quote:Op woensdag 24 augustus 2011 17:37 schreef conleche het volgende:
Dit topic heeft een hoog losersgehalte. Als je al niet eens iets kan bedenken wat te doen op een eerste date, hoe saai zal je verdere leven dan zijn. Mijn god zeg.
de meesten reageren hier niet eens meer serieus omdat dit echt te slecht voor woorden is.quote:
Mja boeie, gast valt wel in smaak bij die date van hem dus ze moet niet zo zeikenquote:Op woensdag 24 augustus 2011 17:51 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
de meesten reageren hier niet eens meer serieus omdat dit echt te slecht voor woorden is.
ken je ts en zijn date dan?quote:Op woensdag 24 augustus 2011 18:30 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Mja boeie, gast valt wel in smaak bij die date van hem dus ze moet niet zo zeiken
Heej we hebben allebei puss in boots avatarquote:
Jullie ook binnenkort een date of wat?quote:Op woensdag 24 augustus 2011 19:52 schreef ReVamp_ het volgende:
[..]
Heej we hebben allebei puss in boots avatar
Heb je gezoend? Komt er nog een vervolgdate?quote:Op woensdag 24 augustus 2011 23:06 schreef Pan.da het volgende:
Ik ben thuis na een leuke date.
1: niks meegenomen, alleen mijzelf en mijn guitige glimlach
2: gewoon een lekker luchtje opgedaan die ik al had
3: niet gepraat over politiek en sociaal maatschappelijke onderwerpen, maar gezellig gekletst (en films gekeken, wijn gedronken...)
4: ...
Eigenlijk wat ik normaal ook doe.. Bedankt voor alle leuke reactiesIk heb me kostelijk vermaakt!
Ja, er is gezoend + meer. Of er een vervolgdate komt weet ik nog niet!quote:Op woensdag 24 augustus 2011 23:31 schreef Premium_Quality het volgende:
[..]
Heb je gezoend? Komt er nog een vervolgdate?
Waarom niet?quote:Op woensdag 24 augustus 2011 23:34 schreef Pan.da het volgende:
[..]
Ja, er is gezoend + meer. Of er een vervolgdate komt weet ik nog niet!
quote:
quote:Op donderdag 25 augustus 2011 18:01 schreef JackieBrown het volgende:
Inderdaad zeg, waarom niet?? Toch niet zo leuk??
Zit daar maar niet over in. Dat valt wel mee (wat betreft player zijnde)quote:Op donderdag 25 augustus 2011 18:15 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Inderdaag Waarom niet? Je vond haar leuk, de date was geslaagd en je hebt zelf je condooms moeten gebruiken.
Ben je nu opeens verandert in een player na een keer succes?
Vond het al een wijven reactie (no offence DAMES!)quote:
Nou... duidelijk toch? Spreek wat leuks af als je wat leuks weet.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 18:30 schreef Pan.da het volgende:
We hebben het daar niet over gehad. Misschien was het van haar kant wel niet zo'n succes? Vandaag hebben we wel leuk gesmst hoor!
Als ze het niet leuk vond had ze het contact wel laten doodbloeden. Gewoon de stoute schoenen aantrekken als je dat wil en iedereen in dit topic op de hoogte houden van de voortgangquote:Op donderdag 25 augustus 2011 18:30 schreef Pan.da het volgende:
[..]
[..]We hebben het daar niet over gehad. Misschien was het van haar kant wel niet zo'n succes? Vandaag hebben we wel leuk gesmst hoor!
Bedankt voor het advies JackieBrown! Je hebt er wel verstand vanquote:Op donderdag 25 augustus 2011 18:44 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Als ze het niet leuk vond had ze het contact wel laten doodbloeden. Gewoon de stoute schoenen aantrekken als je dat wil en iedereen in dit topic op de hoogte houden van de voortgang
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |