quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 00:55 schreef Mishu het volgende:
Als het je leuk lijkt: ja. Zo niet: nee.
Studentenvereniging =/= het corpsquote:Op zaterdag 20 augustus 2011 01:00 schreef MouzurX het volgende:
Het ligt er maar aan hoe elitair je bent en hoeveel je neerkijkt op andere mensen.
We kijken alleen neer op mensen zoals jij.quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 01:00 schreef MouzurX het volgende:
Het ligt er maar aan hoe elitair je bent en hoeveel je neerkijkt op andere mensen.
Kutstudent.quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 01:02 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
We kijken alleen neer op mensen zoals jij.
Op dit gebied heb je aan andermans inzichten welgeteld niets.quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 01:03 schreef Ziewoarut het volgende:
Hmm moet dit jaar helaas werken onder een groot deel van inkom, ik wou eigenlijk alleen even wat feesten afgaan daar.
En natuurlijk moet ik doen wat ik zelf wil maar wat andere inzichten zijn altijd prettig.
quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 17:58 schreef chabal123 het volgende:
Net een vriend van mij, na twee dagen al opgehouden tijdens KMT van het RSC, werd geslagen met paraplu en vernederd. Ik zou het doen!
Laffe twat.quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 17:58 schreef chabal123 het volgende:
Net een vriend van mij, na twee dagen, al opgehouden tijdens KMT van het RSC, werd geslagen met paraplu en vernederd. Ik zou het doen!
Nou dat is geheel geen generalisatie hoor.quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 17:58 schreef chabal123 het volgende:
Net een vriend van mij, na twee dagen, al opgehouden tijdens KMT van het RSC, werd geslagen met paraplu en vernederd. Ik zou het doen!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |