quote:Op vrijdag 15 juli 2011 12:33 schreef Rossdale het volgende:
Je hebt ook echt weer een race-opa op een brommert gevonden
Ja, schoonpaps. Why?quote:Op vrijdag 15 juli 2011 12:39 schreef KneusTeun het volgende:
Iemand hier Familie of een goede bekende in de US of A?
Ik moet iets van Ebay hebben dat de verkoper niet naar NL wil shippen. (ik denk luiheid)quote:
Pfft.. jonkiequote:Op vrijdag 15 juli 2011 13:31 schreef vandermar het volgende:
Yes, jarig. Wat een feest alweer een oude lul met mijn 20
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Please sir. When moon? When Mustang?
20quote:Op vrijdag 15 juli 2011 13:31 schreef vandermar het volgende:
Yes, jarig. Wat een feest alweer een oude lul met mijn 20
Je hebt genoeg sites om dingen naar toe te laten shippen, en die sturen het weer door. Werd ook gedaan met de eerste iPhonequote:Op vrijdag 15 juli 2011 12:53 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Ik moet iets van Ebay hebben dat de verkoper niet naar NL wil shippen. (ik denk luiheid)
Maar ik zoek iemand waar ik dat dan heen kan shippen als tussen adres.
(en het is iets waar ik al bijna een jaar naar zoek)
Na 10 minuten shift2 mistte ik al DiRT3quote:Op vrijdag 15 juli 2011 14:35 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Je hebt genoeg sites om dingen naar toe te laten shippen, en die sturen het weer door. Werd ook gedaan met de eerste iPhone.
En anders fromus2eu?
En wie er ook jarig is : gefeliciteerd
Kost kealo veel! 30 euro ofzo!quote:Op vrijdag 15 juli 2011 14:35 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Je hebt genoeg sites om dingen naar toe te laten shippen, en die sturen het weer door. Werd ook gedaan met de eerste iPhone.
En anders fromus2eu?
En wie er ook jarig is : gefeliciteerd
Shift is inderdaad 3 dubbel kutquote:Op vrijdag 15 juli 2011 14:38 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Na 10 minuten shift2 mistte ik al DiRT3![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |