SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.____________________________________________________________________________________
Reviews
Hardware.info
http://nl.hardware.info/r(...)s-ii-gt-i9100-review
Phone Arena
http://www.phonearena.com(...)y-S-II-Review_id2728
Techradar.com
http://www.techradar.com/(...)axy-s2-930907/review
Tweakers.net
http://tweakers.net/revie(...)-kracht-vooruit.html
Mobile-Review
http://www.mobile-review.com/review/samsung-galaxy-s2-en.shtml
http://www.mobile-review.com/review/samsung-galaxy-s2-2-en.shtml
Engadget - Samsung Galaxy S II review
http://www.engadget.com/2011/04/28/samsung-galaxy-s-ii-review/
CNET UK - Samsung Galaxy S 2 review
http://reviews.cnet.co.uk(...)s-2-review-50002442/Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger
quote:
En mijn antwoord:quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 17:23 schreef bear87 het volgende:
[..]
Ah, ik zie van dat merk ook hoesjes zonder draak eropvoor 6/7 euro inc. Niet gek, thnx voor de tip. Al vraag ik me nog 1 ding af, biedt zoiets ook wat stevigheid? Andere optie is de Pdair vertical pouch, zit je wel weer op 20 euro.
Hoezo kan het niet installeren? Dat is iets voor je PC wat je gewoon kan downloaden en dan kunt installeren.quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 17:41 schreef JohannesBavariaII het volgende:
Oke, klantenservice gebeld, zeggen dat ik gewoon verbinding hoor te hebben (duh), en dan ik misschien dan maar samsung kies moet downloaden.
Geen idee wat het is, maar hij zegt dat ik dan misschien een update kon downloaden want iets blokkeert blijkbaar mijn internet..
Nu.. kan ik samsung kies niet downloaden, hoe niet? gewoon, hij wil hem niet installeren..
tips??
Ja dat snap ik ook wel, maar hij wil hem niet installeren, ik download m, en op het einde van de download staat: "1152 Error Extracting" blablablaquote:Op zaterdag 20 augustus 2011 17:43 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Hoezo kan het niet installeren? Dat is iets voor je PC wat je gewoon kan downloaden en dan kunt installeren.
Als dat niet lukt ligt het aan je pc.
Geen problemen mee, heb net even getest met Windows 7 en XP.quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 17:45 schreef JohannesBavariaII het volgende:
[..]
Ja dat snap ik ook wel, maar hij wil hem niet installeren, ik download m, en op het einde van de download staat: "1152 Error Extracting" blablabla
Met stevigheid bedoel ik dat ik me kan voorstellen dat zo'n zacht materiaal lekker meebuigt en knakt. Terwijl stevig/hard leer misschien iets minder meegeeft en wat meer 'ruggegraat' heeft misschien.quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 17:33 schreef Daywalk3r het volgende:
Laatste posts
[..]
[..]
En mijn antwoord:
Wat bedoel je precies met stevigheid?
Het suede buigt maar kan niet knakken, de telefoon buigt denk ik wel mee met de hoes ja maar bij zo'n grote telefoon is het sowieso niet fijn om 'm in je broekzak te hebben. Dat is mijn mening tenminste. Heb 'm altijd gewoon in de handen of ergens opliggen en dan is het hoesje een goede bescherming.quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 17:55 schreef bear87 het volgende:
[..]
Met stevigheid bedoel ik dat ik me kan voorstellen dat zo'n zacht materiaal lekker meebuigt en knakt. Terwijl stevig/hard leer misschien iets minder meegeeft en wat meer 'ruggegraat' heeft misschien.
Probeer gewoon wat uit.... bevalt het niet dan flikker je het weer weg.quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 18:23 schreef jonathan22 het volgende:
Eeyo ik zoek nog leuke games/apps voor in de trein, weten jullie wat? Gewoon tijd doden.
De 3 Angry Birds (Angry Birds, Angry Birds Seasons, Angry Birds Rio)quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 18:23 schreef jonathan22 het volgende:
Eeyo ik zoek nog leuke games/apps voor in de trein, weten jullie wat? Gewoon tijd doden.
Jep, maar ik wil dock nog aanpassen. De wallpaper was ik alweer snel zat, heb nu alweer wat anders.quote:
Ja, had voorheen Villainrom maar heb gisteren overgeflasht naar Litening omdat die zulke lovende batterijverhalen heeft. Al het blauwe van Litening moet ik nog wel even aan wennen.. Maar dat is vast wel aanpasbaar, vanmiddag even mee spelen.quote:
umm... niet dat ik weetquote:Op zondag 21 augustus 2011 19:49 schreef Onmisbaar het volgende:
Oke, thanks! Dat is een goeie zaak. Auto-sync neemt wel veel batterij, of niet?
EDIT: Ik vraag me trouwens af hoe het zit met die interne SD kaart. De SGS2 heeft 2GB geheugen en er zit standaard een 16GB SD kaartje bij toch? Hoe zorg ik ervoor dat de apps en data naar die interne SD kaart gaan van 16GB, zodat de telefoon geheugen niet vol raakt?
Oh, wat is het verschil dan tussen device memory (2GB) en USB storage? (10GB)quote:Op zondag 21 augustus 2011 22:59 schreef netolk het volgende:
[..]
umm... niet dat ik weet
bij mij weten heb je gewoon een usb-storage van rond de 10 GB en geen bijgeleverde SD-kaart
Ik ben gek op mn microbes achtergrond, staat onder live achtergrondenquote:
geen last van batteryquote:Op maandag 22 augustus 2011 15:19 schreef Martinovibes het volgende:
Mijn enthousiasme over de S2 is toch iets bekoeld
Het ding VREET stroom
En ja , dat komt waarschijnlijk door die bug waardoor de cpu niet terug schakelt
Ik heb werkelijk alles gedaan om het stroomverbruik te beperken maar het helpt niet
Ik heb de laatste firmware erop staan.
11H 36M 47s on battery en nog maar 30% over zonder dat je ook maar iets gedaan hebt
Android OS 91%
Display 2%
Cell stand by 3%
Phone Idle 2%
De topic titel moet zijn
HELP !...Waar blijft 2.3.4 ?
Rooten durf ik gewoon niet aan , ik heb er totaal geen kaas van gegeten en ben bang dat ding te bricken , daar is ie een beetje te duur voor .
Het enige dat ik vroeger ooit eens heb gedaan is een alternatieve firmware in mijn NEC ND 2500 flashen voor meer media ondersteuning .
Maar ja , die dingen waren dan ook niet duur.
Dan doen ze iets verkeerdquote:Op maandag 22 augustus 2011 15:22 schreef MetBas het volgende:
Hoe kan het dat bij iedereen Android OS veel meer vreet dan display? Bij mij is het veelal andersom.
Bij mij ook.... toen ik hem nog hadquote:Op maandag 22 augustus 2011 15:22 schreef MetBas het volgende:
Hoe kan het dat bij iedereen Android OS veel meer vreet dan display? Bij mij is het veelal andersom.
Daar moet je voor rooten toch?quote:Op maandag 22 augustus 2011 15:26 schreef MetBas het volgende:
[..]
Komt vast door al die kekke hubs die ik er pronto af donderde toen ik 't toestel kreeg.
Je batterij is niet vooruit gegaanquote:Op maandag 22 augustus 2011 16:04 schreef MetBas het volgende:
Maar is wel superchill. mijn batterij is merkbaar vooruit gegaan met litening.
Dat hangt er vanaf op de Custom Rom een wipe doet of niet.quote:Op maandag 22 augustus 2011 16:06 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Je batterij is niet vooruit gegaanJe drainage is omlaag gegaan.
Misschien gooi ik er ook maar een custom op.
Litening is dus wel ok? En moet ik dan nog iets backuppen?
Hier heb ik ook wel eens last van en dit ligt volgens mij aan de versie van Android. Even op je aan en uit knop drukken(ingedrukt houden) en dan komt er vanzelf een popup met dataverbinding, even uit en aan zetten en hij zou het weer moeten doen.quote:Op maandag 22 augustus 2011 17:57 schreef JohannesBavariaII het volgende:
Heb nu zon 3 dagen de Galaxy s2 in mijn bezit en hij bevalt me uitermate:) alleen op het begin had ik wat internetproblemen, gisteren waren die problemen weg en kon ik perfect internetten etc. Maar ik wou dus vandaag even een berichtje sturen via whatsapp en hij kan dus niks sturen, komt dus omdat mn internet weer weg is gevallen. Iemand enig idee hoe dit komt?
Anders het good ol' uit en aan zetten van de telefoon. Dat werkt bijna altijd wel.quote:Op maandag 22 augustus 2011 18:01 schreef JohannesBavariaII het volgende:
Het werkt inderdaad( een beetje), zal kijken of ik het hiermee kan doen![]()
bedankt!
Door het scherm niet vaak aan te zetten ofwel toestel niet te gebruiken.quote:Op maandag 22 augustus 2011 15:22 schreef MetBas het volgende:
Dan nog zou het scherm het meeste moeten verbruiken.... het is gewoon niet goed als het OS zoveel gebruikt.quote:Op maandag 22 augustus 2011 18:21 schreef Dlocks het volgende:
[..]
Door het scherm niet vaak aan te zetten ofwel toestel niet te gebruiken.
En als je het gebruikt dan uiteraard automatisch het scherm laten dimmen. Scheelt ook weer een flinke slok op een borrel...
Maar dan zie je bijna niks van het baasachtig mooie scherm!quote:Op maandag 22 augustus 2011 18:21 schreef Dlocks het volgende:
[..]
Door het scherm niet vaak aan te zetten ofwel toestel niet te gebruiken.
En als je het gebruikt dan uiteraard automatisch het scherm laten dimmen. Scheelt ook weer een flinke slok op een borrel...
Ik weet niet of dat door die hubs komt. Kan ook door één van de vele andere apps en/of widgets zijn die op de achtegrond blijven draaien. Ik heb iniedergeval synchroniseren uit staan en laat het scherm automatisch de helderheid aanpassen op basis van hoeveelheid omgevingslicht. Desondanks blijft het OS het meeste gebruiken.quote:Op maandag 22 augustus 2011 18:23 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Dan nog zou het scherm het meeste moeten verbruiken.... het is gewoon niet goed als het OS zoveel gebruikt.
Dat zal voornamelijk worden veroorzaakt door de geweldige Hubs van Samsung.
Hubs dusquote:Op maandag 22 augustus 2011 18:53 schreef Dlocks het volgende:
[..]
Ik weet niet of dat door die hubs komt. Kan ook door één van de vele andere apps en/of widgets zijn die op de achtegrond blijven draaien.
Ja, dat is leuk als je gaat gamen o.i.d. Maar bij gewoon dagelijks gebruik (af en toe bellen of bericht lezen/versturen) heeft dat voor mij 0,0 toegevoegde waarde en heb ik het dus op automatisch staan.quote:Op maandag 22 augustus 2011 18:49 schreef MetBas het volgende:
[..]
Maar dan zie je bijna niks van het baasachtig mooie scherm!
Even tip voor wie het nog niet heeft: zet je screen mode op dynamic.
Waarom heb je dan zo'n toestel?quote:Op maandag 22 augustus 2011 18:54 schreef Dlocks het volgende:
[..]
Ja, dat is leuk als je gaat gamen o.i.d. Maar bij gewoon dagelijks gebruik (af en toe bellen of bericht lezen/versturen) heeft dat voor mij 0,0 toegevoegde waarde en heb ik het dus op automatisch staan.
Mwa, genoeg mensen die de hubs eraf hebben gegooid zonder merkbare verbetering. Dus de vele andere apps en widgets zijn ook voor een heel groot deel de oorzaak dat het OS stroom blijft verbruiken.quote:
Het allerbelangrijkste doel van een smartphone lijkt mij nog altijd bellen en berichten versturen/ontvangen.quote:Op maandag 22 augustus 2011 18:56 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Waarom heb je dan zo'n toestel?
Deze motivatie gaat totaal in tegen het doel van de smartphone
Screen mode zegt niks over de helderheid, slechts de kleuren.quote:Op maandag 22 augustus 2011 18:54 schreef Dlocks het volgende:
[..]
Ja, dat is leuk als je gaat gamen o.i.d. Maar bij gewoon dagelijks gebruik (af en toe bellen of bericht lezen/versturen) heeft dat voor mij 0,0 toegevoegde waarde en heb ik het dus op automatisch staan.
In jouw geval misschien. Maar daar had je niet zo'n dure telefoon met in dat geval overbodige mogelijkheden voor nodig gehad.quote:Op maandag 22 augustus 2011 19:00 schreef Dlocks het volgende:
[..]
Het allerbelangrijkste doel van een smartphone lijkt mij nog altijd bellen en berichten versturen/ontvangen.
Niet mee eens, er zijn zat simpelere telefoons die kunnen bellen en berichten versturen/ontvangen. Dat kan met een vele jaren oude nokia ook alquote:Op maandag 22 augustus 2011 19:00 schreef Dlocks het volgende:
[..]
Het allerbelangrijkste doel van een smartphone lijkt mij nog altijd bellen en berichten versturen/ontvangen.
Ja al iets bekend wanneer dat komt?quote:Op maandag 22 augustus 2011 19:37 schreef DemonRage het volgende:
Dat ze eens opschieten met 2.3.4 hier uitbrengen.
Jij schreef erboven ook nog:quote:Op maandag 22 augustus 2011 19:01 schreef MetBas het volgende:
[..]
Screen mode zegt niks over de helderheid, slechts de kleuren.
En dat was een reactie op mijn reactie waar ik dus vervolgens weer op reageerde.quote:Maar dan zie je bijna niks van het baasachtig mooie scherm!
Welke overbodige mogelijkheden? Volgens mij lees jij dingen die er niet zijn.quote:Op maandag 22 augustus 2011 19:03 schreef Rekkie het volgende:
[..]
In jouw geval misschien. Maar daar had je niet zo'n dure telefoon met in dat geval overbodige mogelijkheden voor nodig gehad.
Ik heb ook nog een Nokia. Maar persoonlijk vind ik het uitermate onhandig om met twee telefoons rond te lopen. Maar goed, ieder zijn ding.quote:In mijn geval is bellen en berichten het minste wat ik gebruik.
Daar heb ik een Nokia voor.
Inderdaad bovenop. Dus als extra. Als ik niet zou kunnen bellen/berichten met de S2 dan had ik hem nooit van mijn leven gekocht.quote:Op maandag 22 augustus 2011 19:03 schreef bear87 het volgende:
[..]
Niet mee eens, er zijn zat simpelere telefoons die kunnen bellen en berichten versturen/ontvangen. Dat kan met een vele jaren oude nokia ook alHet doel van een smartphone zijn toch juist die extra functies die je krijgt bóvenop het bellen/berichten?
[..]
Daar ontkom je niet aan als een zakelijk telefoon bij je moet dragen.quote:Op maandag 22 augustus 2011 19:59 schreef Dlocks het volgende:
Ik heb ook nog een Nokia. Maar persoonlijk vind ik het uitermate onhandig om met twee telefoons rond te lopen. Maar goed, ieder zijn ding.
Nou eigenlijk vind ik niet iets met voorsprong 'supervet'quote:Op maandag 22 augustus 2011 20:57 schreef bear87 het volgende:
Ik krijg mijn s2 dus morgen, wat is nou het allervetste wat je S2 kan, wat móet ik echt meteen gezien of gedaan hebben ermee?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |