Nee tuurlijk niet, douchen is voor homo'squote:Op maandag 22 augustus 2011 20:16 schreef Taurus het volgende:
[..]
Je wast je pik toch ook wel als je geen condooms meeneemt?
quote:
O ja sorry, voor mannen betekent dat geen moer, gewoon gaan met die banaan op de eerste date.quote:
Op de tweede date kan het wel ?quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 14:44 schreef Dauntl3ss het volgende:
[..]
O ja sorry, voor mannen betekent dat geen moer, gewoon gaan met die banaan op de eerste date.
My bad.
TS kent haar al jaren, laatste half jaar zeer intensief en vindt haar extreem leuk. Is ondertussen ook al 23. Tuurlijk is zij zijn maagdelijkheid niet waard. Vrouwen wachten met neuken totdat ze getrouwd zijn en de buit binnen hebben. My bad.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 14:44 schreef Dauntl3ss het volgende:
[..]
O ja sorry, voor mannen betekent dat geen moer, gewoon gaan met die banaan op de eerste date.
My bad.
Dat, je hoeft niet bang te zijn dat het gesprek niet loopt, als het niet loopt wordt het waarschijnlijk toch niks.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 08:38 schreef Karina het volgende:Je kunt overal over praten vind ik zelf. Je merkt vanzelf wel als er een onderwerp is waar ze misschien wat ongemakkelijk over wordt. En wat frag_adder zegt: vantevoren niet teveel kletsen
Plus, al ken je elkaar al een tijdje, er zullen altijd momenten zijn dat het even stil valt, is niet erg, je HOEFT niet de hele tijd maar te lullen. Soms is er gewoon even geen onderwerp meer.
Dit moet je dus vooral niet doen. Niets is meer irritant dan het interview-gesprek.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 15:48 schreef Rechterbal het volgende:
Een gesprek hoeft nooit stroef te lopen. Ik kan het zelf op automatiek.
'Ja, bij mij op het werk blabla...'
Reactie:
- Wat gebeurde er?
- Vertel!
- Wat voor werk doe je?
- Leuke collega's?
'Ik heb zin in een hamkaas pizza?'
Reactie:
Waarom?
Eet je graag Italiaans?
Eet je hier graag?
Zit je lekker?
Bij alles wat iemand zegt kun je 4-5 vragen stellen. De kunst is om de juiste vragen te stellen die aangeven dat je interesse hebt in diegene en die een logisch gevolg zijn van de gegeven informatie.
Zoals het er staat ziet het inderdaad zo uit, maar bedoel het niet zo.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 15:56 schreef TheGame het volgende:
[..]
Dit moet je dus vooral niet doen. Niets is meer irritant dan het interview-gesprek.
Dan nog is het beter om opmerkingen te maken, dan vragen te stellen. Als je vragen gaat stellen, gaat alles van haar uit. Terwijl als je een opmerking maakt, zij hier weer wat aan toe kan voegen, zodat het gesprek eerder van twee kanten komt.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 16:05 schreef Rechterbal het volgende:
[..]
Zoals het er staat ziet het inderdaad zo uit, maar bedoel het niet zo.![]()
Ik zeg niet dat je 5 vragen moet stellen aan iemand, ik zeg alleen dat als je het even moeilijk hebt tijdens een gesprek, je ter plekke wel iets kunt verzinnen wat je haar kunt vragen. Als je met iemand praat, dan kun uit die informatie wel meerdere vragen halen. Kunst is om de juiste vraag te stellen. Sommige mensen kunnen nu eenmaal niet goed omgaan met stiltes.
Liegen over je identiteit en je voordoen als een supergeheime AIVD veld agent ..quote:Binnenkort een date, wat te doen?
Zelfspot kan ook nadelig zijn, je kan jezelf daarmee naar beneden halen. Met mate, of nietquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 15:59 schreef bigore het volgende:
humor en zelfspot, daar kom je een heel eind mee, maar je moet het wel kunnen
Ik heb zin in een hamkaas pizza?quote:Op woensdag 24 augustus 2011 15:48 schreef Rechterbal het volgende:
Een gesprek hoeft nooit stroef te lopen. Ik kan het zelf op automatiek.
'Ja, bij mij op het werk blabla...'
Reactie:
- Wat gebeurde er?
- Vertel!
- Wat voor werk doe je?
- Leuke collega's?
'Ik heb zin in een hamkaas pizza?'
Reactie:
Waarom?
Eet je graag Italiaans?
Eet je hier graag?
Zit je lekker?
Bij alles wat iemand zegt kun je 4-5 vragen stellen. De kunst is om de juiste vragen te stellen die aangeven dat je interesse hebt in diegene en die een logisch gevolg zijn van de gegeven informatie.
Waarom vraag je waarom? Nooit een hamkaas-pizza op?quote:Op woensdag 24 augustus 2011 17:31 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Ik heb zin in een hamkaas pizza?
-Waarom?![]()
![]()
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |