Dat ben ik met je eens.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 12:28 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Snap ik, dat zei ik toch ook nietIk bedoelde meer dat ik haar alleen zo bijvoorbeeld echt niet mooi vind:
[ afbeelding ]
Veel artiesten gaan echt over de top met plamuur, vreselijk gewoon...
Zij jou ook nie denk ikquote:Op vrijdag 17 juni 2011 13:18 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Heb Katy Perry eigenlijk nooit zo bijzonder gevonden
niet?quote:Op vrijdag 17 juni 2011 13:21 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Het is niet alsof ik haar uit bed zou schoppen
Niet? Dus jij smeert je eigen boterhammetjes?quote:Op vrijdag 17 juni 2011 13:21 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Het is niet alsof ik haar uit bed zou schoppen
Daar is je moeder toch voor?quote:Op vrijdag 17 juni 2011 13:43 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Niet? Dus jij smeert je eigen boterhammetjes?
It's in your head.quote:
Soms vergeet rossdale dat jullie nog 12 zijn.quote:
Heerlijk toch opstaan om naar de middelbare school te gaan en er staat een mooi gevuld boterhammen trommeltje voor je klaarquote:Op vrijdag 17 juni 2011 13:59 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Soms vergeet rossdale dat jullie nog 12 zijn.
Ja, maar die leraressen die zeuren dat je te jong bentquote:Op vrijdag 17 juni 2011 14:00 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Heerlijk toch opstaan om naar de middelbare school te gaan en er staat een mooi gevuld boterhammen trommeltje voor je klaar
quote:Op vrijdag 17 juni 2011 14:00 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Heerlijk toch opstaan om naar de middelbare school te gaan en er staat een mooi gevuld boterhammen trommeltje voor je klaar
Met een beetje geluk vond je er ook nog 2 euro met erlangs een briefje met haal maar wat lekkers uit de snoep automaatquote:
Nee dat had ik dan weer niet.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 14:06 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Met een beetje geluk vond je er ook nog 2 euro met erlangs een briefje met haal maar wat lekkers uit de snoep automaat
I feel you're pain niggahquote:Op vrijdag 17 juni 2011 14:07 schreef VanPikkesteijn. het volgende:
[..]
Nee dat had ik dan weer niet.
Nah, ik had altijd wel zat geld, alleen dan moest ik dat gaan pinnen en dan moest je van het schoolplein af en dat mocht dan niet en op een gegeven moment stond de conciėrge (de oude chagrijnige) hele pauzes naar ons groepje te kijken om te zien of we er niet weer tussenuit naaiden.quote:
Whehe dat is wel kansloosquote:Op vrijdag 17 juni 2011 14:11 schreef VanPikkesteijn. het volgende:
[..]
Nah, ik had altijd wel zat geld, alleen dan moest ik dat gaan pinnen en dan moest je van het schoolplein af en dat mocht dan niet en op een gegeven moment stond de conciėrge (de oude chagrijnige) hele pauzes naar ons groepje te kijken om te zien of we er niet weer tussenuit naaiden.
Wel leuk altijd, je kon aan 2 kanten het plein af (en dat plein was echt huge, dus ze kon nooit allebei de kanten tegelijk in de gaten houden) dus dan gingen we opsplitsen en allebei de groepjes naar 1 kant, en dan achter de school weer samenkomen.quote:
Ik vergeet wel echt altijd dat er hier mensen zijn die nog thuis wonen, dat kan ik me dus echt niet meer voorstellenquote:Op vrijdag 17 juni 2011 13:59 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Soms vergeet rossdale dat jullie nog 12 zijn.
Dat doe ik al jaren niet meerquote:Op vrijdag 17 juni 2011 14:15 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Ik vergeet wel echt altijd dat er hier mensen zijn die nog thuis wonen, dat kan ik me dus echt niet meer voorstellen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |