Heyquote:Op zaterdag 20 augustus 2011 11:11 schreef gewoonfaye het volgende:
Goeiemorgenn vanaf een zonnig lowlands
Heb je het over het productie proces van de schijf zelf ?quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 11:12 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Als bonus kun je je inlezen over CIRC en dergelijke. Maar dat hoef je mij dan weer niet uit te leggen.
HOKEY COKEY!!!![]()
Ik had het over de argumenten die Swaab aandraagt op basis van jaren gerenommeerd onderzoek die trolletje even af doet als zijnde onzin omdat zijn persoonlijke ervaringen niet overeenkomen met hetgeen dat onderzocht is.quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 11:11 schreef ToT het volgende:
[..]
Dus als je zelf dingen hebt meegemaakt die een enorme impact op je leven hebben gehad, mag dat niets aan je persoonlijkheid veranderen omdat dat wetenschappelijk gezien onmogelijk is?
Heb je bronnen voor mij ?quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 11:15 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Ik had het over de argumenten die Swaab aandraagt op basis van jaren gerenommeerd onderzoek die trolletje even af doet als zijnde onzin omdat zijn persoonlijke ervaringen niet overeenkomen met hetgeen dat onderzocht is.
Dat is hetzelfde als roepen dat een wetenschappelijk bewezen formule niet bestaat omdat jij het verband niet kunt bevatten.
DIT IS ZO'N BAZENNUMMERquote:Op zaterdag 20 augustus 2011 11:14 schreef Insomnium het volgende:
[..]
Heb je het over het productie proces van de schijf zelf ?
Dus waar het van gemaakt word ?
Of over de manier waarop de data gelezen en geperst word ?
Ik kan dat sowieso niet latenquote:Op zaterdag 20 augustus 2011 11:18 schreef Watertornado het volgende:
[..]
DIT IS ZO'N BAZENNUMMER
Uhm, ik wil weten hoe het fysieke schijfje wordt gemaakt. Voornamelijk hoe. Niet waarvan. Dat is in deze niet zo interessant. (je had natuurlijk allang door dat ik best goed weet hoe dat gaat, maar met één specifiek probleem zit)
Als je jezelf wilt inlezen over hoe het interleaving & scrambling in zijn werk gaat, P&Q subcodes, EFM, koppelbits om DC-drift te voorkomen is overigens wel leuk omdat je echt de genialiteit van het concept begrijpt, maar dat is dus bonus, daar gaat het mij niet om.
O daar heb je ook 100% gelijk inquote:Op zaterdag 20 augustus 2011 11:12 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Het humanmind is ook beperkt he, wat als daar nou dingen buiten vallen die niet wetenschappelijk bewezen kunnen worden? Dan heb ik het niet over een god of whatever want daar geloof ik niet in. Maar ik ben er wel van overtuigd dat er meer is dat we niet weten, dan dat we wel weten op dit moment.
quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 11:20 schreef Jofunu-kun het volgende:
Hoe zielig kun je zijn..
Verlaten tenten Pukkelpop geplunderd
Mensenquote:Op zaterdag 20 augustus 2011 11:20 schreef Jofunu-kun het volgende:
Hoe zielig kun je zijn..
Verlaten tenten Pukkelpop geplunderd
Bedankt voor die link naar dat topic !quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 11:12 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Gewoon lekker faye.. hihiiii lowlands, pics.
Goedemorgen mooie dame !quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 11:23 schreef PriemGirl het volgende:
MeurningWeer om niks te doen *is aan het bankhangen*
Waar is die kerel van je dan steedsquote:Op zaterdag 20 augustus 2011 11:23 schreef PriemGirl het volgende:
MeurningWeer om niks te doen *is aan het bankhangen*
quote:
Die ligt nu nog in bedquote:Op zaterdag 20 augustus 2011 11:24 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Waar is die kerel van je dan steeds
Luie donder, het is mooi weer! Ga naar buiten, sleep m mee, shoppen ofzo!quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 11:24 schreef PriemGirl het volgende:
[..]Morgen slaapeloos ventje
[..]
Die ligt nu nog in bed
Opvoeding speelt wel degelijk een rol maar is echt marginaal vergeleken bij genetisch aanwezig materiaal in de hersenen.quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 11:16 schreef Insomnium het volgende:
[..]
Heb je bronnen voor mij ?
Het lijkt mij namelijk extreem sterk dat het allemaal neuro-biologisch is vastgesteld.
Gezien het feit dat het een sterke mix is van je genetische code en de omgeving waarin je opgroeit.
Aan de hand van de omgeving waarin je opgroeit ontwikkel je een referentiekader.
Alles wat je denkt of voelt of ervaart of meemaakt haal je door dat filter heen.
Dus dat kan sowieso al niet van te voren vast staan
Ik volg het niet helemaal, maar gepest worden is genetisch bepaald? Is dat de conclusie?quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 11:25 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Opvoeding speelt wel degelijk een rol maar is echt marginaal vergeleken bij genetisch aanwezig materiaal in de hersenen.
Hij heeft een poos geleden bij P&W gezeten:
Even bekijken !quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 11:25 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Opvoeding speelt wel degelijk een rol maar is echt marginaal vergeleken bij genetisch aanwezig materiaal in de hersenen.
Hij heeft een poos geleden bij P&W gezeten:
Inderdaad! En als je negatief tegen je leven aan gaat kijken als er heel veel slechte dingen gebeuren ben je een pessimistquote:Op zaterdag 20 augustus 2011 11:27 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik volg het niet helemaal, maar gepest worden is genetisch bepaald? Is dat de conclusie?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Shoppenquote:Op zaterdag 20 augustus 2011 11:25 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Luie donder, het is mooi weer! Ga naar buiten, sleep m mee, shoppen ofzo!
quote:
quote:
Als het kan bestel ik alles onlinequote:
Gepest worden niet, pesten in zekere zin weer wel.quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 11:27 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik volg het niet helemaal, maar gepest worden is genetisch bepaald? Is dat de conclusie?
Heb nou eens geduld, of klik anders op het roosterquote:
Wat erg, ditquote:Op zaterdag 20 augustus 2011 11:29 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Als het kan bestel ik alles onlineIk word 1x per jaar naar de stad meegesleurd met schoonmoeders en dat vind ik genoeg
quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 11:28 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Inderdaad! En als je negatief tegen je leven aan gaat kijken als er heel veel slechte dingen gebeuren ben je een pessimistIk snap nu waarom mensen jou irritant vinden.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kom dan tenminste me argumenten als je het er niet mee eens bent.Op vrijdag 18 maart 2011 01:26 [b]schreef Ezio het volgende:[/b]Ik ga nu wel. Kijk uit waar je je staart steekt!
Groetjes, Ezio.
Hoezo?quote:
Een vrouw die niet van shoppen houdt, hoe kan datquote:
hihihiiquote:Op zaterdag 20 augustus 2011 11:33 schreef PriemGirl het volgende:
Zijn we ruzie aan het maken? Zo vroeg op de ochtend?
* PriemGirl gooit wat liefde in het topic
Ik zal Outpost bellen en vragen of hij ook komt.quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 11:33 schreef PriemGirl het volgende:
Zijn we ruzie aan het maken? Zo vroeg op de ochtend?
* PriemGirl gooit wat liefde in het topic
Ik zit liever op het terras dan door de stad te slenterenquote:Op zaterdag 20 augustus 2011 11:33 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Een vrouw die niet van shoppen houdt, hoe kan dat![]()
Wat vindt je dan wel leuk om te doen?
Crools met je geile dikke tietenquote:
* PriemGirl tacklet Ei en eet em om omnomnom !quote:
Stokkieeee met je geile....euhmm stokkiequote:Op zaterdag 20 augustus 2011 11:36 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Crools met je geile dikke tieten![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |