Ik zou het maar vreemd vinden als een jongen op een eerste casual date al aan kwam zetten met bloemen. Het komt gelijk zo serieus over.quote:Op zondag 21 augustus 2011 15:49 schreef stefanhaan het volgende:
IK zou zoiezo een bloemetje meenemen
Oh is dit een eerste date?quote:Op zondag 21 augustus 2011 15:52 schreef CruellaDeVil het volgende:
[..]
Ik zou het maar vreemd vinden als een jongen op een eerste casual date al aan kwam zetten met bloemen. Het komt gelijk zo serieus over.
quote:Op zondag 21 augustus 2011 15:52 schreef SpecialK het volgende:
Ik neem altijd zo'n gigantische zware bos met bloemen mee, die ik koop met mijn WoW-credits t.w.v. 20 euro, die mag zij de rest van de avond meesleuren.
Dat zal der leren een achter zijn computer rukkende vent van 40 te zijn.
quote:Op zondag 21 augustus 2011 15:52 schreef SpecialK het volgende:
Ik neem altijd zo'n gigantische zware bos met bloemen mee die mag zij de rest van de avond meesleuren.
Dat zal der leren een meisje te zijn.
Heb je serieuse interesse in haar of gaat het je alleen om punt 4?quote:Op zondag 21 augustus 2011 15:45 schreef Pan.da het volgende:
Ok, ik heb waarschijnlijk deze week een date. Maar ik heb een aantal vragen waar ik mee zit.
1. Moet ik iets voor de dame in kwestie meenemen? Zo ja, een bloemetje, rozen of chocolaatjes?
2. Hoe weet ik welk luchtje bij mij past, want wil wel lekker ruiken tijdens de date.
3. Waar moet ik over praten? Is politiek en sociaal-maatschappelijke onderwerpen echt een DON'T?
4. Moet ik condooms meenemen? Ik weet niet of seks er van komt, maar wil het wel graag. Ben nog maagd en wordt nu wel eens tijd om te ontdekken hoe het is. Heeft iemand tips hoe je een vrouw kunt verleiden?
Bedankt alvast!
bij de eerste date dus vooral gelijk opdringerig worden en over sex praten.quote:Op zondag 21 augustus 2011 16:00 schreef Pan.da het volgende:
Wow wat snel, al die reacties. Even snel antwoord op alle vragen: ok, niets meenemen, gewoon mezelf. Leuk overkomen dus. Ja ik zie haar wel zitten dus punt 4 is niet het belangrijkste. En nee, ik ben geen 12. wel iemand die in zijn tienerjaren sociaal gezien een aparte jongen was. Pispaal, onzeker en dus weinig (positieve) ervaring mbt omgang met anderen.
quote:Op zondag 21 augustus 2011 16:04 schreef Ferrari_Tape het volgende:
[..]
bij de eerste date dus vooral gelijk opdringerig worden en over sex praten.
ze happen vanzelf toe.
Hoe oud ben je wél?quote:
1. Nee, maar ik zou wel alles betalen.quote:Op zondag 21 augustus 2011 15:45 schreef Pan.da het volgende:
Ok, ik heb waarschijnlijk deze week een date. Maar ik heb een aantal vragen waar ik mee zit.
1. Moet ik iets voor de dame in kwestie meenemen? Zo ja, een bloemetje, rozen of chocolaatjes?
2. Hoe weet ik welk luchtje bij mij past, want wil wel lekker ruiken tijdens de date.
3. Waar moet ik over praten? Is politiek en sociaal-maatschappelijke onderwerpen echt een DON'T?
4. Moet ik condooms meenemen? Ik weet niet of seks er van komt, maar wil het wel graag. Ben nog maagd en wordt nu wel eens tijd om te ontdekken hoe het is. Heeft iemand tips hoe je een vrouw kunt verleiden?
Bedankt alvast!
Niet alle vrouwen houden daarvan.quote:Op zondag 21 augustus 2011 16:08 schreef teknomist het volgende:
[..]
1. Nee, maar ik zou wel alles betalen.
Waarom niet? Een gegeven paard...quote:Op zondag 21 augustus 2011 16:11 schreef CruellaDeVil het volgende:
[..]
Niet alle vrouwen houden daarvan.
Nu is het een gegeven paard in de bek kijken, maar vervolgens verschijnt er het zoveelste topic dan vrouwen alleen uit zijn op geld.quote:Op zondag 21 augustus 2011 16:13 schreef teknomist het volgende:
[..]
Waarom niet? Een gegeven paard...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |