Mwoahh verstand, verstand... heb wel eens in een soortgelijke situatie gezetenquote:Op donderdag 25 augustus 2011 18:47 schreef Pan.da het volgende:
[..]
Bedankt voor het advies JackieBrown! Je hebt er wel verstand vanToch niet toevallig een kennis van mijn date of van mijzelf he? Haha, dat zou wat zijn!
Of je vraagt hem zelf voor een date?quote:Op donderdag 25 augustus 2011 18:52 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Mwoahh verstand, verstand... heb wel eens in een soortgelijke situatie gezeten. En ik maar hints geven aan die jongen, smsjes sturen dat ie zo leuk was en het duurde veeel te lang voordat hij vroeg of we nog eens gingen daten vandaar. Daarom zeg ik, laat het arme schaapje niet te lang wachten. Of vertel haar dat je niet verder wil daten
Denk dat wel veel mensen dat meemaken in de datewereld hehoort er allemaal bij!
Ohw dat is vervelend ja. Had hij geen interesse dan? Maar het is uiteindelijk wel goed gekomen dus? Ja, het is een leuke meid dus zou nog wel 's met haar af willen spreken. Ze woont alleen wel ver weg en ik begin volgende week met mijn fulltime job. Dus hoe het met tijd, haar studie, mijn werk etc. gaat weet ik nog niet ^^quote:Op donderdag 25 augustus 2011 18:52 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Mwoahh verstand, verstand... heb wel eens in een soortgelijke situatie gezeten. En ik maar hints geven aan die jongen, smsjes sturen dat ie zo leuk was en het duurde veeel te lang voordat hij vroeg of we nog eens gingen daten vandaar. Daarom zeg ik, laat het arme schaapje niet te lang wachten. Of vertel haar dat je niet verder wil daten
Denk dat wel veel mensen dat meemaken in de datewereld hehoort er allemaal bij!
Nee want je weet het hele verhaal niet. Ik had 'm al gevraagd voor een date, dus daarna was het zijn beurt! Ik blijf niet aan de gang natuurlijkquote:Op donderdag 25 augustus 2011 18:54 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Of je vraagt hem zelf voor een date?
Mag ik je post gebruiken voor een KLB-topic trouwens?![]()
Daar heb je gelijkquote:Op donderdag 25 augustus 2011 18:57 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Nee want je weet het hele verhaal niet. Ik had 'm al gevraagd voor een date, dus daarna was het zijn beurt! Ik blijf niet aan de gang natuurlijk
Ik zal eraan denken in het vervolgquote:Op donderdag 25 augustus 2011 18:58 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Daar heb je gelijkVolgende keer het hele verhaal posten ja, anders ga ik rare dingen denken over je.
nee man neem gewoon 1 roos mee, vinden meisjes leuk!quote:Op zondag 21 augustus 2011 16:06 schreef Pan.da het volgende:
Ik heb met opzet al die clichés in de OP gezet. Het is dus duidelijk nu dat het echt een no go is om met iets als rozen aan te komen zetten.
edit: woeps, date was al lang voorbijquote:Op zondag 21 augustus 2011 16:08 schreef teknomist het volgende:
[..]
1. Nee, maar ik zou wel alles betalen. fuck dat zeg, emancipatie ofzo?
2. Ga naar een parfumerie en laat je informeren.je weet toch wel wat je zelf lekker vindt ruiken? dat is dan toch goed?
3. Dat ligt eraan... hoe oud zijn jullie, waar kennen jullie elkaar van, wat weet je van haar? ga vooral niet lopen nadenken over wat je moet zeggen. werkt zooo averechts
4. Het kan nooit kwaad die krengen mee te nemen, duur zijn ze niet. En tips om iemand te verleiden? Gewoon jezelf blijven, geef complimentjes en let op haar lichaamstaal. (Genoeg sites daarover op het interweb te vinden.) gewoon meenemen, just in case
Ja, want er is geen enkele vrouw die dat leuk KAN vinden, echt, een presentje is een no goquote:Op zondag 21 augustus 2011 16:02 schreef zwartedoos het volgende:
Wow geen bloemetje of bonbons meenemenVerder gweeon jezelf zijn, als ze dat niet leuk genoeg vind passen jullie sowieso niet bij elkaar.
Wat is er mis met dit topic? En ja, inmiddels heb ik die date al gehad en heeft al het advies zijn vruchten afgeworpen. Las het het topic door en heb er tot op heden veel aan gehad!quote:
Niks hoor, laat maarquote:Op zondag 6 mei 2012 16:24 schreef Pan.da het volgende:
[..]
Wat is er mis met dit topic? En ja, inmiddels heb ik die date al gehad en heeft al het advies zijn vruchten afgeworpen. Las het het topic door en heb er tot op heden veel aan gehad!
Ik snap het niet...quote:
Als je een saaie lulhannes bent moet je inderdaad leuk conventioneel babbelen over dat kankerpaard van d'r enzo ja.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 21:46 schreef Buitendam het volgende:
Toon vooral interesse in haar. Niet te gretig en opdringerig, gewoon casual het gesprek haar kant op sturen. Vrouwen vinden 1 onderwerp heel interessant en dat zijn haar hobby's, haar studie/werk, haar verleden etc.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |