Goedemorgen !quote:
Goedemorgenquote:
Nice !quote:
quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 10:14 schreef Samzz het volgende:
Ik sta op de quarantaine. Ik word er treurig van.
Zo zielig?quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 10:14 schreef Samzz het volgende:
quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 10:14 schreef Samzz het volgende:
Wat ?quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 10:14 schreef Samzz het volgende:
Lekker geslapen?quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 10:13 schreef Insomnium het volgende:
[..]
Goedemorgen !
[..]
Goedemorgen
[..]
Nice !
pics van je omaquote:Op zaterdag 20 augustus 2011 10:15 schreef Myraela het volgende:
Seriously, mijn oma is er gewoon over een half uur al.Ik dacht, lekker uitslapen en alles, want ze zou niet vroeg vertrekken. Seriously, wat is niet vroeg dan?
Heel veel kittens. Drie baby's van drie weken, kletsnat, wormen, zo lief, maar zo zieligquote:
Hahahahaha.quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 10:15 schreef Myraela het volgende:
Seriously, mijn oma is er gewoon over een half uur al.Ik dacht, lekker uitslapen en alles, want ze zou niet vroeg vertrekken. Seriously, wat is niet vroeg dan?
Ohquote:Op zaterdag 20 augustus 2011 10:16 schreef Samzz het volgende:
[..]
Heel veel kittens. Drie baby's van drie weken, kletsnat, wormen, zo lief, maar zo zielig.
Bweh. Niet tof.quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 10:16 schreef Insomnium het volgende:
[..]
Hahahahaha.
Dat is voor die oude mensen al heel laat.
Die zijn altijd om zes uur al op en dergelijke
Moeder er ook bij? Of moet je ze zelf voeden?quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 10:16 schreef Samzz het volgende:
[..]
Heel veel kittens. Drie baby's van drie weken, kletsnat, wormen, zo lief, maar zo zielig.
Niesziektequote:Op zaterdag 20 augustus 2011 10:17 schreef EggsTC het volgende:
[..]
omg ik dacht dat je besmet was met japanse straling ofzo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |