Heb jij kindjes dan? Dat is toch zo'n MPV-ding.quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 12:30 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Opel Zafira Diesel met nog maar 136.000 km uit 2006
En ook nog eens 1 van mijn favoriete nummers van zequote:
quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 12:32 schreef Insomnium het volgende:
[..]
En ook nog eens 1 van mijn favoriete nummers van ze
Die moet toch nog wel iets opbrengen denk ik.quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 12:30 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Opel Zafira Diesel met nog maar 136.000 km uit 2006
Nee dat nietquote:Op zaterdag 20 augustus 2011 12:31 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Heb jij kindjes dan? Dat is toch zo'n MPV-ding.
* Insomnium Lucht gitaart meequote:Op zaterdag 20 augustus 2011 12:32 schreef PriemGirl het volgende:
* PriemGirl gaat weer luchtdrummen
De live versie van Wishmaster blijft echt baas, maar Swanheart vind ik ook echt heerschen!quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 12:32 schreef Insomnium het volgende:
[..]
En ook nog eens 1 van mijn favoriete nummers van ze
Ik weet niet dit nummer heeft echt een heerlijke opbouw.quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 12:32 schreef ToT het volgende:
[..]
De live versie van Wishmaster blijft echt baas, maar Swanheart vind ik ook echt heerschen!(De 2e versie dan)
Sowieso!quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 12:33 schreef Insomnium het volgende:
[..]
Ik weet niet dit nummer heeft echt een heerlijke opbouw.
En gewoon Rawr.
Damm ik word hyper
Diesel en MPV.... zijn niet zo heel erg gewild. Maar we hebben nu 1 bedrijf gevonden die het wel een heel erg aantrekkelijke auto vindquote:Op zaterdag 20 augustus 2011 12:32 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Die moet toch nog wel iets opbrengen denk ik.
En wat wil je terug kopen dan?quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 12:33 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Diesel en MPV.... zijn niet zo heel erg gewild. Maar we hebben nu 1 bedrijf gevonden die het wel een heel erg aantrekkelijke auto vindDus we rijden zo even langs
hihi
Balen hey.quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 12:32 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Nee dat niet
Ja en nu in ontslagen ben moeten we hem ook kwijt, hij is te groot voor ons en ik heb al wat vacatures gezien in mijn woonplaats
ja niks dat is het hele probleemquote:
Ze moet dan ook gewoon van de oude nummers afblijven.quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 12:34 schreef PriemGirl het volgende:
Zo jammer dat Anette de hoge noten live niet aan kan zoals Tarja dat deed
Pffff ik heb haar een keer live gezien. De halve zaal stroomde leeg!quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 12:34 schreef PriemGirl het volgende:
Ja maar zelfs de nieuwe nummers kan ze live niet hoog aanquote:Op zaterdag 20 augustus 2011 12:35 schreef Insomnium het volgende:
[..]
Ze moet dan ook gewoon van de oude nummers afblijven.
Uhu, en ze liep meer te praten op Graspop dan dat ze zongquote:Op zaterdag 20 augustus 2011 12:34 schreef PriemGirl het volgende:
Ze moeten Marco Hietala gewoon meer laten zingenquote:Op zaterdag 20 augustus 2011 12:35 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ja maar zelfs de nieuwe nummers kan ze live niet hoog aan
Zingt verder wel leuk ;maar telkens weer in de laagte live... Is het toch echt net niet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |