abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 20 augustus 2011 @ 17:32:24 #1
108582 Daywalk3r
Eigenlijk Dayrunner.
pi_100975864

De Samsung Galaxy S2 is officieel aangekondigd op 13 februari 2011 op het Mobile World Congress 2011 en is momenteel verkrijgbaar.

Scherp: 4,3" Super AMOLED Plus

____________________________________________________________________________________

De Samsung Galaxy S II beschikt over een helder en haarscherp scherm.

- 4.3” Super AMOLED Plus scherm.
- Verbruikt tot 18% minder batterij dan een Super AMOLED scherm.
- Uitstekende zichtbaarheid in direct zonlicht.

Snel: 1.2Ghz Dual core processor
____________________________________________________________________________________

De Samsung Galaxy S II beschikt over een 1.2Ghz Dual core processor die zorgt voor ongekende snelheden.

- High-speed multitasken en navigeren door je telefoon.
- Speel je favoriete games in topkwaliteit.
- Maak en bekijk je foto’s en filmpjes in HD.

Dun: 8,49 mm design

De Samsung Galaxy S II is dankzij het indrukwekkende display en ultradunne design een stijlvolle verschijning.

- Met een 8,49 mm design, is het de dunste smartphone ter wereld.
- Ultralicht; slechts 116 gram.
- Geen vette vingers meer en een perfecte grip dankzij de batterij cover met anti-slip profiel.

Swype; 1,5x snellere tekstinvoer

Swype razendsnel tekstberichten op de Samsung Galaxy S ll.

- Creëer woorden met één vingerbeweging zonder je vinger van het scherm te halen.
- Typ 1,5 keer sneller berichten dan op een regulier Qwerty toetsenbord.
- Swype denkt met je mee en vormt na het typen van een paar letters al woorden.

Best of Google: Android 2.3

Met de Samsung Galaxy S ll heb je automatisch beschikking over the Best of Google.

- Zoek snel en eenvoudig naar informatie via Google Search met Voice Search. Of zoek op basis van foto’s met Google Goggles.
- Nooit meer de weg kwijt met Google MapsTM navigatie 5,0 (Beta).
- Je sociale leven onder controle met Gmail, Google Talk en Google Calendar.
- Ontdek de wereld met Google Earth.
- Weet waar je vrienden zijn met Google Latitude.

Samsung Live Panel

De Samsung Galaxy S II is dankzij het Live Panel geheel aan te passen naar je eigen stijl.

- De slimme interface selecteert voor jou de content die je het meest gebruikt en geeft dit weer op het homescreen in een magazine stijl lay-out.
- De lay-out van je homescreen kun je aanpassen naar je eigen stijl. Bepaal je eigen look & feel.

8MP full HD (video) camera

Leg je mooiste momenten vast met je Samsung Galaxy S II via de 8MP full HD (video) camera met LED-flitser .

- De 8MP full HD camera met LED-flitser heeft oog voor detail en legt zelfs de minuscule elementen van je foto’s haarscherp weer.
- De 2 megapixel front camera geeft extra resolutie bij zelf portretten en video chat.
- Met de videorecorder maak je video’s in Full HD kwaliteit (1 920 x 1 080 pixels @30 fps).
- Via de AllShare functie kun je al je foto’s en video’s draadloos delen op je Samsung TV met AllShare.

Blijf verbonden

De Samsung Galaxy S ll sta je altijd in contact.

- Profiteer van de snelste internet netwerken via HSPA of Wi-Fi.
- Met Wi-Fi Direct kun je connecten met andere Wi-Fi Direct apparaten in de omgeving zonder daarvoor internet nodig te hebben. Bijv. om snel iets te printen of te delen.
- Via Microsoft Exchange blijf je altijd op de hoogte van de laatste e-mails die op je zakelijke adres zijn binnengekomen. Of download bestanden van de server van de zaak via een VPN verbinding.

Samsung Hubs

De Samsung Galaxy S II heeft vier nieuwe unieke Hubs waarmee je het maximale uit je telefoon kunt halen.

- Social Hub; al je sociale netwerk-, Instant Messaging en e-mailcontacten naadloos geïntegreerd in één overzichtelijke contactenlijst.
- Readers Hub; al je favoriete magazines, kranten en boeken bij elkaar. Kies uit duizenden items in 47 verschillende talen.
- Music Hub; organiseer je muziek, stel je eigen playlists samen of download snel en eenvoudig nieuwe tracks.
- Game Hub; een premium game service waarbij je games kunt spelen en delen.

Voorgeinstalleerde MMM-Widget

Op de Samsung Galaxy S ll is de MMM-Widget pre-installed. Met deze widget ervaar je je favoriete muziek, films en media waar en wanneer je maar wilt.

- Bekijk youtube filmpjes in hoge resolutie.
- Mis nooit meer een uitzending dankzij uitzendinggemist.
- Blijf altijd op de hoogte van het laatste nieuws via Nu.nl.
- Bekijk de laatste tweets van bekende Nederlanders op het laatste nieuws!
- Door de geïntegreerde Buienradar haal je nooit meer een nat pak en vermijd je files met FileIndex.

Kortom, verrijk je multimedia ervaring met de Samsung Music, Movies and Media widget!

Full HD video gemaakt met de Samsung Galaxy S2

De details en beelden van de omgeving zijn haarschep terug te bekijken.
Deze video bewijst wel dat deze smartphone een volwaardige vervanger kan zijn voor een echte camera.
Om deze beelden in HD te bekijken, moet je tijdens het afspelen de kwaliteit schakelen naar 1080p (rechtsonder).

Specs
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

Reviews

Hardware.info
http://nl.hardware.info/r(...)s-ii-gt-i9100-review

Phone Arena
http://www.phonearena.com(...)y-S-II-Review_id2728

Techradar.com
http://www.techradar.com/(...)axy-s2-930907/review

Tweakers.net
http://tweakers.net/revie(...)-kracht-vooruit.html

Mobile-Review
http://www.mobile-review.com/review/samsung-galaxy-s2-en.shtml
http://www.mobile-review.com/review/samsung-galaxy-s2-2-en.shtml

Engadget - Samsung Galaxy S II review
http://www.engadget.com/2011/04/28/samsung-galaxy-s-ii-review/

CNET UK - Samsung Galaxy S 2 review
http://reviews.cnet.co.uk(...)s-2-review-50002442/
Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger
  zaterdag 20 augustus 2011 @ 17:33:13 #2
108582 Daywalk3r
Eigenlijk Dayrunner.
pi_100975894
Laatste posts

quote:
0s.gif Op zaterdag 20 augustus 2011 17:12 schreef MetBas het volgende:
Oh kut, boot loop. _O- Even fixen.
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 augustus 2011 17:23 schreef bear87 het volgende:

[..]

Ah, ik zie van dat merk ook hoesjes zonder draak erop ;) voor 6/7 euro inc. Niet gek, thnx voor de tip. Al vraag ik me nog 1 ding af, biedt zoiets ook wat stevigheid? Andere optie is de Pdair vertical pouch, zit je wel weer op 20 euro.
En mijn antwoord:

Wat bedoel je precies met stevigheid?
Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger
pi_100976096
Oke, klantenservice gebeld, zeggen dat ik gewoon verbinding hoor te hebben (duh), en dan ik misschien dan maar samsung kies moet downloaden.
Geen idee wat het is, maar hij zegt dat ik dan misschien een update kon downloaden want iets blokkeert blijkbaar mijn internet..
Nu.. kan ik samsung kies niet downloaden, hoe niet? gewoon, hij wil hem niet installeren..
tips??
allesch kan kapodt
pi_100976139
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 augustus 2011 17:41 schreef JohannesBavariaII het volgende:
Oke, klantenservice gebeld, zeggen dat ik gewoon verbinding hoor te hebben (duh), en dan ik misschien dan maar samsung kies moet downloaden.
Geen idee wat het is, maar hij zegt dat ik dan misschien een update kon downloaden want iets blokkeert blijkbaar mijn internet..
Nu.. kan ik samsung kies niet downloaden, hoe niet? gewoon, hij wil hem niet installeren..
tips??
Hoezo kan het niet installeren? Dat is iets voor je PC wat je gewoon kan downloaden en dan kunt installeren.

Als dat niet lukt ligt het aan je pc.
pi_100976196
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 augustus 2011 17:43 schreef Rekkie het volgende:

[..]

Hoezo kan het niet installeren? Dat is iets voor je PC wat je gewoon kan downloaden en dan kunt installeren.

Als dat niet lukt ligt het aan je pc.
Ja dat snap ik ook wel, maar hij wil hem niet installeren, ik download m, en op het einde van de download staat: "1152 Error Extracting" blablabla
allesch kan kapodt
pi_100976227
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 augustus 2011 17:45 schreef JohannesBavariaII het volgende:

[..]

Ja dat snap ik ook wel, maar hij wil hem niet installeren, ik download m, en op het einde van de download staat: "1152 Error Extracting" blablabla
Geen problemen mee, heb net even getest met Windows 7 en XP.
Heb je gegoogled op de foutmelding.?
pi_100976238
Zelfs op Mac doet 'ie het.
pi_100976399
Boot loop (gelukkig) opgelost, en draai nu Litening. :D
pi_100976412
heuh ja via jouw link doet ie het inderdaad wel, vaag..
maarja thanks, ff kijken hoe ver ik nu kom.
allesch kan kapodt
pi_100976423
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 augustus 2011 17:33 schreef Daywalk3r het volgende:
Laatste posts

[..]

[..]

En mijn antwoord:

Wat bedoel je precies met stevigheid?
Met stevigheid bedoel ik dat ik me kan voorstellen dat zo'n zacht materiaal lekker meebuigt en knakt. Terwijl stevig/hard leer misschien iets minder meegeeft en wat meer 'ruggegraat' heeft misschien.
  zaterdag 20 augustus 2011 @ 17:59:56 #12
108582 Daywalk3r
Eigenlijk Dayrunner.
pi_100976529
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 augustus 2011 17:55 schreef bear87 het volgende:

[..]

Met stevigheid bedoel ik dat ik me kan voorstellen dat zo'n zacht materiaal lekker meebuigt en knakt. Terwijl stevig/hard leer misschien iets minder meegeeft en wat meer 'ruggegraat' heeft misschien.
Het suede buigt maar kan niet knakken, de telefoon buigt denk ik wel mee met de hoes ja maar bij zo'n grote telefoon is het sowieso niet fijn om 'm in je broekzak te hebben. Dat is mijn mening tenminste. Heb 'm altijd gewoon in de handen of ergens opliggen en dan is het hoesje een goede bescherming.
pi_100977070
heul mooi, nu verbindt mn mobiel weer niet met kies, internet doet het nog niet, klantenservice snapt er niks van.
Kan geen updates vinden( dat kan dan wel weer mss aan mij liggen :'( ) maarja.. als internet het gewoon deed was er niks aan de hand natuurlijk-.-
allesch kan kapodt
pi_100977092
Eeyo ik zoek nog leuke games/apps voor in de trein, weten jullie wat? Gewoon tijd doden.
pi_100977555
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 augustus 2011 18:23 schreef jonathan22 het volgende:
Eeyo ik zoek nog leuke games/apps voor in de trein, weten jullie wat? Gewoon tijd doden.
Probeer gewoon wat uit.... bevalt het niet dan flikker je het weer weg.

Wat ik een aanrader vind is Tank Hero

Verder:

https://market.android.com/apps/GAME en selecteer dan Populairste Gratis of betaald afhankelijk of je er voor wilt betalen of niet.
pi_100978296
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 augustus 2011 18:23 schreef jonathan22 het volgende:
De 3 Angry Birds (Angry Birds, Angry Birds Seasons, Angry Birds Rio)
Galataxi
Monsters Ate My Homework
Jenga
Diversion
Klondike Solitaire
Shaky Tower
Cordy
Blow Up
X Construction
Blast Monkey

Stuk voor stuk leuke games
pi_100979801

:7
pi_100989459
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 augustus 2011 20:05 schreef MetBas het volgende:
[ afbeelding ]

:7
Heel erg vet! Launcherpro?
pi_100994147
Aanradertje voor een game: Drag Racing

Let op: kan vrij verslavend zijn, wanneer je van auto's en snelheid houdt. ;)
pi_101001325
Leuke wallpapers iemand?
  zondag 21 augustus 2011 @ 14:56:00 #21
189216 netolk
maar dan andersom
pi_101001449
quote:
0s.gif Op zondag 21 augustus 2011 14:53 schreef jonathan22 het volgende:
Leuke wallpapers iemand?
kan je je wallpapers niet gewoon zelf maken dan?
Beware of the Raping Zebra's
pi_101001563
quote:
0s.gif Op zondag 21 augustus 2011 01:12 schreef Onmisbaar het volgende:

[..]

Heel erg vet! Launcherpro?
Jep, maar ik wil dock nog aanpassen. De wallpaper was ik alweer snel zat, heb nu alweer wat anders. :+
pi_101002499
quote:
Leuke wallpapers iemand?
Ja
pi_101002606
Ik heb ook een leuke wallpaper.
pi_101002701
quote:
0s.gif Op zondag 21 augustus 2011 15:24 schreef MetBas het volgende:
Ik heb ook een leuke wallpaper.
Heb je nu een custom Rom?
pi_101003006
quote:
0s.gif Op zondag 21 augustus 2011 15:27 schreef Rekkie het volgende:

[..]

Heb je nu een custom Rom?
Ja, had voorheen Villainrom maar heb gisteren overgeflasht naar Litening omdat die zulke lovende batterijverhalen heeft. Al het blauwe van Litening moet ik nog wel even aan wennen.. Maar dat is vast wel aanpasbaar, vanmiddag even mee spelen.
pi_101012077
Voor welke apps geldt auto-sync eigenlijk? Ik heb het nu uitgezet, maar ik wil m'n gmail wel syncen en m'n whatsapp ook wel. Er staat onder auto-sync een lijstje met een paar apps, maar geldt auto-sync alleen voor die apps?
  zondag 21 augustus 2011 @ 19:42:30 #28
189216 netolk
maar dan andersom
pi_101012140
Ja, dat geld alleen voor die app's (waaronder dus ook gmail)
pi_101012373
Oke, thanks! Dat is een goeie zaak. Auto-sync neemt wel veel batterij, of niet?

EDIT: Ik vraag me trouwens af hoe het zit met die interne SD kaart. De SGS2 heeft 2GB geheugen en er zit standaard een 16GB SD kaartje bij toch? Hoe zorg ik ervoor dat de apps en data naar die interne SD kaart gaan van 16GB, zodat de telefoon geheugen niet vol raakt?

[ Bericht 32% gewijzigd door Onmisbaar op 21-08-2011 21:44:41 ]
pi_101017727
Auto sync gebruikt nauwelijks stroom van gmail, aangezien gmail push mail is, en dus alleen stroom trekt als het een seintje krijgt om een mailtje binnen te halen (zie het als sms)
Op vrijdag 4 november 2011 09:39 schreef Blik het volgende:
"Sinds wanneer is maart de derde maand van het jaar?"
61% van alle statistieken zijn nutteloos.
Vind je dat ik een internet verdien? Klik hier!
pi_101017789
Morgen ga ik een S2 halen :)
Wat is een mooie app die vergelijkbaar is met Star Walk (die is verkrijgbaar op de iPhone/iPod Touch)?
pi_101020674
Star Chart of Google Sky Map
  zondag 21 augustus 2011 @ 22:59:02 #33
189216 netolk
maar dan andersom
pi_101021605
quote:
0s.gif Op zondag 21 augustus 2011 19:49 schreef Onmisbaar het volgende:
Oke, thanks! Dat is een goeie zaak. Auto-sync neemt wel veel batterij, of niet?

EDIT: Ik vraag me trouwens af hoe het zit met die interne SD kaart. De SGS2 heeft 2GB geheugen en er zit standaard een 16GB SD kaartje bij toch? Hoe zorg ik ervoor dat de apps en data naar die interne SD kaart gaan van 16GB, zodat de telefoon geheugen niet vol raakt?
umm... niet dat ik weet
bij mij weten heb je gewoon een usb-storage van rond de 10 GB en geen bijgeleverde SD-kaart
pi_101022990
quote:
0s.gif Op zondag 21 augustus 2011 22:59 schreef netolk het volgende:

[..]

umm... niet dat ik weet
bij mij weten heb je gewoon een usb-storage van rond de 10 GB en geen bijgeleverde SD-kaart
Oh, wat is het verschil dan tussen device memory (2GB) en USB storage? (10GB)
pi_101026580
quote:
Leuke wallpapers iemand?
Ik ben gek op mn microbes achtergrond, staat onder live achtergronden
Find your prince, before you start kissing frogs
pi_101041675
Mijn enthousiasme over de S2 is toch iets bekoeld
Het ding VREET stroom
En ja , dat komt waarschijnlijk door die bug waardoor de cpu niet terug schakelt
Ik heb werkelijk alles gedaan om het stroomverbruik te beperken maar het helpt niet
Ik heb de laatste firmware erop staan.

11H 36M 47s on battery en nog maar 30% over zonder dat je ook maar iets gedaan hebt

Android OS 91%
Display 2%
Cell stand by 3%
Phone Idle 2%

De topic titel moet zijn
HELP !...Waar blijft 2.3.4 ? :)

Rooten durf ik gewoon niet aan , ik heb er totaal geen kaas van gegeten en ben bang dat ding te bricken , daar is ie een beetje te duur voor .
Het enige dat ik vroeger ooit eens heb gedaan is een alternatieve firmware in mijn NEC ND 2500 flashen voor meer media ondersteuning .
Maar ja , die dingen waren dan ook niet duur.
  maandag 22 augustus 2011 @ 15:21:05 #37
72256 wise
Echoes - KL/B/
pi_101041729
quote:
0s.gif Op maandag 22 augustus 2011 15:19 schreef Martinovibes het volgende:
Mijn enthousiasme over de S2 is toch iets bekoeld
Het ding VREET stroom
En ja , dat komt waarschijnlijk door die bug waardoor de cpu niet terug schakelt
Ik heb werkelijk alles gedaan om het stroomverbruik te beperken maar het helpt niet
Ik heb de laatste firmware erop staan.

11H 36M 47s on battery en nog maar 30% over zonder dat je ook maar iets gedaan hebt

Android OS 91%
Display 2%
Cell stand by 3%
Phone Idle 2%

De topic titel moet zijn
HELP !...Waar blijft 2.3.4 ? :)

Rooten durf ik gewoon niet aan , ik heb er totaal geen kaas van gegeten en ben bang dat ding te bricken , daar is ie een beetje te duur voor .
Het enige dat ik vroeger ooit eens heb gedaan is een alternatieve firmware in mijn NEC ND 2500 flashen voor meer media ondersteuning .
Maar ja , die dingen waren dan ook niet duur.
geen last van battery :). Rooten ook nog niet gedaan btw :')
I had a splitting headache.From which the future's made.
† Ryan Dunn (June 11, 1977 – June 20, 2011)
It's funny. All you have to do is say something nobody understands and they'll do practically anything you want them to.
VIVA LA ASSANGE¡
pi_101041783
Hoe kan het dat bij iedereen Android OS veel meer vreet dan display? Bij mij is het veelal andersom.
pi_101041842
quote:
0s.gif Op maandag 22 augustus 2011 15:22 schreef MetBas het volgende:
Hoe kan het dat bij iedereen Android OS veel meer vreet dan display? Bij mij is het veelal andersom.
Dan doen ze iets verkeerd :')
pi_101041882
quote:
Bij mij ook.... toen ik hem nog had ;(
pi_101041905
quote:
10s.gif Op maandag 22 augustus 2011 15:24 schreef CaptainCookie het volgende:

[..]

Dan doen ze iets verkeerd :')
Komt vast door al die kekke hubs die ik er pronto af donderde toen ik 't toestel kreeg. :P
  maandag 22 augustus 2011 @ 15:34:16 #42
108582 Daywalk3r
Eigenlijk Dayrunner.
pi_101042198
quote:
0s.gif Op maandag 22 augustus 2011 15:26 schreef MetBas het volgende:

[..]

Komt vast door al die kekke hubs die ik er pronto af donderde toen ik 't toestel kreeg. :P
Daar moet je voor rooten toch?
pi_101042526
quote:
0s.gif Op maandag 22 augustus 2011 15:34 schreef Daywalk3r het volgende:

[..]

Daar moet je voor rooten toch?
Ja maar een Custom Rom is niet nodig.
pi_101043223
Maar is wel superchill. mijn batterij is merkbaar vooruit gegaan met litening.
  maandag 22 augustus 2011 @ 16:06:53 #45
108582 Daywalk3r
Eigenlijk Dayrunner.
pi_101043330
quote:
0s.gif Op maandag 22 augustus 2011 16:04 schreef MetBas het volgende:
Maar is wel superchill. mijn batterij is merkbaar vooruit gegaan met litening.
Je batterij is niet vooruit gegaan ;) Je drainage is omlaag gegaan.
Misschien gooi ik er ook maar een custom op.
Litening is dus wel ok? En moet ik dan nog iets backuppen?
pi_101043395
Mijn apps waren wel weg maar muziek en fotos en zo niet. maar ach apps download je zo opnieuw.
Ik kwam wel van een andere custom rom dus misschien blijft bij jou alles wel gewoon staan.
pi_101043416
quote:
0s.gif Op maandag 22 augustus 2011 16:06 schreef Daywalk3r het volgende:

[..]

Je batterij is niet vooruit gegaan ;) Je drainage is omlaag gegaan.
Misschien gooi ik er ook maar een custom op.
Litening is dus wel ok? En moet ik dan nog iets backuppen?
Dat hangt er vanaf op de Custom Rom een wipe doet of niet.
Maar het is altijd aan te raden om een backup te maken voordat je overstapt op en CR
pi_101047289
Heb nu zon 3 dagen de Galaxy s2 in mijn bezit en hij bevalt me uitermate:) alleen op het begin had ik wat internetproblemen, gisteren waren die problemen weg en kon ik perfect internetten etc. Maar ik wou dus vandaag even een berichtje sturen via whatsapp en hij kan dus niks sturen, komt dus omdat mn internet weer weg is gevallen. Iemand enig idee hoe dit komt?
allesch kan kapodt
  Forum Admin maandag 22 augustus 2011 @ 17:59:17 #49
334798 crew  Straatcommando.
Je zuster op een houtvlot
pi_101047379
quote:
0s.gif Op maandag 22 augustus 2011 17:57 schreef JohannesBavariaII het volgende:
Heb nu zon 3 dagen de Galaxy s2 in mijn bezit en hij bevalt me uitermate:) alleen op het begin had ik wat internetproblemen, gisteren waren die problemen weg en kon ik perfect internetten etc. Maar ik wou dus vandaag even een berichtje sturen via whatsapp en hij kan dus niks sturen, komt dus omdat mn internet weer weg is gevallen. Iemand enig idee hoe dit komt?
Hier heb ik ook wel eens last van en dit ligt volgens mij aan de versie van Android. Even op je aan en uit knop drukken(ingedrukt houden) en dan komt er vanzelf een popup met dataverbinding, even uit en aan zetten en hij zou het weer moeten doen.
''Tuurlijk is het een onoogelijk lelijk spuugding. Kun je d'r toch nog wel aan gehecht zijn? Je houdt toch ook van je moeder?''
pi_101047480
Het werkt inderdaad( een beetje), zal kijken of ik het hiermee kan doen ;)
bedankt!
allesch kan kapodt
  Forum Admin maandag 22 augustus 2011 @ 18:05:56 #51
pi_101047624
quote:
0s.gif Op maandag 22 augustus 2011 18:01 schreef JohannesBavariaII het volgende:
Het werkt inderdaad( een beetje), zal kijken of ik het hiermee kan doen ;)
bedankt!
Anders het good ol' uit en aan zetten van de telefoon. Dat werkt bijna altijd wel. B-)
''Tuurlijk is het een onoogelijk lelijk spuugding. Kun je d'r toch nog wel aan gehecht zijn? Je houdt toch ook van je moeder?''
  maandag 22 augustus 2011 @ 18:21:45 #52
18159 Dlocks
Zoek het maar op met Google...
pi_101048198
quote:
Door het scherm niet vaak aan te zetten ofwel toestel niet te gebruiken. :)

En als je het gebruikt dan uiteraard automatisch het scherm laten dimmen. Scheelt ook weer een flinke slok op een borrel...
pi_101048269
quote:
0s.gif Op maandag 22 augustus 2011 18:21 schreef Dlocks het volgende:

[..]

En als je het gebruikt dan uiteraard automatisch het scherm laten dimmen. Scheelt ook weer een flinke slok op een borrel...
Dan nog zou het scherm het meeste moeten verbruiken.... het is gewoon niet goed als het OS zoveel gebruikt.

Dat zal voornamelijk worden veroorzaakt door de geweldige Hubs van Samsung.
pi_101049166
quote:
0s.gif Op maandag 22 augustus 2011 18:21 schreef Dlocks het volgende:

[..]

Maar dan zie je bijna niks van het baasachtig mooie scherm!

Even tip voor wie het nog niet heeft: zet je screen mode op dynamic. O+
  maandag 22 augustus 2011 @ 18:53:28 #55
18159 Dlocks
pi_101049293
quote:
0s.gif Op maandag 22 augustus 2011 18:23 schreef Rekkie het volgende:

[..]

Dan nog zou het scherm het meeste moeten verbruiken.... het is gewoon niet goed als het OS zoveel gebruikt.

Dat zal voornamelijk worden veroorzaakt door de geweldige Hubs van Samsung.
Ik weet niet of dat door die hubs komt. Kan ook door één van de vele andere apps en/of widgets zijn die op de achtegrond blijven draaien. Ik heb iniedergeval synchroniseren uit staan en laat het scherm automatisch de helderheid aanpassen op basis van hoeveelheid omgevingslicht. Desondanks blijft het OS het meeste gebruiken.

Zo heb ik na 1 dag en 8 uur nog 68% van mijn batterij over:

Android-systeem 1: 69% (CPU totaal 3 uur en 9 minuten)
Display: 4% (tijd aan: 20 minuten)
pi_101049340
quote:
0s.gif Op maandag 22 augustus 2011 18:53 schreef Dlocks het volgende:

[..]

Ik weet niet of dat door die hubs komt. Kan ook door één van de vele andere apps en/of widgets zijn die op de achtegrond blijven draaien.

Hubs dus :P
  maandag 22 augustus 2011 @ 18:54:58 #57
18159 Dlocks
pi_101049350
quote:
1s.gif Op maandag 22 augustus 2011 18:49 schreef MetBas het volgende:

[..]

Even tip voor wie het nog niet heeft: zet je screen mode op dynamic. O+
Ja, dat is leuk als je gaat gamen o.i.d. Maar bij gewoon dagelijks gebruik (af en toe bellen of bericht lezen/versturen) heeft dat voor mij 0,0 toegevoegde waarde en heb ik het dus op automatisch staan. :)
pi_101049407
quote:
0s.gif Op maandag 22 augustus 2011 18:54 schreef Dlocks het volgende:

[..]

Ja, dat is leuk als je gaat gamen o.i.d. Maar bij gewoon dagelijks gebruik (af en toe bellen of bericht lezen/versturen) heeft dat voor mij 0,0 toegevoegde waarde en heb ik het dus op automatisch staan. :)
Waarom heb je dan zo'n toestel?
Deze motivatie gaat totaal in tegen het doel van de smartphone
  maandag 22 augustus 2011 @ 18:57:25 #59
18159 Dlocks
pi_101049429
quote:
0s.gif Op maandag 22 augustus 2011 18:54 schreef Rekkie het volgende:

[..]

Hubs dus
Mwa, genoeg mensen die de hubs eraf hebben gegooid zonder merkbare verbetering. Dus de vele andere apps en widgets zijn ook voor een heel groot deel de oorzaak dat het OS stroom blijft verbruiken.
  maandag 22 augustus 2011 @ 19:00:59 #60
18159 Dlocks
pi_101049577
quote:
0s.gif Op maandag 22 augustus 2011 18:56 schreef Rekkie het volgende:

[..]

Waarom heb je dan zo'n toestel?
Deze motivatie gaat totaal in tegen het doel van de smartphone
Het allerbelangrijkste doel van een smartphone lijkt mij nog altijd bellen en berichten versturen/ontvangen. ;)
pi_101049580
quote:
0s.gif Op maandag 22 augustus 2011 18:54 schreef Dlocks het volgende:

[..]

Screen mode zegt niks over de helderheid, slechts de kleuren.
pi_101049665
quote:
0s.gif Op maandag 22 augustus 2011 19:00 schreef Dlocks het volgende:

[..]

Het allerbelangrijkste doel van een smartphone lijkt mij nog altijd bellen en berichten versturen/ontvangen. ;)
In jouw geval misschien. Maar daar had je niet zo'n dure telefoon met in dat geval overbodige mogelijkheden voor nodig gehad.

In mijn geval is bellen en berichten het minste wat ik gebruik.
Daar heb ik een Nokia voor.
pi_101049673
quote:
0s.gif Op maandag 22 augustus 2011 19:00 schreef Dlocks het volgende:

[..]

Niet mee eens, er zijn zat simpelere telefoons die kunnen bellen en berichten versturen/ontvangen. Dat kan met een vele jaren oude nokia ook al ;) Het doel van een smartphone zijn toch juist die extra functies die je krijgt bóvenop het bellen/berichten?

Ik krijg mijn S2 morgen en ik kom van een Nokia. Ik wil een smartphone wegens: Internet (lekker groot scherm, handig met touchscreen) en de apps die ik kan draaien zoals runkeeper.
pi_101049698
Bellen, sms'en? Wat is dat?
pi_101049736
quote:
0s.gif Op maandag 22 augustus 2011 19:04 schreef MetBas het volgende:
Bellen, sms'en? Wat is dat?
Geen idee maar Dlocks schijnt er ervaring mee te hebben :P
pi_101050788
Slechte internetverbinding heb ik ook veel laatste tijd. Dan is het H-icoontje een 3G en dan komt er geen ruk meer binnen. Dacht dat het aan Telfort lag maar het aan- en uitdoen van de verbinding werkt idd. Toch vaag.
Op woensdag 23 januari 2013 16:22 schreef gnaeus het volgende:[/b]
Je denkt serieus dat een goede opvoeding dit kan voorkomen ? Het is juist vaak de oorzaak van misdragingen.
pi_101051253
Dat ze eens opschieten met 2.3.4 hier uitbrengen. :{
pi_101051432
quote:
0s.gif Op maandag 22 augustus 2011 19:37 schreef DemonRage het volgende:
Dat ze eens opschieten met 2.3.4 hier uitbrengen. :{
Ja al iets bekend wanneer dat komt?
Je denkt serieus dat een goede opvoeding dit kan voorkomen ? Het is juist vaak de oorzaak van misdragingen.
pi_101052269
Hoe vervang je eigenlijk de icons van bepaalde apps?
  maandag 22 augustus 2011 @ 19:59:01 #70
18159 Dlocks
pi_101052347
quote:
1s.gif Op maandag 22 augustus 2011 19:01 schreef MetBas het volgende:

[..]

Screen mode zegt niks over de helderheid, slechts de kleuren.
Jij schreef erboven ook nog:

quote:
En dat was een reactie op mijn reactie waar ik dus vervolgens weer op reageerde. ;)

quote:
0s.gif Op maandag 22 augustus 2011 19:03 schreef Rekkie het volgende:

[..]

In jouw geval misschien. Maar daar had je niet zo'n dure telefoon met in dat geval overbodige mogelijkheden voor nodig gehad.

Welke overbodige mogelijkheden? Volgens mij lees jij dingen die er niet zijn. ;)

quote:
In mijn geval is bellen en berichten het minste wat ik gebruik.
Daar heb ik een Nokia voor.
Ik heb ook nog een Nokia. Maar persoonlijk vind ik het uitermate onhandig om met twee telefoons rond te lopen. Maar goed, ieder zijn ding.

quote:
0s.gif Op maandag 22 augustus 2011 19:03 schreef bear87 het volgende:

[..]

Niet mee eens, er zijn zat simpelere telefoons die kunnen bellen en berichten versturen/ontvangen. Dat kan met een vele jaren oude nokia ook al ;) Het doel van een smartphone zijn toch juist die extra functies die je krijgt bóvenop het bellen/berichten?

[..]
Inderdaad bovenop. Dus als extra. Als ik niet zou kunnen bellen/berichten met de S2 dan had ik hem nooit van mijn leven gekocht.

Ik gebruik de S2 dan ook hoofdzakelijk voor bellen/berichten en daarnaast voor internet/gamen/apps. En daarom zet ik het scherm dus gewoon op automatische helderheid. Voor bellen en sms'en is volledige schermhelderheid voor mij overbodig. Scheelt weer paar uur batterij en mocht ik tijdens gamen o.i.d. even willen switchen naar volledige helderheid dan kan ik dat met één druk op de knop.

Begrijp het gezeur over: "Jaaa.... je gaat toch niet z'n telefoon kopen en dan je scherm niet ten volle benutten!" dan ook totaal niet. Sterker nog, ik durf zelfs te stellen dat heel veel mensen de helderheid van het scherm op automatisch hebben staan. Niets mis mee...
pi_101053003
Hoelang zou je een video kunnen afspelen continu? Aangezien ik woensdag 2 uur moet vliegen heb ik het plan om Voetbal International vanavond te skippen, de MP4 versie te downloaden en die op mn gemakkie woensdag kijken, maar trekt een batterij dat? Als ik m gebruik als mp3 speler kan ik na een half uur luisteren 2-3% minder noteren, maar hoe zit dat met een video?
Het is...kiezen of delen, spelen winnen verliezen of vervelen en helemaal niets ondernemen
pi_101054767
quote:
0s.gif Op maandag 22 augustus 2011 19:59 schreef Dlocks het volgende:

Ik heb ook nog een Nokia. Maar persoonlijk vind ik het uitermate onhandig om met twee telefoons rond te lopen. Maar goed, ieder zijn ding.

Daar ontkom je niet aan als een zakelijk telefoon bij je moet dragen.
pi_101055035
Ik krijg mijn s2 dus morgen, wat is nou het allervetste wat je S2 kan, wat móet ik echt meteen gezien of gedaan hebben ermee?
pi_101055193
quote:
0s.gif Op maandag 22 augustus 2011 20:57 schreef bear87 het volgende:
Ik krijg mijn s2 dus morgen, wat is nou het allervetste wat je S2 kan, wat móet ik echt meteen gezien of gedaan hebben ermee?
Nou eigenlijk vind ik niet iets met voorsprong 'supervet'

En ook qua apps is het niet veel anders dan op andere smartphones.
Het is de snelheid en het scherm wat voor mij doorslaggevend was ten opzichte van andere toestellen als de iPhone en de HTC Sensation.
pi_101056139
Ik betrap mijn SGS2 erop dattie van het wifi netwerk verdwijnt zodra het scherm uit gaat (ip adres weg en pingen geeft ook geen respons), ondanks dat bij geavanceerde wifi instellingen staat dat wifi nooit uitgezet mag worden.

Vreemd... :?

Weet iemand hoe ik ervoor kan zorgen dattie z'n IP-adres behoudt als het scherm uit gaat? (zonder een vast IP in te stellen natuurlijk)

-edit-
Nou reageert-ie wel opeens na het uitzetten van het scherm... maar dat is vlak na een whatsapp chatsessie.

[ Bericht 14% gewijzigd door DemonRage op 22-08-2011 21:46:04 ]
  maandag 22 augustus 2011 @ 21:42:38 #76
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_101057432
quote:
Kies air als je wifi hebt :P.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen komedie.
Vrijheid
pi_101057789
quote:
Met een schaar de batterij perforeren in het midden. Dan heb je veel langer batterij!
pi_101059676
Ik word het nu onderhand ook wel beetje zat dat wachten op 2.3.4 , augustus is bijna voorbij , het zal wel weer september of oktober worden }:|
Ik vispas als ik de vispas heb
pi_101060217
Net mijn S2 gekregen. Ik probeer verbinding met mijn wifi thuis te maken maar steeds word ie verbroken. Daarom mijn vraag: Kan je via de pc apps erop zetten?
pi_101060376
quote:
0s.gif Op maandag 22 augustus 2011 22:28 schreef knight18 het volgende:
Net mijn S2 gekregen. Ik probeer verbinding met mijn wifi thuis te maken maar steeds word ie verbroken. Daarom mijn vraag: Kan je via de pc apps erop zetten?
Ja
https://market.android.com/
Maar heb je alsnog wel verbinding nodig

of apk bestandjes kopieren-plakken maar omdat ze dan niet uit de market komen updaten ze ook niet.
pi_101060403
Kan je de S2 niet verbinden met je pc en dan overzetten?
pi_101060500
quote:
0s.gif Op maandag 22 augustus 2011 22:32 schreef knight18 het volgende:
Kan je de S2 niet verbinden met je pc en dan overzetten?
zoals ik al zei, dan updaten ze niet..

en is het niet slimmer proberen een goede verbinding te krijgen? lijkt me sowieso handiger
pi_101060625
Heb al een tijdje een probleem met mijn draadloos internet hier in huis. Het wachtwoord heb ik. Maar ook op mijn ipod touch na het invoeren van het wachtwoord zegt het verbinding niet mogelijk :S
pi_101061646
Hoe ik mijn telefoon nu aan het customizen ben.. Hij wordt echt tof. Met een half uurtje wel klaar.
pi_101062275
quote:
0s.gif Op maandag 22 augustus 2011 22:35 schreef knight18 het volgende:
Heb al een tijdje een probleem met mijn draadloos internet hier in huis. Het wachtwoord heb ik. Maar ook op mijn ipod touch na het invoeren van het wachtwoord zegt het verbinding niet mogelijk :S
tijd om een nieuwe router te kopen dus
pi_101062699
quote:
0s.gif Op maandag 22 augustus 2011 23:02 schreef delano.888 het volgende:

[..]

tijd om een nieuwe router te kopen dus
Hoe weet je dat het aan de router ligt? Soms pakt ie draadloos internet en opeens (6 weken geleden) niet meer.
pi_101063000
quote:
0s.gif Op maandag 22 augustus 2011 23:10 schreef knight18 het volgende:

[..]

Hoe weet je dat het aan de router ligt? Soms pakt ie draadloos internet en opeens (6 weken geleden) niet meer.
omdat het ook op je ipod touch is? dan kan het dus niet aan de samsung liggen.. open anders ff een topic in dig/netwerken, dan komt t helemaal goed ;)
pi_101063275
quote:
0s.gif Op maandag 22 augustus 2011 23:15 schreef delano.888 het volgende:

[..]

omdat het ook op je ipod touch is? dan kan het dus niet aan de samsung liggen.. open anders ff een topic in dig/netwerken, dan komt t helemaal goed ;)
Ben me rot aan het zoeken naar een sim only met alleen een internet abbo. Kan nergens vinden. Help?
pi_101063525
Sim only's met echt alleen maar internet bestaan niet, daar verdienen ze niks aan.
pi_101063585
Nog een vraag. Net mijn S2 aangesloten aan de pc. Zegt me pc dat besturingsprogramma niet is aangesloten. Mijn pc herkent mobiel niet.
pi_101063639
Installeer Kies op PC en probeer opnieuw.
pi_101063652
quote:
0s.gif Op maandag 22 augustus 2011 23:26 schreef knight18 het volgende:
Nog een vraag. Net mijn S2 aangesloten aan de pc. Zegt me pc dat besturingsprogramma niet is aangesloten. Mijn pc herkent mobiel niet.
Je kunt hem toch ook mounten als usb-schijf?
pi_101063681
quote:
0s.gif Op maandag 22 augustus 2011 23:25 schreef MetBas het volgende:
Sim only's met echt alleen maar internet bestaan niet, daar verdienen ze niks aan.
Die bestaan dus wel.. Wat denk je dat er in de iPad gaat?
pi_101063708
quote:
14s.gif Op maandag 22 augustus 2011 21:42 schreef jogy het volgende:

[..]

Kies air als je wifi hebt :P.
Heb ik, ga ik mee aan de slag ;) Ziet er leuk uit wat ik ervan lees!
pi_101063909
quote:
0s.gif Op maandag 22 augustus 2011 23:27 schreef Splackavellie02 het volgende:

[..]

Die bestaan dus wel.. Wat denk je dat er in de iPad gaat?
Ah ja, dat is ook zo. Maar ik betwijfel of die er ook zijn voor mobiele telefoons.
pi_101064081
Weet iemand anders echt voordelig abbotje met veel internet en weinig minuten?
pi_101064241
MTV heeft nog onbeperkt internet.

Wat heb je zelf allemaal al gevonden?
pi_101064294
quote:
0s.gif Op maandag 22 augustus 2011 23:25 schreef MetBas het volgende:
Oh really?
http://www.kpn.com/mobiel/mobiel_internet_sim_only.cat

En bellen werkt ook, maar kost geld als je dat doet.
pi_101064594
http://www.hollandsnieuwe.nl/abonnementen

275 minuten/smsjes en 1GB internet voor 20 euro per maand.
pi_101064599
quote:
0s.gif Op maandag 22 augustus 2011 23:35 schreef MetBas het volgende:
MTV heeft nog onbeperkt internet.

Wat heb je zelf allemaal al gevonden?
Vind alleen abbo's waarbij je minuten moet nemen zoals vodafone, simyo en Ben
pi_101064852
Meerdere mensen hier last van het uit gaan van de s2?
Als ik 'm in mn broekzak stop of in een leren hoesje doe wil ie nog wel eens uitvallen doordat er iets
tegen het aan/uit knopje aandrukt. Ze mogen bij een nieuwere versie dat knopje wel wat minder
uit stekend maken...
Find your prince, before you start kissing frogs
pi_101064937
Ik heb kies geinstalleerd op mijn pc en de S2 aangesloten aan de pc. Maar kies blijft maar verbinding maken met de telefoon. Er komt geen einde aan. Met andere woorden: Kies kan mijn mobiel niet vinden :s
pi_101065978
Zo, mijn homescreens:

pi_101066083
Kniel voor me.
pi_101066229
En wie zegt 'oMG h4x0r hoe doe je dat!!11!11' kan de tyfus krijgen en gaat maar de topics doorlezen.
pi_101073862
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 augustus 2011 00:07 schreef MetBas het volgende:
Zo, mijn homescreens:

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
oMG h4x0r hoe doe je dat!!11!11 :D

Nice work. Zou het zelf ook wel willen maar ben bang dat het me zoveel tijd gaat kosten. Hoe lang ben je er mee bezig geweest?
pi_101074019
Is schouderklopje ook goed?
  Forum Admin / Grootste Aanwinst 2022 dinsdag 23 augustus 2011 @ 09:25:25 #108
8731 crew  Netsplitter
#jesuisMasi
pi_101074282
Zou Mango hier ooit op kunnen draaien?? :@
OxygeneFRL-vrijdag 8 mei 2020 @ 08:52:59: Ik had een pleuris hekel aan je maar nu ik weet dat je tegen een vuurwerkverbod ben, hou ik van je.
pi_101074326
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 augustus 2011 09:25 schreef Netsplitter het volgende:
Zou Mango hier ooit op kunnen draaien?? :@
http://tweakers.net/nieuw(...)e-mango-getoond.html
  Forum Admin / Grootste Aanwinst 2022 dinsdag 23 augustus 2011 @ 09:30:27 #110
8731 crew  Netsplitter
#jesuisMasi
pi_101074394
quote:
Er staat letterlijk in de tekst dat het toestel enigszins op de S2 lijkt...
OxygeneFRL-vrijdag 8 mei 2020 @ 08:52:59: Ik had een pleuris hekel aan je maar nu ik weet dat je tegen een vuurwerkverbod ben, hou ik van je.
pi_101075097
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 augustus 2011 09:30 schreef Netsplitter het volgende:

[..]

Er staat letterlijk in de tekst dat het toestel enigszins op de S2 lijkt...
Dat klopt! En wat is daar mis mee dan?
pi_101075183
Ben ik de enigste die er last van heeft als je bijvoorbeeld in bed film aan het kijken bent en je beweegt je telefoon op een of andere manier dat hij dan op pauze gaat? als je hem horizontaal hebt en je draait hem dan naar voren toe alshetware?

Ik heb hetzelfde met muziek. Het kan niet zo zijn dat ik perongelijk een knopje aanraak omdat ik (bij die films) hem altijd op slot heb staan.

Vind het strontirritand..
pi_101076179
Dat is de bedoeling: is ook met alarm en zo. Je flipt hem om en het gaat uit.
  Forum Admin / Grootste Aanwinst 2022 dinsdag 23 augustus 2011 @ 10:48:44 #114
8731 crew  Netsplitter
#jesuisMasi
pi_101076231
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 augustus 2011 10:05 schreef Rekkie het volgende:

[..]

Dat klopt! En wat is daar mis mee dan?
Dat jou link mijn vraag niet beantwoord. :)
pi_101076338
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 augustus 2011 10:48 schreef Netsplitter het volgende:

[..]

Dat jou link mijn vraag niet beantwoord. :)
Waarom zou je in hemelsnaam een telefoon die is ontworpen voor Android wil gebruiken voor het inferieure Windows? Het toestel is er niet voor gemaakt en dan kun je net zo goed een toestel gebruiken die wil is ontworpen voor Windows.

Ik krijg hier een beetje het gevoel van "Ik koop een Audi maar ik wil een VW Lupo motor"
  Forum Admin / Grootste Aanwinst 2022 dinsdag 23 augustus 2011 @ 10:53:54 #116
8731 crew  Netsplitter
#jesuisMasi
pi_101076368
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 augustus 2011 10:52 schreef Rekkie het volgende:

[..]

Waarom zou je in hemelsnaam een telefoon die is ontworpen voor Android wil gebruiken voor het inferieure Windows? Het toestel is er niet voor gemaakt en dan kun je net zo goed een toestel gebruiken die wil is ontworpen voor Windows.

Ik krijg hier een beetje het gevoel van "Ik koop een Audi maar ik wil een VW Lupo motor"
Het zal mij een zorg wezen welk gevoel je er van krijgt. :)
Ik ben er alleen benieuwd naar.
pi_101076442
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 augustus 2011 10:53 schreef Netsplitter het volgende:

[..]

Het zal mij een zorg wezen welk gevoel je er van krijgt. :)
Ik ben er alleen benieuwd naar.
Och typisch.... :')

Nee het kan niet!
pi_101080123
Heb nu ook Litening draaien. Ideaal dat ie geen wipe uitvoert :)
pi_101082787
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 augustus 2011 08:59 schreef _Flea_ het volgende:

[..]

oMG h4x0r hoe doe je dat!!11!11 :D

Nice work. Zou het zelf ook wel willen maar ben bang dat het me zoveel tijd gaat kosten. Hoe lang ben je er mee bezig geweest?
Half uurtje of zo.
pi_101100816
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 augustus 2011 13:58 schreef MetBas het volgende:

[..]

Half uurtje of zo.
Ik heb het topic doorgelezen, en je praat alleen over LauncherPro maar even serieus - welke skin is dit?
Je bent pas een baas wanneer je mensen maandelijks betaalt.
pi_101101391
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 augustus 2011 20:55 schreef BramPowert het volgende:

[..]

Ik heb het topic doorgelezen, en je praat alleen over LauncherPro maar even serieus - welke skin is dit?
Is geen skin.

Als ik thuis ben post ik wel even hoe en wat.
pi_101101558
dikke ignore :')
pi_101101567
Zie edit. :P
pi_101101568
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 augustus 2011 21:05 schreef MetBas het volgende:

[..]

Is geen skin.

Als ik thuis ben post ik wel even hoe en wat.
Thanks, dat zou ik op prijs stellen :Y
pi_101101641
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 augustus 2011 20:55 schreef BramPowert het volgende:

[..]

Er zijn meerdere topics.

Launcher pro is de basis van de Homescreen van MetBas. Daarnaast een wallpapert en wat widgets.

Kijk anders ook eens op Tweakers:

http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1441303
pi_101101732
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 augustus 2011 21:09 schreef Rekkie het volgende:

[..]

Er zijn meerdere topics.

Launcher pro is de basis van de Homescreen van MetBas. Daarnaast een wallpapert en wat widgets.

Kijk anders ook eens op Tweakers:

http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1441303
Thanks! ^O^
pi_101101863
Het is best makkelijk hoor. :P Ik ben meer bezig met kijken wat goed samengaat dan daadwerkelijk op widgetjacht.
pi_101107099
Gaan we dan:

-Wallpaper (zoek via tineye)
-Aozora clock
-Iconset (google; white icon set android of zo)
-Custom dock
-Ubermusic

-Simple calendar
-Minimalistic text
-fancy widgets

-Ubermusic
-Wat icons

Launcherpro plus calendar widget
pi_101107393
Voor de Calander Widget heb je ook een skin gebruikt toch?

Minimal White ofzo?
pi_101107541
Thanks! Via Tineye krijg ik echter de wallpaper niet te pakken.. :(
  dinsdag 23 augustus 2011 @ 23:00:27 #131
108582 Daywalk3r
Eigenlijk Dayrunner.
pi_101107611
Ik wil toch nog even wachten op 2.3.4 voordat ik ga kloten met CR enzo.
Maar nu vraag ik me af of ik die Hubs kan verwijderen zonder root en hoe zet je dat scherm op Dynamic (MetBas)
pi_101108036
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 augustus 2011 22:56 schreef Rekkie het volgende:
Voor de Calander Widget heb je ook een skin gebruikt toch?

Minimal White ofzo?
Voor simple calendar simpelweg de opacity op white. Voor de LPP calendar widget inderdaad minimal white skin.

quote:
0s.gif Op dinsdag 23 augustus 2011 22:59 schreef BramPowert het volgende:
Thanks! Via Tineye krijg ik echter de wallpaper niet te pakken.. :(
Dan wordt het lastig.. Ik zal zo wel even zoeken.

quote:
0s.gif Op dinsdag 23 augustus 2011 23:00 schreef Daywalk3r het volgende:
Ik wil toch nog even wachten op 2.3.4 voordat ik ga kloten met CR enzo.
Maar nu vraag ik me af of ik die Hubs kan verwijderen zonder root en hoe zet je dat scherm op Dynamic (MetBas)
Waarom daar op wachten dan? Want nieuwe Android veranderd niks aan de custom rom. :)

Screen mode is settings> display (scherm)> screen mode (schermmodus oid).
pi_101110946
Ik kan ook de iconset niet vinden...
pi_101112432
Met welk programma gebruik je die Icons?
  woensdag 24 augustus 2011 @ 00:26:58 #136
108582 Daywalk3r
Eigenlijk Dayrunner.
pi_101112439
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 augustus 2011 23:07 schreef MetBas het volgende:

[..]

Voor simple calendar simpelweg de opacity op white. Voor de LPP calendar widget inderdaad minimal white skin.

[..]

Dan wordt het lastig.. Ik zal zo wel even zoeken.

[..]

Waarom daar op wachten dan? Want nieuwe Android veranderd niks aan de custom rom. :)

Screen mode is settings> display (scherm)> screen mode (schermmodus oid).
Ivm garantie enzo. Ik weet dat je met een jig weer het goed kan zetten mocht het verkeerd gaan maar toch. Als ik die verrekte hubs wegkrijg dan bespaard me dat waarschijnlijk al een stuk drainage. Dus hoe doe ik dat? Verder ben ik zo vrij tevreden.
pi_101112523
quote:
0s.gif Op woensdag 24 augustus 2011 00:26 schreef BramPowert het volgende:
Met welk programma gebruik je die Icons?
Desktop visualizer.

quote:
0s.gif Op woensdag 24 augustus 2011 00:26 schreef Daywalk3r het volgende:

[..]

Ivm garantie enzo. Ik weet dat je met een jig weer het goed kan zetten mocht het verkeerd gaan maar toch. Als ik die verrekte hubs wegkrijg dan bespaard me dat waarschijnlijk al een stuk drainage. Dus hoe doe ik dat? Verder ben ik zo vrij tevreden.
Ah zo. Naar mijn weten kun je de hubs e.d. alleen echt verwijderen (of freezen) met rooten + titanium backup.
  woensdag 24 augustus 2011 @ 00:33:39 #138
108582 Daywalk3r
Eigenlijk Dayrunner.
pi_101112684
quote:
0s.gif Op woensdag 24 augustus 2011 00:29 schreef MetBas het volgende:

[..]

Desktop visualizer.

[..]

Ah zo. Naar mijn weten kun je de hubs e.d. alleen echt verwijderen (of freezen) met rooten + titanium backup.
Hmm dat bevestigt mijn vermoeden.
pi_101113642
Thanks, had je de wallpaper toevallig ook nog? :)
pi_101113738
Nee ik ben bang dat ik die niet meer kan vinden.. Misschien dat hij nog ergens verborgen zit in de mappenstructuur van mijn telefoon, maar bij DCIM en media e.d. staat hij niet.
pi_101113951
Hoe kwam jij er ooit aan dan? :)
pi_101114039
Flikie wallpapers app geloof ik.
  woensdag 24 augustus 2011 @ 01:14:52 #143
108582 Daywalk3r
Eigenlijk Dayrunner.
pi_101114201
Is dit niet de wallpaper die je zoekt?
Of denk ik nu te makkelijk door dat plaatje op te slaan en die plaatjes en info weg te halen en weer te uploaden?
pi_101114318
Hebbes!

woensdag 24 augustus 2011 @ 01:19:21 #145
108582 Daywalk3r
Eigenlijk Dayrunner.
pi_101114350
quote:
0s.gif Op woensdag 24 augustus 2011 01:18 schreef MetBas het volgende:
Hebbes!

[ afbeelding ]
Al die moeite voor niets. _O-
Nee, nice :D
pi_101114462
De witte iconen zetten ook zo lekker af tegen dat zwart.

Post jij je resultaat hoe het is geworden ook? Ben eigenlijk nog wel op zoek naar wat toffe widgets. :P
pi_101114688
Yes!! Thanks voor die wallpaper :)

MetBas, gebruik jij LauncherPro? I.v.m. je dock en je hebt 3 icoontjes in het midden van het scherm.. :)

[ Bericht 45% gewijzigd door BramPowert op 24-08-2011 01:39:34 ]
pi_101115015
Ja de plus versie en dan het grid van je homescreen aanpassen. maar daar heb je de betaalde versie niet voor nodig.
pi_101115316
Het is apart. Ik maak die grid 3 (zoals jij hebt), maar dan past Aozoraclock niet meer..
pi_101115408
Ik heb kolommen 7 en rijen 10
  woensdag 24 augustus 2011 @ 15:10:40 #151
72256 wise
Echoes - KL/B/
pi_101128914
I had a splitting headache.From which the future's made.
† Ryan Dunn (June 11, 1977 – June 20, 2011)
It's funny. All you have to do is say something nobody understands and they'll do practically anything you want them to.
VIVA LA ASSANGE¡
pi_101130601
quote:
Als ze met een update de fotogallery veranderen is er geen probleem lijkt het. Op de meeste punten heeft Apple bot gevangen.
pi_101130674
quote:
Welke smart-phone doet dit niet dan?
pi_101130693
quote:
0s.gif Op woensdag 24 augustus 2011 15:57 schreef Dutchguy het volgende:

[..]

Als ze met een update de fotogallery veranderen is er geen probleem lijkt het. Op de meeste punten heeft Apple bot gevangen.
Ik gebruik de gallerij niet eens maar Quick-pick
pi_101130794
En hoe voelt het om een telefoon te hebben die verboden wordt?
pi_101130871
quote:
15s.gif Op woensdag 24 augustus 2011 15:58 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:

[..]

Welke smart-phone doet dit niet dan?
De android-toestellen van HTC, LG, Motorola en anderen.
  woensdag 24 augustus 2011 @ 16:05:55 #157
37676 freako
Onverbeterlijke optimist
pi_101130910
quote:
1s.gif Op woensdag 24 augustus 2011 16:04 schreef Splackavellie02 het volgende:

[..]

De android-toestellen van HTC, LG, Motorola en anderen.
Die Galerij is toch standaard Android?
  woensdag 24 augustus 2011 @ 16:06:27 #158
37676 freako
Onverbeterlijke optimist
pi_101130941
Er is overigens ook een topic in NWS over het verkoopverbod voor de S2:

Nederlands verkoop verbod Samsung Galaxy S, SII en Ace
  woensdag 24 augustus 2011 @ 16:11:53 #159
74865 Pumatje
Wij stelen die kazen!
pi_101131192
Heeft dit gevolg voor mijn garantie? en verzekering? Mocht de telefoon stuk gaan?

Ik wil namelijk dan gewoon weer de S2
[DEF] SC#8 Pumatje, niet geboren maar door de baas verstrekt
  Forum Admin woensdag 24 augustus 2011 @ 16:16:20 #160
pi_101131381
Zou gay zijn als Samsung dan maar een andere telefoon uit gaat brengen en de support voor deze verdwijnt.

Krijgen ze wel hoge restwaarde van though :+
pi_101131652
Samsung blijft Galaxy S II in Nederland verkopen

Samsung blijft zijn Android-smartphone Galaxy S II verkopen in Nederland. Dat zegt de advocaat van de elektronicafabrikant. Door het aanpassen van de Gallery-app maken de smartphones volgens Samsung geen inbreuk meer op Apples patent.

Samsung zal op nieuwe exemplaren van de Galaxy S II en Galaxy Ace een nieuwe Gallery-applicatie zetten die geen inbreuk maakt op patent EP 2.058.868 van Apple. Daardoor maken de toestellen geen inbreuk meer op Apples patent en kunnen de toestellen gewoon worden gebruikt. "Het verbod is er gekomen op basis van de wijze van scrollen in de Gallery. Als die vervangen wordt, is er dus geen reden meer om het verkoopverbod te handhaven", aldus Samsungs advocaat Bas Berghuis van Woortman.

De rechtbank in Den Haag besloot dat het 'scrollpatent' reden genoeg was om te beslissen dat de Android-smartphones Galaxy S, Galaxy S II en Galaxy Ace per 13 oktober uit de winkel moeten. Het verkoopverbod geldt niet voor Samsungs tablet Tab 10.1. "Daar zijn we heel blij mee, want de Tab 10.1 is een belangrijk product." Bovendien heeft de rechter geoordeeld dat Samsungs Android-producten niet teveel lijken op Apples iPad en iPhone. "Dat is belangrijk, omdat het aanpassen van hardware veel lastiger is dan het aanpassen van software, zoals nu nodig is." De Gallery-app is overigens niet van Samsung, maar wordt gemaakt door Google en wordt in veel Android-telefoons gebruikt als standaardprogramma om afbeeldingen te bekijken.

Apple dwong woensdag bij de rechtbank in Den Haag een verbod af op de Android-smartphones. De aanklacht sprak van gelijkenissen in design en verpakking en drie patenten, maar de rechter vond dat op slechts een patent inbreuk werd gemaakt.

tweakers.net
pi_101132001
Mooi zo, laat Samsung lekker die telefoons verkopen. Misschien dat dat Apple een beetje motiveert de nieuwe iPhone beter te maken.
pi_101132034
quote:
0s.gif Op woensdag 24 augustus 2011 16:23 schreef Dutchguy het volgende:
Samsung blijft Galaxy S II in Nederland verkopen

Samsung blijft zijn Android-smartphone Galaxy S II verkopen in Nederland. Dat zegt de advocaat van de elektronicafabrikant. Door het aanpassen van de Gallery-app maken de smartphones volgens Samsung geen inbreuk meer op Apples patent.

Samsung zal op nieuwe exemplaren van de Galaxy S II en Galaxy Ace een nieuwe Gallery-applicatie zetten die geen inbreuk maakt op patent EP 2.058.868 van Apple. Daardoor maken de toestellen geen inbreuk meer op Apples patent en kunnen de toestellen gewoon worden gebruikt. "Het verbod is er gekomen op basis van de wijze van scrollen in de Gallery. Als die vervangen wordt, is er dus geen reden meer om het verkoopverbod te handhaven", aldus Samsungs advocaat Bas Berghuis van Woortman.

De rechtbank in Den Haag besloot dat het 'scrollpatent' reden genoeg was om te beslissen dat de Android-smartphones Galaxy S, Galaxy S II en Galaxy Ace per 13 oktober uit de winkel moeten. Het verkoopverbod geldt niet voor Samsungs tablet Tab 10.1. "Daar zijn we heel blij mee, want de Tab 10.1 is een belangrijk product." Bovendien heeft de rechter geoordeeld dat Samsungs Android-producten niet teveel lijken op Apples iPad en iPhone. "Dat is belangrijk, omdat het aanpassen van hardware veel lastiger is dan het aanpassen van software, zoals nu nodig is." De Gallery-app is overigens niet van Samsung, maar wordt gemaakt door Google en wordt in veel Android-telefoons gebruikt als standaardprogramma om afbeeldingen te bekijken.

Apple dwong woensdag bij de rechtbank in Den Haag een verbod af op de Android-smartphones. De aanklacht sprak van gelijkenissen in design en verpakking en drie patenten, maar de rechter vond dat op slechts een patent inbreuk werd gemaakt.

tweakers.net
Mooi :). Het is ook niet best dat op dit soort rare patenten de verkoop helemaal gestopt kan worden.

De batterij van de SGS2 is wel vreemd. Soms haal ik op idle gewoon makkelijk 2 dagen en de andere keer lukt het niet eens om 20 uur te halen in idle.
pi_101133392
Even voor de liefhebbers hier, ik heb een ongebruikte Belkin dualfit sportarmband te koop voor de S2, zie --> [TK] Belkin dualfit sportarmband voor Samsung Galaxy s2

Helaas zijn mijn hoesjes nog niet binnen, maar het hoesje waar mijn keuze op gevallen is is uiteindelijk de 'Konkis' die er wel mooi uit zag.
pi_101134052
De Gallery-app, die standaard met de telefoons wordt meegeleverd, is overigens niet van Samsung maar van Google, de maker van het Android besturingssysteem dat op veel smartphones gebruikt wordt.
pi_101134230
is het mogelijk (via een app of zo) om notitites op een gemaakte foto te schrijven?
blablablablablablablablablablablablablabla
pi_101134842
quote:
0s.gif Op woensdag 24 augustus 2011 17:29 schreef Schunckelstar het volgende:
is het mogelijk (via een app of zo) om notitites op een gemaakte foto te schrijven?
Wellicht is dit iets?
http://www.appbrain.com/app/fast-photo-notes/com.pragmaticcoder
pi_101135206
nee, ik bedoel echt op de foto zelf korte aantekeningen.
ik moet voor mijn werk vaak dingen opmeten en doorgeven, dan zou het makkelijk zijn om maten en hoeken op de foto zelf neer te kunnen zetten, op de plaats waar dat ook van toepassing is, want nu neem ik een foto en moet ik daarna nog alles handmatig uittekenen en opschrijven :P
  woensdag 24 augustus 2011 @ 17:58:45 #169
231576 -Techno-
De kracht van herhaling
pi_101135272
quote:
0s.gif Op woensdag 24 augustus 2011 16:02 schreef _Flea_ het volgende:
En hoe voelt het om een telefoon te hebben die verboden wordt?
Heel goed!!!!

Ben wel benieuwd hoeveel die update mbt gallery view gaat veranderen.
We stoppen niet met spelen omdat we oud worden.... We worden oud omdat we stoppen met spelen.
pi_101135290
quote:
0s.gif Op woensdag 24 augustus 2011 17:56 schreef Schunckelstar het volgende:
nee, ik bedoel echt op de foto zelf korte aantekeningen.
ik moet voor mijn werk vaak dingen opmeten en doorgeven, dan zou het makkelijk zijn om maten en hoeken op de foto zelf neer te kunnen zetten, op de plaats waar dat ook van toepassing is, want nu neem ik een foto en moet ik daarna nog alles handmatig uittekenen en opschrijven :P
Deze dan :)
http://www.appbrain.com/a(...)lus.pocketsketchbook
pi_101135696
quote:
die is matig, maar via de gerelateerde heb ik een redelijk fatsoenlijke gevonden (doodler) :)
thanks!
pi_101135827
quote:
0s.gif Op woensdag 24 augustus 2011 18:10 schreef Schunckelstar het volgende:

[..]

die is matig, maar via de gerelateerde heb ik een redelijk fatsoenlijke gevonden (doodler) :)
thanks!
^O^
pi_101139850
Ik heb een heleboel telefoonnummers in mijn oude telefoon staan (Nokia 5800 XpressMusic) die ik wil overzetten naar mijn nieuwe Samsung Galaxy S2. Iemand een tip hoe dat het handigst kan?
pi_101140010
quote:
0s.gif Op woensdag 24 augustus 2011 20:04 schreef geelkuikentje het volgende:
Ik heb een heleboel telefoonnummers in mijn oude telefoon staan (Nokia 5800 XpressMusic) die ik wil overzetten naar mijn nieuwe Samsung Galaxy S2. Iemand een tip hoe dat het handigst kan?
Ik weet niet of het mogelijk is om het met die telefoon met Google te synchroniseren. Als dat kan, gewoon met je account synchroniseren en ze komen automatisch weer op je S2.

Anders kan je ze naar je SIM kaart kopieeren, en op je S2 weer van de SIM kaart aflezen :)
pi_101140232
quote:
0s.gif Op woensdag 24 augustus 2011 20:08 schreef BramPowert het volgende:

[..]

Ik weet niet of het mogelijk is om het met die telefoon met Google te synchroniseren. Als dat kan, gewoon met je account synchroniseren en ze komen automatisch weer op je S2.

Anders kan je ze naar je SIM kaart kopieeren, en op je S2 weer van de SIM kaart aflezen :)
Dat laatste heb ik ook gedaan! Werkte prima.
pi_101161910
Hebben jullie ook dat je trilalarm soms klinkt alsof er iets tegen het plastic aantikt? Soms heb ik gewoon een keurige 'brrrrrr/zooooom' maar soms klinkt het ook erg rauw/scherp.
pi_101163947
quote:
0s.gif Op donderdag 25 augustus 2011 09:53 schreef bear87 het volgende:
Hebben jullie ook dat je trilalarm soms klinkt alsof er iets tegen het plastic aantikt? Soms heb ik gewoon een keurige 'brrrrrr/zooooom' maar soms klinkt het ook erg rauw/scherp.
Ja dat herken ik wel. Heel vreemd.
pi_101165111
Ja erg irritant zeg. Ik heb even getest, als je het toestel indruk aan de zijkanten, dan trilt hij normaal en heb je dat bijgeluid niet. Als je de cover eraf haalt en je drukt op de simkaart met je duim, dan trilt hij ook normaal. Laat je de simkaart los, begint het weer.
pi_101165271
De telefoon valt me eigenlijk een beetje tegen, de batterij aan de achterkant wordt erg heet bij minimaal gebruik. Las soms wel eens 41 graden af in de display.
Batterij gaat ook maar erg kort mee, binnen 11 uur minimaal gebruik is hij al bijna leeg.
Aan de voorzijde in de camera zit er een fout, er loopt een dun zwart lijntje door de camera heen met foto's.

Volgens mij heb ik een productie foutje van deze lijn in mijn bezit, haha.
pi_101165499
Volgens mij heb jij alle reden om hem te laten repareren onder garantie of omruil ;)
pi_101165996
quote:
0s.gif Op donderdag 25 augustus 2011 09:53 schreef bear87 het volgende:
Heb ik alleen maar... Hoort dat anders te kunnen dan?
pi_101166104
Ja, hij hoort gewoon te klinken als Zooooom toch? niet ratelend tegen plastic aan. Want als je hem wat indrukt gaat dat geluid dus ook weg.
pi_101166269
Heb de tel nu een weekje, heb niet anders gehad dan wat plasticachtig geratel... Indrukken lijkt idd wel te helpen!
pi_101166386
quote:
0s.gif Op donderdag 25 augustus 2011 12:21 schreef Phonelover het volgende:
Heb de tel nu een weekje, heb niet anders gehad dan wat plasticachtig geratel... Indrukken lijkt idd wel te helpen!
Maar accepteer jij dat dan gewoon? Ik ga hem nu omruilen :) (hopen dat ze dit niet allemaal hebben, op tweakers zijn mensen die dit in elk geval niet hebben)
pi_101166535
Nouja, accepteren... ben niet anders gewend eigenlijk, dus was in de veronderstelling dat het een feature was, geen bug :P

Zal eens een andere SGS2 proberen binnenkort, als die het niet heeft ook maar omruilen dan ;(
pi_101166599
Ja ik ben altijd vrij kritisch hoor, het kan aan mij liggen ;) Maar ik vond het zo raar klinken en als het dan weg is als ik hem indruk, nou dan ruilen ze hem maar om voor die 450 euro :) het klinkt alsof je hem hebt laten stuiteren vind ik, haha. 1 flinke stuiter en daarna zit het los zodat het zo klinkt, zo zou ik het geluid omschrijven ;)
  donderdag 25 augustus 2011 @ 12:35:56 #188
231576 -Techno-
De kracht van herhaling
pi_101166769
quote:
0s.gif Op donderdag 25 augustus 2011 12:24 schreef bear87 het volgende:

[..]

Maar accepteer jij dat dan gewoon? Ik ga hem nu omruilen :) (hopen dat ze dit niet allemaal hebben, op tweakers zijn mensen die dit in elk geval niet hebben)
Gewoon omruilen. Mijn SG2 heeft nergens last van :)
We stoppen niet met spelen omdat we oud worden.... We worden oud omdat we stoppen met spelen.
pi_101167372
quote:
0s.gif Op donderdag 25 augustus 2011 12:35 schreef -Techno- het volgende:
Heb hem net, zo weinig zin om dan van alles weer een backup te moeten maken en mss zelfs de telefoon een paar weken kwijt te zijn als ze willen repareren i.p.v. omruilen }:|

Als newbie hier op FOK! heb ik trouwens nog maar een topic aan de SGSII gewijd; Samsung i9100 Galaxy S2: Accessoires
pi_101169321
quote:
0s.gif Op donderdag 25 augustus 2011 12:35 schreef -Techno- het volgende:

[..]

Net omgeruild, phonehouse vond het ook onacceptabel. Nieuwe toestel heeft tot nu toe geen last ervan!

[ Bericht 14% gewijzigd door bear87 op 25-08-2011 15:37:12 ]
pi_101182155
Vinden jullie de SG2 niet een beetje groot? Of heb je daar echt geen last van?
pi_101183621
De eerste 6 uur vond ik hem gigantisch, nu vind ik elke telefoon die kleiner is een kleine kuttelefoon met een klein kutscherm :9
pi_101183699
quote:
0s.gif Op donderdag 25 augustus 2011 19:48 schreef Phonelover het volgende:
De eerste 6 uur vond ik hem gigantisch, nu vind ik elke telefoon die kleiner is een kleine kuttelefoon met een klein kutscherm :9
Dat had ik dus ook met mijn HD2 toen ik die voor het eerst kreeg, nu heb ik het probleem dat ik nooit meer kleiner wil :')
pi_101184347
quote:
herkenbaar :P

is er een mogelijkheid om dingen uit het message veld te verwijderen? als ik bijvoorbeeld 5 foto's op facebook upload moet ik elke notification aantikken en laten laden voordat hij weggaat. ;(
pi_101186287
quote:
0s.gif Op donderdag 25 augustus 2011 19:18 schreef wspa_ het volgende:
Geen last van, was van te voren wel bang dat ie te groot was maar hij past heel heel makkelijk in mijn broekzak. Veel makkelijker dan ik dacht.
pi_101186785
quote:
0s.gif Op donderdag 25 augustus 2011 19:18 schreef wspa_ het volgende:
Ja maar dat is er na 1 dag af.
Als je na die ene dag een filmpje kijkt of spelletje speelt op een andere telefoon zit je echt van: wat de neuk zit ik te doen op dit minischerm?
pi_101186820
quote:
4s.gif Op donderdag 25 augustus 2011 20:02 schreef gogosweden het volgende:

[..]

herkenbaar :P

is er een mogelijkheid om dingen uit het message veld te verwijderen? als ik bijvoorbeeld 5 foto's op facebook upload moet ik elke notification aantikken en laten laden voordat hij weggaat. ;(
Je kan toch gewoon het bovenscherm omlaag trekken en dan op wissen drukken? Dan gaan alle notificaties ineens weg.
pi_101189425
quote:
0s.gif Op donderdag 25 augustus 2011 20:52 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:

[..]

Je kan toch gewoon het bovenscherm omlaag trekken en dan op wissen drukken? Dan gaan alle notificaties ineens weg.
dat is me nooit opgevallen ! :o

Bedankt _O_
pi_101202436
quote:
4s.gif Op donderdag 25 augustus 2011 21:47 schreef gogosweden het volgende:

[..]

dat is me nooit opgevallen ! :o

Bedankt _O_
Ook handig voor het aan en uitzetten van de wifi, gps etc
pi_101213867
quote:
14s.gif Op vrijdag 26 augustus 2011 07:45 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:

[..]

Ook handig voor het aan en uitzetten van de wifi, gps etc
ik bedoel die wis knop :')

Dat naar beneden trekken menu wist ik al.
pi_101213934
trouwens. Als ik op www.samsungapps.com kijk onder de beste GRATIS spellen dan staat daar Modern Combat 2 : black pegasus tussen :?

In de android market kost die 5 euro? hoe kan dat? zit er een addertje onder het gras?
  vrijdag 26 augustus 2011 @ 13:44:53 #202
231576 -Techno-
De kracht van herhaling
pi_101214900
quote:
Zo herkenbaar..... de iphone4 vind ik nu maar een klein onding met lelijke kleuren :')
  vrijdag 26 augustus 2011 @ 16:17:05 #203
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_101221062
quote:
4s.gif Op vrijdag 26 augustus 2011 13:27 schreef gogosweden het volgende:
trouwens. Als ik op www.samsungapps.com kijk onder de beste GRATIS spellen dan staat daar Modern Combat 2 : black pegasus tussen :?

In de android market kost die 5 euro? hoe kan dat? zit er een addertje onder het gras?
Het addertje is dat je het gratis kan downloaden, één veldje kan spelen en daarna moet kopen voor de rest.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen komedie.
Vrijheid
pi_101234558
quote:
14s.gif Op vrijdag 26 augustus 2011 16:17 schreef jogy het volgende:

[..]

Het addertje is dat je het gratis kan downloaden, één veldje kan spelen en daarna moet kopen voor de rest.
oh dat is minder..
pi_101235867
nog een vraag.. :@

Hoe krijg ik het voormekaar om muziek die ik op USB_STORAGE heb in mijn muziekbibliotheek te krijgen op mijn sgs2?

ik zie nergens een optie voor bibliotheken beheren of dergelijke
pi_101237224
Ik heb een dode pixel op het toestel dat ik gisteren kreeg als vervanger van mijn doa toestel. Lekker bezig bij Samsung zeg :(

Stel je voor dat je topmodel a 450 euro gewoon in orde is..
  vrijdag 26 augustus 2011 @ 23:16:07 #207
11839 DemonRage
[ Eindhoven ]
pi_101238095
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 augustus 2011 22:59 schreef bear87 het volgende:
Ik heb een dode pixel op het toestel dat ik gisteren kreeg als vervanger van mijn doa toestel. Lekker bezig bij Samsung zeg :(

Stel je voor dat je topmodel a 450 euro gewoon in orde is..
Da's vast een toestel dat iemand teruggestuurd heeft vanwege de dode pixel. :X
pi_101238148
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 augustus 2011 23:16 schreef DemonRage het volgende:

[..]

Da's vast een toestel dat iemand teruggestuurd heeft vanwege de dode pixel. :X
Hmm, hij zat wel gewoon in een nieuw verzegeld doosje. Nouja, ze krijgen hem gewoon weer net zo hard terug van me morgen. Een toestel van deze prijs is gewoon dode pixel vrij wat mij betreft.
pi_101238309
ik heb volgensmij echt mazzel dat ik gelijk een goed toestel had zeg. :o
pi_101245976
Op het rare gesnerts bij trillen, ik ook! Daar kan ik wel mee leven.
pi_101245985
quote:
4s.gif Op vrijdag 26 augustus 2011 22:31 schreef gogosweden het volgende:
nog een vraag.. :@

Hoe krijg ik het voormekaar om muziek die ik op USB_STORAGE heb in mijn muziekbibliotheek te krijgen op mijn sgs2?

ik zie nergens een optie voor bibliotheken beheren of dergelijke
Gewoon via MP3 speler toch?
Ik heb trouwens PowerAMP, die is 10 x beter.
pi_101247346
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 augustus 2011 07:19 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:

[..]

Gewoon via MP3 speler toch?

Volgens mij niet. De muziek word er niet automatisch aan toegevoegd en ik zie nergens een optie om mappen te bewaken.

Tevens die andere muziekspeler valt af juist omdat het geld kost en ik geen creditcard heb ;(
pi_101247716
quote:
4s.gif Op zaterdag 27 augustus 2011 10:33 schreef gogosweden het volgende:

[..]

Volgens mij niet. De muziek word er niet automatisch aan toegevoegd en ik zie nergens een optie om mappen te bewaken.

Tevens die andere muziekspeler valt af juist omdat het geld kost en ik geen creditcard heb ;(
Ik heb boven aan het scherm dan gewoon 'alles', 'afspeellijsten', 'albums' ed staan. Daar kan je dat mee doen.
pi_101247776
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 augustus 2011 10:56 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:

[..]

Ik heb boven aan het scherm dan gewoon 'alles', 'afspeellijsten', 'albums' ed staan. Daar kan je dat mee doen.
Wat ik dus duidelijk probeer te maken is dat hij geen muziek die op de USB_STORAGE staat toevoegd

Alleen muziek die op de SD kaart staat komt in je muziekplayer te staan. Die van de USB_STORAGE moet je via de filebrowser opzoeken en 1 voor 1 aantikken om ze af te spelen Ik vraag me af of dit dus niet makkelijker kan met de standaard musicplayer die bij de sgs2 zit
pi_101247892
quote:
4s.gif Op zaterdag 27 augustus 2011 11:01 schreef gogosweden het volgende:

[..]

Wat ik dus duidelijk probeer te maken is dat hij geen muziek die op de USB_STORAGE staat toevoegd

Alleen muziek die op de SD kaart staat komt in je muziekplayer te staan. Die van de USB_STORAGE moet je via de filebrowser opzoeken en 1 voor 1 aantikken om ze af te spelen Ik vraag me af of dit dus niet makkelijker kan met de standaard musicplayer die bij de sgs2 zit
Oh dat. Ja ik heb ook alle muziek op de SD-kaart staan dus ik heb dat probleem niet.
pi_101248059
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 augustus 2011 11:07 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:

[..]

Oh dat. Ja ik heb ook alle muziek op de SD-kaart staan dus ik heb dat probleem niet.
ja, mijn SD kaart is te klein en om die 16 GB nou ongebruikt te laten vind ik ook een beetje onnodig mja
pi_101248169
quote:
4s.gif Op zaterdag 27 augustus 2011 10:33 schreef gogosweden het volgende:

[..]
Iets met een bepaalde zoekmachine en apk-files.
pi_101248191
quote:
6s.gif Op zaterdag 27 augustus 2011 11:22 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:

[..]

_O_
pi_101250415
Nu bezig aan mijn 3e Galaxy, ben benieuwd!
  zaterdag 27 augustus 2011 @ 13:02:45 #220
11839 DemonRage
[ Eindhoven ]
pi_101250521
quote:
6s.gif Op zaterdag 27 augustus 2011 11:22 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:

[..]

Daar had ik nog niet aan gedacht. ^O^

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Over het batterijverbruik:

1x battery drain bug gehad 1 a 2 weken geleden waarschijnlijk na het kloten met powersaving settings, maar na een reboot deed alles het weer gewoon... m'n accugebruik ziet er nu zo uit:

In die tijd heb ik gebruikt:
• Whatsapp (korte sessie)
• Mail (paar keer)
• Browser om buienradar te checken.
• Hyves (paar keer)
• Facebook (1x)
• Camera, kort filmpje geschoten en afgespeeld.
• Maps om ff de kompasfunctie te laten zien aan iemand.
• Wifi instellingen, want de verbinding was ff kut dus ff geswitcht tussen mijn 2,4GHz en 5GHz netwerken. Nou lijkt het me dat er minder vermogen voor wifi gebruikt wordt als het scherm uit is, dus het signaal valt wel eens weg en krijg ik m'n mail e.d. via 3G.
• Regelmatig gekeken hoe het signaal van Vodafone was, want een collega met hetzelfde toestel en T-Mobile had op bepaalde plekken op m'n werk wel 3G & HSPDA en ik alleen GPRS. (kut Vodafone :P)

De firmware die ik gebruik is 2.3.3 BUKG2 (BU = Vodafone, K = 2011, G = juli)

Al met al niet slecht eigenlijk, zolang de battery drain bug niet optreedt. :)

[ Bericht 61% gewijzigd door DemonRage op 27-08-2011 18:32:40 ]
pi_101270390
Ik heb nu weer een vaag probleem, ik kan niet op internet met m'n WiFi , voorheen nooit problemen mee gehad, heb gewoon contact met de router en signaalsterkte is ok maar op een of andere manier kan ik niet op internet, iemand enig idee hoe dit kan :?
  zaterdag 27 augustus 2011 @ 23:10:03 #222
11839 DemonRage
[ Eindhoven ]
pi_101271128
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 augustus 2011 22:46 schreef Gorgrealis het volgende:
Ik heb nu weer een vaag probleem, ik kan niet op internet met m'n WiFi , voorheen nooit problemen mee gehad, heb gewoon contact met de router en signaalsterkte is ok maar op een of andere manier kan ik niet op internet, iemand enig idee hoe dit kan :?
Waarschijnlijk heb je geen ip-adres van je router gekregen. Het helpt misschien als je lang drukt op de netwerkverbinding en kiest voor "netwerk vergeten" en daarna opnieuw verbinden met je netwerk.
pi_101271235
waarom kan ik mijn ADHOC netwerk niet vinden met mijn sgs2?
pi_101271545
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 augustus 2011 23:10 schreef DemonRage het volgende:

[..]

Waarschijnlijk heb je geen ip-adres van je router gekregen. Het helpt misschien als je lang drukt op de netwerkverbinding en kiest voor "netwerk vergeten" en daarna opnieuw verbinden met je netwerk.
bedankt voor het meedenken :) , maar ik krijg gewoon ip adres toegewezen , in WiFi instellingen op de GS2 is ie ook gewoon verbonden en signaalsterkte is goed, maar als ik dan op internet wil krijg ik de melding "geen internet verbinding beschikbaar" :{
pi_101274057
Ha mijn SG2 is gerepareerd. Een nieuwe Controlboard brengt de oplossing.
  zondag 28 augustus 2011 @ 01:57:49 #226
11839 DemonRage
[ Eindhoven ]
pi_101276858
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 augustus 2011 23:23 schreef Gorgrealis het volgende:

[..]

bedankt voor het meedenken :) , maar ik krijg gewoon ip adres toegewezen , in WiFi instellingen op de GS2 is ie ook gewoon verbonden en signaalsterkte is goed, maar als ik dan op internet wil krijg ik de melding "geen internet verbinding beschikbaar" :{
Heb ik 1x gehad met Kies Air trouwens. Die detecteerde geen internet, terwijl andere applicaties gewoon online konden.

Telefoon een keer uit en aan zetten helpt misschien als je dat nog niet geprobeerd hebt. Bij mij deed Kies Air het daarna gewoon weer. :)
pi_101281221
Weet iemand of je die witte S2 ook ergens los kunt halen? Ik kan hem alleen icm een abo vinden...
Of is die soms ook nog gesimlocked?
May you never steal, lie or cheat. But if you have to steal, then steal away my sorrows. If you have to lie, then lie with me all the nights of our life. If you have to cheat, then cheat death because I don't want to live a day without you
pi_101284156
Is er al meer bekend over de 2.3.4 update?
pi_101287078
quote:
0s.gif Op zondag 28 augustus 2011 12:56 schreef fruitt70 het volgende:
Is er al meer bekend over de 2.3.4 update?
Ja, hij komt 'binnenkort' ;)
  zondag 28 augustus 2011 @ 15:08:40 #230
11839 DemonRage
[ Eindhoven ]
pi_101288911
quote:
0s.gif Op zondag 28 augustus 2011 14:23 schreef Rekkie het volgende:

[..]

Ja, hij komt 'binnenkort' ;)
Hij komt al heel lang 'binnenkort'. -O-
pi_101289584
Ik heb thuis 2 wifi netwerken, omdat de 1e uit de meterkast het op zolder net niet red.
Maar als ik verbinding heb met netwerk 2, en zet wifi uit en na na een tijdje naar beneden en zet daar mijn wifi weer aan. Dan pakt hij automatisch het netwerk waar hij als laatste mee verbonden was i.p.v. het andere netwerk omdat deze (veel) meer signaal sterkte heeft.

Is hier een oplossing of een app voor?

[ Bericht 0% gewijzigd door jeroendh op 28-08-2011 16:01:27 ]
Op maandag 23 augustus 2010 22:37 schreef Made-In-Holland het volgende:
RTL8 :') :') :') Goed voor homeshopping-programma's en voor het uitzenden van herhalingen.
pi_101290780
quote:
0s.gif Op zondag 28 augustus 2011 15:26 schreef jeroendh het volgende:
Ik heb thuis 2 wifi netwerken, omdat de 1e uit de meterkast het op zolder net niet red.
Maar als ik verbinding heb met netwerk 2, en zet wifi uit en na na een tijdje naar beneden en zet daar mijn wifi weer aan. Dan pakt hij automatisch het netwerk waar hij als laatste mee verbonden was i.p.v. het andere netwerk omdat deze (veel) meer signaal sterkte heeft.

Is hier ee oplossing of een app voor?
Die 2e wifi zender in het midden van je huis plaatsen. Daarna de 1e uitschakelen. Presto!
lekker faxen heel de dag echt genot
pi_101291041
quote:
3s.gif Op zondag 28 augustus 2011 15:57 schreef wolfrolf het volgende:

[..]

Die 2e wifi zender in het midden van je huis plaatsen. Daarna de 1e uitschakelen. Presto!
Dat gaat dus niet omdat aan de 1e alle pc's verbonden zitten(draad) en ook de 2e router waar mijn eigen pc aan zit(draad) en ik ga niet mijn pc draadloos maken i.v.m. de snelheid op het locale netwerk. (ga geen 300Mbps spul daarvoor aanschaffen)
Op maandag 23 augustus 2010 22:37 schreef Made-In-Holland het volgende:
RTL8 :') :') :') Goed voor homeshopping-programma's en voor het uitzenden van herhalingen.
pi_101291226
quote:
0s.gif Op zondag 28 augustus 2011 15:26 schreef jeroendh het volgende:

Is hier een oplossing of een app voor?
Als he beide netwerken dezelfde naam (SSID) geeft zou de telefoon automatisch de sterkste moeten pakken...
  zondag 28 augustus 2011 @ 17:44:03 #235
74865 Pumatje
Wij stelen die kazen!
pi_101295516
quote:
14s.gif Op zondag 28 augustus 2011 00:35 schreef Rekkie het volgende:
Ha mijn SG2 is gerepareerd. Een nieuwe Controlboard brengt de oplossing.
wat was er aan de hand dan
[DEF] SC#8 Pumatje, niet geboren maar door de baas verstrekt
pi_101295674
quote:
0s.gif Op zondag 28 augustus 2011 17:44 schreef Pumatje het volgende:

[..]

wat was er aan de hand dan
quote:
0s.gif Op donderdag 18 augustus 2011 23:39 schreef Rekkie het volgende:
Mijn SII gaat morgen terug naar Vodafone. Hij gaat niet meer aan. De reparatieservice van The Phonehouse kon er ook niets meer mee en dat is een Samsung Servicepoint.
pi_101295927
Even een noob vraag die misschien al 100 keer gesteld en beantwoord is:

Ik wil een achtergrond instellen op mijn S2 met een JPG plaatje.

Je hebt twee manieren om een achtergrond in te stellen: over meerdere 'schermen' en over een scherm. Dan blijft de achtergrond de hele tijd hetzelfde. Als ik over meerdere schermen wil doen welke resolutie is dan gebruikelijk?
pi_101296169
quote:
0s.gif Op zondag 28 augustus 2011 17:51 schreef geelkuikentje het volgende:
Even een noob vraag die misschien al 100 keer gesteld en beantwoord is:

Ik wil een achtergrond instellen op mijn S2 met een JPG plaatje.

Je hebt twee manieren om een achtergrond in te stellen: over meerdere 'schermen' en over een scherm. Dan blijft de achtergrond de hele tijd hetzelfde. Als ik over meerdere schermen wil doen welke resolutie is dan gebruikelijk?
Volgens mij 960x800
pi_101296221
quote:
0s.gif Op zondag 28 augustus 2011 17:57 schreef Rekkie het volgende:

[..]

Volgens mij 960x800
Thanks, ff proberen :)
pi_101352656
Aangezien mijn BB vandaag in het (zoute zee)water is gevallen, ga ik na de vakantie ook aan een S2 :D Verkapte tvp dus. :)
Of toch du vader?
  maandag 29 augustus 2011 @ 22:47:26 #241
189216 netolk
maar dan andersom
pi_101352878
quote:
2s.gif Op maandag 29 augustus 2011 22:43 schreef Luchtkoker het volgende:
Aangezien mijn BB vandaag in het (zoute zee)water is gevallen, ga ik na de vakantie ook aan een S2 :D Verkapte tvp dus. :)
De S2 kan denk ik ook niet tegen zout water hoor ;)
pi_101405795
Ik wil iets heel simpels doen maar het lukt me niet. Ik wil het what's app icoontje op mijn home screen hebben, op de plek waar nu die 4 icoontjes staan van gmail, market, maps en 'talk'

Gebruiken jullie talk nog ergens voor of zou ik dat talk icoontje zelfs kunnen verwijderen en ipv daarvan What's app daar neerzetten? Alleen hoe verplaats ik what's app nou ;)

Of heet dat een snelkoppeling ipv verplaatsen? Dan heb ik het wel gezien..
pi_101406088
quote:
0s.gif Op woensdag 31 augustus 2011 12:36 schreef bear87 het volgende:
Ik wil iets heel simpels doen maar het lukt me niet. Ik wil het what's app icoontje op mijn home screen hebben, op de plek waar nu die 4 icoontjes staan van gmail, market, maps en 'talk'

Gebruiken jullie talk nog ergens voor of zou ik dat talk icoontje zelfs kunnen verwijderen en ipv daarvan What's app daar neerzetten? Alleen hoe verplaats ik what's app nou ;)

Of heet dat een snelkoppeling ipv verplaatsen? Dan heb ik het wel gezien..
Als je bij alles applicaties in je menu zit, en je drukt whats app in, dan kom je na 3 sec vanzelf in je start scherm om hem daar net te zetten. Hoop dat ik duidelijk ben.. :p
pi_101407562
quote:
1s.gif Op woensdag 31 augustus 2011 12:45 schreef elby1988 het volgende:

[..]

Als je bij alles applicaties in je menu zit, en je drukt whats app in, dan kom je na 3 sec vanzelf in je start scherm om hem daar net te zetten. Hoop dat ik duidelijk ben.. :p
Duidelijk, gelukt! Bedankt!
pi_101407672
Aah je hebt ge-edit. Wilde net reageren! Blij dat het gelukt is ;)
pi_101418097
Ik hoop dat die nieuwe update het batterij verbruik een beetje verbeterd, want ik baal er wel van dat ie zo ongelooflijk snel leeg raakt.
pi_101420256
Hallo (mede)gebruikers van de Samsung.

Ik zit met een probleem, mijn telefoon laadt niet meer op. Na 3 weken gebruik stopte hij ermee (overdag bureau, 's avonds broekzak)

Eerst is de telefoon naar Dynafix gegaan, na 4 weken uiteindelijk ongerepareerd terug ontvangen wegens vochtschade. Afgelopen week heb ik hem naar een Samsung Service Point gebracht en vandaag telefonisch antwoord gekregen:

Vochtschade en het valt buiten garantie.

Ik sprak de desbetreffende onderhoudsmedewerker telefonisch en we hebben het er 5 minuten over gehad. De vochtschade was volgens hem niet heel erg maar wel genoeg dat het buiten de garantie valt, opsturen naar samsung heeft volgens hem geen zin. Hij maakte de laatste tijd wel steeds vaker desbetreffende gevallen mee. Kleine printplaat en het minste of geringste en de telefoon is onbruikbaar. Hij geloofde mijn verhaal dat hij slechts in mijn broekzak heb gehad maar gaf aan dat wat zweet in je broekzak tegenwoordig genoeg kan zijn om vochtschade op te lopen. Hij gaf als advies dat je ALTIJD een lerenhoes om je telefoon moet houden en eigenlijk zonder deze beschermhoes de telefoon niet in je zak moet houden.

Wat mij betreft is het gewoon gebruiksschade. Ik ben me tijdens mijn 3 weken gebruik nooit bewust geweest dat wat warmte en daardoor eventueel wat zweet in je broekzak genoeg kan zijn om je telefoon vochtschade op te laten lopen.

Twee verschillende reperateurs geven vochtschade aan (ik was me werkelijk van geen kwaad bewust, alleen broekzak 's avonds en overdag door kantoorwerk bureau). Dit zal dus ook wel werkelijk aanwezig zijn maar mijn inziens is dit gebruikersschade oid.
Wat nu te doen?
  woensdag 31 augustus 2011 @ 19:50:07 #248
189216 netolk
maar dan andersom
pi_101421838
quote:
5s.gif Op woensdag 31 augustus 2011 19:12 schreef Quito1 het volgende:

Ik zit met een probleem, mijn telefoon laadt niet meer op. Na 3 weken gebruik stopte hij ermee (overdag bureau, 's avonds broekzak)

Eerst is de telefoon naar Dynafix gegaan, na 4 weken uiteindelijk ongerepareerd terug ontvangen wegens vochtschade. Afgelopen week heb ik hem naar een Samsung Service Point gebracht en vandaag telefonisch antwoord gekregen:

Ik sprak de desbetreffende onderhoudsmedewerker telefonisch en we hebben het er 5 minuten over gehad. De vochtschade was volgens hem niet heel erg maar wel genoeg dat het buiten de garantie valt, opsturen naar samsung heeft volgens hem geen zin. Hij maakte de laatste tijd wel steeds vaker desbetreffende gevallen mee. Kleine printplaat en het minste of geringste en de telefoon is onbruikbaar. Hij geloofde mijn verhaal dat hij slechts in mijn broekzak heb gehad maar gaf aan dat wat zweet in je broekzak tegenwoordig genoeg kan zijn om vochtschade op te lopen. Hij gaf als advies dat je ALTIJD een lerenhoes om je telefoon moet houden en eigenlijk zonder deze beschermhoes de telefoon niet in je zak moet houden.

Wat mij betreft is het gewoon gebruiksschade. Ik ben me tijdens mijn 3 weken gebruik nooit bewust geweest dat wat warmte en daardoor eventueel wat zweet in je broekzak genoeg kan zijn om je telefoon vochtschade op te laten lopen.

Twee verschillende reperateurs geven vochtschade aan (ik was me werkelijk van geen kwaad bewust, alleen broekzak 's avonds en overdag door kantoorwerk bureau). Dit zal dus ook wel werkelijk aanwezig zijn maar mijn inziens is dit gebruikersschade oid.
Wat nu te doen?

Hmmm, mij ga je niet vertellen dat zweet helemaal tot de printplaat kan komen...
Zou dan eerder iets denken van condensatie oid...

wel kut btw...
Zou toch gewoon naar samsung sturen voor garantie misschien vinden zei dat het toch onder de garantie valt
pi_101422010
quote:
5s.gif Op woensdag 31 augustus 2011 19:12 schreef Quito1 het volgende:

Wat nu te doen?

Ik zou 'm gewoon opsturen. Hij doet het toch niet meer, dus nee heb je, ja kun je krijgen.
  Official ESF Kreviewer woensdag 31 augustus 2011 @ 19:54:44 #250
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_101422031
quote:
0s.gif Op woensdag 31 augustus 2011 19:50 schreef netolk het volgende:

[..]

Hmmm, mij ga je niet vertellen dat zweet helemaal tot de printplaat kan komen...
Zou dan eerder iets denken van condensatie oid...

wel kut btw...
Zou toch gewoon naar samsung sturen voor garantie misschien vinden zei dat het toch onder de garantie valt
...de printplaat is zwak. Maar men wil hem niet repareren omdat er 'waterschade' is geconstateerd. Dat lees ik eruit. Heb het zelf ook wel eens meegemaakt en van de winkel gewoon geeist dat ik een nieuwe kreeg. Na wat dreigen met advocaten enzo, kreeg ik een nieuwe, maar eigenlijk had ik er geen recht op.

Schandalige praktijken.
pi_101433947
Dan moeten ze er maar een betere printplaat inzetten...ik vind het flauwe smoesjes. Jij moet je telefoon gewoon kunnen gebruiken zoals men normaal een telefoon gebruikt; vochtschade na 3 weken normaal gebruik is totaal onacceptabel. Ga naar de winkel en blijf zeggen dat het een ondeugdelijk product is; je moet een telefoon in je zak kunnen vervoeren, daar moet ie tegen kunnen, en al helemaal 3 weken :')

Gewoon blijven aanhouden, het moet niet gekker gaan worden nu :N

En de winkel regelt het maar, of Samsung aan hen iets vergoedt dat is jouw zaak niet. Jij hebt een overeenkomst met de winkel en die zijn verplicht jou een deugdelijk product te leveren. Een telefoon met een printplaat zo dun dat ie na 3 weken broekzak vervoer vochtschade oploopt, is niet deugdelijk.
pi_101437399
quote:
0s.gif Op maandag 29 augustus 2011 22:47 schreef netolk het volgende:

[..]

De S2 kan denk ik ook niet tegen zout water hoor ;)
Ik ging er niet vanuit. M'n moeder die even een tafelkleed uitklopt op vakantie :')
Of toch du vader?
pi_101438480

:D
  Official ESF Kreviewer donderdag 1 september 2011 @ 08:44:34 #254
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_101439809
Ik snap dat batterijgebruik en die plaatjes niet zo. Als ik gewoon een beetje internet/sms/bel gaat ie makkelijk 2 of 3 dagen mee. Dat is toch niet bijzonder ofzo.
Je moet alleen geen spelletjes gaan doen, dan issie zo leeg.
  Official ESF Kreviewer donderdag 1 september 2011 @ 08:45:21 #255
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_101439823
Ik heb trouwens een Brando Ultra Clear screenprotector gekocht. Werkt zeer goed moet ik zeggen, blijft ook mooi zitten.
pi_101440966
Zijn er nog bepaalde typen 32 gb SDHC die niet werken in de S2 of werken alle kaartjes?
pi_101441579
quote:
7s.gif Op donderdag 1 september 2011 08:44 schreef Kreator het volgende:
Ik snap dat batterijgebruik en die plaatjes niet zo. Als ik gewoon een beetje internet/sms/bel gaat ie makkelijk 2 of 3 dagen mee. Dat is toch niet bijzonder ofzo.
Je moet alleen geen spelletjes gaan doen, dan issie zo leeg.
Dat laatste is nou toevallig ook een reden dat aardig wat mensen deze telefoon hebben gekocht.
  Official ESF Kreviewer donderdag 1 september 2011 @ 10:42:21 #258
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_101441931
quote:
0s.gif Op donderdag 1 september 2011 10:27 schreef Rekkie het volgende:

[..]

Dat laatste is nou toevallig ook een reden dat aardig wat mensen deze telefoon hebben gekocht.
Maar daarover klagen is als klagen dat je tank zo snel leeg is als je 250 op de A1 rijdt.
pi_101442031
quote:
15s.gif Op donderdag 1 september 2011 10:42 schreef Kreator het volgende:

[..]

Maar daarover klagen is als klagen dat je tank zo snel leeg is als je 250 op de A1 rijdt.
Niet echt imo.
pi_101443048
Als ik naar mijn batterijgebruik kijk, is zo'n 40% display-verbruik, klopt dit wel?
pi_101443419
quote:
0s.gif Op donderdag 1 september 2011 11:25 schreef Glories het volgende:
Als ik naar mijn batterijgebruik kijk, is zo'n 40% display-verbruik, klopt dit wel?
Dat is over algemeen wel juist volgens mij.... volgens mij hebben de meeste bezitters van dit apparaat dit ongeveer.
pi_101443551
quote:
0s.gif Op donderdag 1 september 2011 11:25 schreef Glories het volgende:
Ja, klopt. Als ik trouwens had geweten dat het batterij verbruik zo brak was, dan had ik m wel laten liggen :P
pi_101443628
hoi. even een vraagje: zit er ook een radio op, zonder dat je daarvoor op internet moet? :@ zie t tot nu toe nergens.

hoeveel betalen jullie voor een abo?
just give a second thought
what if we don't get caught...
  donderdag 1 september 2011 @ 12:05:54 #264
231576 -Techno-
De kracht van herhaling
pi_101444111
quote:
0s.gif Op donderdag 1 september 2011 10:27 schreef Rekkie het volgende:

[..]

Ja dat klopt. Maar sommige mensen spelen echt uren op dat ding zonder op te laden. Ja dan houdt de accu het niet 1 dag vol. Hetzelfde zie ik trouwens ook gebeuren bij andere smartphones.
pi_101444122
quote:
15s.gif Op donderdag 1 september 2011 10:42 schreef Kreator het volgende:

[..]

Wat een debiele vergelijking. De dualcore processor zou juist energiezuiniger moeten zijn, aangezien diezelfde spellen ook op een singlecore toestel draaien.
pi_101444351
quote:
5s.gif Op donderdag 1 september 2011 11:49 schreef Apotheose het volgende:
hoi. even een vraagje: zit er ook een radio op, zonder dat je daarvoor op internet moet? :@ zie t tot nu toe nergens.

hoeveel betalen jullie voor een abo?
Er zit een FM-radio op, maar die werkt alleen met ingeplugde koptelefoon.
  donderdag 1 september 2011 @ 12:19:01 #267
108582 Daywalk3r
Eigenlijk Dayrunner.
pi_101444506

Mijn batt.verbruik nadat hij +/- 2 uur van de lader is.
  donderdag 1 september 2011 @ 12:25:07 #268
231576 -Techno-
De kracht van herhaling
pi_101444683
quote:
1s.gif Op donderdag 1 september 2011 12:06 schreef Splackavellie02 het volgende:

[..]

Wat een debiele vergelijking. De dualcore processor zou juist energiezuiniger moeten zijn, aangezien diezelfde spellen ook op een singlecore toestel draaien.
Ach de accuduur komt tot stand door meer variabelen dan slechts de processor. Dus zo'n vergelijking die jij nu maakt is erg kort door de bocht.
pi_101444955
quote:
0s.gif Op donderdag 1 september 2011 12:25 schreef -Techno- het volgende:

[..]

Ach de accuduur komt tot stand door meer variabelen dan slechts de processor. Dus zo'n vergelijking die jij nu maakt is erg kort door de bocht.
Sure. Maar was amoled-technologie niet zogenaamd energiezuiniger dan lcd en tft? Bovendien, als de andere variabelen gelijk zijn (zoals bij de Xperia Arc, die een betere accuduur heeft), wat blijft er dan nog over behalve amoled en de processor?

Het geeft gewoon weer aan dat er, in de strijd om de beste specs op papier, weer veel te veel 'real world'-bruikbaarheid verloren gaat. Ze hadden de S2 veel beter iets dikker kunnen laten voor een grotere batterij. Grote faal, helemaal omdat het verder zo'n verdomd fijne alleskunner is. Maar wat heb je aan een apparaat dat alles kan als je van stopcontact naar stopcontact moet rennen?

Ik denk dat het toch de Photon wordt voor mij.
  donderdag 1 september 2011 @ 12:38:58 #270
231576 -Techno-
De kracht van herhaling
pi_101445085
quote:
1s.gif Op donderdag 1 september 2011 12:34 schreef Splackavellie02 het volgende:

[..]

Sure. Maar was amoled-technologie niet zogenaamd energiezuiniger dan lcd en tft?
Is het ook. Amoled-technologie is vooral zuiniger met het weergeven van de "kleur" zwart. De rest is marketing.
quote:
Het geeft gewoon weer aan dat er, in de strijd om de beste specs op papier, weer veel te veel 'real world'-bruikbaarheid verloren gaat. Ze hadden de S2 veel beter iets dikker kunnen laten voor een grotere batterij. Grote faal, helemaal omdat het verder zo'n verdomd fijne alleskunner is. Maar wat heb je aan een apparaat dat alles kan als je van stopcontact naar stopcontact moet rennen?
Ik doe er van alles mee en haal de dag makkelijk. Echter speel ik geen uren spelletjes. Hooguit een half uurtje per dag.
quote:
Ik denk dat het toch de Photon wordt voor mij.
Jouw keuze, is verder prima.
  donderdag 1 september 2011 @ 12:41:57 #271
108582 Daywalk3r
Eigenlijk Dayrunner.
pi_101445172
quote:
0s.gif Op donderdag 1 september 2011 12:19 schreef Daywalk3r het volgende:
[ afbeelding ]
Mijn batt.verbruik nadat hij +/- 2 uur van de lader is.
Zuipt die wifi-enabler nou zoveel bij mij? Er werdt me verteld dat dit batterij bespaart omdat hij dan niet steeds wifi loopt te zoeken.
pi_101445181
quote:
0s.gif Op donderdag 1 september 2011 12:13 schreef swollywood het volgende:

[..]

ok, nou das met mn huidige phone ook zo. Gebruik de muziek ook alleen met koptelefoon :)
  donderdag 1 september 2011 @ 12:44:42 #273
37676 freako
Onverbeterlijke optimist
pi_101445249
quote:
0s.gif Op donderdag 1 september 2011 12:13 schreef swollywood het volgende:

[..]

Klopt, maar je kunt 'm dan wel op de speaker zetten. :).
  donderdag 1 september 2011 @ 13:04:44 #274
189216 netolk
maar dan andersom
pi_101445741
quote:
0s.gif Op donderdag 1 september 2011 12:41 schreef Daywalk3r het volgende:

[..]

Zuipt die wifi-enabler nou zoveel bij mij? Er werdt me verteld dat dit batterij bespaart omdat hij dan niet steeds wifi loopt te zoeken.
Waarschijnlijk doet die wifi-enabler om de zoveel tijd even kijken of er een wifi in de buurt is waarmee je kan verbinden wat er dus voor zorgt dat je wifi telkens even aanstaat
  donderdag 1 september 2011 @ 13:07:15 #275
108582 Daywalk3r
Eigenlijk Dayrunner.
pi_101445801
quote:
0s.gif Op donderdag 1 september 2011 13:04 schreef netolk het volgende:

[..]

Waarschijnlijk doet die wifi-enabler om de zoveel tijd even kijken of er een wifi in de buurt is waarmee je kan verbinden wat er dus voor zorgt dat je wifi telkens even aanstaat
Ja maar anders zoekt de SGS2 toch constant naar wifi?
pi_101446651
Heeft iemand toevallig ervaring met een reserver accu? Ik vind er enorm veel, en hoewel ik heel erg geneigd ben om een extra originele te kopen ... zijn die neppe wel erg goedkoop. Moet over 2 weken een flink aantal uur in het vliegtuig zitten, wel fijn al ik een keer een spelletje kan spelen ;)
pi_101447599
Lange vlucht? De vliegtuigen waarmee ik recentelijk lange afstanden heb gevlogen hadden vaak al stopcontacten (per stoel in business, gedeeld in economy) of usb-poorten naast de schermen in de stoel voor je... In elk geval de nieuwe Airbus heeft dat (die bigass dubbeldekker) en de Boeing 777 series ook. Oplader gewoon meenemen in je handbagage dus!
pi_101448369
Bestaat er een widget voor de S2 waar je de radio mee kan regelen? Want voor de radio moet ik nu de app FM-radio starten, maar ik wil gewoon vanuit het startscherm de radio aan en uit kunnen zetten met 1 druk op de knop.
http://www.opnaardehorizon.blogspot.com, mijn reisblog over 6 maanden Zuidoost-Azië
pi_101448926
@ Retarded

Wacht nog heel even, er is namelijk al een officiele Samsung extended battery gespot. Krijg je een nieuwe batterij cover bij ook, is 2 mm dikker, maar wel meer capaciteit!
  donderdag 1 september 2011 @ 16:15:26 #281
189216 netolk
maar dan andersom
pi_101451407
quote:
0s.gif Op donderdag 1 september 2011 13:07 schreef Daywalk3r het volgende:

[..]

Ja maar anders zoekt de SGS2 toch constant naar wifi?
Je kan je wifi ook gewoon uitzetten he
pi_101454271
quote:
0s.gif Op woensdag 31 augustus 2011 23:45 schreef bear87 het volgende:
Dan moeten ze er maar een betere printplaat inzetten...ik vind het flauwe smoesjes. Jij moet je telefoon gewoon kunnen gebruiken zoals men normaal een telefoon gebruikt; vochtschade na 3 weken normaal gebruik is totaal onacceptabel. Ga naar de winkel en blijf zeggen dat het een ondeugdelijk product is; je moet een telefoon in je zak kunnen vervoeren, daar moet ie tegen kunnen, en al helemaal 3 weken :')

Gewoon blijven aanhouden, het moet niet gekker gaan worden nu :N

En de winkel regelt het maar, of Samsung aan hen iets vergoedt dat is jouw zaak niet. Jij hebt een overeenkomst met de winkel en die zijn verplicht jou een deugdelijk product te leveren. Een telefoon met een printplaat zo dun dat ie na 3 weken broekzak vervoer vochtschade oploopt, is niet deugdelijk.
Het vervelende is dat ik hem via internet gekocht heb (gsmweb), dus niet echt een 'vast' aanspreekpunt...
  donderdag 1 september 2011 @ 17:58:13 #283
108582 Daywalk3r
Eigenlijk Dayrunner.
pi_101454441
quote:
0s.gif Op donderdag 1 september 2011 16:15 schreef netolk het volgende:

[..]

Je kan je wifi ook gewoon uitzetten he
Ja maar ik wil wel dat hij thuis overschakeld op wifi.
  donderdag 1 september 2011 @ 18:16:34 #284
189216 netolk
maar dan andersom
pi_101454967
Dan zet je je wifi dus weer aan als je thuis komt duhhh
  donderdag 1 september 2011 @ 18:23:10 #285
108582 Daywalk3r
Eigenlijk Dayrunner.
pi_101455170
quote:
1s.gif Op donderdag 1 september 2011 18:16 schreef netolk het volgende:
Dan zet je je wifi dus weer aan als je thuis komt duhhh
Ja daar moet ik dan aan denken. Maar ik kijk 't nog eerst ff aan.
pi_101456531
Omdat het nog groter kan:

pi_101457273
quote:
7s.gif Op donderdag 1 september 2011 19:04 schreef Dutchguy het volgende:

5,3 is echt niet te doen, de dell streak is 5,0 inch en niemand vind die fijn om mee te bellen. En als tablet is het te klein.
pi_101461839
quote:
7s.gif Op donderdag 1 september 2011 19:04 schreef Dutchguy het volgende:

Daar zijn ze qua formaat nu echt de ondergrens van tablets mee gepasseerd.
Alhoewel... ik heb een tablet (Archos IT 32) die kleiner is dan m'n SGS2.

Vroegâh stond je voor lul als je met een "koelkast" rondliep terwijl iedereen een kleinere telefoon had.
pi_101462566
quote:
0s.gif Op donderdag 1 september 2011 20:49 schreef DemonRage het volgende:

[..]

Daar zijn ze qua formaat nu echt de ondergrens van tablets mee gepasseerd.
Alhoewel... ik heb een tablet (Archos IT 32) die kleiner is dan m'n SGS2.

Vroegâh stond je voor lul als je met een "koelkast" rondliep terwijl iedereen een kleinere telefoon had.
Haha ja dat klopt, hoe kleiner hoe beter en nu is de boel weer omgedraaid.
  donderdag 1 september 2011 @ 21:20:40 #290
189216 netolk
maar dan andersom
pi_101463773
quote:
0s.gif Op donderdag 1 september 2011 21:02 schreef Dutchguy het volgende:

[..]

Haha ja dat klopt, hoe kleiner hoe beter en nu is de boel weer omgedraaid.
Nouja, tot de s2 dan groter is denk niet meer echt lekker in je broekzak
pi_101464186
Vind de s2 al niet echt lekker zitten in de broekzak. Ben bang dat ie breekt als ik een rare beweging maak. :P
It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, its dark, and we're wearing sunglasses. Hit it.
pi_101464755
quote:
0s.gif Op donderdag 1 september 2011 21:26 schreef TJV het volgende:
Vind de s2 al niet echt lekker zitten in de broekzak. Ben bang dat ie breekt als ik een rare beweging maak. :P
Dat doet ie ook hoor.... ;)
pi_101467763
quote:
0s.gif Op donderdag 1 september 2011 21:20 schreef netolk het volgende:

[..]

Nouja, tot de s2 dan groter is denk niet meer echt lekker in je broekzak
Nee idd maar ik heb het gevoel dat dit meer voor de zakelijke markt bedoeld is, ook met die stylus e.d. Maar wie weet, misschien heeft het ook potentie voor de consumentenmarkt.
  donderdag 1 september 2011 @ 22:54:31 #294
189216 netolk
maar dan andersom
pi_101470195
quote:
0s.gif Op donderdag 1 september 2011 21:34 schreef Rekkie het volgende:

[..]

Dat doet ie ook hoor.... ;)
Dat valt nou ook nog wel weer mee
Maar je kan hem idd niet op de grond gooien en daarna nog verwachten er mee te kunnen bellen
pi_101473218
quote:
0s.gif Op donderdag 1 september 2011 22:54 schreef netolk het volgende:

[..]

Maar je kan hem idd niet op de grond gooien en daarna nog verwachten er mee te kunnen bellen
nee dan moet je echt weer een hele oude nokia oid hebben. Heb m onlangs nog als leentoestel gehad en die kon je idd letterlijk op de grond mikken en niks aan het handje :D
  donderdag 1 september 2011 @ 23:53:50 #296
189216 netolk
maar dan andersom
pi_101473312
quote:
0s.gif Op donderdag 1 september 2011 23:51 schreef Apotheose het volgende:

[..]

nee dan moet je echt weer een hele oude nokia oid hebben. Heb m onlangs nog als leentoestel gehad en die kon je idd letterlijk op de grond mikken en niks aan het handje :D
Klopt, dat zijn nog eens mooie tijden...
Alleen jammer dat je er niet mee kan wat je met een s2 wel kan
pi_101473944
quote:
0s.gif Op donderdag 1 september 2011 22:54 schreef netolk het volgende:

[..]

Zag je de knipoog?

;)
pi_101480403
Ik ben op zoek naar een navigatie systeem op de S2. Aangezien wij binnenkort op vakantie gaan naar Cyprus wil ik ook graag navigeren op Cyprus. Navigatie software waar Cyprus als kaart aanwezig is heb ik nog niet gevonden. Graag wil ik als ik aan het navigeren ben geen connectie met internet als ik in het buitenland ben dus geef ik de voorkeur aan offline kaarten die je op het toestel zelf zet. Iemand tips :)
pi_101488918
Bij de toetsenbord instellingen kan ik de invoertalen selecteren, maar wat voor nut heeft dat? Als ik een bericht schrijf, zie ik op de spatiebalk Nederlands staan, maar zie ik geen spellingscontrole oid.
pi_101493188
Ik heb onlangs de Galaxy S2 gekocht, ben er erg tevreden mee.
Vind hem alleen wel erg fragiel.
Ik vraag mij af of ik ´m beter kan verzekeren of beter een hoesje kan kopen?
Verzekering bij het abonnement vond ik te prijzig (15 euro). Ik vind de siliconenhoesjes wel fijn, maar vraag me af in hoeverre zij echt goed beschermen. Iemand ervaring mee?
pi_101493487
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 september 2011 16:37 schreef Droplollie het volgende:
Ik heb onlangs de Galaxy S2 gekocht, ben er erg tevreden mee.
Vind hem alleen wel erg fragiel.
Ik vraag mij af of ik ´m beter kan verzekeren of beter een hoesje kan kopen?
Verzekering bij het abonnement vond ik te prijzig (15 euro). Ik vind de siliconenhoesjes wel fijn, maar vraag me af in hoeverre zij echt goed beschermen. Iemand ervaring mee?
Heb ook een siliconenhoesje, werkt perfect. Maakt hem ook wat dikker en dat vind ik alleen maar prettiger.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')