abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 22 augustus 2011 @ 22:45:46 #101
240618 Micson
The lonely stoner
pi_101061271
1. Ik denk meer dat het ligt aan de manier waarop je je kado presenteert, of het gewaardeerd wordt door je chickie. Als je op een coole, nonchalante manier een roos meeneemt en geeft, denk ik best dat ze dat leuk vindt .

Doe je het echter als een nerveuze, onzekere nerd, kun je het misschien beter niet doen. Naar aanleiding van dit topic denk ik dat je in categorie 2 thuishoort, dus doe maar niet :)
2. Deze vraag :')
3. Ik zou het niet vermijden. Niet alle vrouwen zijn oppervlakkige snollen, dus dan mag je best voor wat diepgang zorgen. Breng het gewoon met een beetje humor, zorg ervoor dat het geen gortdroog betoog wordt.
4. Voor de zekerheid wel doen, maar ik zou geen move in die richting maken. Gewoon proberen te zoenen op het einde, dan zit je meestal wel goed :)
pi_101082258
quote:
0s.gif Op maandag 22 augustus 2011 20:16 schreef Taurus het volgende:

[..]

Je wast je pik toch ook wel als je geen condooms meeneemt? :?
Nee tuurlijk niet, douchen is voor homo's :') :')
pi_101082696
Ze is je maagdelijkheid wel waard?
pi_101084565
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 augustus 2011 13:56 schreef Dauntl3ss het volgende:
Ze is je maagdelijkheid wel waard?
:') :') :')
The lesbians next door gave me a Rolex for my birthday, which was very nice! But I think they misunderstood me when I said I wanna watch.
pi_101084691
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 augustus 2011 14:41 schreef skudkind het volgende:

[..]

O ja sorry, voor mannen betekent dat geen moer, gewoon gaan met die banaan op de eerste date.

My bad.
  dinsdag 23 augustus 2011 @ 14:49:34 #106
350968 kedge
cicatrix manet
pi_101084872
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 augustus 2011 14:44 schreef Dauntl3ss het volgende:

[..]

O ja sorry, voor mannen betekent dat geen moer, gewoon gaan met die banaan op de eerste date.

My bad.
Op de tweede date kan het wel ?
A vaincre sans péril, on triomphe sans gloire.
pi_101084878
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 augustus 2011 14:44 schreef Dauntl3ss het volgende:

[..]

My bad.
TS kent haar al jaren, laatste half jaar zeer intensief en vindt haar extreem leuk. Is ondertussen ook al 23. Tuurlijk is zij zijn maagdelijkheid niet waard. Vrouwen wachten met neuken totdat ze getrouwd zijn en de buit binnen hebben. My bad.
pi_101087590
humor en zelfspot, daar kom je een heel eind mee, maar je moet het wel kunnen
pi_101094535
Succes, ik wacht op updates:D
pi_101106027
wilde jij op date of zij

want als zij wilde moet zij ook betalen.. :)
pi_101117190
Nonsens.

Succes met je date vandaag panda! Laat je wel weten hoe het was en of ze je cherry heeft gepopt? O+
  woensdag 24 augustus 2011 @ 08:28:14 #112
114455 Frag_adder
Maar ik lieg niet
pi_101117263
1 Niets mee nemen, ik zou bij betalen aanbieden het te doen maar als ze er tegen in gaat meteen toe geven :)
2. Langsgaan bij de douglas is een optie, chanel - allure homme is best een goede keuze maar het moet niet. Zorg vooral dat je niet stinkt, klein beetje deo en goed douchen van te voren.
3. Precies de zaken waar je het nu ook al over hebt :), ik ga er vanuit dat het in het begin wat krampachtig gaat, dat is normaal. En anders denk na over wat onderwerpen om het over te hebben. Het is dat de date vandaag is maar wat wel eens wilt helpen is dus niet de paar dagen voor de date 8 uur op een dag met elkaar te praten :P zo houd je meer gespreksonderwerpen over.
4. Ja ik zou een condoom mee nemen, niet zo zeer om te gebruiken maar vooral om te voorkomen dat je onzeker wordt omdat je er geen bij hebt. Wat er ook gebeurt, ga NIET van seks uit, dan ontstaat er doorgaans een grafstemming en is de date niet langer leuk :P

Succes Pan.da! ben benieuwd naar de afloop :D
Een piercing? Nee als ik metaal in mijn lichaam wil, dan ga ik wel in het leger
  Moderator woensdag 24 augustus 2011 @ 08:38:29 #113
9859 crew  Karina
Woman
pi_101117392
1. Moet ik iets voor de dame in kwestie meenemen? Zo ja, een bloemetje, rozen of chocolaatjes?
Nee niets meenemen! Tenzij je bij haar thuis afspreekt, dan zou je eventueel een bloemetje kunnen geven, maar anders niet, dan loopt ze daar maar mee te sjouwen.

2. Hoe weet ik welk luchtje bij mij past, want wil wel lekker ruiken tijdens de date.
Alles wat je maar lekker vindt, maar niet teveel, zodat je een uur in de wind stinkt. Niets zo erg als een man (of vrouw) met een walm om zich heen.

3. Waar moet ik over praten? Is politiek en sociaal-maatschappelijke onderwerpen echt een DON'T?
Je kunt overal over praten vind ik zelf. Je merkt vanzelf wel als er een onderwerp is waar ze misschien wat ongemakkelijk over wordt. En wat frag_adder zegt: vantevoren niet teveel kletsen ;) Plus, al ken je elkaar al een tijdje, er zullen altijd momenten zijn dat het even stil valt, is niet erg, je HOEFT niet de hele tijd maar te lullen. Soms is er gewoon even geen onderwerp meer.

4. Moet ik condooms meenemen? Ik weet niet of seks er van komt, maar wil het wel graag. Ben nog maagd en wordt nu wel eens tijd om te ontdekken hoe het is. Heeft iemand tips hoe je een vrouw kunt verleiden?
Ik zou er voor de zekerheid 1 meenemen. En als ze je leuk vindt, dan hoef je haar niet echt te verleiden, dan gaat het vanzelf.
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
  woensdag 24 augustus 2011 @ 09:10:41 #114
278625 Murvgeslagen
Why are you so fuzzy?!
pi_101117810
Je geeft wel even een update achteraf hé? ;)

quote:
99s.gif Op woensdag 24 augustus 2011 08:38 schreef Karina het volgende:Je kunt overal over praten vind ik zelf. Je merkt vanzelf wel als er een onderwerp is waar ze misschien wat ongemakkelijk over wordt. En wat frag_adder zegt: vantevoren niet teveel kletsen ;) Plus, al ken je elkaar al een tijdje, er zullen altijd momenten zijn dat het even stil valt, is niet erg, je HOEFT niet de hele tijd maar te lullen. Soms is er gewoon even geen onderwerp meer.
Dat, je hoeft niet bang te zijn dat het gesprek niet loopt, als het niet loopt wordt het waarschijnlijk toch niks.
"Not just in commerce but in the world of ideas too our age is putting on a veritable clearance sale. Everything can be had so dirt cheap that one begins to wonder whether in the end anyone will want to make a bid." - Soren Kierkegaard
pi_101130271
Een gesprek hoeft nooit stroef te lopen. Ik kan het zelf op automatiek.

'Ja, bij mij op het werk blabla...'
Reactie:
- Wat gebeurde er?
- Vertel!
- Wat voor werk doe je?
- Leuke collega's?

'Ik heb zin in een hamkaas pizza?'
Reactie:
Waarom?
Eet je graag Italiaans?
Eet je hier graag?
Zit je lekker?

Bij alles wat iemand zegt kun je 4-5 vragen stellen. De kunst is om de juiste vragen te stellen die aangeven dat je interesse hebt in diegene en die een logisch gevolg zijn van de gegeven informatie.
Death solves all problems: no man, no problem.
pi_101130565
quote:
0s.gif Op woensdag 24 augustus 2011 15:48 schreef Rechterbal het volgende:

Reactie:
- Wat gebeurde er?
- Vertel!
- Wat voor werk doe je?
- Leuke collega's?

Reactie:
Waarom?
Eet je graag Italiaans?
Eet je hier graag?
Zit je lekker?

Bij alles wat iemand zegt kun je 4-5 vragen stellen. De kunst is om de juiste vragen te stellen die aangeven dat je interesse hebt in diegene en die een logisch gevolg zijn van de gegeven informatie.
Dit moet je dus vooral niet doen. Niets is meer irritant dan het interview-gesprek.
pi_101130888
quote:
0s.gif Op woensdag 24 augustus 2011 15:56 schreef TheGame het volgende:

[..]

Dit moet je dus vooral niet doen. Niets is meer irritant dan het interview-gesprek.
Zoals het er staat ziet het inderdaad zo uit, maar bedoel het niet zo. :P
Ik zeg niet dat je 5 vragen moet stellen aan iemand, ik zeg alleen dat als je het even moeilijk hebt tijdens een gesprek, je ter plekke wel iets kunt verzinnen wat je haar kunt vragen. Als je met iemand praat, dan kun uit die informatie wel meerdere vragen halen. Kunst is om de juiste vraag te stellen. Sommige mensen kunnen nu eenmaal niet goed omgaan met stiltes.
Death solves all problems: no man, no problem.
pi_101131118
quote:
0s.gif Op woensdag 24 augustus 2011 16:05 schreef Rechterbal het volgende:

[..]

Zoals het er staat ziet het inderdaad zo uit, maar bedoel het niet zo. :P
Ik zeg niet dat je 5 vragen moet stellen aan iemand, ik zeg alleen dat als je het even moeilijk hebt tijdens een gesprek, je ter plekke wel iets kunt verzinnen wat je haar kunt vragen. Als je met iemand praat, dan kun uit die informatie wel meerdere vragen halen. Kunst is om de juiste vraag te stellen. Sommige mensen kunnen nu eenmaal niet goed omgaan met stiltes.
Dan nog is het beter om opmerkingen te maken, dan vragen te stellen. Als je vragen gaat stellen, gaat alles van haar uit. Terwijl als je een opmerking maakt, zij hier weer wat aan toe kan voegen, zodat het gesprek eerder van twee kanten komt.
pi_101132886
quote:
Binnenkort een date, wat te doen?
Liegen over je identiteit en je voordoen als een supergeheime AIVD veld agent .. :')
pi_101132926
Veel plezier
Rustig aan.
pi_101133114
Dit topic :') Doe je anders nooit luchtjes op dat je er nu pas mee te maken krijgt? En dus niet veel complimentjes geven, dat is voor fags en white knights.
Op woensdag 30 juni 2010 20:32 schreef afcajos het volgende:
Verrassend. Een topic over het regelen van te jonge smatjes en C_N en Lakitu zijn er als de kippen bij.
  woensdag 24 augustus 2011 @ 17:13:05 #122
291725 Premium_Quality
Natuurlijk gebrouwen
pi_101133524
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 augustus 2011 15:59 schreef bigore het volgende:
humor en zelfspot, daar kom je een heel eind mee, maar je moet het wel kunnen
Zelfspot kan ook nadelig zijn, je kan jezelf daarmee naar beneden halen. Met mate, of niet :).

Het zal in het begin eng zijn, daarna zal het beter gaan. Gewoon niet zoveel zorgen maken en het naar je zin hebben :).

[ Bericht 14% gewijzigd door Premium_Quality op 24-08-2011 17:24:11 ]
pi_101134305
quote:
0s.gif Op woensdag 24 augustus 2011 15:48 schreef Rechterbal het volgende:

Reactie:
- Wat gebeurde er?
- Vertel!
- Wat voor werk doe je?
- Leuke collega's?

Reactie:
Waarom?
Eet je graag Italiaans?
Eet je hier graag?
Zit je lekker?

Ik heb zin in een hamkaas pizza?
-Waarom?

Op woensdag 30 juni 2010 20:32 schreef afcajos het volgende:
Verrassend. Een topic over het regelen van te jonge smatjes en C_N en Lakitu zijn er als de kippen bij.
pi_101134355
quote:
99s.gif Op woensdag 24 augustus 2011 17:31 schreef Chuck_Norris het volgende:

[..]

Ik heb zin in een hamkaas pizza?
-Waarom?

Waarom vraag je waarom? Nooit een hamkaas-pizza op?
Rustig aan.
pi_101134476
Dit topic heeft een hoog losersgehalte. Als je al niet eens iets kan bedenken wat te doen op een eerste date, hoe saai zal je verdere leven dan zijn. Mijn god zeg.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')