SPOILER: De Radio49 DJ's (in alfabetische volgorde)Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat kan ik als luisteraar verwachten op Radio 49?
Alles. Simpeler is het niet samen te vatten. Iedere DJ heeft zijn eigen stijl, van muziekspecials tot talkshows en verzoekprogramma's. Een bepaald nummer of thema in gedachten? Vraag het eens in het topic, wie weet is er wel iemand die het draait! Zo niet, mag je - als je het leuk vindt - dat zélf doen!
En als er geen DJ draait?
Dan zorgt Guppie (de verzoekjes-automaat) voor lekkere muziek. Klik op de grote zwarte VERZOEKJES knop hierbeneden om iets aan te vragen. Guppie wordt beheerd door robdriessen en kan ook bediend worden door Redskillz, Viro, Knetterkrankjorum en Outpost76.
Ik wil ook! Hoe meld ik me aan en kom ik op het rooster?
Aanmelden voor het rooster kan door een DM of PM (liefst naar 2 of meer personen) te sturen naar Mr-green, Samzz, Gewoonfaye, Knetterkrankjorum of Carooltje79.
Nadat je op het rooster bent gezet ontvang je de gegevens waarmee je kan inloggen op de stream.
LET OP: DJ's moeten zich minimaal 10 minuten voor hun show melden in het topic, zijn ze er niet dan wordt hun uurtje weggegeven!
Zijn er eisen aan DJ's of hun programma's?
Niet echt, draai wat je leuk vindt, of juist totaal iets anders. Hoe meer stijlen, hoe beter! Het enige wat we van je vragen is enthousiasme, de juiste software (zoals SAM of VDJ) en als je durft: een goede microfoon!
Jingles
Er zijn door DJ Luke een aantal standaard Radio 49 jingles gemaakt die voor iedereen zijn te gebruiken. Download hier!
Luisteren in een media player?
Dat kan, klik hier om naar Radio 49 in je media player te luisteren.
Slowchat is toegestaan, maar tot bepaalde hoogte! Het topic is voornamelijk bedoeld voor feedback voor de DJ's.
Statistieken
Uiteraard zijn er statistieken voor deze reeks: http://piles.nl/fok/index.php?reeks_id=16
Bipolair is niet zo erg soms.
Misschien. Ergens. Nooit
Ik snap nu waarom mensen jou irritant vinden, Altijd maar rellen en nooit naar anderen luisteren.quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 11:31 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Ik snap nu waarom mensen jou irritant vinden.
Kom dan tenminste met argumenten als je het er niet mee eens bent.
Ook lekkerquote:Op zaterdag 20 augustus 2011 11:36 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ik zit liever op het terras dan door de stad te slenteren![]()
Wij gaan zo lekker aan het water zittenquote:
Ikke welquote:
quote:
quote:
quote:
Hoiquote:
I have a jealousquote:Op zaterdag 20 augustus 2011 11:40 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Wij gaan zo lekker aan het water zitten
Over de impact van traumatische ervaringen op iemands bewustzijn.quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 11:40 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
ik kom te laat in de discussie om mee te doen... waar gaat t over?
wel lekker, maar veuls te kortquote:
Die jongen in het blauwe shirt vond jou ook lief hihiquote:Op zaterdag 20 augustus 2011 11:40 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ikke welJij ook ?
[..]![]()
![]()
Als het kon; zou ik het zo voor je doen
Knetterkroelneusquote:Op zaterdag 20 augustus 2011 11:40 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
ik kom te laat in de discussie om mee te doen... waar gaat t over?
Ik weet nergens van hoorquote:Op zaterdag 20 augustus 2011 11:40 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Wij gaan zo lekker aan het water zitten
quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 11:41 schreef Watertornado het volgende:
Insomnium-topic; hier moet ik gepost hebben.
Ik denk dat ik mijn hersencapaciteit ga gebruiken voor kloon technologiequote:Op zaterdag 20 augustus 2011 11:40 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ikke welJij ook ?
[..]![]()
![]()
Als het kon; zou ik het zo voor je doen
denk dat ik de BBQ ook maar aansteek later vandaagquote:Op zaterdag 20 augustus 2011 11:40 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
I have a jealous
Wij gaan zo.... lekker bij de buren bbq-en![]()
een beetje van beiden.. koffiequote:Op zaterdag 20 augustus 2011 11:41 schreef Insomnium het volgende:
[..]
Over de impact van traumatische ervaringen op iemands bewustzijn.
En of het nou puur genetisch is of afhankelijk van andere factoren is.
Ik voel mij vereerdquote:Op zaterdag 20 augustus 2011 11:41 schreef Watertornado het volgende:
Insomnium-topic; hier moet ik gepost hebben.
Goed plan !quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 11:41 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
een beetje van beiden.. koffieik ga het ff hosselen
Oeh SHIRT UIT !quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 11:41 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Die jongen in het blauwe shirt vond jou ook lief hihi
Hmmmm BBQ jam jamquote:Op zaterdag 20 augustus 2011 11:40 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
I have a jealous
Wij gaan zo.... lekker bij de buren bbq-en![]()
wie had er een blauw shirt?quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 11:42 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Oeh SHIRT UIT !
O nee dat was gisteren![]()
![]()
Omdat dat bijzaken zijn. Vergelijk het maar met mensen die 'in het verkeerde lichaam geboren zijn' , of mensen die homo zijn. Allemaal in aanleg aanwezige factoren waar ervaringen en opvoeding NIETS mee te maken hebben.quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 11:39 schreef Insomnium het volgende:
Stokstaart.
Wat ik zei klopt dus wel degelijk.
Het is deels genetisch en deels de ontwikkeling.
Maar hij gaat nergens in op de latere ontwikkeling en eventuele traumatische ervaringen.
En dus ook niet op het effect daarvan
Jij was te laatquote:
Ikquote:
Dat had ik vannacht ook met mijn half bezopen kop op TCquote:Op zaterdag 20 augustus 2011 11:42 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Oeh SHIRT UIT !
O nee dat was gisteren![]()
![]()
tsja, ik had hier een vrouw beneden zitten die aandacht opeistequote:Op zaterdag 20 augustus 2011 11:43 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Jij was te laatIn eggs show had ie zijn 'matties' er bij zitten
![]()
Ik zou moeten poetsen... Maar de bank houdt me tegenquote:Op zaterdag 20 augustus 2011 11:42 schreef Jofunu-kun het volgende:
Ik ga m'n aars eens naar de zaak slepen, de bus moet nog gewassen worden
quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 11:43 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Jij was te laatIn eggs show had ie zijn 'matties' er bij zitten
![]()
Gemene bank..quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 11:44 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ik zou moeten poetsen... Maar de bank houdt me tegen
Oooo heb ik gemistquote:Op zaterdag 20 augustus 2011 11:43 schreef Insomnium het volgende:
[..]
Dat had ik vannacht ook met mijn half bezopen kop op TC
Oeh.... Lekker *wink wink nudge nudge*quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 11:44 schreef Koen66 het volgende:
[..]
tsja, ik had hier een vrouw beneden zitten die aandacht opeiste
Iemand kan aanleg hebben om depressief te worden.quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 11:43 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Omdat dat bijzaken zijn. Vergelijk het maar met mensen die 'in het verkeerde lichaam geboren zijn' , of mensen die homo zijn. Allemaal in aanleg aanwezige factoren waar ervaringen en opvoeding NIETS mee te maken hebben.
negatieve aandacht is ook aandacht hequote:Op zaterdag 20 augustus 2011 11:45 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Oeh.... Lekker *wink wink nudge nudge*
Dag !quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 11:44 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Gemene bank..
Ik ben er vantussen
Je hebt niet veel gemist geloof ikquote:Op zaterdag 20 augustus 2011 11:45 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Oooo heb ik gemist
[..]
quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 11:45 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Oooo heb ik gemist
[..]
Awwquote:Op zaterdag 20 augustus 2011 11:45 schreef Koen66 het volgende:
[..]
negatieve aandacht is ook aandacht he
Nu zeg je het zelf.quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 11:45 schreef Insomnium het volgende:
[..]
Iemand kan aanleg hebben om depressief te worden.
Maar dat komt alleen tot uiting als dat ook gestimuleerd word door externe omstandigheden.
En zo zijn er nog honderden voorbeelden te vinden.
Dus ik blijf bij mijn punt dat het 40/60 is.
40 procent genetisch en 60 procent de opvoeding en dergelijke.
Hmm ik zie je punt en het is niet helemaal wat ik bedoeldequote:Op zaterdag 20 augustus 2011 11:50 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Nu zeg je het zelf.
De feitelijke aanleg is aanwezig en de externe omstandigheden vormen slechts de trigger.
dan zouden kinderen uit hetzelfde gezin altijd hetzelfde omgaan met trauma'squote:Op zaterdag 20 augustus 2011 11:50 schreef Insomnium het volgende:
[..]
Hmm ik zie je punt en het is niet helemaal wat ik bedoelde![]()
Maar goed punt voor u.
Ik blijf erbij dat de opvoeding en de externe factoren belangrijker zijn
Nee, dan train je niet genoegquote:Op zaterdag 20 augustus 2011 11:51 schreef Morpheus2002 het volgende:
Ik kan niet meer zuipen, ik word oud
Niet mee eens.quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 11:51 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
dan zouden kinderen uit hetzelfde gezin altijd hetzelfde omgaan met trauma's
derhalve verworpen en pertinent ontwaar
Hoi Morph!quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 11:51 schreef Morpheus2002 het volgende:
Of hetzelfde reageren op de algemene opvoeding van de ouders.quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 11:51 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
dan zouden kinderen uit hetzelfde gezin altijd hetzelfde omgaan met trauma's
derhalve verworpen en pertinent ontwaar
Aw.quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 11:51 schreef Morpheus2002 het volgende:
quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 11:52 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Of hetzelfde reageren op de algemene opvoeding van de ouders.
Nope; zie ik ook niet zo gebeuren.
quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 11:52 schreef Insomnium het volgende:
[..]
Niet mee eens.
Mensen beleven dingen op een andere manier.
Interpreteren het dus ook op een ander manier.
Ergo ze gaan er anders mee om.
's Avonds een vent.....quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 11:51 schreef Morpheus2002 het volgende:
Hihi oudquote:Op zaterdag 20 augustus 2011 11:51 schreef Morpheus2002 het volgende:
Hoiquote:
Klopt! Gister BBQ bij een oud-collega en na 6 flesjes bier had ik al zoiets van ik stop met drinkenquote:
maar als het door opvoeding en externe dingen komtquote:Op zaterdag 20 augustus 2011 11:52 schreef Insomnium het volgende:
[..]
Niet mee eens.
Mensen beleven dingen op een andere manier.
Interpreteren het dus ook op een ander manier.
Ergo ze gaan er anders mee om.
Vergeleken met jou ben ik een jonge godquote:
Dat is relatief in mijn gevalquote:Op zaterdag 20 augustus 2011 11:53 schreef PriemGirl het volgende:
Het is trouwens te vroeg voor diepgaande discussies...
Hé jij daarquote:
Niet alleen door opvoeding.quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 11:53 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
maar als het door opvoeding en externe dingen komt
3 kids- zelfde gezin- zelfde basisschool, zelfde middelbare school, zelfde sporten.
die zouden hetzelfde reageren.
genetisch ligt het karakter al voor een groot deel vast.
derhalve is de meeste respons door hetgeen wat genetisch vastgelegd is.
en ik heb nog steeds geen koffie
volgens mij ligt het 70/30quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 11:55 schreef Insomnium het volgende:
[..]
Niet alleen door opvoeding.
Ik zei toch ook gedeeltelijk door genetische opmaak ?
Het is een combinatie van de twee.
En nogmaals mensen reageren allemaal anders op dezelfde dingen.
Dus een exact dezelfde respons in dezelfde situatie is niet echt te garanderen.
En ik heb net vers gezette koffie![]()
Moet je maar komen halen
Ik bedenk me net dat ik vandaag ook nog geen koffie op heb.quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 11:53 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
maar als het door opvoeding en externe dingen komt
3 kids- zelfde gezin- zelfde basisschool, zelfde middelbare school, zelfde sporten.
die zouden hetzelfde reageren.
genetisch ligt het karakter al voor een groot deel vast.
derhalve is de meeste respons door hetgeen wat genetisch vastgelegd is.
en ik heb nog steeds geen koffie
Succes!quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 11:56 schreef Watertornado het volgende:
Tjeempie, bijna 12 uur. Ik ga mijn bed uit en dan even de douche schrobben. Schoonmaken
Als in de baarmoeder (door erfelijke of niet erfelijke invloeden) jouw serotonine receptoren niet adequaat gevormd worden loop je een aanzienlijk risico op zeker moment depressief te worden.quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 11:50 schreef Insomnium het volgende:
[..]
Hmm ik zie je punt en het is niet helemaal wat ik bedoelde![]()
Maar goed punt voor u.
Ik blijf erbij dat de opvoeding en de externe factoren belangrijker zijn
quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 11:56 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
volgens mij ligt het 70/30
70 genetisch bepaald
30 door andere factoren.
ik heb koffie
WTFquote:Op zaterdag 20 augustus 2011 11:57 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik bedenk me net dat ik vandaag ook nog geen koffie op heb.
Gaat echt niet goed met me.
Doe hier even ookquote:Op zaterdag 20 augustus 2011 11:56 schreef Watertornado het volgende:
Tjeempie, bijna 12 uur. Ik ga mijn bed uit en dan even de douche schrobben. Schoonmaken
6 biertjes en een kater? PUSSYquote:Op zaterdag 20 augustus 2011 11:53 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Hoi
[..]
Klopt! Gister BBQ bij een oud-collega en na 6 flesjes bier had ik al zoiets van ik stop met drinkenVroeger kon ik veel beter bier drinken
Omdat die beide personen een compleet andere kijk op de wereld hebben.quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 11:57 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Als in de baarmoeder (door erfelijke of niet erfelijke invloeden) jouw serotonine receptoren niet adequaat gevormd worden loop je een aanzienlijk risico op zeker moment depressief te worden.
Dit heeft niets te maken met prikkels van buitenaf maar met aanleg.
Hoe kun je anders verklaren dat persoon A na een scheiding depressief in een hoekje zichzelf kapot zuip, en persoon B onder exact dezelfde omstandigheden zijn/haar leven oppakt en op een positieve manier invulling geeft aan het gebeuren?
quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 11:58 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
WTFal een halve dag erop zonder koffie
gaat eens naar de dokter jij! dat hoort heul niet... ben je ziek??
heb je een trauma en reageer je er nu op deze manier op omdat het genetisch bepaald is..
of drink je geen koffie door het trauma, door externe factoren ?
Heb geen kater maar gewoon gaarquote:Op zaterdag 20 augustus 2011 11:58 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
6 biertjes en een kater? PUSSY
quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 11:56 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
volgens mij ligt het 70/30
70 genetisch bepaald
30 door andere factoren.
ik heb koffie
Ik geloof gewoon dat het genetisch erg vast ligt.quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 11:57 schreef Insomnium het volgende:
[..]![]()
Dan denken wij het omgekeerde.
Al had ik het meer over 40 genetisch en 60 andere factoren![]()
En ik ben ook altijd te laat met koffie voor anderen
Nu zit ik in een innerlijk conflict.quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 11:59 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Ik geloof gewoon dat het genetisch erg vast ligt.
Hoe jouw karakter is, ligt al een groot gedeelte vast.. maar het vormt zich door externe factoren.
je wordt geboren als een ruwe diamant, en door te leven wordt je gepolijst.. de 1 in een andere vorm dan de ander, en de 1 wat meer dan de ander
Herken dat wel ja.quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 11:58 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Heb geen kater maar gewoon gaarMerk ook dat ik vaak helemaal niet zo'n zin meer heb om me kapot te zuipen
Maar we zijn het dus wel met elkaar eens dat het een beetje van beiden isquote:Op zaterdag 20 augustus 2011 12:00 schreef Insomnium het volgende:
[..]
Nu zit ik in een innerlijk conflict.
quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 12:00 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Herken dat wel ja.
Je lijf kan er ook gewoon minder tegen naarmate je ouder bent, zelfde geld voor nachtjes doorhalen enz
Gulpener Gladiator 89-cent-per-50-cl-blik ALERT!quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 11:59 schreef Koen66 het volgende:
ik had vannacht 1 halve liter 10% bier op
maar wel een droge bek vanochtend
Ik weet het niet, misschien dat ik maar weer eens op de bank moet gaan liggen bij iemand.quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 11:58 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
WTFal een halve dag erop zonder koffie
gaat eens naar de dokter jij! dat hoort heul niet... ben je ziek??
heb je een trauma en reageer je er nu op deze manier op omdat het genetisch bepaald is..
of drink je geen koffie door het trauma, door externe factoren ?
Dat is waar !quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 12:00 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Maar we zijn het dus wel met elkaar eens dat het een beetje van beiden is
quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 12:01 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Gulpener Gladiator 89-cent-per-50-cl-blik ALERT!
Really?? Ik slaap altijd zeer goed na een zuipavondquote:Op zaterdag 20 augustus 2011 12:01 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]En ik slaap altijd klote als ik gedronken heb
je mag wel op onze bank.. ligt alleen niet lekkerquote:Op zaterdag 20 augustus 2011 12:01 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik weet het niet, misschien dat ik maar weer eens op de bank moet gaan liggen bij iemand.
Je referentiekader heeft toch niets te maken met hoe jij op een tegenslag reageert?quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 11:58 schreef Insomnium het volgende:
[..]
Omdat die beide personen een compleet andere kijk op de wereld hebben.
Hun referentie kader is compleet anders.
En dus ook de manier waarom ze dingen zien, voelen en ervaren.
hmmm met teveel alcohol op gaat geilheid bij mij snel over in moeheidquote:Op zaterdag 20 augustus 2011 12:02 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Really?? Ik slaap altijd zeer goed na een zuipavondOf ben retegeil...
Klopt ja, je lijf is dan onrustiger omdat alcohol uiteindelijk gewoon gif is dat er uit moet.quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 12:01 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]En ik slaap altijd klote als ik gedronken heb
Ligt aan de leeftijd koenquote:Op zaterdag 20 augustus 2011 12:03 schreef Koen66 het volgende:
[..]
hmmm met teveel alcohol op gaat geilheid bij mij snel over in moeheid
Dat heeft er bijna alles mee te maken.quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 12:02 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Je referentiekader heeft toch niets te maken met hoe jij op een tegenslag reageert?
Dan zouden hoogopgeleiden of mensen die streng opgevoed zijn beter reageren op ellende dan mensen uit lagere sociale klassen.
Het interessante is juist de volslagen willekeur aan mensen die door depressie of psychische nood getroffen worden.
Herkenbaarquote:Op zaterdag 20 augustus 2011 12:02 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Dan moet je nog net wat meer drinkenquote:Op zaterdag 20 augustus 2011 12:04 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Herkenbaar
al lukt slapen mij vaak niet zo goedboel die draait enzo
ik kan er idd minder goed tegenquote:
kquote:Op zaterdag 20 augustus 2011 12:04 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Herkenbaar
al lukt slapen mij vaak niet zo goedboel die draait enzo
Geil wel ja maar slapen niet, ik word ook altijd bezweet wakker dan, bah!quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 12:02 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Daar heb ik geen last van.quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 12:03 schreef Koen66 het volgende:
[..]
hmmm met teveel alcohol op gaat geilheid bij mij snel over in moeheid
In het tosti-ijzer gedaan.quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 12:06 schreef Tha_Erik het volgende:
Als ik echt heel erg zat ben dan wil ik alleen maar slapen aan het eind van de avond. Na een boterham met kaas.
Nah, je brein geeft bepaalde prikkels daar moet je het mee doen. Of dat nu is dat je moet schijten of dat je je klote voelt.quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 12:04 schreef Insomnium het volgende:
[..]
Dat heeft er bijna alles mee te maken.
Je referentiekader is een filter waar je ALLES doorhaalt.
Wat je ziet, voelt, proeft, aanraakt, gevoelens alles.
Aan de hand daarvan reageer je erop.
Vind je het fijn ? Vind je het niet fijn ?
Reageer je er gedeprimeerd op ? Of geef je niet op.
Neeee eitjes 's nachtsquote:Op zaterdag 20 augustus 2011 12:06 schreef Tha_Erik het volgende:
Als ik echt heel erg zat ben dan wil ik alleen maar slapen aan het eind van de avond. Na een boterham met kaas.
Ook lekker, maar mijn favoriet is toch echt een ouderwetse boterham met kaasquote:Op zaterdag 20 augustus 2011 12:08 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Neeee eitjes 's nachtsOmnomnom
Doe esquote:Op zaterdag 20 augustus 2011 12:05 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Zullen wij eens ff diepzinnig doen
quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 11:58 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Heb geen kater maar gewoon gaarMerk ook dat ik vaak helemaal niet zo'n zin meer heb om me kapot te zuipen
Je kan prikkels krijgen wat je wilt.quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 12:07 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Nah, je brein geeft bepaalde prikkels daar moet je het mee doen. Of dat nu is dat je moet schijten of dat je je klote voelt.
En die prikkels worden gereguleerd door de aanmaak van chemische stoffen in je hersenen. Is allemaal allang onderzocht.
Google maar op Dopamine, Serotonine, Adrenaline etc.
quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 12:09 schreef charmed_angel het volgende:
[..]![]()
Vanavond 3 flessen wijn, die gaan wel op hoor met z'n tweetjes
1x vettige troep gegeten.. Het lag er ook vlug weer uitquote:Op zaterdag 20 augustus 2011 12:09 schreef Morpheus2002 het volgende:
Ik eet iig nooit shoarma oid na het stappen, dat is zo slechtMaar wel lekker
Nog een beetje geslapen ?quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 12:08 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ook lekker, maar mijn favoriet is toch echt een ouderwetse boterham met kaas.
.
Sorry, maar dit is volgens de geldende wetenschappelijke normen echt dikke bullshit. Ga ik niet eens op in verder.quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 12:10 schreef Insomnium het volgende:
[..]
Je kan prikkels krijgen wat je wilt.
Het gaat op de manier waarop je ze interpreteert.
En je hoeft mij het hormonale stelsel niet uit te leggen
Ik weet hoe het werkt.
We moeten nog beginnenquote:Op zaterdag 20 augustus 2011 12:10 schreef EggsTC het volgende:
c_a, komop met die linkjes van de filmpjes
Geef mij dan eens wat bronnen ?quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 12:11 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Sorry, maar dit is volgens de geldende wetenschappelijke normen echt dikke bullshit. Ga ik niet eens op in verder.
We beginnen vanmiddag al denk ikquote:Op zaterdag 20 augustus 2011 12:10 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]Ik vind wijn smerig maar 1,5 fles p.p. zal ik niet zo snel in 1 avond opdrinken
Jazeker, eerst nog even gelezen tot mijn boek uit mijn handen viel en rond half 4 tot een uur of 10 wel geslapenquote:
Eh, daar begin ik meestal net meequote:Op zaterdag 20 augustus 2011 12:10 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]Ik vind wijn smerig maar 1,5 fles p.p. zal ik niet zo snel in 1 avond opdrinken
quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 12:13 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
We beginnen vanmiddag al denk ik
Oh, dan haal je het toch makkelijkquote:Op zaterdag 20 augustus 2011 12:13 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
We beginnen vanmiddag al denk ik
owjaquote:Op zaterdag 20 augustus 2011 12:13 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
We gaan een promo filmpje opnemen
ja daaromquote:Op zaterdag 20 augustus 2011 12:13 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Oh, dan haal je het toch makkelijk?
Ja jij en eggs lezen pornoquote:Op zaterdag 20 augustus 2011 12:14 schreef Koen66 het volgende:
[..]
owja
dat las ik verkeerd vannacht
Ik ben wel gaan liggen.quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 12:13 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Jazeker, eerst nog even gelezen tot mijn boek uit mijn handen viel en rond half 4 tot een uur of 10 wel geslapen. Jij dan
?
je mag mij hond ook wel lenenquote:Op zaterdag 20 augustus 2011 12:13 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]Ik ga denk ik ff bij mn ouders langs straks, wandelen met de hond
hihi dat wist ik wel hihiquote:
Zeur niet zo knetter, ik heb gister een belasting aanslag gekregen van 229quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 12:17 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
goffer, nou heb ik vanmiddag een afspraak, maar vandaag nog geen teken van leven of bevestiging van de afspraak gekregen.. nu twijfel ik of het wel doorgaat
ik een rekening van 515, baas boven baasquote:Op zaterdag 20 augustus 2011 12:17 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Zeur niet zo knetter, ik heb gister een belasting aanslag gekregen van 229
hihihihiii moet je maar niet zoveel fokkenquote:Op zaterdag 20 augustus 2011 12:18 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ik een rekening van 515, baas boven baas
quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 12:18 schreef EggsTC het volgende:
[..]
hihihihiii moet je maar niet zoveel fokken
quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 12:18 schreef charmed_angel het volgende:
Hippies hebben ook soms van die veters in hun haar toch
589 hierquote:Op zaterdag 20 augustus 2011 12:17 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Zeur niet zo knetter, ik heb gister een belasting aanslag gekregen van 229
quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 12:18 schreef charmed_angel het volgende:
Hippies hebben ook soms van die veters in hun haar toch
Wisselen? Aaaa toe pwetty pweasequote:Op zaterdag 20 augustus 2011 12:20 schreef charmed_angel het volgende:
Ik heb een rekening van 3,62Hihihi
ja hequote:Op zaterdag 20 augustus 2011 12:20 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]. Of zo'n bandje over hun voorhoofd.
Haha nee 1 is genoeg, die van mn ouders is al druk zatquote:Op zaterdag 20 augustus 2011 12:15 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
je mag mij hond ook wel lenen
hihihiquote:Op zaterdag 20 augustus 2011 12:21 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Wisselen? Aaaa toe pwetty pwease
De mijne is ook loops, geen goed planquote:Op zaterdag 20 augustus 2011 12:21 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Haha nee 1 is genoeg, die van mn ouders is al druk zat
OZB aanslag voor bedrijven?quote:
quote:
Hij is gecastreerdquote:Op zaterdag 20 augustus 2011 12:22 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
De mijne is ook loops, geen goed plan
hihiquote:Op zaterdag 20 augustus 2011 12:22 schreef PriemGirl het volgende:
[..]![]()
You win
[me=PriemGirl]gaat eens intunen...
[/me]
Geen BAMMERDEBAMBAM vandaag?
Ayreonquote:Op zaterdag 20 augustus 2011 12:22 schreef PriemGirl het volgende:
[..]![]()
You win
[me=PriemGirl]gaat eens intunen...
[/me]
Geen BAMMERDEBAMBAM vandaag?
Oehquote:Op zaterdag 20 augustus 2011 12:22 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
De mijne is ook loops, geen goed plan
Puppy's zijn leukquote:Op zaterdag 20 augustus 2011 12:23 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Oeh
[me=PriemGirl]dumpt Samson bij C_A
[/me]
PUPPIEEEEES PUPPY PUPPY PUPPY *hysterisch krijsen*
quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 12:23 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Oeh
[me=PriemGirl]dumpt Samson bij C_A
[/me]
PUPPIEEEEES PUPPY PUPPY PUPPY *hysterisch krijsen*
Altijd fijn dat soort bedragenquote:
Welsh corgi pembroke !!quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 12:24 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Dan krijgen we een kruising van een Labrador en een ???
Wat heb je voor auto?quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 12:29 schreef charmed_angel het volgende:
Grr grr..... even kijken hoeveel ze voor mijn auto geven hihi.
Duimen op een goed bod ok
kusjes
Heb jij kindjes dan? Dat is toch zo'n MPV-ding.quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 12:30 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Opel Zafira Diesel met nog maar 136.000 km uit 2006
En ook nog eens 1 van mijn favoriete nummers van zequote:
quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 12:32 schreef Insomnium het volgende:
[..]
En ook nog eens 1 van mijn favoriete nummers van ze
Die moet toch nog wel iets opbrengen denk ik.quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 12:30 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Opel Zafira Diesel met nog maar 136.000 km uit 2006
Nee dat nietquote:Op zaterdag 20 augustus 2011 12:31 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Heb jij kindjes dan? Dat is toch zo'n MPV-ding.
* Insomnium Lucht gitaart meequote:Op zaterdag 20 augustus 2011 12:32 schreef PriemGirl het volgende:
* PriemGirl gaat weer luchtdrummen
De live versie van Wishmaster blijft echt baas, maar Swanheart vind ik ook echt heerschen!quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 12:32 schreef Insomnium het volgende:
[..]
En ook nog eens 1 van mijn favoriete nummers van ze
Ik weet niet dit nummer heeft echt een heerlijke opbouw.quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 12:32 schreef ToT het volgende:
[..]
De live versie van Wishmaster blijft echt baas, maar Swanheart vind ik ook echt heerschen!(De 2e versie dan)
Sowieso!quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 12:33 schreef Insomnium het volgende:
[..]
Ik weet niet dit nummer heeft echt een heerlijke opbouw.
En gewoon Rawr.
Damm ik word hyper
Diesel en MPV.... zijn niet zo heel erg gewild. Maar we hebben nu 1 bedrijf gevonden die het wel een heel erg aantrekkelijke auto vindquote:Op zaterdag 20 augustus 2011 12:32 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Die moet toch nog wel iets opbrengen denk ik.
En wat wil je terug kopen dan?quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 12:33 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Diesel en MPV.... zijn niet zo heel erg gewild. Maar we hebben nu 1 bedrijf gevonden die het wel een heel erg aantrekkelijke auto vindDus we rijden zo even langs
hihi
Balen hey.quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 12:32 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Nee dat niet
Ja en nu in ontslagen ben moeten we hem ook kwijt, hij is te groot voor ons en ik heb al wat vacatures gezien in mijn woonplaats
ja niks dat is het hele probleemquote:
Ze moet dan ook gewoon van de oude nummers afblijven.quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 12:34 schreef PriemGirl het volgende:
Zo jammer dat Anette de hoge noten live niet aan kan zoals Tarja dat deed
Pffff ik heb haar een keer live gezien. De halve zaal stroomde leeg!quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 12:34 schreef PriemGirl het volgende:
Ja maar zelfs de nieuwe nummers kan ze live niet hoog aanquote:Op zaterdag 20 augustus 2011 12:35 schreef Insomnium het volgende:
[..]
Ze moet dan ook gewoon van de oude nummers afblijven.
Uhu, en ze liep meer te praten op Graspop dan dat ze zongquote:Op zaterdag 20 augustus 2011 12:34 schreef PriemGirl het volgende:
Ze moeten Marco Hietala gewoon meer laten zingenquote:Op zaterdag 20 augustus 2011 12:35 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ja maar zelfs de nieuwe nummers kan ze live niet hoog aan
Zingt verder wel leuk ;maar telkens weer in de laagte live... Is het toch echt net niet
quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 12:36 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Uhu, en ze liep meer te praten op Graspop dan dat ze zongBeetje lullen over dat ze knuffelen zo leuk vind
Er zit godverdomme langharig tuig naar je te kijken, kut!
Jaaaaaaaaaaaaquote:Op zaterdag 20 augustus 2011 12:36 schreef Insomnium het volgende:
[..]
Ze moeten Marco Hietala gewoon meer laten zingen
Kun je hem beter particulier verkopen denk ik.quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 12:35 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ja niks dat is het hele probleem
We hebben geen auto meer nodig, omdat we nog een opel corsa hebben
quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 12:36 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
Eggs je draait weer es lekker
Hij is echt 1 van mijn favoriete zangers.quote:
Ja proberen we ook. Maar loopt nog niet echt, maar moet voor 1 november weg zijnquote:Op zaterdag 20 augustus 2011 12:36 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Kun je hem beter particulier verkopen denk ik.
Bedrijven zullen er niet veel voor geven dan.
ik zeg ... HOIquote:
Lolquote:Op zaterdag 20 augustus 2011 12:36 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Uhu, en ze liep meer te praten op Graspop dan dat ze zongBeetje lullen over dat ze knuffelen zo leuk vind
Er zit godverdomme langharig tuig naar je te kijken, kut!
Ik vind haar gewoon echt een slechte zangeresquote:Op zaterdag 20 augustus 2011 12:38 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Lol
Toen ze nummer the poet and the pendulum inzetten; werd alles donker. Hoge noten waren zo niet live. Toen ze gewoon moest beginnen met zingen; ging licht weer aan
Ik stond echt te kijken van wtf is dit !! Doe dat nummer dan niet als je maar half live kan
Ik kan de laatste cd echt wel appreciërenquote:Op zaterdag 20 augustus 2011 12:39 schreef Insomnium het volgende:
[..]
Ik vind haar gewoon echt een slechte zangeres
Cd is wel goed.quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 12:39 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ik kan de laatste cd echt wel appreciëren![]()
Maar niet live
Ja zou toch denken dat zo'n auto toch wel een 10000 euro op moet leveren.quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 12:38 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja proberen we ook. Maar loopt nog niet echt, maar moet voor 1 november weg zijn
Op internet vragen ze minimaal 9000 euro.
En we kregen maandag een bod van 6500 euro van een auto handelaartjeJa dus niet he
Fiat 500quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 12:43 schreef PriemGirl het volgende:
Autoooooo's ! Ik wil een fiat 500 als auto van mijn vriend stuk gaat. Mag vriendlief mijn priemmobiel wel hebben
Vriend hoopt dat zijn auto het nog erg lang gaat doen![]()
Originele multipla > originele Fiat 500 (uitgezonderd Abarth uiteraard).quote:
quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 12:44 schreef Melting het volgende:
Is Eggs aan het draaien?![]()
Had deze muziek niet bij Eggs verwacht.
Radio49 graspop editie 2012 ?quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 12:46 schreef PriemGirl het volgende:
Ik ben nog nooit naar graspop geweestVrienden houden niet van mijn muziek
En alleen daar naartoe gaan; is nu ook weer mijn ding niet
Jonge, mijn muzieksmaak is breder dan ikzelf... en zelf pas ik bijna niet door de deur heen, en nee dat is geen vetquote:Op zaterdag 20 augustus 2011 12:44 schreef Melting het volgende:
Is Eggs aan het draaien?![]()
Had deze muziek niet bij Eggs verwacht.
fixedquote:Op zaterdag 20 augustus 2011 12:45 schreef Insomnium het volgende:
Pain is een van de beste live bands OOIT
Mee eens !quote:
Have funquote:Op zaterdag 20 augustus 2011 12:48 schreef PriemGirl het volgende:
Goed. Ik ga vriendlief wakker maken
omg je bedriegt me.quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 12:48 schreef PriemGirl het volgende:
Goed. Ik ga vriendlief wakker maken
quote:
Knetter was hier netquote:Op zaterdag 20 augustus 2011 12:53 schreef Melting het volgende:
Is er iemand van de planning te bereiken?
ja hoorquote:Op zaterdag 20 augustus 2011 12:54 schreef Karzai het volgende:
Lekker muziekkie eggs even snel de puinhoop hier opruimen en dan maar is kijken wat er buiten te doen is.
Alles goed hier?
inruil misschien, maar inkoop? Ik hoop hetquote:Op zaterdag 20 augustus 2011 12:41 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja zou toch denken dat zo'n auto toch wel een 10000 euro op moet leveren.
vids enzquote:Op zaterdag 20 augustus 2011 13:00 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
inruil misschien, maar inkoop? Ik hoop het
Denk niet dat je het bij een bedrijf er voor krijgt, maar particulier vind ik zo'n auto dat zeker wel waard.quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 13:00 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
inruil misschien, maar inkoop? Ik hoop het
Kopen?quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 13:02 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Denk niet dat je het bij een bedrijf er voor krijgt, maar particulier vind ik zo'n auto dat zeker wel waard.
quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 13:03 schreef Melting het volgende:
Zijn er mensen van hier eigenlijk naar Decibel?
Ik wilde wel, maar even geen geld en ik ga bijna op vakantie enzo. Du besloten om niet te gaanquote:Op zaterdag 20 augustus 2011 13:03 schreef Melting het volgende:
Ik wilde gaan, maar door omstandigheden kon ik niet.quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 13:03 schreef Melting het volgende:
quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 13:03 schreef charmed_angel het volgende:
Hmzzz mooie man loopt hier rondhihi
Ik zou met charmed angel gaan. hihiquote:Op zaterdag 20 augustus 2011 13:04 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik wilde wel, maar even geen geld en ik ga bijna op vakantie enzo. Du besloten om niet te gaan
represent.quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 13:03 schreef charmed_angel het volgende:
Hmzzz mooie man loopt hier rondhihi
Wel je auto willen verkopen voor 10000 maar geen geld hebben.quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 13:04 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik wilde wel, maar even geen geld en ik ga bijna op vakantie enzo. Du besloten om niet te gaan
En wist zij dat ook?quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 13:04 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Ik zou met charmed angel gaan. hihi
Ja daar lijkt het wel opquote:Op zaterdag 20 augustus 2011 13:04 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Ik zou met charmed angel gaan. hihi
Wij horen dan ook bij elkaarquote:Op zaterdag 20 augustus 2011 13:06 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja daar lijkt het wel op
OMG wij zijn bijna echt hetzelfde
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |