Ahquote:Op zaterdag 20 augustus 2011 09:52 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Lekker wakker worden, zonnetje op mn kopf, vakantie vanaf vandaag, BAM
Neequote:
Have fun vandaag !quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 09:53 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Nee
Nou ja ik sta wel ingeschreven en zo. Eigenlijk volgende week reclame filmpje opnemen, maar ik heb afgezegd ivm last minute vakantie
Nu echt weg
have fun.quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 09:53 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Nee
Nou ja ik sta wel ingeschreven en zo. Eigenlijk volgende week reclame filmpje opnemen, maar ik heb afgezegd ivm last minute vakantie
Nu echt weg
Ga je ook nog op vakantie?quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 09:52 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Lekker wakker worden, zonnetje op mn kopf, vakantie vanaf vandaag, BAM
De spreekwoordelijke zon opzoeken?quote:
MEXICO BAMquote:Op zaterdag 20 augustus 2011 09:56 schreef Melting het volgende:
[..]
De spreekwoordelijke zon opzoeken?
Daar ben ik 1 keer geweest ondanks dat ik niet van warme landen hou.quote:
tulum geweest?quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 10:00 schreef Insomnium het volgende:
[..]
Daar ben ik 1 keer geweest ondanks dat ik niet van warme landen hou.
Die oude tempels bekijken en dergelijke
Ik moet zeggen dat sinds ik hier kom ik dit soort muziek veel beter kan waarderen dan eerstquote:Op zaterdag 20 augustus 2011 10:05 schreef EggsTC het volgende:
felix.
deze had je moeten zien op sensation white 2009.. heel de arena trilde uit z'n voegen toen dit nr erin kwam
Voor mij dikke nostalgie, uit 93 komt dit ofzo, of 92quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 10:06 schreef Insomnium het volgende:
[..]
Ik moet zeggen dat sinds ik hier kom ik dit soort muziek veel beter kan waarderen dan eerst![]()
Misschien omdat ik het vaker luister denk ik ! Ik weet het niet
Wat ga jij doen in Mexico dan ?quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 10:07 schreef EggsTC het volgende:
ook RMB maar even aangevraagd, zelfde tijdspanne... zelfde genre
Ah tof!quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 10:07 schreef EggsTC het volgende:
ook RMB maar even aangevraagd, zelfde tijdspanne... zelfde genre
Wil gaan snorkelen enzo, misschien ff de rimboe in daar. Maar voornamelijk ook strand enzo ja.quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 10:08 schreef Insomnium het volgende:
[..]
Wat ga jij doen in Mexico dan ?
Puur voor het feesten en ontspannen ?
Of ook nog wat dingen zoals die tempels bekijken en dergelijke?
Spring is de enige die erin staat, de guppielijst is redelijk beperkt voor mijn smaak.quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 10:10 schreef ToT het volgende:
[..]
Ah tof!Spring zeker? Ik vind Reality erg gaaf!
Snorkelen.quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 10:11 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Wil gaan snorkelen enzo, misschien ff de rimboe in daar. Maar voornamelijk ook strand enzo ja.
15 dagenquote:Op zaterdag 20 augustus 2011 10:12 schreef Insomnium het volgende:
[..]
Snorkelen.![]()
Dat is wel gaaf![]()
Ik ben zelf persoonlijk niet zo van de hang vakanties.
Overdag flink de bergen in, grotten of wat er dan ook is.
En dan in de avond lekker eten en flink zuipen.![]()
Maar super![]()
Hoe lang ga je ?
Goedemorgen !quote:
Goedemorgenquote:
Nice !quote:
quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 10:14 schreef Samzz het volgende:
Ik sta op de quarantaine. Ik word er treurig van.
Zo zielig?quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 10:14 schreef Samzz het volgende:
quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 10:14 schreef Samzz het volgende:
Wat ?quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 10:14 schreef Samzz het volgende:
Lekker geslapen?quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 10:13 schreef Insomnium het volgende:
[..]
Goedemorgen !
[..]
Goedemorgen
[..]
Nice !
pics van je omaquote:Op zaterdag 20 augustus 2011 10:15 schreef Myraela het volgende:
Seriously, mijn oma is er gewoon over een half uur al.Ik dacht, lekker uitslapen en alles, want ze zou niet vroeg vertrekken. Seriously, wat is niet vroeg dan?
Heel veel kittens. Drie baby's van drie weken, kletsnat, wormen, zo lief, maar zo zieligquote:
Hahahahaha.quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 10:15 schreef Myraela het volgende:
Seriously, mijn oma is er gewoon over een half uur al.Ik dacht, lekker uitslapen en alles, want ze zou niet vroeg vertrekken. Seriously, wat is niet vroeg dan?
Ohquote:Op zaterdag 20 augustus 2011 10:16 schreef Samzz het volgende:
[..]
Heel veel kittens. Drie baby's van drie weken, kletsnat, wormen, zo lief, maar zo zielig.
Bweh. Niet tof.quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 10:16 schreef Insomnium het volgende:
[..]
Hahahahaha.
Dat is voor die oude mensen al heel laat.
Die zijn altijd om zes uur al op en dergelijke
Moeder er ook bij? Of moet je ze zelf voeden?quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 10:16 schreef Samzz het volgende:
[..]
Heel veel kittens. Drie baby's van drie weken, kletsnat, wormen, zo lief, maar zo zielig.
Niesziektequote:Op zaterdag 20 augustus 2011 10:17 schreef EggsTC het volgende:
[..]
omg ik dacht dat je besmet was met japanse straling ofzo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |