echt niet neuken, behalve als TS verdovende middelen meeneemt.
Ach Ach..quote:
behalve als je er 1 uit de tuin van buurvrouw plukt, ja, total no go.quote:Op zondag 21 augustus 2011 16:06 schreef Pan.da het volgende:
Ik heb met opzet al die clichés in de OP gezet. Het is dus duidelijk nu dat het echt een no go is om met iets als rozen aan te komen zetten.
Luisteren, Samenvatten, Doorvragen (LSD) ?quote:Op zondag 21 augustus 2011 16:51 schreef Sofia90 het volgende:
[..]
Ze gaan echt niet neuken, behalve als TS verdovende middelen meeneemt.
Of GHB ha ha haquote:
Sowieso beter een condoom bijhebben en niet nodig hebben als geen bijhebben en nodig hebbenquote:Op zondag 21 augustus 2011 19:22 schreef Pan.da het volgende:
[..]
Of GHB ha ha ha![]()
Maar ik ga jullie adviezen opvolgen. Morgen maar eens naar een parfumerie (met vrouwelijk gezelschap) om een geurtje te halen dat bij mij past. Ik neem niets mee naar de date, behalve een portemonnaie en mijn glimlach. Hoop dat ik het gesprek gaande kan houden tijdens de date, maar goed... iedereen is wel zenuwachtig toch? Hoop in ieder geval niet dat er 'akward' stiltes vallen haha. En ik ga niet uit van seks, al heb ik wel enkele seksueel getinte hints in smsjes gekregen. Neem dan toch maar voor de zekerheid een condoom mee
Als je bang bent voor stiltes, oefen daar alvast op, neem bijvoorbeeld een notitie mee met interessante gespreksonderwerpen. Als het gesprek stil valt kun je dat als spiekbriefje gebruiken...quote:Op zondag 21 augustus 2011 19:22 schreef Pan.da het volgende:
[..]
Of GHB ha ha ha![]()
Maar ik ga jullie adviezen opvolgen. Morgen maar eens naar een parfumerie (met vrouwelijk gezelschap) om een geurtje te halen dat bij mij past. Ik neem niets mee naar de date, behalve een portemonnaie en mijn glimlach. Hoop dat ik het gesprek gaande kan houden tijdens de date, maar goed... iedereen is wel zenuwachtig toch? Hoop in ieder geval niet dat er 'akward' stiltes vallen haha. En ik ga niet uit van seks, al heb ik wel enkele seksueel getinte hints in smsjes gekregen. Neem dan toch maar voor de zekerheid een condoom mee
Neem er 2 mee... en oefen het omdoen aangezien je maagd bent en tot nu toe wss alleen zakdoekjes hebt gebruikt.quote:Op zondag 21 augustus 2011 19:22 schreef Pan.da het volgende:
[..]
Of GHB ha ha ha![]()
Oefenen met omdoen kan thuis ook...quote:Op zondag 21 augustus 2011 19:41 schreef kedge het volgende:
[..]
Neem er 2 mee... en oefen het omdoen aangezien je maagd bent en tot nu toe wss alleen zakdoekjes hebt gebruikt.
Que?quote:
Bedoel ook niet dat je moet oefenen in het bijzijn van je datequote:Op zondag 21 augustus 2011 20:00 schreef Pan.da het volgende:
[..]
Oefenen met omdoen kan thuis ook...
Nee we gaan gezellig wat drinken in de stad en ik merk wel dat ik losser word met een drankje op. Ga me natuurlijk niet lazarus zuipen, maar het werkt wel om te ontspannen.
Nou, uitgaande van dit topic ben je of 13, of sociaal heel onhandig. Is het dan slim om te gaan drinken? Wanneer je juist zo intelligent over wilt komen?quote:
En dit, die dingen zijn niet onbreekbaar en altijd als je er maar 1 hebt, gaat die juist stukquote:Op zondag 21 augustus 2011 20:08 schreef kedge het volgende:
[..]
Bedoel ook niet dat je moet oefenen in het bijzijn van je date. En mocht er iets misgaan met je eerste condoom voordat je er überhaupt hebt ingehangen, heb je die legendarische tweede nog.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |