Oh lol.. Daar gaat iets foutquote:
Fappen.quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 00:28 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Geen zin meer en moest nog wat dingetjes doen.
Ah heb al een TR gemaaktquote:Op zaterdag 20 augustus 2011 00:29 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Zo komen we wel aan die immense lading topics
Niet eens aan gedacht.quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 00:27 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Rossdale's tips hebben wel geholpen.
Zeg ik niet, en nee begint maandagquote:Op zaterdag 20 augustus 2011 00:31 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Niet eens aan gedacht.
Maar hoe heet die ex van je dan? Misschien kent m'n huisgenootje haar wel dan, die owee mentor. Is jouw tik nog niet begonnen trouwens?
Zeker!quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 00:38 schreef Tauchmeister het volgende:
Ben jij nog ergens in Tilburg te vinden volgende week Pi-air?
Ja dat heeft ie nog niet blijkbaar... Alhoewel het redelijk goed up to date is qua posts, sommige mensen die maar 1 keer gepost hebben in de reeks heb ik 1 topic geleden gezien ofzo..quote:
Check dat dan... Kutkabouter, kutkabouterin, kutstudent, haloisgay, vanpikkensteijn, kenserkabouterquote:Op zaterdag 20 augustus 2011 00:46 schreef KoningStoma het volgende:
921 keer
Volgens mij hoort kabouter bovenaan te staan met al zijn verschillende accounts.
Potatoe had nog een kaartje overquote:Op zaterdag 20 augustus 2011 00:51 schreef Parvus het volgende:
Ik zou eerst niet naar Decibel gaan maar begin nu te twijfelen looolz
Ik zat zelf ook al even te tellen ja.quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 00:49 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Check dat dan... Kutkabouter, kutkabouterin, kutstudent, haloisgay, vanpikkensteijn, kenserkabouterdan telt ie vulvakobold en schedegnoom nog niet eens mee
quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 00:53 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Ik zat zelf ook al even te tellen ja.Vergeet vagina-dwerg niet.
Maar ik denk dat we nu weer in een andere reeks zitten??? Want er is no way dat ik met dit account pas 200 posts in deze reeks heb.
114.quote:1871 (gemiddeld 114 per dag)
Min de kloons van KKquote:Op zaterdag 20 augustus 2011 00:48 schreef Dr.Pringles het volgende:
De eerste 20 moeten in de OP komen.
quote:
Aantal forumposts1872 (114 per dag)quote:
Ja ik heb zelf ook een kaartje maar 2 vrienden zijn afgehaakt. Gaan er nog wel 2 maar mehquote:Op zaterdag 20 augustus 2011 00:52 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Potatoe had nog een kaartje over
Ik moest opzoeken wat soggen betekentquote:Op zaterdag 20 augustus 2011 00:55 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Gaat na de tentamens en als de vakantie is afgelopen wel veranderen. Nu zwaar veel fokken door verveling of soggen.
Same here.quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 00:57 schreef Parvus het volgende:
[..]
Ik moest opzoeken wat soggen betekent
Ah joh, je kan altijd even hakken even losgaan toch?quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 00:56 schreef Parvus het volgende:
[..]
Ja ik heb zelf ook een kaartje maar 2 vrienden zijn afgehaakt. Gaan er nog wel 2 maar meh
Ik nietquote:Op zaterdag 20 augustus 2011 00:57 schreef Parvus het volgende:
[..]
Zolang ie maar niet over het muntje begintquote:Op zaterdag 20 augustus 2011 00:57 schreef PierreTT het volgende:
Studentenvereniging: doen of niet?
Topic voor jou KK!
Haha je hebt ook woggen. Dat is meer iets voor jullie.quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 00:57 schreef Parvus het volgende:
[..]
Ook op de link klikken werkt nietquote:Op zaterdag 20 augustus 2011 01:00 schreef Nick-GizMo het volgende:
[ afbeelding ]
Grrrrr... http://www1.skoftenmedia.com/images/picdump/193/08.jpg
Dat meisje ging van Mike naar Deena, Vinny, Deena, Vinny.quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 03:01 schreef Dr.Pringles het volgende:
Die twins in Jersey Shore.Twinning!
Pics?quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 08:45 schreef tliciouz het volgende:
Eindelijk, lekker weer. Lekker in mijn bikini op het balkon de hele middag.
Ik wil niet haten ofzo maar je bent geloof ik ouderquote:Op zaterdag 20 augustus 2011 11:24 schreef Sharpdressedman het volgende:
Zo naar vrijgezellenfeest, Pff nu al moe wanneer ik aan alles denk.
Ik voel me Rossdale-achtig... (oud en moe)
het is ook geen muziekquote:Op zaterdag 20 augustus 2011 11:16 schreef KneusTeun het volgende:
Ik zag vandaag Don diablo op youtube en heb besloten dat dubstep officieel dood is voor mij
In het begin allemaal mensen die lopen te zeiken dat het geen muziek is en dat het ook niet zal worden, en nu komen ze naar je toe over hoe lijp dubsteo is..(of ben ik nu een oude zeurende man?)
Sssst en dat is niet haten hoorquote:Op zaterdag 20 augustus 2011 11:25 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Ik wil niet haten ofzo maar je bent geloof ik ouder
Maar Ross is wel de nestor van het topic.quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 11:51 schreef Sharpdressedman het volgende:
[..]
Sssst en dat is niet haten hoor
Rossdale is gewoon ouder.quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 11:52 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Maar Ross is wel de nestor van het topic.
Alles wat doorquote:Op zaterdag 20 augustus 2011 11:16 schreef KneusTeun het volgende:
Ik zag vandaag Don diablo op youtube en heb besloten dat dubstep officieel dood is voor mij
In het begin allemaal mensen die lopen te zeiken dat het geen muziek is en dat het ook niet zal worden, en nu komen ze naar je toe over hoe lijp dubsteo is..(of ben ik nu een oude zeurende man?)
Waneer ga je weer BF spelenquote:Op zaterdag 20 augustus 2011 11:57 schreef Sharpdressedman het volgende:
[..]
Rossdale is gewoon ouder.
Volgens mij kun je dat instellen op 6 uur ofzo? Of anders helemaal uitzettenquote:Op zaterdag 20 augustus 2011 11:58 schreef Bozz187 het volgende:
Aah kak xbox auto-off. Net te laat terug, bam ding uit niet opgeslagen al me cash money weg bij fable
heb nu ook helemaal uit gezetquote:Op zaterdag 20 augustus 2011 12:06 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Volgens mij kun je dat instellen op 6 uur ofzo? Of anders helemaal uitzetten
Er zitten goede nummer tussen, maar die typische "wub wub yeah" zooi is gewoon kut.quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 12:00 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Alles wat doorvevo
wordt overgenomen, verandert in top 40 diarree.
Niet dat ik dubstep uberhaupt iets vond, maar toch.
Trek je internet kabel uit je xbox, zet op het dashboard de tijd op random datum in 2020 ofzo -> Infinite moneyz in Fable!quote:
Zeg zeg... vergeleken met jou ben zelfs ik nog een broekiequote:Op zaterdag 20 augustus 2011 11:24 schreef Sharpdressedman het volgende:
Zo naar vrijgezellenfeest, Pff nu al moe wanneer ik aan alles denk.
Ik voel me Rossdale-achtig... (oud en moe)
Rebecca Black en Katy Perryquote:Op zaterdag 20 augustus 2011 13:29 schreef Kutstudent het volgende:
Wie heeft er nog meer zin in vrijdag?
yesquote:Op zaterdag 20 augustus 2011 13:22 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Trek je internet kabel uit je xbox, zet op het dashboard de tijd op random datum in 2020 ofzo -> Infinite moneyz in Fable!
Ben benieuwd wie er uiteindelijk allemaal is.quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 13:29 schreef Kutstudent het volgende:
Wie heeft er nog meer zin in vrijdag?
Als er niemand is gaan we toch gewoon in het plein spasten.quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 14:45 schreef Frankii het volgende:
[..]
Ben benieuwd wie er uiteindelijk allemaal is.
quote:Aanval op scheidsrechter met scootmobiel Van onze Telesportredactie
Een woedende FC Oss-supporter in een scootmobiel heeft vrijdagavond na afloop van het verloren thuisduel tegen Almere City scheidsrechter Edwin van de Graaf aangereden.
De boze fan, een man op leeftijd, kon het blijkbaar niet verkroppen dat 'zijn' Oss met 4-3 verloor en koelde zijn woede op de leidsman door hem tot twee keer toe aan te rijden
quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 15:32 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
En zo zie je maar hoe gevaarlijke shit hier in Oss is.
Gevaarlijk jeweet.. O dubbel S
Lol, verloren van Almere City.quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 15:32 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Erg gevaarlijk inderdaadquote:Op zaterdag 20 augustus 2011 15:32 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 15:32 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Uhm. Tja.quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 16:12 schreef Michhas het volgende:
[..]
HUH WIE BEN JIJ NOU WEER HA HA IK KEN JOU NIET HOOR LOL HA HI OKI DOKI gr gr
Hoi! Je moet je hier wel altijd eerst even voorstellenquote:
Je vergeet de xoxoquote:Op zaterdag 20 augustus 2011 16:12 schreef Michhas het volgende:
[..]
HIHI WAT EEN LEUK TOPIC IS DIT ZEG WAT EEN LEUKE MENSEN HOHO NOU GR GR JOS EN ANJAquote:Op zaterdag 20 augustus 2011 16:12 schreef Michhas het volgende:
[..]
Ok, hoi Robbert!quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 16:43 schreef RingBewoner het volgende:
Robbert.
22 jaar.
Groningen
Speel COD sinds COD3. Toen nog op een Xbox en ben recentelijk overgestapt op de PS3 en heb daar dus ook Black-Ops bij gekocht. Speel in de vakantie ongeveer een 4 uur per dag online en dan vooral s'avonds. Als ik straks weer werk gaat het naar ongeveer een uur per dag. Ik speel eigenlijk altijd hardcore TDM.
Dat filmpjequote:Op zaterdag 20 augustus 2011 15:32 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 16:46 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Ok, hoi Robbert!
Wij spelen wel allemaal op Xbox
Daar liggen de roots van dit topic ook, maar het is nu meer een gezellige SC.quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 16:50 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
. Foutje. Dacht dat dit multi dinges was. Dus én PS3 én Xbox.
Oké.quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 16:53 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Daar liggen de roots van dit topic ook, maar het is nu meer een gezellige SC.
quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 16:50 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
. Foutje. Dacht dat dit multi dinges was. Dus én PS3 én Xbox.
Dus als je gezellig mee wil tsjetten dan mag dat altijdquote:
Terecht!quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 17:13 schreef PierreTT het volgende:
En daarbij,ik moest bij je nickname denken aan de Nurburgring,dat zijn alvast veel pluspunten
quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 17:22 schreef vandermar het volgende:
Welke goldgun zal ik nemen?
Suggesties?
Vind je dat fijn dan? Ik heb dat in die offline modus wel eens gedaan tegen bots. Vond er geen klap aan, zo'n groot stuk glimmend metaal waardoor je verder niks meer ziet.quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 17:22 schreef vandermar het volgende:
Suggesties?
Goldguns zijn douchebag achtig en vind ik leukquote:Op zaterdag 20 augustus 2011 17:23 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
[..]
Vind je dat fijn dan? Ik heb dat in die offline modus wel eens gedaan tegen bots. Vond er geen klap aan, zo'n groot stuk glimmend metaal waardoor je verder niks meer ziet.
Ik zou als ik jou was je COD credits doneren aan Giro 555 voor alle arme mensen zonder eten in Afrika.quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 17:22 schreef vandermar het volgende:
Suggesties?
Commando.quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 17:24 schreef vandermar het volgende:
[..]
Goldguns zijn douchebag achtig en vind ik leukwelke zal ik nu nemen?
Ik vind Afrika eerlijk gezegd een bodemloze put dus die optie valt af.quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 17:25 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Ik zou als ik jou was je COD credits doneren aan Giro 555 voor alle arme mensen zonder eten in Afrika.
Puike keuze, die had ik nog niet.quote:
Ook een fijn wapen.quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 17:27 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ik vind Afrika eerlijk gezegd een bodemloze put dus die optie valt af.
[..]
Puike keuze, die had ik nog niet.
Gaat nog wel weer over vrees ikquote:
Je kan volgens mij niet eens prestigen daarbij.quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 17:23 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
[..]
Vind je dat fijn dan? Ik heb dat in die offline modus wel eens gedaan tegen bots. Vond er geen klap aan, zo'n groot stuk glimmend metaal waardoor je verder niks meer ziet.
Nee, klopt. Maar je hebt wel alle wapens en camo tot je beschikking. Speel het heel af en toe alleen, voornamelijk na een avondje feesten en soms met vrienden.quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 17:32 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Je kan volgens mij niet eens prestigen daarbij.
Aah zie het al, sorry even overheen gelezen. How's life in grunn?quote:
Oke kan wel dan.quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 17:33 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Nee, klopt. Maar je hebt wel alle wapens en camo tot je beschikking. Speel het heel af en toe alleen, voornamelijk na een avondje feesten en soms met vrienden.
Ja goed. Woon overigens vlakbij grunn, onder de rook van, zeg maar. Maar goed, zit lekker met laptop in de zon. Zometeen maar eens verder gaan waar ik vannacht gestopt ben en dan even frietjes bakken.quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 17:33 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Aah zie het al, sorry even overheen gelezen. How's life in grunn?
Hm.. minder. Maar het is voor de toekomstquote:Op zaterdag 20 augustus 2011 17:35 schreef Kutstudent het volgende:
Jij hebt tenminste zon. Ik zit hier weg te kwijnen in m'n studieboeken.
Lees ergens dat die man een stadionverbod krijgt. De scheids zit trouwens fout, scootmobiel kwam van rechts.quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 15:32 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Eens! Eindelijk eens een normale userquote:
Haha, alleen maar kutusers gehad dan?quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 17:39 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Eens! Eindelijk eens een normale useren dan zeggen dat wij niet openstaan voor nieuwe mensen!
quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 17:25 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Ik zou als ik jou was je COD credits doneren aan Giro 555 voor alle arme mensen zonder eten in Afrika.
Man waar zal ik beginnen? Het begon met Rossdale,toen Dr.Pringles,toen Michhas,Soldmayor en ga zo maar doorquote:Op zaterdag 20 augustus 2011 17:40 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Haha, alleen maar kutusers gehad dan?
Hm.. allemaal onbekenden voor mij. Maar ik ga want ik hoor bier roepen en friet. Kom vanavond nog wel even langs.quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 17:42 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Man waar zal ik beginnen? Het begon met Rossdale,toen Dr.Pringles,toen Michhas,Soldmayor en ga zo maar door
STFU!quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 17:42 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Man waar zal ik beginnen? Het begon met Rossdale,toen Dr.Pringles,toen Michhas,Soldmayor en ga zo maar door
Hij zegt friet!quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 17:43 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Hm.. allemaal onbekenden voor mij. Maar ik ga want ik hoor bier roepen en friet. Kom vanavond nog wel even langs.
Is dat positief?quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 17:52 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Hij zegt friet!
Instant-Rossdale-approval
quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 17:52 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Hij zegt friet!
Instant-Rossdale-approval
Ik had je gisteren nodig Pietermans.. Ik had een Geer clantag, maar Michhas als Goor was het toch niet niet helemaal.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Please sir. When moon? When Mustang?
quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 17:55 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Ik had je gisteren nodig Pietermans.. Ik had een Geer clantag, maar Michhas als Goor was het toch niet niet helemaal.Hohohooooo wat een vreselijke opmerking hohooo... ben de afgelopen dagen even bezig met mijn vriendin,ben er zondag weer.Doen wij de Geer en Goor actie,complete lobby's gekmaken hohohooooSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Half bezopen is weggegooid geld.
Mooi.quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 17:56 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Ze noemen me hier de stamoudste, dus ik denk het wel
Ken ik niet. Is dat slecht?quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 18:05 schreef Tauchmeister het volgende:
Speel je soms ook Minecraft, Robbert?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 18:32 schreef Fsmxi het volgende:
Starcraft 2
te veel spleetogen, come to the xbox live sensationSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 18:32 schreef Fsmxi het volgende:
Starcraft 2
Al tijden niet meer met jou COD gedaanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Half bezopen is weggegooid geld.
Die trap op 1:38.quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 18:21 schreef Bozz187 het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)_in_slow_motion.html
vermaak
Met vocals nog beterquote:
quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 18:45 schreef Michhas het volgende:
Nicklas en Michhas op de vocals
No homo
Dit blijft toch wel de vetste, van het vetste albumquote:
Ken je deze nogquote:Op zaterdag 20 augustus 2011 18:54 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Dat soort shit luisterde ik op de basisschool altijd, net als deze:
Nostalgie
Niks mis mee.quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 18:54 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Dat soort shit luisterde ik op de basisschool altijd, net als deze:
Nostalgie
Yepquote:
Ik luister ze nog steeds af en toequote:
Die 'NIGGER WHAT' in Poppin' them thangs is echt epischquote:Op zaterdag 20 augustus 2011 18:56 schreef Nick-GizMo het volgende:
Iets mindere nostalgie maar lekkere beat :
Hell yeahquote:Op zaterdag 20 augustus 2011 18:58 schreef Michhas het volgende:
[..]
Die 'NIGGER WHAT' in Poppin' them thangs is echt episch
Klinkt als jou.quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 18:58 schreef Michhas het volgende:
[..]
Die 'NIGGER WHAT' in Poppin' them thangs is echt episch
Ja die outta control vind ik troep, die op het album staat is beterquote:
Ik vond dit toch wel de vetste van dat album destijdsquote:
quote:Nigga you shit on me , i'll shit on you
You put a hit on me, i'll put a hit on you
A eye for an eye nigga
Survive the shots or die nigga
Beat is wel chill.quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 19:03 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Ja die outta control vind ik troep, die op het album staat is beter
Blijft baas.quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 19:03 schreef Tauchmeister het volgende:
Al drie jaar niet meer gehoord, nog steeds hard
Deze is wel zooooo chillquote:
Die hele album is nice.quote:
KaZaaquote:Op zaterdag 20 augustus 2011 19:11 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Volgens mij één van de eerste die ik binnenhaalde met KaZaa
Ik voel me weer oud....quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 19:11 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Volgens mij één van de eerste die ik binnenhaalde met KaZaa
Jaquote:Op zaterdag 20 augustus 2011 19:14 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Ik voel me weer oud....
Mensen nog met napster gewerkt dan?
[ afbeelding ]
Napster, KaZaa, Beatshare, Limewire, Ares, Frostwire.quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 19:14 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Ik voel me weer oud....
[ afbeelding ]
Ja man! Fijn allemaal cds maken voor mensen, en gewoon 10 gulden vragen toen nogquote:Op zaterdag 20 augustus 2011 19:14 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Ik voel me weer oud....
[ afbeelding ]
quote:
Wel beter,quote:
Wat is jouw smaak?quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 19:31 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Wel beter,maar niet mijn smaak.
Eigenlijk alles, behalve zooi die ik associeer met belachelijke subculturen.quote:
Hij is sowieso een baasquote:Op zaterdag 20 augustus 2011 19:36 schreef Dr.Pringles het volgende:
Wel deze versie.De original is ook heerlijk.
quote:
Hahahaha die reactie daaronderquote:Op zaterdag 20 augustus 2011 19:36 schreef Dr.Pringles het volgende:
Wel deze versie.De original is ook heerlijk.
quote:To whom it may concern
This is a good song.
Adolf Hitler
Kan je misschien de reclame opzoeken?quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 19:49 schreef RingBewoner het volgende:
Heey, wie weet kunnen jullie mij helpen! Ik luisterde gisteren Slam!FM en hoorde reclame van The Partysquad voor een of ander programma dat zij gaan presenteren. Op de achtergrond hoorde je een nummer dat een paar jaar terug hartstikke populair was, ook wel een bekende DJ. Welk nummer was dat?
F*ck, waar ook Groningen moet voetballen vanavond!quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 19:49 schreef KneusTeun het volgende:
Waarom staat eredivisie niet op fromsport :S
Dat was overduidelijk deze.quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 19:49 schreef RingBewoner het volgende:
Heey, wie weet kunnen jullie mij helpen! Ik luisterde gisteren Slam!FM en hoorde reclame van The Partysquad voor een of ander programma dat zij gaan presenteren. Op de achtergrond hoorde je een nummer dat een paar jaar terug hartstikke populair was, ook wel een bekende DJ. Welk nummer was dat?
Kan ik niet meer vinden. Het klonk een beetje als:quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 19:50 schreef vandermar het volgende:
[..]
Kan je misschien de reclame opzoeken?
does not work for me :Squote:
Infinity?quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 19:55 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Kan ik niet meer vinden. Het klonk een beetje als:
Tada, tadadada, tadam.......Pierrieerieirerieie.
Haha, wel tof dat je gaat zoekenquote:
Ik vond dat Infinity toch vrij veel op jouw beschrijving leekquote:Op zaterdag 20 augustus 2011 20:06 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Haha, wel tof dat je gaat zoeken. Maar nee, is redelijk oud nummer denk wel ergens richting 2005 maar nog ouder zou ook kunnen. Het licht ook gewoon op het puntje van mijn tong. Dit is zo frustrerend.
Hmm, misschien een legale stream op Eredivisielive.nl proberen dan? Dat is denk ik de enige optie.quote:
Streams? Sopcast.quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 20:10 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Hmm, misschien een legale stream op Eredivisielive.nl proberen dan? Dat is denk ik de enige optie.
haha heldquote:Op zaterdag 20 augustus 2011 20:13 schreef RingBewoner het volgende:
Heb de partysquad maar even een tweet gestuurd. Eens kijken hoe aardig die lui zijn.
Haha hoezo? Ik hoop dat ze zelf weten welk nummer ze gebruiken. Komt bij, paar jaar geleden op een bedrijfsfeest waar ik toen nog werkte heb ik nog met ze gesproken toen ze klaar waren met optreden.quote:
FS start de SC2 op, jwtz!quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 20:15 schreef Bozz187 het volgende:
wooow check xbox.
rossdale doet crysis 2 en stoma doet mw 2 WTF!!!!
Dit is een van de voortekenen van de apocalyps.quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 20:15 schreef Bozz187 het volgende:
wooow check xbox.
ja echtquote:Op zaterdag 20 augustus 2011 20:17 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Dit is een van de voortekenen van de apocalyps.
beste plaat ooit van hem !quote:
Thanks manquote:Op zaterdag 20 augustus 2011 20:18 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
http://fionaangelina.com/(...)sopcast-on-mac-os-x/
quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 20:48 schreef Kutstudent het volgende:
Al die negermuziek hier.
[ afbeelding ]
Ik haat niet. Ik heb serieus nooit begrepen hoe mensen dat leuk kunnen vinden.quote:
Weet je precies hoe iedereen zich voelt wanneer jij hier komt vertellen hoe 'normaal' het is om kleingeld in iemand z'n reet te douwen.quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 20:57 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Ik haat niet. Ik heb serieus nooit begrepen hoe mensen dat leuk kunnen vinden.
Voor Napster moest je alles nog van websites afhalen. Muziek zoeken via altavista of van sites vol met mp3'tjes 1 muzieknummer per avond downloaden met een 56k verbindingquote:Op zaterdag 20 augustus 2011 19:14 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Ik voel me weer oud....
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 20:15 schreef Bozz187 het volgende:
wooow check xbox.
JUp en me ouders een telefoon rekening van 600 gulden XDquote:Op zaterdag 20 augustus 2011 21:09 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Voor Napster moest je alles nog van websites afhalen. Muziek zoeken via altavista of van sites vol met mp3'tjes 1 muzieknummer per avond downloaden met een 56k verbinding
Eens, ik snap ook niet wat er leuk is aan rap of meer populaire snel-lukraak-nietszeggende-zinnen-uit-je-nek-lullen-muziekquote:Op zaterdag 20 augustus 2011 20:57 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Ik haat niet. Ik heb serieus nooit begrepen hoe mensen dat leuk kunnen vinden.
De telefoonrekening werd betaald door het werk van mijn pa. Hij moest bij de directeur komen om uit te leggen waarom hij inderdaad 500 gulden verbeld hadquote:Op zaterdag 20 augustus 2011 21:10 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
JUp en me ouders een telefoon rekening van 600 gulden XD
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Please sir. When moon? When Mustang?
quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 21:13 schreef Rossdale het volgende:
[..]
De telefoonrekening werd betaald door het werk van mijn pa. Hij moest bij de directeur komen om uit te leggen waarom hij inderdaad 500 gulden verbeld had
Flink ruzie gehad toenDat had me pa dus ook, het werk dat belt wat er met telefoon gebeurd.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ook die geluiden van de modem
's avonds een reus, 'smorgens een kneus
Xbox: kneusteun
PSN: kneusteun
Steam:kneusteun
quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 21:13 schreef Rossdale het volgende:
[..]
De telefoonrekening werd betaald door het werk van mijn pa. Hij moest bij de directeur komen om uit te leggen waarom hij inderdaad 500 gulden verbeld had
Flink ruzie gehad toenToen wij het hadden zat ineens de hele familie hier om muziek te downloadenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same
Wat een kulantwoord. Jullie begonnen meteen massaal te haten toen ik dat zei, ik loop toch ook niet op jullie te haten omdat jullie die muziek vet vinden. Denk volgende keer even na voordat je een irrelevant kulargument hier neer plempt.quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 21:02 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Weet je precies hoe iedereen zich voelt wanneer jij hier komt vertellen hoe 'normaal' het is om kleingeld in iemand z'n reet te douwen.
Waarom voel jij je altijd meteen op je pik getrapt? Was helemaal niet serieus bedoeld.quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 21:20 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Wat een kulantwoord. Jullie begonnen meteen massaal te haten toen ik dat zei, ik loop toch ook niet op jullie te haten omdat jullie die muziek vet vinden. Denk volgende keer even na voordat je een irrelevant kulargument hier neer plempt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |