SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.____________________________________________________________________________________
Reviews
Hardware.info
http://nl.hardware.info/r(...)s-ii-gt-i9100-review
Phone Arena
http://www.phonearena.com(...)y-S-II-Review_id2728
Techradar.com
http://www.techradar.com/(...)axy-s2-930907/review
Tweakers.net
http://tweakers.net/revie(...)-kracht-vooruit.html
Mobile-Review
http://www.mobile-review.com/review/samsung-galaxy-s2-en.shtml
http://www.mobile-review.com/review/samsung-galaxy-s2-2-en.shtml
Engadget - Samsung Galaxy S II review
http://www.engadget.com/2011/04/28/samsung-galaxy-s-ii-review/
CNET UK - Samsung Galaxy S 2 review
http://reviews.cnet.co.uk(...)s-2-review-50002442/Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger
quote:
En mijn antwoord:quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 17:23 schreef bear87 het volgende:
[..]
Ah, ik zie van dat merk ook hoesjes zonder draak eropvoor 6/7 euro inc. Niet gek, thnx voor de tip. Al vraag ik me nog 1 ding af, biedt zoiets ook wat stevigheid? Andere optie is de Pdair vertical pouch, zit je wel weer op 20 euro.
Hoezo kan het niet installeren? Dat is iets voor je PC wat je gewoon kan downloaden en dan kunt installeren.quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 17:41 schreef JohannesBavariaII het volgende:
Oke, klantenservice gebeld, zeggen dat ik gewoon verbinding hoor te hebben (duh), en dan ik misschien dan maar samsung kies moet downloaden.
Geen idee wat het is, maar hij zegt dat ik dan misschien een update kon downloaden want iets blokkeert blijkbaar mijn internet..
Nu.. kan ik samsung kies niet downloaden, hoe niet? gewoon, hij wil hem niet installeren..
tips??
Ja dat snap ik ook wel, maar hij wil hem niet installeren, ik download m, en op het einde van de download staat: "1152 Error Extracting" blablablaquote:Op zaterdag 20 augustus 2011 17:43 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Hoezo kan het niet installeren? Dat is iets voor je PC wat je gewoon kan downloaden en dan kunt installeren.
Als dat niet lukt ligt het aan je pc.
Geen problemen mee, heb net even getest met Windows 7 en XP.quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 17:45 schreef JohannesBavariaII het volgende:
[..]
Ja dat snap ik ook wel, maar hij wil hem niet installeren, ik download m, en op het einde van de download staat: "1152 Error Extracting" blablabla
Met stevigheid bedoel ik dat ik me kan voorstellen dat zo'n zacht materiaal lekker meebuigt en knakt. Terwijl stevig/hard leer misschien iets minder meegeeft en wat meer 'ruggegraat' heeft misschien.quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 17:33 schreef Daywalk3r het volgende:
Laatste posts
[..]
[..]
En mijn antwoord:
Wat bedoel je precies met stevigheid?
Het suede buigt maar kan niet knakken, de telefoon buigt denk ik wel mee met de hoes ja maar bij zo'n grote telefoon is het sowieso niet fijn om 'm in je broekzak te hebben. Dat is mijn mening tenminste. Heb 'm altijd gewoon in de handen of ergens opliggen en dan is het hoesje een goede bescherming.quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 17:55 schreef bear87 het volgende:
[..]
Met stevigheid bedoel ik dat ik me kan voorstellen dat zo'n zacht materiaal lekker meebuigt en knakt. Terwijl stevig/hard leer misschien iets minder meegeeft en wat meer 'ruggegraat' heeft misschien.
Probeer gewoon wat uit.... bevalt het niet dan flikker je het weer weg.quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 18:23 schreef jonathan22 het volgende:
Eeyo ik zoek nog leuke games/apps voor in de trein, weten jullie wat? Gewoon tijd doden.
De 3 Angry Birds (Angry Birds, Angry Birds Seasons, Angry Birds Rio)quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 18:23 schreef jonathan22 het volgende:
Eeyo ik zoek nog leuke games/apps voor in de trein, weten jullie wat? Gewoon tijd doden.
Jep, maar ik wil dock nog aanpassen. De wallpaper was ik alweer snel zat, heb nu alweer wat anders.quote:
Ja, had voorheen Villainrom maar heb gisteren overgeflasht naar Litening omdat die zulke lovende batterijverhalen heeft. Al het blauwe van Litening moet ik nog wel even aan wennen.. Maar dat is vast wel aanpasbaar, vanmiddag even mee spelen.quote:
umm... niet dat ik weetquote:Op zondag 21 augustus 2011 19:49 schreef Onmisbaar het volgende:
Oke, thanks! Dat is een goeie zaak. Auto-sync neemt wel veel batterij, of niet?
EDIT: Ik vraag me trouwens af hoe het zit met die interne SD kaart. De SGS2 heeft 2GB geheugen en er zit standaard een 16GB SD kaartje bij toch? Hoe zorg ik ervoor dat de apps en data naar die interne SD kaart gaan van 16GB, zodat de telefoon geheugen niet vol raakt?
Oh, wat is het verschil dan tussen device memory (2GB) en USB storage? (10GB)quote:Op zondag 21 augustus 2011 22:59 schreef netolk het volgende:
[..]
umm... niet dat ik weet
bij mij weten heb je gewoon een usb-storage van rond de 10 GB en geen bijgeleverde SD-kaart
Ik ben gek op mn microbes achtergrond, staat onder live achtergrondenquote:
geen last van batteryquote:Op maandag 22 augustus 2011 15:19 schreef Martinovibes het volgende:
Mijn enthousiasme over de S2 is toch iets bekoeld
Het ding VREET stroom
En ja , dat komt waarschijnlijk door die bug waardoor de cpu niet terug schakelt
Ik heb werkelijk alles gedaan om het stroomverbruik te beperken maar het helpt niet
Ik heb de laatste firmware erop staan.
11H 36M 47s on battery en nog maar 30% over zonder dat je ook maar iets gedaan hebt
Android OS 91%
Display 2%
Cell stand by 3%
Phone Idle 2%
De topic titel moet zijn
HELP !...Waar blijft 2.3.4 ?
Rooten durf ik gewoon niet aan , ik heb er totaal geen kaas van gegeten en ben bang dat ding te bricken , daar is ie een beetje te duur voor .
Het enige dat ik vroeger ooit eens heb gedaan is een alternatieve firmware in mijn NEC ND 2500 flashen voor meer media ondersteuning .
Maar ja , die dingen waren dan ook niet duur.
Dan doen ze iets verkeerdquote:Op maandag 22 augustus 2011 15:22 schreef MetBas het volgende:
Hoe kan het dat bij iedereen Android OS veel meer vreet dan display? Bij mij is het veelal andersom.
Bij mij ook.... toen ik hem nog hadquote:Op maandag 22 augustus 2011 15:22 schreef MetBas het volgende:
Hoe kan het dat bij iedereen Android OS veel meer vreet dan display? Bij mij is het veelal andersom.
Daar moet je voor rooten toch?quote:Op maandag 22 augustus 2011 15:26 schreef MetBas het volgende:
[..]
Komt vast door al die kekke hubs die ik er pronto af donderde toen ik 't toestel kreeg.
Je batterij is niet vooruit gegaanquote:Op maandag 22 augustus 2011 16:04 schreef MetBas het volgende:
Maar is wel superchill. mijn batterij is merkbaar vooruit gegaan met litening.
Dat hangt er vanaf op de Custom Rom een wipe doet of niet.quote:Op maandag 22 augustus 2011 16:06 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Je batterij is niet vooruit gegaanJe drainage is omlaag gegaan.
Misschien gooi ik er ook maar een custom op.
Litening is dus wel ok? En moet ik dan nog iets backuppen?
Hier heb ik ook wel eens last van en dit ligt volgens mij aan de versie van Android. Even op je aan en uit knop drukken(ingedrukt houden) en dan komt er vanzelf een popup met dataverbinding, even uit en aan zetten en hij zou het weer moeten doen.quote:Op maandag 22 augustus 2011 17:57 schreef JohannesBavariaII het volgende:
Heb nu zon 3 dagen de Galaxy s2 in mijn bezit en hij bevalt me uitermate:) alleen op het begin had ik wat internetproblemen, gisteren waren die problemen weg en kon ik perfect internetten etc. Maar ik wou dus vandaag even een berichtje sturen via whatsapp en hij kan dus niks sturen, komt dus omdat mn internet weer weg is gevallen. Iemand enig idee hoe dit komt?
Anders het good ol' uit en aan zetten van de telefoon. Dat werkt bijna altijd wel.quote:Op maandag 22 augustus 2011 18:01 schreef JohannesBavariaII het volgende:
Het werkt inderdaad( een beetje), zal kijken of ik het hiermee kan doen![]()
bedankt!
Door het scherm niet vaak aan te zetten ofwel toestel niet te gebruiken.quote:Op maandag 22 augustus 2011 15:22 schreef MetBas het volgende:
Dan nog zou het scherm het meeste moeten verbruiken.... het is gewoon niet goed als het OS zoveel gebruikt.quote:Op maandag 22 augustus 2011 18:21 schreef Dlocks het volgende:
[..]
Door het scherm niet vaak aan te zetten ofwel toestel niet te gebruiken.
En als je het gebruikt dan uiteraard automatisch het scherm laten dimmen. Scheelt ook weer een flinke slok op een borrel...
Maar dan zie je bijna niks van het baasachtig mooie scherm!quote:Op maandag 22 augustus 2011 18:21 schreef Dlocks het volgende:
[..]
Door het scherm niet vaak aan te zetten ofwel toestel niet te gebruiken.
En als je het gebruikt dan uiteraard automatisch het scherm laten dimmen. Scheelt ook weer een flinke slok op een borrel...
Ik weet niet of dat door die hubs komt. Kan ook door één van de vele andere apps en/of widgets zijn die op de achtegrond blijven draaien. Ik heb iniedergeval synchroniseren uit staan en laat het scherm automatisch de helderheid aanpassen op basis van hoeveelheid omgevingslicht. Desondanks blijft het OS het meeste gebruiken.quote:Op maandag 22 augustus 2011 18:23 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Dan nog zou het scherm het meeste moeten verbruiken.... het is gewoon niet goed als het OS zoveel gebruikt.
Dat zal voornamelijk worden veroorzaakt door de geweldige Hubs van Samsung.
Hubs dusquote:Op maandag 22 augustus 2011 18:53 schreef Dlocks het volgende:
[..]
Ik weet niet of dat door die hubs komt. Kan ook door één van de vele andere apps en/of widgets zijn die op de achtegrond blijven draaien.
Ja, dat is leuk als je gaat gamen o.i.d. Maar bij gewoon dagelijks gebruik (af en toe bellen of bericht lezen/versturen) heeft dat voor mij 0,0 toegevoegde waarde en heb ik het dus op automatisch staan.quote:Op maandag 22 augustus 2011 18:49 schreef MetBas het volgende:
[..]
Maar dan zie je bijna niks van het baasachtig mooie scherm!
Even tip voor wie het nog niet heeft: zet je screen mode op dynamic.
Waarom heb je dan zo'n toestel?quote:Op maandag 22 augustus 2011 18:54 schreef Dlocks het volgende:
[..]
Ja, dat is leuk als je gaat gamen o.i.d. Maar bij gewoon dagelijks gebruik (af en toe bellen of bericht lezen/versturen) heeft dat voor mij 0,0 toegevoegde waarde en heb ik het dus op automatisch staan.
Mwa, genoeg mensen die de hubs eraf hebben gegooid zonder merkbare verbetering. Dus de vele andere apps en widgets zijn ook voor een heel groot deel de oorzaak dat het OS stroom blijft verbruiken.quote:
Het allerbelangrijkste doel van een smartphone lijkt mij nog altijd bellen en berichten versturen/ontvangen.quote:Op maandag 22 augustus 2011 18:56 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Waarom heb je dan zo'n toestel?
Deze motivatie gaat totaal in tegen het doel van de smartphone
Screen mode zegt niks over de helderheid, slechts de kleuren.quote:Op maandag 22 augustus 2011 18:54 schreef Dlocks het volgende:
[..]
Ja, dat is leuk als je gaat gamen o.i.d. Maar bij gewoon dagelijks gebruik (af en toe bellen of bericht lezen/versturen) heeft dat voor mij 0,0 toegevoegde waarde en heb ik het dus op automatisch staan.
In jouw geval misschien. Maar daar had je niet zo'n dure telefoon met in dat geval overbodige mogelijkheden voor nodig gehad.quote:Op maandag 22 augustus 2011 19:00 schreef Dlocks het volgende:
[..]
Het allerbelangrijkste doel van een smartphone lijkt mij nog altijd bellen en berichten versturen/ontvangen.
Niet mee eens, er zijn zat simpelere telefoons die kunnen bellen en berichten versturen/ontvangen. Dat kan met een vele jaren oude nokia ook alquote:Op maandag 22 augustus 2011 19:00 schreef Dlocks het volgende:
[..]
Het allerbelangrijkste doel van een smartphone lijkt mij nog altijd bellen en berichten versturen/ontvangen.
Ja al iets bekend wanneer dat komt?quote:Op maandag 22 augustus 2011 19:37 schreef DemonRage het volgende:
Dat ze eens opschieten met 2.3.4 hier uitbrengen.
Jij schreef erboven ook nog:quote:Op maandag 22 augustus 2011 19:01 schreef MetBas het volgende:
[..]
Screen mode zegt niks over de helderheid, slechts de kleuren.
En dat was een reactie op mijn reactie waar ik dus vervolgens weer op reageerde.quote:Maar dan zie je bijna niks van het baasachtig mooie scherm!
Welke overbodige mogelijkheden? Volgens mij lees jij dingen die er niet zijn.quote:Op maandag 22 augustus 2011 19:03 schreef Rekkie het volgende:
[..]
In jouw geval misschien. Maar daar had je niet zo'n dure telefoon met in dat geval overbodige mogelijkheden voor nodig gehad.
Ik heb ook nog een Nokia. Maar persoonlijk vind ik het uitermate onhandig om met twee telefoons rond te lopen. Maar goed, ieder zijn ding.quote:In mijn geval is bellen en berichten het minste wat ik gebruik.
Daar heb ik een Nokia voor.
Inderdaad bovenop. Dus als extra. Als ik niet zou kunnen bellen/berichten met de S2 dan had ik hem nooit van mijn leven gekocht.quote:Op maandag 22 augustus 2011 19:03 schreef bear87 het volgende:
[..]
Niet mee eens, er zijn zat simpelere telefoons die kunnen bellen en berichten versturen/ontvangen. Dat kan met een vele jaren oude nokia ook alHet doel van een smartphone zijn toch juist die extra functies die je krijgt bóvenop het bellen/berichten?
[..]
Daar ontkom je niet aan als een zakelijk telefoon bij je moet dragen.quote:Op maandag 22 augustus 2011 19:59 schreef Dlocks het volgende:
Ik heb ook nog een Nokia. Maar persoonlijk vind ik het uitermate onhandig om met twee telefoons rond te lopen. Maar goed, ieder zijn ding.
Nou eigenlijk vind ik niet iets met voorsprong 'supervet'quote:Op maandag 22 augustus 2011 20:57 schreef bear87 het volgende:
Ik krijg mijn s2 dus morgen, wat is nou het allervetste wat je S2 kan, wat móet ik echt meteen gezien of gedaan hebben ermee?
Kies air als je wifi hebtquote:Op maandag 22 augustus 2011 20:57 schreef bear87 het volgende:
Ik krijg mijn s2 dus morgen, wat is nou het allervetste wat je S2 kan, wat móet ik echt meteen gezien of gedaan hebben ermee?
Met een schaar de batterij perforeren in het midden. Dan heb je veel langer batterij!quote:Op maandag 22 augustus 2011 20:57 schreef bear87 het volgende:
Jaquote:Op maandag 22 augustus 2011 22:28 schreef knight18 het volgende:
Net mijn S2 gekregen. Ik probeer verbinding met mijn wifi thuis te maken maar steeds word ie verbroken. Daarom mijn vraag: Kan je via de pc apps erop zetten?
zoals ik al zei, dan updaten ze niet..quote:Op maandag 22 augustus 2011 22:32 schreef knight18 het volgende:
Kan je de S2 niet verbinden met je pc en dan overzetten?
tijd om een nieuwe router te kopen dusquote:Op maandag 22 augustus 2011 22:35 schreef knight18 het volgende:
Heb al een tijdje een probleem met mijn draadloos internet hier in huis. Het wachtwoord heb ik. Maar ook op mijn ipod touch na het invoeren van het wachtwoord zegt het verbinding niet mogelijk :S
Hoe weet je dat het aan de router ligt? Soms pakt ie draadloos internet en opeens (6 weken geleden) niet meer.quote:Op maandag 22 augustus 2011 23:02 schreef delano.888 het volgende:
[..]
tijd om een nieuwe router te kopen dus
omdat het ook op je ipod touch is? dan kan het dus niet aan de samsung liggen.. open anders ff een topic in dig/netwerken, dan komt t helemaal goedquote:Op maandag 22 augustus 2011 23:10 schreef knight18 het volgende:
[..]
Hoe weet je dat het aan de router ligt? Soms pakt ie draadloos internet en opeens (6 weken geleden) niet meer.
Ben me rot aan het zoeken naar een sim only met alleen een internet abbo. Kan nergens vinden. Help?quote:Op maandag 22 augustus 2011 23:15 schreef delano.888 het volgende:
[..]
omdat het ook op je ipod touch is? dan kan het dus niet aan de samsung liggen.. open anders ff een topic in dig/netwerken, dan komt t helemaal goed
Je kunt hem toch ook mounten als usb-schijf?quote:Op maandag 22 augustus 2011 23:26 schreef knight18 het volgende:
Nog een vraag. Net mijn S2 aangesloten aan de pc. Zegt me pc dat besturingsprogramma niet is aangesloten. Mijn pc herkent mobiel niet.
Die bestaan dus wel.. Wat denk je dat er in de iPad gaat?quote:Op maandag 22 augustus 2011 23:25 schreef MetBas het volgende:
Sim only's met echt alleen maar internet bestaan niet, daar verdienen ze niks aan.
Ah ja, dat is ook zo. Maar ik betwijfel of die er ook zijn voor mobiele telefoons.quote:Op maandag 22 augustus 2011 23:27 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Die bestaan dus wel.. Wat denk je dat er in de iPad gaat?
Oh really?quote:Op maandag 22 augustus 2011 23:25 schreef MetBas het volgende:
Sim only's met echt alleen maar internet bestaan niet, daar verdienen ze niks aan.
Vind alleen abbo's waarbij je minuten moet nemen zoals vodafone, simyo en Benquote:Op maandag 22 augustus 2011 23:35 schreef MetBas het volgende:
MTV heeft nog onbeperkt internet.
Wat heb je zelf allemaal al gevonden?
oMG h4x0r hoe doe je dat!!11!11quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 00:07 schreef MetBas het volgende:
Zo, mijn homescreens:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
http://tweakers.net/nieuw(...)e-mango-getoond.htmlquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 09:25 schreef Netsplitter het volgende:
Zou Mango hier ooit op kunnen draaien??
Er staat letterlijk in de tekst dat het toestel enigszins op de S2 lijkt...quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 09:27 schreef Rekkie het volgende:
[..]
http://tweakers.net/nieuw(...)e-mango-getoond.html
Dat klopt! En wat is daar mis mee dan?quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 09:30 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Er staat letterlijk in de tekst dat het toestel enigszins op de S2 lijkt...
Dat jou link mijn vraag niet beantwoord.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 10:05 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Dat klopt! En wat is daar mis mee dan?
Waarom zou je in hemelsnaam een telefoon die is ontworpen voor Android wil gebruiken voor het inferieure Windows? Het toestel is er niet voor gemaakt en dan kun je net zo goed een toestel gebruiken die wil is ontworpen voor Windows.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 10:48 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Dat jou link mijn vraag niet beantwoord.
Het zal mij een zorg wezen welk gevoel je er van krijgt.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 10:52 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Waarom zou je in hemelsnaam een telefoon die is ontworpen voor Android wil gebruiken voor het inferieure Windows? Het toestel is er niet voor gemaakt en dan kun je net zo goed een toestel gebruiken die wil is ontworpen voor Windows.
Ik krijg hier een beetje het gevoel van "Ik koop een Audi maar ik wil een VW Lupo motor"
Och typisch....quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 10:53 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Het zal mij een zorg wezen welk gevoel je er van krijgt.
Ik ben er alleen benieuwd naar.
Half uurtje of zo.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 08:59 schreef _Flea_ het volgende:
[..]
oMG h4x0r hoe doe je dat!!11!11
Nice work. Zou het zelf ook wel willen maar ben bang dat het me zoveel tijd gaat kosten. Hoe lang ben je er mee bezig geweest?
Ik heb het topic doorgelezen, en je praat alleen over LauncherPro maar even serieus - welke skin is dit?quote:
Is geen skin.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 20:55 schreef BramPowert het volgende:
[..]
Ik heb het topic doorgelezen, en je praat alleen over LauncherPro maar even serieus - welke skin is dit?
Thanks, dat zou ik op prijs stellenquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 21:05 schreef MetBas het volgende:
[..]
Is geen skin.
Als ik thuis ben post ik wel even hoe en wat.
Er zijn meerdere topics.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 20:55 schreef BramPowert het volgende:
[..]
Ik heb het topic doorgelezen, en je praat alleen over LauncherPro maar even serieus - welke skin is dit?
Thanks!quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 21:09 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Er zijn meerdere topics.
Launcher pro is de basis van de Homescreen van MetBas. Daarnaast een wallpapert en wat widgets.
Kijk anders ook eens op Tweakers:
http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1441303
Voor simple calendar simpelweg de opacity op white. Voor de LPP calendar widget inderdaad minimal white skin.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 22:56 schreef Rekkie het volgende:
Voor de Calander Widget heb je ook een skin gebruikt toch?
Minimal White ofzo?
Dan wordt het lastig.. Ik zal zo wel even zoeken.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 22:59 schreef BramPowert het volgende:
Thanks! Via Tineye krijg ik echter de wallpaper niet te pakken..
Waarom daar op wachten dan? Want nieuwe Android veranderd niks aan de custom rom.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 23:00 schreef Daywalk3r het volgende:
Ik wil toch nog even wachten op 2.3.4 voordat ik ga kloten met CR enzo.
Maar nu vraag ik me af of ik die Hubs kan verwijderen zonder root en hoe zet je dat scherm op Dynamic (MetBas)
Ivm garantie enzo. Ik weet dat je met een jig weer het goed kan zetten mocht het verkeerd gaan maar toch. Als ik die verrekte hubs wegkrijg dan bespaard me dat waarschijnlijk al een stuk drainage. Dus hoe doe ik dat? Verder ben ik zo vrij tevreden.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 23:07 schreef MetBas het volgende:
[..]
Voor simple calendar simpelweg de opacity op white. Voor de LPP calendar widget inderdaad minimal white skin.
[..]
Dan wordt het lastig.. Ik zal zo wel even zoeken.
[..]
Waarom daar op wachten dan? Want nieuwe Android veranderd niks aan de custom rom.![]()
Screen mode is settings> display (scherm)> screen mode (schermmodus oid).
Desktop visualizer.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 00:26 schreef BramPowert het volgende:
Met welk programma gebruik je die Icons?
Ah zo. Naar mijn weten kun je de hubs e.d. alleen echt verwijderen (of freezen) met rooten + titanium backup.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 00:26 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Ivm garantie enzo. Ik weet dat je met een jig weer het goed kan zetten mocht het verkeerd gaan maar toch. Als ik die verrekte hubs wegkrijg dan bespaard me dat waarschijnlijk al een stuk drainage. Dus hoe doe ik dat? Verder ben ik zo vrij tevreden.
Hmm dat bevestigt mijn vermoeden.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 00:29 schreef MetBas het volgende:
[..]
Desktop visualizer.
[..]
Ah zo. Naar mijn weten kun je de hubs e.d. alleen echt verwijderen (of freezen) met rooten + titanium backup.
Al die moeite voor niets.quote:
Als ze met een update de fotogallery veranderen is er geen probleem lijkt het. Op de meeste punten heeft Apple bot gevangen.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 15:10 schreef wise het volgende:
http://tweakers.net/nieuw(...)ii-in-nederland.html
Welke smart-phone doet dit niet dan?quote:Op woensdag 24 augustus 2011 15:10 schreef wise het volgende:
http://tweakers.net/nieuw(...)ii-in-nederland.html
Ik gebruik de gallerij niet eens maar Quick-pickquote:Op woensdag 24 augustus 2011 15:57 schreef Dutchguy het volgende:
[..]
Als ze met een update de fotogallery veranderen is er geen probleem lijkt het. Op de meeste punten heeft Apple bot gevangen.
De android-toestellen van HTC, LG, Motorola en anderen.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 15:58 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Welke smart-phone doet dit niet dan?
Die Galerij is toch standaard Android?quote:Op woensdag 24 augustus 2011 16:04 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
De android-toestellen van HTC, LG, Motorola en anderen.
Mooiquote:Op woensdag 24 augustus 2011 16:23 schreef Dutchguy het volgende:
Samsung blijft Galaxy S II in Nederland verkopen
Samsung blijft zijn Android-smartphone Galaxy S II verkopen in Nederland. Dat zegt de advocaat van de elektronicafabrikant. Door het aanpassen van de Gallery-app maken de smartphones volgens Samsung geen inbreuk meer op Apples patent.
Samsung zal op nieuwe exemplaren van de Galaxy S II en Galaxy Ace een nieuwe Gallery-applicatie zetten die geen inbreuk maakt op patent EP 2.058.868 van Apple. Daardoor maken de toestellen geen inbreuk meer op Apples patent en kunnen de toestellen gewoon worden gebruikt. "Het verbod is er gekomen op basis van de wijze van scrollen in de Gallery. Als die vervangen wordt, is er dus geen reden meer om het verkoopverbod te handhaven", aldus Samsungs advocaat Bas Berghuis van Woortman.
De rechtbank in Den Haag besloot dat het 'scrollpatent' reden genoeg was om te beslissen dat de Android-smartphones Galaxy S, Galaxy S II en Galaxy Ace per 13 oktober uit de winkel moeten. Het verkoopverbod geldt niet voor Samsungs tablet Tab 10.1. "Daar zijn we heel blij mee, want de Tab 10.1 is een belangrijk product." Bovendien heeft de rechter geoordeeld dat Samsungs Android-producten niet teveel lijken op Apples iPad en iPhone. "Dat is belangrijk, omdat het aanpassen van hardware veel lastiger is dan het aanpassen van software, zoals nu nodig is." De Gallery-app is overigens niet van Samsung, maar wordt gemaakt door Google en wordt in veel Android-telefoons gebruikt als standaardprogramma om afbeeldingen te bekijken.
Apple dwong woensdag bij de rechtbank in Den Haag een verbod af op de Android-smartphones. De aanklacht sprak van gelijkenissen in design en verpakking en drie patenten, maar de rechter vond dat op slechts een patent inbreuk werd gemaakt.
tweakers.net
Wellicht is dit iets?quote:Op woensdag 24 augustus 2011 17:29 schreef Schunckelstar het volgende:
is het mogelijk (via een app of zo) om notitites op een gemaakte foto te schrijven?
Heel goed!!!!quote:Op woensdag 24 augustus 2011 16:02 schreef _Flea_ het volgende:
En hoe voelt het om een telefoon te hebben die verboden wordt?
Deze danquote:Op woensdag 24 augustus 2011 17:56 schreef Schunckelstar het volgende:
nee, ik bedoel echt op de foto zelf korte aantekeningen.
ik moet voor mijn werk vaak dingen opmeten en doorgeven, dan zou het makkelijk zijn om maten en hoeken op de foto zelf neer te kunnen zetten, op de plaats waar dat ook van toepassing is, want nu neem ik een foto en moet ik daarna nog alles handmatig uittekenen en opschrijven
die is matig, maar via de gerelateerde heb ik een redelijk fatsoenlijke gevonden (doodler)quote:Op woensdag 24 augustus 2011 17:59 schreef BramPowert het volgende:
[..]
Deze dan
http://www.appbrain.com/a(...)lus.pocketsketchbook
quote:Op woensdag 24 augustus 2011 18:10 schreef Schunckelstar het volgende:
[..]
die is matig, maar via de gerelateerde heb ik een redelijk fatsoenlijke gevonden (doodler)![]()
thanks!
Ik weet niet of het mogelijk is om het met die telefoon met Google te synchroniseren. Als dat kan, gewoon met je account synchroniseren en ze komen automatisch weer op je S2.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 20:04 schreef geelkuikentje het volgende:
Ik heb een heleboel telefoonnummers in mijn oude telefoon staan (Nokia 5800 XpressMusic) die ik wil overzetten naar mijn nieuwe Samsung Galaxy S2. Iemand een tip hoe dat het handigst kan?
Dat laatste heb ik ook gedaan! Werkte prima.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 20:08 schreef BramPowert het volgende:
[..]
Ik weet niet of het mogelijk is om het met die telefoon met Google te synchroniseren. Als dat kan, gewoon met je account synchroniseren en ze komen automatisch weer op je S2.
Anders kan je ze naar je SIM kaart kopieeren, en op je S2 weer van de SIM kaart aflezen
Ja dat herken ik wel. Heel vreemd.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 09:53 schreef bear87 het volgende:
Hebben jullie ook dat je trilalarm soms klinkt alsof er iets tegen het plastic aantikt? Soms heb ik gewoon een keurige 'brrrrrr/zooooom' maar soms klinkt het ook erg rauw/scherp.
Heb ik alleen maar... Hoort dat anders te kunnen dan?quote:Op donderdag 25 augustus 2011 09:53 schreef bear87 het volgende:
Hebben jullie ook dat je trilalarm soms klinkt alsof er iets tegen het plastic aantikt? Soms heb ik gewoon een keurige 'brrrrrr/zooooom' maar soms klinkt het ook erg rauw/scherp.
Maar accepteer jij dat dan gewoon? Ik ga hem nu omruilenquote:Op donderdag 25 augustus 2011 12:21 schreef Phonelover het volgende:
Heb de tel nu een weekje, heb niet anders gehad dan wat plasticachtig geratel... Indrukken lijkt idd wel te helpen!
Gewoon omruilen. Mijn SG2 heeft nergens last vanquote:Op donderdag 25 augustus 2011 12:24 schreef bear87 het volgende:
[..]
Maar accepteer jij dat dan gewoon? Ik ga hem nu omruilen(hopen dat ze dit niet allemaal hebben, op tweakers zijn mensen die dit in elk geval niet hebben)
Heb hem net, zo weinig zin om dan van alles weer een backup te moeten maken en mss zelfs de telefoon een paar weken kwijt te zijn als ze willen repareren i.p.v. omruilenquote:Op donderdag 25 augustus 2011 12:35 schreef -Techno- het volgende:
Gewoon omruilen. Mijn SG2 heeft nergens last van
Net omgeruild, phonehouse vond het ook onacceptabel. Nieuwe toestel heeft tot nu toe geen last ervan!quote:Op donderdag 25 augustus 2011 12:35 schreef -Techno- het volgende:
[..]
Gewoon omruilen. Mijn SG2 heeft nergens last van
Dat had ik dus ook met mijn HD2 toen ik die voor het eerst kreeg, nu heb ik het probleem dat ik nooit meer kleiner wilquote:Op donderdag 25 augustus 2011 19:48 schreef Phonelover het volgende:
De eerste 6 uur vond ik hem gigantisch, nu vind ik elke telefoon die kleiner is een kleine kuttelefoon met een klein kutscherm
herkenbaarquote:Op donderdag 25 augustus 2011 19:48 schreef Phonelover het volgende:
De eerste 6 uur vond ik hem gigantisch, nu vind ik elke telefoon die kleiner is een kleine kuttelefoon met een klein kutscherm
Geen last van, was van te voren wel bang dat ie te groot was maar hij past heel heel makkelijk in mijn broekzak. Veel makkelijker dan ik dacht.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 19:18 schreef wspa_ het volgende:
Vinden jullie de SG2 niet een beetje groot? Of heb je daar echt geen last van?
Ja maar dat is er na 1 dag af.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 19:18 schreef wspa_ het volgende:
Vinden jullie de SG2 niet een beetje groot? Of heb je daar echt geen last van?
Je kan toch gewoon het bovenscherm omlaag trekken en dan op wissen drukken? Dan gaan alle notificaties ineens weg.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 20:02 schreef gogosweden het volgende:
[..]
herkenbaar
is er een mogelijkheid om dingen uit het message veld te verwijderen? als ik bijvoorbeeld 5 foto's op facebook upload moet ik elke notification aantikken en laten laden voordat hij weggaat.
dat is me nooit opgevallen !quote:Op donderdag 25 augustus 2011 20:52 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Je kan toch gewoon het bovenscherm omlaag trekken en dan op wissen drukken? Dan gaan alle notificaties ineens weg.
Ook handig voor het aan en uitzetten van de wifi, gps etcquote:Op donderdag 25 augustus 2011 21:47 schreef gogosweden het volgende:
[..]
dat is me nooit opgevallen !
Bedankt
ik bedoel die wis knopquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 07:45 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Ook handig voor het aan en uitzetten van de wifi, gps etc
Zo herkenbaar..... de iphone4 vind ik nu maar een klein onding met lelijke kleurenquote:Op donderdag 25 augustus 2011 19:48 schreef Phonelover het volgende:
Het addertje is dat je het gratis kan downloaden, één veldje kan spelen en daarna moet kopen voor de rest.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 13:27 schreef gogosweden het volgende:
trouwens. Als ik op www.samsungapps.com kijk onder de beste GRATIS spellen dan staat daar Modern Combat 2 : black pegasus tussen
In de android market kost die 5 euro? hoe kan dat? zit er een addertje onder het gras?
oh dat is minder..quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 16:17 schreef jogy het volgende:
[..]
Het addertje is dat je het gratis kan downloaden, één veldje kan spelen en daarna moet kopen voor de rest.
Da's vast een toestel dat iemand teruggestuurd heeft vanwege de dode pixel.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 22:59 schreef bear87 het volgende:
Ik heb een dode pixel op het toestel dat ik gisteren kreeg als vervanger van mijn doa toestel. Lekker bezig bij Samsung zeg
Stel je voor dat je topmodel a 450 euro gewoon in orde is..
Hmm, hij zat wel gewoon in een nieuw verzegeld doosje. Nouja, ze krijgen hem gewoon weer net zo hard terug van me morgen. Een toestel van deze prijs is gewoon dode pixel vrij wat mij betreft.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 23:16 schreef DemonRage het volgende:
[..]
Da's vast een toestel dat iemand teruggestuurd heeft vanwege de dode pixel.
Gewoon via MP3 speler toch?quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 22:31 schreef gogosweden het volgende:
nog een vraag..
Hoe krijg ik het voormekaar om muziek die ik op USB_STORAGE heb in mijn muziekbibliotheek te krijgen op mijn sgs2?
ik zie nergens een optie voor bibliotheken beheren of dergelijke
Volgens mij niet. De muziek word er niet automatisch aan toegevoegd en ik zie nergens een optie om mappen te bewaken.quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 07:19 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Gewoon via MP3 speler toch?
Ik heb boven aan het scherm dan gewoon 'alles', 'afspeellijsten', 'albums' ed staan. Daar kan je dat mee doen.quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 10:33 schreef gogosweden het volgende:
[..]
Volgens mij niet. De muziek word er niet automatisch aan toegevoegd en ik zie nergens een optie om mappen te bewaken.
Tevens die andere muziekspeler valt af juist omdat het geld kost en ik geen creditcard heb
Wat ik dus duidelijk probeer te maken is dat hij geen muziek die op de USB_STORAGE staat toevoegdquote:Op zaterdag 27 augustus 2011 10:56 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Ik heb boven aan het scherm dan gewoon 'alles', 'afspeellijsten', 'albums' ed staan. Daar kan je dat mee doen.
Oh dat. Ja ik heb ook alle muziek op de SD-kaart staan dus ik heb dat probleem niet.quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 11:01 schreef gogosweden het volgende:
[..]
Wat ik dus duidelijk probeer te maken is dat hij geen muziek die op de USB_STORAGE staat toevoegd
Alleen muziek die op de SD kaart staat komt in je muziekplayer te staan. Die van de USB_STORAGE moet je via de filebrowser opzoeken en 1 voor 1 aantikken om ze af te spelen Ik vraag me af of dit dus niet makkelijker kan met de standaard musicplayer die bij de sgs2 zit
ja, mijn SD kaart is te klein en om die 16 GB nou ongebruikt te laten vind ik ook een beetje onnodig mjaquote:Op zaterdag 27 augustus 2011 11:07 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Oh dat. Ja ik heb ook alle muziek op de SD-kaart staan dus ik heb dat probleem niet.
Iets met een bepaalde zoekmachine en apk-files.quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 10:33 schreef gogosweden het volgende:
[..]
Tevens die andere muziekspeler valt af juist omdat het geld kost en ik geen creditcard heb
quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 11:22 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Iets met een bepaalde zoekmachine en apk-files.
Daar had ik nog niet aan gedacht.quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 11:22 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Iets met een bepaalde zoekmachine en apk-files.
Waarschijnlijk heb je geen ip-adres van je router gekregen. Het helpt misschien als je lang drukt op de netwerkverbinding en kiest voor "netwerk vergeten" en daarna opnieuw verbinden met je netwerk.quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 22:46 schreef Gorgrealis het volgende:
Ik heb nu weer een vaag probleem, ik kan niet op internet met m'n WiFi , voorheen nooit problemen mee gehad, heb gewoon contact met de router en signaalsterkte is ok maar op een of andere manier kan ik niet op internet, iemand enig idee hoe dit kan
bedankt voor het meedenkenquote:Op zaterdag 27 augustus 2011 23:10 schreef DemonRage het volgende:
[..]
Waarschijnlijk heb je geen ip-adres van je router gekregen. Het helpt misschien als je lang drukt op de netwerkverbinding en kiest voor "netwerk vergeten" en daarna opnieuw verbinden met je netwerk.
Heb ik 1x gehad met Kies Air trouwens. Die detecteerde geen internet, terwijl andere applicaties gewoon online konden.quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 23:23 schreef Gorgrealis het volgende:
[..]
bedankt voor het meedenken, maar ik krijg gewoon ip adres toegewezen , in WiFi instellingen op de GS2 is ie ook gewoon verbonden en signaalsterkte is goed, maar als ik dan op internet wil krijg ik de melding "geen internet verbinding beschikbaar"
Ja, hij komt 'binnenkort'quote:Op zondag 28 augustus 2011 12:56 schreef fruitt70 het volgende:
Is er al meer bekend over de 2.3.4 update?
Die 2e wifi zender in het midden van je huis plaatsen. Daarna de 1e uitschakelen. Presto!quote:Op zondag 28 augustus 2011 15:26 schreef jeroendh het volgende:
Ik heb thuis 2 wifi netwerken, omdat de 1e uit de meterkast het op zolder net niet red.
Maar als ik verbinding heb met netwerk 2, en zet wifi uit en na na een tijdje naar beneden en zet daar mijn wifi weer aan. Dan pakt hij automatisch het netwerk waar hij als laatste mee verbonden was i.p.v. het andere netwerk omdat deze (veel) meer signaal sterkte heeft.
Is hier ee oplossing of een app voor?
Dat gaat dus niet omdat aan de 1e alle pc's verbonden zitten(draad) en ook de 2e router waar mijn eigen pc aan zit(draad) en ik ga niet mijn pc draadloos maken i.v.m. de snelheid op het locale netwerk. (ga geen 300Mbps spul daarvoor aanschaffen)quote:Op zondag 28 augustus 2011 15:57 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Die 2e wifi zender in het midden van je huis plaatsen. Daarna de 1e uitschakelen. Presto!
Als he beide netwerken dezelfde naam (SSID) geeft zou de telefoon automatisch de sterkste moeten pakken...quote:Op zondag 28 augustus 2011 15:26 schreef jeroendh het volgende:
Ik heb thuis 2 wifi netwerken, omdat de 1e uit de meterkast het op zolder net niet red.
Maar als ik verbinding heb met netwerk 2, en zet wifi uit en na na een tijdje naar beneden en zet daar mijn wifi weer aan. Dan pakt hij automatisch het netwerk waar hij als laatste mee verbonden was i.p.v. het andere netwerk omdat deze (veel) meer signaal sterkte heeft.
Is hier een oplossing of een app voor?
wat was er aan de hand danquote:Op zondag 28 augustus 2011 00:35 schreef Rekkie het volgende:
Ha mijn SG2 is gerepareerd. Een nieuwe Controlboard brengt de oplossing.
quote:
quote:Op donderdag 18 augustus 2011 23:39 schreef Rekkie het volgende:
Mijn SII gaat morgen terug naar Vodafone. Hij gaat niet meer aan. De reparatieservice van The Phonehouse kon er ook niets meer mee en dat is een Samsung Servicepoint.
Volgens mij 960x800quote:Op zondag 28 augustus 2011 17:51 schreef geelkuikentje het volgende:
Even een noob vraag die misschien al 100 keer gesteld en beantwoord is:
Ik wil een achtergrond instellen op mijn S2 met een JPG plaatje.
Je hebt twee manieren om een achtergrond in te stellen: over meerdere 'schermen' en over een scherm. Dan blijft de achtergrond de hele tijd hetzelfde. Als ik over meerdere schermen wil doen welke resolutie is dan gebruikelijk?
De S2 kan denk ik ook niet tegen zout water hoorquote:Op maandag 29 augustus 2011 22:43 schreef Luchtkoker het volgende:
Aangezien mijn BB vandaag in het (zoute zee)water is gevallen, ga ik na de vakantie ook aan een S2Verkapte tvp dus.
Als je bij alles applicaties in je menu zit, en je drukt whats app in, dan kom je na 3 sec vanzelf in je start scherm om hem daar net te zetten. Hoop dat ik duidelijk ben.. :pquote:Op woensdag 31 augustus 2011 12:36 schreef bear87 het volgende:
Ik wil iets heel simpels doen maar het lukt me niet. Ik wil het what's app icoontje op mijn home screen hebben, op de plek waar nu die 4 icoontjes staan van gmail, market, maps en 'talk'
Gebruiken jullie talk nog ergens voor of zou ik dat talk icoontje zelfs kunnen verwijderen en ipv daarvan What's app daar neerzetten? Alleen hoe verplaats ik what's app nou
Of heet dat een snelkoppeling ipv verplaatsen? Dan heb ik het wel gezien..
Duidelijk, gelukt! Bedankt!quote:Op woensdag 31 augustus 2011 12:45 schreef elby1988 het volgende:
[..]
Als je bij alles applicaties in je menu zit, en je drukt whats app in, dan kom je na 3 sec vanzelf in je start scherm om hem daar net te zetten. Hoop dat ik duidelijk ben.. :p
Hmmm, mij ga je niet vertellen dat zweet helemaal tot de printplaat kan komen...quote:Op woensdag 31 augustus 2011 19:12 schreef Quito1 het volgende:
Hallo (mede)gebruikers van de Samsung.
Ik zit met een probleem, mijn telefoon laadt niet meer op. Na 3 weken gebruik stopte hij ermee (overdag bureau, 's avonds broekzak)
Eerst is de telefoon naar Dynafix gegaan, na 4 weken uiteindelijk ongerepareerd terug ontvangen wegens vochtschade. Afgelopen week heb ik hem naar een Samsung Service Point gebracht en vandaag telefonisch antwoord gekregen:
Vochtschade en het valt buiten garantie.
Ik sprak de desbetreffende onderhoudsmedewerker telefonisch en we hebben het er 5 minuten over gehad. De vochtschade was volgens hem niet heel erg maar wel genoeg dat het buiten de garantie valt, opsturen naar samsung heeft volgens hem geen zin. Hij maakte de laatste tijd wel steeds vaker desbetreffende gevallen mee. Kleine printplaat en het minste of geringste en de telefoon is onbruikbaar. Hij geloofde mijn verhaal dat hij slechts in mijn broekzak heb gehad maar gaf aan dat wat zweet in je broekzak tegenwoordig genoeg kan zijn om vochtschade op te lopen. Hij gaf als advies dat je ALTIJD een lerenhoes om je telefoon moet houden en eigenlijk zonder deze beschermhoes de telefoon niet in je zak moet houden.
Wat mij betreft is het gewoon gebruiksschade. Ik ben me tijdens mijn 3 weken gebruik nooit bewust geweest dat wat warmte en daardoor eventueel wat zweet in je broekzak genoeg kan zijn om je telefoon vochtschade op te laten lopen.
Twee verschillende reperateurs geven vochtschade aan (ik was me werkelijk van geen kwaad bewust, alleen broekzak 's avonds en overdag door kantoorwerk bureau). Dit zal dus ook wel werkelijk aanwezig zijn maar mijn inziens is dit gebruikersschade oid.
Wat nu te doen?
Ik zou 'm gewoon opsturen. Hij doet het toch niet meer, dus nee heb je, ja kun je krijgen.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 19:12 schreef Quito1 het volgende:
Hallo (mede)gebruikers van de Samsung.
Ik zit met een probleem, mijn telefoon laadt niet meer op. Na 3 weken gebruik stopte hij ermee (overdag bureau, 's avonds broekzak)
Eerst is de telefoon naar Dynafix gegaan, na 4 weken uiteindelijk ongerepareerd terug ontvangen wegens vochtschade. Afgelopen week heb ik hem naar een Samsung Service Point gebracht en vandaag telefonisch antwoord gekregen:
Vochtschade en het valt buiten garantie.
Ik sprak de desbetreffende onderhoudsmedewerker telefonisch en we hebben het er 5 minuten over gehad. De vochtschade was volgens hem niet heel erg maar wel genoeg dat het buiten de garantie valt, opsturen naar samsung heeft volgens hem geen zin. Hij maakte de laatste tijd wel steeds vaker desbetreffende gevallen mee. Kleine printplaat en het minste of geringste en de telefoon is onbruikbaar. Hij geloofde mijn verhaal dat hij slechts in mijn broekzak heb gehad maar gaf aan dat wat zweet in je broekzak tegenwoordig genoeg kan zijn om vochtschade op te lopen. Hij gaf als advies dat je ALTIJD een lerenhoes om je telefoon moet houden en eigenlijk zonder deze beschermhoes de telefoon niet in je zak moet houden.
Wat mij betreft is het gewoon gebruiksschade. Ik ben me tijdens mijn 3 weken gebruik nooit bewust geweest dat wat warmte en daardoor eventueel wat zweet in je broekzak genoeg kan zijn om je telefoon vochtschade op te laten lopen.
Twee verschillende reperateurs geven vochtschade aan (ik was me werkelijk van geen kwaad bewust, alleen broekzak 's avonds en overdag door kantoorwerk bureau). Dit zal dus ook wel werkelijk aanwezig zijn maar mijn inziens is dit gebruikersschade oid.
Wat nu te doen?
...de printplaat is zwak. Maar men wil hem niet repareren omdat er 'waterschade' is geconstateerd. Dat lees ik eruit. Heb het zelf ook wel eens meegemaakt en van de winkel gewoon geeist dat ik een nieuwe kreeg. Na wat dreigen met advocaten enzo, kreeg ik een nieuwe, maar eigenlijk had ik er geen recht op.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 19:50 schreef netolk het volgende:
[..]
Hmmm, mij ga je niet vertellen dat zweet helemaal tot de printplaat kan komen...
Zou dan eerder iets denken van condensatie oid...
wel kut btw...
Zou toch gewoon naar samsung sturen voor garantie misschien vinden zei dat het toch onder de garantie valt
Ik ging er niet vanuit. M'n moeder die even een tafelkleed uitklopt op vakantiequote:Op maandag 29 augustus 2011 22:47 schreef netolk het volgende:
[..]
De S2 kan denk ik ook niet tegen zout water hoor
Dat laatste is nou toevallig ook een reden dat aardig wat mensen deze telefoon hebben gekocht.quote:Op donderdag 1 september 2011 08:44 schreef Kreator het volgende:
Ik snap dat batterijgebruik en die plaatjes niet zo. Als ik gewoon een beetje internet/sms/bel gaat ie makkelijk 2 of 3 dagen mee. Dat is toch niet bijzonder ofzo.
Je moet alleen geen spelletjes gaan doen, dan issie zo leeg.
Maar daarover klagen is als klagen dat je tank zo snel leeg is als je 250 op de A1 rijdt.quote:Op donderdag 1 september 2011 10:27 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Dat laatste is nou toevallig ook een reden dat aardig wat mensen deze telefoon hebben gekocht.
Niet echt imo.quote:Op donderdag 1 september 2011 10:42 schreef Kreator het volgende:
[..]
Maar daarover klagen is als klagen dat je tank zo snel leeg is als je 250 op de A1 rijdt.
Dat is over algemeen wel juist volgens mij.... volgens mij hebben de meeste bezitters van dit apparaat dit ongeveer.quote:Op donderdag 1 september 2011 11:25 schreef Glories het volgende:
Als ik naar mijn batterijgebruik kijk, is zo'n 40% display-verbruik, klopt dit wel?
Ja, klopt. Als ik trouwens had geweten dat het batterij verbruik zo brak was, dan had ik m wel laten liggenquote:Op donderdag 1 september 2011 11:25 schreef Glories het volgende:
Als ik naar mijn batterijgebruik kijk, is zo'n 40% display-verbruik, klopt dit wel?
Ja dat klopt. Maar sommige mensen spelen echt uren op dat ding zonder op te laden. Ja dan houdt de accu het niet 1 dag vol. Hetzelfde zie ik trouwens ook gebeuren bij andere smartphones.quote:Op donderdag 1 september 2011 10:27 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Dat laatste is nou toevallig ook een reden dat aardig wat mensen deze telefoon hebben gekocht.
Wat een debiele vergelijking. De dualcore processor zou juist energiezuiniger moeten zijn, aangezien diezelfde spellen ook op een singlecore toestel draaien.quote:Op donderdag 1 september 2011 10:42 schreef Kreator het volgende:
[..]
Maar daarover klagen is als klagen dat je tank zo snel leeg is als je 250 op de A1 rijdt.
Er zit een FM-radio op, maar die werkt alleen met ingeplugde koptelefoon.quote:Op donderdag 1 september 2011 11:49 schreef Apotheose het volgende:
hoi. even een vraagje: zit er ook een radio op, zonder dat je daarvoor op internet moet?zie t tot nu toe nergens.
hoeveel betalen jullie voor een abo?
Ach de accuduur komt tot stand door meer variabelen dan slechts de processor. Dus zo'n vergelijking die jij nu maakt is erg kort door de bocht.quote:Op donderdag 1 september 2011 12:06 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Wat een debiele vergelijking. De dualcore processor zou juist energiezuiniger moeten zijn, aangezien diezelfde spellen ook op een singlecore toestel draaien.
Sure. Maar was amoled-technologie niet zogenaamd energiezuiniger dan lcd en tft? Bovendien, als de andere variabelen gelijk zijn (zoals bij de Xperia Arc, die een betere accuduur heeft), wat blijft er dan nog over behalve amoled en de processor?quote:Op donderdag 1 september 2011 12:25 schreef -Techno- het volgende:
[..]
Ach de accuduur komt tot stand door meer variabelen dan slechts de processor. Dus zo'n vergelijking die jij nu maakt is erg kort door de bocht.
Is het ook. Amoled-technologie is vooral zuiniger met het weergeven van de "kleur" zwart. De rest is marketing.quote:Op donderdag 1 september 2011 12:34 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Sure. Maar was amoled-technologie niet zogenaamd energiezuiniger dan lcd en tft?
Ik doe er van alles mee en haal de dag makkelijk. Echter speel ik geen uren spelletjes. Hooguit een half uurtje per dag.quote:Het geeft gewoon weer aan dat er, in de strijd om de beste specs op papier, weer veel te veel 'real world'-bruikbaarheid verloren gaat. Ze hadden de S2 veel beter iets dikker kunnen laten voor een grotere batterij. Grote faal, helemaal omdat het verder zo'n verdomd fijne alleskunner is. Maar wat heb je aan een apparaat dat alles kan als je van stopcontact naar stopcontact moet rennen?
Jouw keuze, is verder prima.quote:Ik denk dat het toch de Photon wordt voor mij.
Zuipt die wifi-enabler nou zoveel bij mij? Er werdt me verteld dat dit batterij bespaart omdat hij dan niet steeds wifi loopt te zoeken.quote:Op donderdag 1 september 2011 12:19 schreef Daywalk3r het volgende:
[ afbeelding ]
Mijn batt.verbruik nadat hij +/- 2 uur van de lader is.
ok, nou das met mn huidige phone ook zo. Gebruik de muziek ook alleen met koptelefoonquote:Op donderdag 1 september 2011 12:13 schreef swollywood het volgende:
[..]
Er zit een FM-radio op, maar die werkt alleen met ingeplugde koptelefoon.
Klopt, maar je kunt 'm dan wel op de speaker zetten.quote:Op donderdag 1 september 2011 12:13 schreef swollywood het volgende:
[..]
Er zit een FM-radio op, maar die werkt alleen met ingeplugde koptelefoon.
Waarschijnlijk doet die wifi-enabler om de zoveel tijd even kijken of er een wifi in de buurt is waarmee je kan verbinden wat er dus voor zorgt dat je wifi telkens even aanstaatquote:Op donderdag 1 september 2011 12:41 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Zuipt die wifi-enabler nou zoveel bij mij? Er werdt me verteld dat dit batterij bespaart omdat hij dan niet steeds wifi loopt te zoeken.
Ja maar anders zoekt de SGS2 toch constant naar wifi?quote:Op donderdag 1 september 2011 13:04 schreef netolk het volgende:
[..]
Waarschijnlijk doet die wifi-enabler om de zoveel tijd even kijken of er een wifi in de buurt is waarmee je kan verbinden wat er dus voor zorgt dat je wifi telkens even aanstaat
Je kan je wifi ook gewoon uitzetten hequote:Op donderdag 1 september 2011 13:07 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Ja maar anders zoekt de SGS2 toch constant naar wifi?
Het vervelende is dat ik hem via internet gekocht heb (gsmweb), dus niet echt een 'vast' aanspreekpunt...quote:Op woensdag 31 augustus 2011 23:45 schreef bear87 het volgende:
Dan moeten ze er maar een betere printplaat inzetten...ik vind het flauwe smoesjes. Jij moet je telefoon gewoon kunnen gebruiken zoals men normaal een telefoon gebruikt; vochtschade na 3 weken normaal gebruik is totaal onacceptabel. Ga naar de winkel en blijf zeggen dat het een ondeugdelijk product is; je moet een telefoon in je zak kunnen vervoeren, daar moet ie tegen kunnen, en al helemaal 3 weken![]()
Gewoon blijven aanhouden, het moet niet gekker gaan worden nu![]()
En de winkel regelt het maar, of Samsung aan hen iets vergoedt dat is jouw zaak niet. Jij hebt een overeenkomst met de winkel en die zijn verplicht jou een deugdelijk product te leveren. Een telefoon met een printplaat zo dun dat ie na 3 weken broekzak vervoer vochtschade oploopt, is niet deugdelijk.
Ja maar ik wil wel dat hij thuis overschakeld op wifi.quote:Op donderdag 1 september 2011 16:15 schreef netolk het volgende:
[..]
Je kan je wifi ook gewoon uitzetten he
Ja daar moet ik dan aan denken. Maar ik kijk 't nog eerst ff aan.quote:Op donderdag 1 september 2011 18:16 schreef netolk het volgende:
Dan zet je je wifi dus weer aan als je thuis komt duhhh
5,3 is echt niet te doen, de dell streak is 5,0 inch en niemand vind die fijn om mee te bellen. En als tablet is het te klein.quote:
Daar zijn ze qua formaat nu echt de ondergrens van tablets mee gepasseerd.quote:
Haha ja dat klopt, hoe kleiner hoe beter en nu is de boel weer omgedraaid.quote:Op donderdag 1 september 2011 20:49 schreef DemonRage het volgende:
[..]
Daar zijn ze qua formaat nu echt de ondergrens van tablets mee gepasseerd.
Alhoewel... ik heb een tablet (Archos IT 32) die kleiner is dan m'n SGS2.
Vroegâh stond je voor lul als je met een "koelkast" rondliep terwijl iedereen een kleinere telefoon had.
Nouja, tot de s2 dan groter is denk niet meer echt lekker in je broekzakquote:Op donderdag 1 september 2011 21:02 schreef Dutchguy het volgende:
[..]
Haha ja dat klopt, hoe kleiner hoe beter en nu is de boel weer omgedraaid.
Dat doet ie ook hoor....quote:Op donderdag 1 september 2011 21:26 schreef TJV het volgende:
Vind de s2 al niet echt lekker zitten in de broekzak. Ben bang dat ie breekt als ik een rare beweging maak.
Nee idd maar ik heb het gevoel dat dit meer voor de zakelijke markt bedoeld is, ook met die stylus e.d. Maar wie weet, misschien heeft het ook potentie voor de consumentenmarkt.quote:Op donderdag 1 september 2011 21:20 schreef netolk het volgende:
[..]
Nouja, tot de s2 dan groter is denk niet meer echt lekker in je broekzak
Dat valt nou ook nog wel weer meequote:
nee dan moet je echt weer een hele oude nokia oid hebben. Heb m onlangs nog als leentoestel gehad en die kon je idd letterlijk op de grond mikken en niks aan het handjequote:Op donderdag 1 september 2011 22:54 schreef netolk het volgende:
[..]
Dat valt nou ook nog wel weer mee
Maar je kan hem idd niet op de grond gooien en daarna nog verwachten er mee te kunnen bellen
Klopt, dat zijn nog eens mooie tijden...quote:Op donderdag 1 september 2011 23:51 schreef Apotheose het volgende:
[..]
nee dan moet je echt weer een hele oude nokia oid hebben. Heb m onlangs nog als leentoestel gehad en die kon je idd letterlijk op de grond mikken en niks aan het handje
Zag je de knipoog?quote:Op donderdag 1 september 2011 22:54 schreef netolk het volgende:
[..]
Dat valt nou ook nog wel weer mee
Maar je kan hem idd niet op de grond gooien en daarna nog verwachten er mee te kunnen bellen
Heb ook een siliconenhoesje, werkt perfect. Maakt hem ook wat dikker en dat vind ik alleen maar prettiger.quote:Op vrijdag 2 september 2011 16:37 schreef Droplollie het volgende:
Ik heb onlangs de Galaxy S2 gekocht, ben er erg tevreden mee.
Vind hem alleen wel erg fragiel.
Ik vraag mij af of ik ´m beter kan verzekeren of beter een hoesje kan kopen?
Verzekering bij het abonnement vond ik te prijzig (15 euro). Ik vind de siliconenhoesjes wel fijn, maar vraag me af in hoeverre zij echt goed beschermen. Iemand ervaring mee?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |