Daar kan ik inkomenquote:
Moeders is kwijt, maar ze eten zelf.quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 10:18 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Moeder er ook bij? Of moet je ze zelf voeden?
Zou daar echt niet tegen kunnen en ze allemaal mee naar huis willen nemen.
Extreem gelovig, dus ik vind het nooit zo tof, maar ze bedoeld het allemaal goed. Maar ik ga rennen.quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 10:19 schreef Insomnium het volgende:
[..]
Daar kan ik inkomen![]()
Is het wel een lieve oma ?
Dat dus.quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 10:18 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Moeder er ook bij? Of moet je ze zelf voeden?
Zou daar echt niet tegen kunnen en ze allemaal mee naar huis willen nemen.
Succes ! En have fun toch nog een beetjequote:Op zaterdag 20 augustus 2011 10:19 schreef Myraela het volgende:
[..]
Extreem gelovig, dus ik vind het nooit zo tof, maar ze bedoeld het allemaal goed. Maar ik ga rennen.
Hoezo dat dan?quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 10:19 schreef EggsTC het volgende:
Wees ffs blij dat je nog een oma hebt
Voorouders moet je koesteren, ik heb zowel mijn opa's als mijn oma's nooit echt gekend.quote:
Oh, dat is al snel dan.quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 10:19 schreef Samzz het volgende:
[..]
Moeders is kwijt, maar ze eten zelf.
Ik ook niet, maar heb niet echt het gevoel dat ik wat gemist heb.quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 10:21 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Voorouders moet je koesteren, ik heb zowel mijn opa's als mijn oma's nooit echt gekend.
Ben ik het niet mee eensquote:Op zaterdag 20 augustus 2011 10:21 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Voorouders moet je koesteren, ik heb zowel mijn opa's als mijn oma's nooit echt gekend.
Ik heb nooit een oma gehad (ruim voor mijn geboorte overleden) en mijn opa's overleden voor ik 10 was.quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 10:21 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Zonder hen was jij er niet eens geweest, geldt ook voor ouders. Er zijn op dit forum ook mensen die hun ouders haten maar hoe slecht je ook behandeld bent, je zou nooit de mooie dingen van het leven kunnen zien zonder dat zij er waren, dus die haat is relatief.quote:
ik ook, stierf toen ik een jaar of 8 was.quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 10:24 schreef Watertornado het volgende:
Ik heb alleen een oma gehad waarvan je zooo duidelijk zag dat ze ging overlijden (aftakeling).
Mwoah, niet mee eens. Sommige ouders kunnen echte monsters zijn.quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 10:26 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Zonder hen was jij er niet eens geweest, geldt ook voor ouders. Er zijn op dit forum ook mensen die hun ouders haten maar hoe slecht je ook behandeld bent, je zou nooit de mooie dingen van het leven kunnen zien zonder dat zij er waren, dus die haat is relatief.
Klopt, maar dan nog had men niet bestaan als ze er niet waren geweest. Dus had je dan liever gehad dat je niet bestaan had?quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 10:27 schreef ToT het volgende:
[..]
Mwoah, niet mee eens. Sommige ouders kunnen echte monsters zijn.
Sorry maar daar ben ik het echt niet mee eens.quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 10:26 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Zonder hen was jij er niet eens geweest, geldt ook voor ouders. Er zijn op dit forum ook mensen die hun ouders haten maar hoe slecht je ook behandeld bent, je zou nooit de mooie dingen van het leven kunnen zien zonder dat zij er waren, dus die haat is relatief.
In dit geval denk ik van wel ja.quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 10:27 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Klopt, maar dan nog had men niet bestaan als ze er niet waren geweest. Dus had je dan liever gehad dat je niet bestaan had?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |