Ik voel mij vereerdquote:Op zaterdag 20 augustus 2011 11:41 schreef Watertornado het volgende:
Insomnium-topic; hier moet ik gepost hebben.
Goed plan !quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 11:41 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
een beetje van beiden.. koffieik ga het ff hosselen
Oeh SHIRT UIT !quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 11:41 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Die jongen in het blauwe shirt vond jou ook lief hihi
Hmmmm BBQ jam jamquote:Op zaterdag 20 augustus 2011 11:40 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
I have a jealous
Wij gaan zo.... lekker bij de buren bbq-en![]()
wie had er een blauw shirt?quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 11:42 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Oeh SHIRT UIT !
O nee dat was gisteren![]()
![]()
Omdat dat bijzaken zijn. Vergelijk het maar met mensen die 'in het verkeerde lichaam geboren zijn' , of mensen die homo zijn. Allemaal in aanleg aanwezige factoren waar ervaringen en opvoeding NIETS mee te maken hebben.quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 11:39 schreef Insomnium het volgende:
Stokstaart.
Wat ik zei klopt dus wel degelijk.
Het is deels genetisch en deels de ontwikkeling.
Maar hij gaat nergens in op de latere ontwikkeling en eventuele traumatische ervaringen.
En dus ook niet op het effect daarvan
Jij was te laatquote:
Ikquote:
Dat had ik vannacht ook met mijn half bezopen kop op TCquote:Op zaterdag 20 augustus 2011 11:42 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Oeh SHIRT UIT !
O nee dat was gisteren![]()
![]()
tsja, ik had hier een vrouw beneden zitten die aandacht opeistequote:Op zaterdag 20 augustus 2011 11:43 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Jij was te laatIn eggs show had ie zijn 'matties' er bij zitten
![]()
Ik zou moeten poetsen... Maar de bank houdt me tegenquote:Op zaterdag 20 augustus 2011 11:42 schreef Jofunu-kun het volgende:
Ik ga m'n aars eens naar de zaak slepen, de bus moet nog gewassen worden
quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 11:43 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Jij was te laatIn eggs show had ie zijn 'matties' er bij zitten
![]()
Gemene bank..quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 11:44 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ik zou moeten poetsen... Maar de bank houdt me tegen
Oooo heb ik gemistquote:Op zaterdag 20 augustus 2011 11:43 schreef Insomnium het volgende:
[..]
Dat had ik vannacht ook met mijn half bezopen kop op TC
Oeh.... Lekker *wink wink nudge nudge*quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 11:44 schreef Koen66 het volgende:
[..]
tsja, ik had hier een vrouw beneden zitten die aandacht opeiste
Iemand kan aanleg hebben om depressief te worden.quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 11:43 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Omdat dat bijzaken zijn. Vergelijk het maar met mensen die 'in het verkeerde lichaam geboren zijn' , of mensen die homo zijn. Allemaal in aanleg aanwezige factoren waar ervaringen en opvoeding NIETS mee te maken hebben.
negatieve aandacht is ook aandacht hequote:Op zaterdag 20 augustus 2011 11:45 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Oeh.... Lekker *wink wink nudge nudge*
Dag !quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 11:44 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Gemene bank..
Ik ben er vantussen
Je hebt niet veel gemist geloof ikquote:Op zaterdag 20 augustus 2011 11:45 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Oooo heb ik gemist
[..]
quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 11:45 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Oooo heb ik gemist
[..]
Awwquote:Op zaterdag 20 augustus 2011 11:45 schreef Koen66 het volgende:
[..]
negatieve aandacht is ook aandacht he
Nu zeg je het zelf.quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 11:45 schreef Insomnium het volgende:
[..]
Iemand kan aanleg hebben om depressief te worden.
Maar dat komt alleen tot uiting als dat ook gestimuleerd word door externe omstandigheden.
En zo zijn er nog honderden voorbeelden te vinden.
Dus ik blijf bij mijn punt dat het 40/60 is.
40 procent genetisch en 60 procent de opvoeding en dergelijke.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |