Ik zou het maar vreemd vinden als een jongen op een eerste casual date al aan kwam zetten met bloemen. Het komt gelijk zo serieus over.quote:Op zondag 21 augustus 2011 15:49 schreef stefanhaan het volgende:
IK zou zoiezo een bloemetje meenemen
Oh is dit een eerste date?quote:Op zondag 21 augustus 2011 15:52 schreef CruellaDeVil het volgende:
[..]
Ik zou het maar vreemd vinden als een jongen op een eerste casual date al aan kwam zetten met bloemen. Het komt gelijk zo serieus over.
quote:Op zondag 21 augustus 2011 15:52 schreef SpecialK het volgende:
Ik neem altijd zo'n gigantische zware bos met bloemen mee, die ik koop met mijn WoW-credits t.w.v. 20 euro, die mag zij de rest van de avond meesleuren.
Dat zal der leren een achter zijn computer rukkende vent van 40 te zijn.
quote:Op zondag 21 augustus 2011 15:52 schreef SpecialK het volgende:
Ik neem altijd zo'n gigantische zware bos met bloemen mee die mag zij de rest van de avond meesleuren.
Dat zal der leren een meisje te zijn.
Heb je serieuse interesse in haar of gaat het je alleen om punt 4?quote:Op zondag 21 augustus 2011 15:45 schreef Pan.da het volgende:
Ok, ik heb waarschijnlijk deze week een date. Maar ik heb een aantal vragen waar ik mee zit.
1. Moet ik iets voor de dame in kwestie meenemen? Zo ja, een bloemetje, rozen of chocolaatjes?
2. Hoe weet ik welk luchtje bij mij past, want wil wel lekker ruiken tijdens de date.
3. Waar moet ik over praten? Is politiek en sociaal-maatschappelijke onderwerpen echt een DON'T?
4. Moet ik condooms meenemen? Ik weet niet of seks er van komt, maar wil het wel graag. Ben nog maagd en wordt nu wel eens tijd om te ontdekken hoe het is. Heeft iemand tips hoe je een vrouw kunt verleiden?
Bedankt alvast!
bij de eerste date dus vooral gelijk opdringerig worden en over sex praten.quote:Op zondag 21 augustus 2011 16:00 schreef Pan.da het volgende:
Wow wat snel, al die reacties. Even snel antwoord op alle vragen: ok, niets meenemen, gewoon mezelf. Leuk overkomen dus. Ja ik zie haar wel zitten dus punt 4 is niet het belangrijkste. En nee, ik ben geen 12. wel iemand die in zijn tienerjaren sociaal gezien een aparte jongen was. Pispaal, onzeker en dus weinig (positieve) ervaring mbt omgang met anderen.
quote:Op zondag 21 augustus 2011 16:04 schreef Ferrari_Tape het volgende:
[..]
bij de eerste date dus vooral gelijk opdringerig worden en over sex praten.
ze happen vanzelf toe.
Hoe oud ben je wél?quote:
1. Nee, maar ik zou wel alles betalen.quote:Op zondag 21 augustus 2011 15:45 schreef Pan.da het volgende:
Ok, ik heb waarschijnlijk deze week een date. Maar ik heb een aantal vragen waar ik mee zit.
1. Moet ik iets voor de dame in kwestie meenemen? Zo ja, een bloemetje, rozen of chocolaatjes?
2. Hoe weet ik welk luchtje bij mij past, want wil wel lekker ruiken tijdens de date.
3. Waar moet ik over praten? Is politiek en sociaal-maatschappelijke onderwerpen echt een DON'T?
4. Moet ik condooms meenemen? Ik weet niet of seks er van komt, maar wil het wel graag. Ben nog maagd en wordt nu wel eens tijd om te ontdekken hoe het is. Heeft iemand tips hoe je een vrouw kunt verleiden?
Bedankt alvast!
Niet alle vrouwen houden daarvan.quote:Op zondag 21 augustus 2011 16:08 schreef teknomist het volgende:
[..]
1. Nee, maar ik zou wel alles betalen.
Waarom niet? Een gegeven paard...quote:Op zondag 21 augustus 2011 16:11 schreef CruellaDeVil het volgende:
[..]
Niet alle vrouwen houden daarvan.
Nu is het een gegeven paard in de bek kijken, maar vervolgens verschijnt er het zoveelste topic dan vrouwen alleen uit zijn op geld.quote:Op zondag 21 augustus 2011 16:13 schreef teknomist het volgende:
[..]
Waarom niet? Een gegeven paard...
Grappig, nog nooit gehoord dat ik me als een autist gedraag...quote:Op zondag 21 augustus 2011 16:07 schreef LuxorBeetroots het volgende:
Wat een autistenvraag.Ik geef je een tip: Je gaat er heen. Je hebt het naar je zin. Je gaat weer naar huis.
Waar moet ik over pratenJij praat nooit?
Ja, maar dit is FOK!.quote:Op zondag 21 augustus 2011 16:14 schreef Pan.da het volgende:
[..]
Grappig, nog nooit gehoord dat ik me als een autist gedraag...
Iedereen op FOK! is een autistquote:
Mijn dates vonden de bloemetjes altijd superleuk en het kost maar 3 euro bij de appiequote:Op zondag 21 augustus 2011 16:02 schreef zwartedoos het volgende:
Wow geen bloemetje of bonbons meenemenVerder gweeon jezelf zijn, als ze dat niet leuk genoeg vind passen jullie sowieso niet bij elkaar.
Ligt er ook wel aan met wat voor vrouw je date, de een stelt het op prijs en de ander geeft er geen fck om.quote:Op zondag 21 augustus 2011 16:22 schreef kedge het volgende:
[..]
Mijn dates vonden de bloemetjes altijd superleuk en het kost maar 3 euro bij de appie![]()
( waren trouwens geen blind dates )
ik vind een bloemetje hartstikke lief maar niet bij een eerste date...komt me wat te wanhopig overquote:Op zondag 21 augustus 2011 16:22 schreef kedge het volgende:
[..]
Mijn dates vonden de bloemetjes altijd superleuk en het kost maar 3 euro bij de appie![]()
( waren trouwens geen blind dates )
Bij de 4de date ofso dan pas?quote:Op zondag 21 augustus 2011 16:27 schreef zwartedoos het volgende:
[..]
ik vind een bloemetje hartstikke lief maar niet bij een eerste date...komt me wat te wanhopig over
1. Nee.quote:Op zondag 21 augustus 2011 15:45 schreef Pan.da het volgende:
Bedankt alvast!
1. Nee, dat zou ik niet doen. Zeker niet de voorbeelden die jij noemt. Hoe goed ken je haar eigenlijk?quote:Op zondag 21 augustus 2011 15:45 schreef Pan.da het volgende:
Bedankt alvast!
gewoon als je elkaar aleen beetje hebt leren kennen en kan beoordelen of je elkaar wel leuk vindquote:
Klinkt wel stuk logischer ook ja, komt zo creepy over meteen op de 1ste date.quote:Op zondag 21 augustus 2011 16:42 schreef zwartedoos het volgende:
[..]
gewoon als je elkaar aleen beetje hebt leren kennen en kan beoordelen of je elkaar wel leuk vind
Zal dan bij onze tweede date een bloemetje meenemenquote:Op zondag 21 augustus 2011 16:27 schreef zwartedoos het volgende:
[..]
ik vind een bloemetje hartstikke lief maar niet bij een eerste date...komt me wat te wanhopig over
Man die bij mij met een bloemetje aankomt..quote:Op zondag 21 augustus 2011 16:43 schreef kedge het volgende:
[..]
Zal dan bij onze tweede date een bloemetje meenemen![]()
Overigens zou ik voor de date ook niks duurs gaan doen zoals ergens uit eten. Gewoon casual ergens wat gaan drinken in de avond of op een terras.
quote:Op zondag 21 augustus 2011 16:45 schreef LuxorBeetroots het volgende:
[..]
Man die bij mij met een bloemetje aankomt..Nee danku.
Ik zou iets veel vetters gevenquote:
Een prinsesje als jij blieft minimaal een nieuwe chihuahua met bijpassend tenue?quote:Op zondag 21 augustus 2011 16:45 schreef LuxorBeetroots het volgende:
[..]
Man die bij mij met een bloemetje aankomt..Nee danku.
En anders voor het zingen de kerk uit en hopen dat ze geen soa heeft.quote:Op zondag 21 augustus 2011 16:47 schreef Sofia90 het volgende:
Geen bloemetjes, gewoon gaan, elkaar leren kennen en er niet van uitgaan dat je meteen seks krijgtdus laat de condooms maar thuis.
Als je er ook nog een leuk kettinkje omheen doet maak je misschien een kans.quote:Op zondag 21 augustus 2011 16:48 schreef rozecroc het volgende:
[..]
Een prinsesje als jij blieft minimaal een nieuwe chihuahua met bijpassend tenue?
Wees blij dat je tijdens het daten nog een bloemetje krijgt geheel spontaan... in een relatie krijg je alleen een bloemetje als we ergens spijt van hebbenquote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |