Maar dan kun je toch sneller aan een woning komen? Of moet je dan echt 24/7 opgenomen zijn?quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 10:59 schreef Insomnium het volgende:
[..]
Ik heb jaren in therapie gezeten.
Uit alle macht geprobeerd er vrede mee te krijgen.
Serieus ik heb 20 psychiaters gehad voor allerlei issues dankzij mijn verleden.
De aanleg die je hebt bepaald hoe je reageert in een specifieke situatie. Het is dus een survival of the fittest. Ook en zeker anno 2011 meer op mentaal vlak.quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 10:56 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Nu spreek je wel je eerdere uitspraak keihard tegen he, met dat boek dat je post.
Het gaat een keer niet over seks!quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 11:00 schreef Jofunu-kun het volgende:
Wat een diepzinnigheid, zit ik wel in t goeie topic?
Er zijn zeker erfelijke dingen.quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 11:00 schreef ToT het volgende:
Mja ik denk dat er wel een onderscheid gemaakt moet worden tussen je aangeboren karakter en je persoonlijkheid die je later ontwikkelt.
quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 11:00 schreef Jofunu-kun het volgende:
Wat een diepzinnigheid, zit ik wel in t goeie topic?
Ik had het zelf niet beter kunnen zeggen.quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 11:01 schreef Insomnium het volgende:
[..]
Er zijn zeker erfelijke dingen.
Bepaalde geestesziekten worden waarschijnlijk genetisch doorgeven.
Maar het is een combinatie van de omgeving waarin je opgroeit en hoe je opgroeit en je genetische samenstelling.
Tja ikzelf ben op school altijd getreiterd en in elkaar geslagen door andere kinderen en gekleineerd door diverse leraren en er spelen nog meer factoren mee waar ik verder niet op in ga. Denk je dat ik blaak van zelfvertrouwen of een hoog zelfbeeld heb?quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 11:01 schreef Insomnium het volgende:
[..]
Er zijn zeker erfelijke dingen.
Bepaalde geestesziekten worden waarschijnlijk genetisch doorgeven.
Maar het is een combinatie van de omgeving waarin je opgroeit en hoe je opgroeit en je genetische samenstelling.
Jouw persoonlijke ervaringen zijn compleet irrelevant in een discussie als je ze niet kunt onderbouwen met wetenschappelijke argumenten.quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 10:59 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Welk argument is beter dan ervaring?
Ik heb mij ook verdiept in het boeddhisme.quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 11:00 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Dat is een heel andere tak, psychiaters leren je met je mind om te gaan, althans dat proberen ze. Adyashanti's technieken komen vanuit het boeddhisme (de enige goede religie ter wereld) en laten je zorgen dat je je mind totaal laat vallen.
Ook wel een topic voor jou;
Te veel nadenken - Kracht van het Nu topic #8
Dan moet je echt opgenomen zijn geweest.quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 11:00 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Maar dan kun je toch sneller aan een woning komen? Of moet je dan echt 24/7 opgenomen zijn?
Hoe staat het met je aankomende woning trouwens?
Dan kan ik je de hand schudden.quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 11:03 schreef ToT het volgende:
[..]
Tja ikzelf ben op school altijd getreiterd en in elkaar geslagen door andere kinderen en gekleineerd door diverse leraren en er spelen nog meer factoren mee waar ik verder niet op in ga. Denk je dat ik blaak van zelfvertrouwen of een hoog zelfbeeld heb?
Meestal praat ik hier met de rest mee.quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 11:03 schreef ToT het volgende:
[..]Helemaal mee eens! Het stoort me vaak behoorlijk.
Oh, in dat geval heb ik een leuke opdracht voor je!quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 11:05 schreef Insomnium het volgende:
[..]
Meestal praat ik hier met de rest mee.
Maar ik heb zoveel interesses en verdiep mij ook bijna overal in.
( Dat krijg je als je amper slaapt)
Ach en ik heb een goed luisterend oor en kan lekker humoristisch zijn, dus da's mijn compensatie weer!quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 11:04 schreef Insomnium het volgende:
[..]
Dan kan ik je de hand schudden.
Mijn enige redding is dat ik nog wel een vrij groot charisma heb
Dat heb ik ook.quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 11:06 schreef ToT het volgende:
[..]
Ach en ik heb een goed luisterend oor en kan lekker humoristisch zijn, dus da's mijn compensatie weer!
Hit me !quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 11:05 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Oh, in dat geval heb ik een leuke opdracht voor je!
quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 11:07 schreef Insomnium het volgende:
[..]
Dat heb ik ook.
Heb mijn levensmotto al een paar keer gepost maar hier komt hij nog een keer.
Ik heb de kop en het lichaam van een bizon.
Maar het charisma van een halfgod.
Nu wordt het mooi. Dus jij zegt dat ervaringen irrelevant zijn maar dat wetenschappelijke (lees: theoretische en onbevestigde) bevindingen dat wel zijn?quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 11:03 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Jouw persoonlijke ervaringen zijn compleet irrelevant in een discussie als je ze niet kunt onderbouwen met wetenschappelijke argumenten.
Je bedoeld normale compact disks ?quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 11:07 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Jij gaat me volgende week uitleggen hoe cd's worden gemaakt.
Wat liefquote:Op zaterdag 20 augustus 2011 11:08 schreef LovelyLady het volgende:
Ik denk zeg nog ff hoi voor ik mijn internet moet uitzetten
hihiihi waar ga je naartoe danquote:Op zaterdag 20 augustus 2011 11:08 schreef LovelyLady het volgende:
Wat ga je dan doen?quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 11:08 schreef LovelyLady het volgende:
quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 11:08 schreef LovelyLady het volgende:
Ja, de normale. Voor audio-playback mocht je opeens geïnteresseerd in hoe de data exact op de cd staat. Alhoewel de regenboogserie daar toch voor meerdere formate voor dekt, maar dat doet allemaal niet terzake.quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 11:08 schreef Insomnium het volgende:
[..]
Je bedoeld normale compact disks ?
Het leuke van theoretische argumenten in een wetenschappelijke discussie is dat deze juist wel onderzocht en bevestigt kunnen worden.quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 11:07 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Nu wordt het mooi. Dus jij zegt dat ervaringen irrelevant zijn maar dat wetenschappelijke (lees: theoretische en onbevestigde) bevindingen dat wel zijn?
Ik vermoed dat jullie volledig langs elkaar praten.quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 11:10 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Het leuke van theoretische argumenten in een wetenschappelijke discussie is dat deze juist wel onderzocht en bevestigt kunnen worden.
Iets roepen op basis van persoonlijke ervaringen zonder enige feitelijke onderbouwing is borrelpraat.
Dan ga ik me ook niet de moeite doen om argumentatie te geven als deze toch wordt beschouwd als "borrelpraat"quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 11:10 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Het leuke van theoretische argumenten in een wetenschappelijke discussie is dat deze juist wel onderzocht en bevestigt kunnen worden.
Iets roepen op basis van persoonlijke ervaringen zonder enige feitelijke onderbouwing is borrelpraat.
Ik ga mij daar even over inlezen en dan kom ik er op terugquote:Op zaterdag 20 augustus 2011 11:10 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ja, de normale. Voor audio-playback mocht je opeens geïnteresseerd in hoe de data exact op de cd staat. Alhoewel de regenboogserie daar toch voor meerdere formate voor dekt, maar dat doet allemaal niet terzake.
Het gaat mij voornamelijk om het productieproces dat ik niet snap.
Zeg, het is nog vroegquote:Op zaterdag 20 augustus 2011 11:11 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Op vakantie dus. Let jij nooit op?![]()
Dus als je zelf dingen hebt meegemaakt die een enorme impact op je leven hebben gehad, mag dat niets aan je persoonlijkheid veranderen omdat dat wetenschappelijk gezien onmogelijk is?quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 11:10 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Het humanmind is ook beperkt he, wat als daar nou dingen buiten vallen die niet wetenschappelijk bewezen kunnen worden? Dan heb ik het niet over een god of whatever want daar geloof ik niet in. Maar ik ben er wel van overtuigd dat er meer is dat we niet weten, dan dat we wel weten op dit moment.quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 11:10 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Goeiemorgen lekkertjequote:Op zaterdag 20 augustus 2011 11:11 schreef gewoonfaye het volgende:
Goeiemorgenn vanaf een zonnig lowlands
Gewoon lekker faye.. hihiiii lowlands, pics.quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 11:11 schreef gewoonfaye het volgende:
Als bonus kun je je inlezen over CIRC en dergelijke. Maar dat hoef je mij dan weer niet uit te leggen.quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 11:11 schreef Insomnium het volgende:
[..]
Ik ga mij daar even over inlezen en dan kom ik er op terug![]()
Moet goed komen !
Hoe is het daar ?quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 11:11 schreef gewoonfaye het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |