kanquote:Op zaterdag 30 juli 2011 00:27 schreef Nick-GizMo het volgende:
En niet eens een kratje bier als beloning?!
Oh uhm, dan zou ik moeten kijken, maar ging meer over het "idee"quote:
Er zijn mensen, die gunnen andere mensen gewoon iets.quote:Op zaterdag 30 juli 2011 00:52 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Oh uhm, dan zou ik moeten kijken, maar ging meer over het "idee"
Voor niks gaat natuurlijk de zon op, en ook nog niet eens altijd
Maar als je zelf die flipperkasten hebt, kun je ze toch gewoon open maken?
tnxquote:Op zaterdag 30 juli 2011 01:34 schreef Motar het volgende:
[..]
Er zijn mensen, die gunnen andere mensen gewoon iets.
Niet omdat het moet, maar gewoon, uitgaande van de gedachte dat ze iemand anders een plezier doen met iets waar ze zelf niets meer mee gaan doen.
Maar ik ben kennelijk al ouderwets met die gedachte, gratis kick.
jups 50 cent per gulden en dat zijn ze niet meer waard (en ook nooit geweest)quote:Op zaterdag 30 juli 2011 01:35 schreef gers het volgende:
volgens mij kun je deze munten kopen bij juxeboxverenigingen/pinballverenigingen
jup maar wil bezoek niet onderstroom zetten en het is leuker als ze op muntjes werken. (kan ze ook op euro zetten maar dan moet ik nieuwe muntproevers kopen terwijl ik een heleboel gulden en kwartjes proevers heb liggen die niemand meer wilquote:Op zaterdag 30 juli 2011 00:52 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Maar als je zelf die flipperkasten hebt, kun je ze toch gewoon open maken?
Bewaar hem nog 5 generaties en je krijgt er 100 euro voor terugquote:Op maandag 1 augustus 2011 02:35 schreef Lienzz het volgende:
ik heb nog wel ergens een kwartje liggen
nope die zien er anders uitquote:
zijn A muntproevers die gooien revetjes er zo uitquote:Op maandag 1 augustus 2011 08:53 schreef JK1982 het volgende:
Werken hierbij van die platte metalen ringetjes (met zo'n gat erin) van de bouwmarkt niet?
Werkte vroeger op school perfect (al blijft echt geld mischien inderdaad leuker voor de beleving)
jups klopt maar om nu na elke 5 muntjes weer de hele kast open te halen...quote:Op maandag 1 augustus 2011 09:08 schreef Paxcon het volgende:
Je kan je gebruikte geld toch hergebruiken?
kijk maar eensquote:Op maandag 1 augustus 2011 16:56 schreef Faazz het volgende:
Ik heb misschien nog wel ergens een pot liggen met oa. kwartjes. De guldens hebben we niet meer. Maar daar moet ik even naar kijken want ze zijn niet van mij.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |