hmmm met teveel alcohol op gaat geilheid bij mij snel over in moeheidquote:Op zaterdag 20 augustus 2011 12:02 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Really?? Ik slaap altijd zeer goed na een zuipavondOf ben retegeil...
Klopt ja, je lijf is dan onrustiger omdat alcohol uiteindelijk gewoon gif is dat er uit moet.quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 12:01 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]En ik slaap altijd klote als ik gedronken heb
Ligt aan de leeftijd koenquote:Op zaterdag 20 augustus 2011 12:03 schreef Koen66 het volgende:
[..]
hmmm met teveel alcohol op gaat geilheid bij mij snel over in moeheid
Dat heeft er bijna alles mee te maken.quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 12:02 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Je referentiekader heeft toch niets te maken met hoe jij op een tegenslag reageert?
Dan zouden hoogopgeleiden of mensen die streng opgevoed zijn beter reageren op ellende dan mensen uit lagere sociale klassen.
Het interessante is juist de volslagen willekeur aan mensen die door depressie of psychische nood getroffen worden.
Herkenbaarquote:Op zaterdag 20 augustus 2011 12:02 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Dan moet je nog net wat meer drinkenquote:Op zaterdag 20 augustus 2011 12:04 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Herkenbaar
al lukt slapen mij vaak niet zo goedboel die draait enzo
ik kan er idd minder goed tegenquote:
kquote:Op zaterdag 20 augustus 2011 12:04 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Herkenbaar
al lukt slapen mij vaak niet zo goedboel die draait enzo
Geil wel ja maar slapen niet, ik word ook altijd bezweet wakker dan, bah!quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 12:02 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Daar heb ik geen last van.quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 12:03 schreef Koen66 het volgende:
[..]
hmmm met teveel alcohol op gaat geilheid bij mij snel over in moeheid
In het tosti-ijzer gedaan.quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 12:06 schreef Tha_Erik het volgende:
Als ik echt heel erg zat ben dan wil ik alleen maar slapen aan het eind van de avond. Na een boterham met kaas.
Nah, je brein geeft bepaalde prikkels daar moet je het mee doen. Of dat nu is dat je moet schijten of dat je je klote voelt.quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 12:04 schreef Insomnium het volgende:
[..]
Dat heeft er bijna alles mee te maken.
Je referentiekader is een filter waar je ALLES doorhaalt.
Wat je ziet, voelt, proeft, aanraakt, gevoelens alles.
Aan de hand daarvan reageer je erop.
Vind je het fijn ? Vind je het niet fijn ?
Reageer je er gedeprimeerd op ? Of geef je niet op.
Neeee eitjes 's nachtsquote:Op zaterdag 20 augustus 2011 12:06 schreef Tha_Erik het volgende:
Als ik echt heel erg zat ben dan wil ik alleen maar slapen aan het eind van de avond. Na een boterham met kaas.
Ook lekker, maar mijn favoriet is toch echt een ouderwetse boterham met kaasquote:Op zaterdag 20 augustus 2011 12:08 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Neeee eitjes 's nachtsOmnomnom
Doe esquote:Op zaterdag 20 augustus 2011 12:05 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Zullen wij eens ff diepzinnig doen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |