Oh lol.. Daar gaat iets foutquote:
Fappen.quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 00:28 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Geen zin meer en moest nog wat dingetjes doen.
Ah heb al een TR gemaaktquote:Op zaterdag 20 augustus 2011 00:29 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Zo komen we wel aan die immense lading topics
Niet eens aan gedacht.quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 00:27 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Rossdale's tips hebben wel geholpen.
Zeg ik niet, en nee begint maandagquote:Op zaterdag 20 augustus 2011 00:31 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Niet eens aan gedacht.
Maar hoe heet die ex van je dan? Misschien kent m'n huisgenootje haar wel dan, die owee mentor. Is jouw tik nog niet begonnen trouwens?
Zeker!quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 00:38 schreef Tauchmeister het volgende:
Ben jij nog ergens in Tilburg te vinden volgende week Pi-air?
Ja dat heeft ie nog niet blijkbaar... Alhoewel het redelijk goed up to date is qua posts, sommige mensen die maar 1 keer gepost hebben in de reeks heb ik 1 topic geleden gezien ofzo..quote:
Check dat dan... Kutkabouter, kutkabouterin, kutstudent, haloisgay, vanpikkensteijn, kenserkabouterquote:Op zaterdag 20 augustus 2011 00:46 schreef KoningStoma het volgende:
921 keer
Volgens mij hoort kabouter bovenaan te staan met al zijn verschillende accounts.
Potatoe had nog een kaartje overquote:Op zaterdag 20 augustus 2011 00:51 schreef Parvus het volgende:
Ik zou eerst niet naar Decibel gaan maar begin nu te twijfelen looolz
Ik zat zelf ook al even te tellen ja.quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 00:49 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Check dat dan... Kutkabouter, kutkabouterin, kutstudent, haloisgay, vanpikkensteijn, kenserkabouterdan telt ie vulvakobold en schedegnoom nog niet eens mee
quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 00:53 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Ik zat zelf ook al even te tellen ja.Vergeet vagina-dwerg niet.
Maar ik denk dat we nu weer in een andere reeks zitten??? Want er is no way dat ik met dit account pas 200 posts in deze reeks heb.
114.quote:1871 (gemiddeld 114 per dag)
Min de kloons van KKquote:Op zaterdag 20 augustus 2011 00:48 schreef Dr.Pringles het volgende:
De eerste 20 moeten in de OP komen.
quote:
Aantal forumposts1872 (114 per dag)quote:
Ja ik heb zelf ook een kaartje maar 2 vrienden zijn afgehaakt. Gaan er nog wel 2 maar mehquote:Op zaterdag 20 augustus 2011 00:52 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Potatoe had nog een kaartje over
Ik moest opzoeken wat soggen betekentquote:Op zaterdag 20 augustus 2011 00:55 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Gaat na de tentamens en als de vakantie is afgelopen wel veranderen. Nu zwaar veel fokken door verveling of soggen.
Same here.quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 00:57 schreef Parvus het volgende:
[..]
Ik moest opzoeken wat soggen betekent
Ah joh, je kan altijd even hakken even losgaan toch?quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 00:56 schreef Parvus het volgende:
[..]
Ja ik heb zelf ook een kaartje maar 2 vrienden zijn afgehaakt. Gaan er nog wel 2 maar meh
Ik nietquote:Op zaterdag 20 augustus 2011 00:57 schreef Parvus het volgende:
[..]
Zolang ie maar niet over het muntje begintquote:Op zaterdag 20 augustus 2011 00:57 schreef PierreTT het volgende:
Studentenvereniging: doen of niet?
Topic voor jou KK!
Haha je hebt ook woggen. Dat is meer iets voor jullie.quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 00:57 schreef Parvus het volgende:
[..]
Ook op de link klikken werkt nietquote:Op zaterdag 20 augustus 2011 01:00 schreef Nick-GizMo het volgende:
[ afbeelding ]
Grrrrr... http://www1.skoftenmedia.com/images/picdump/193/08.jpg
Dat meisje ging van Mike naar Deena, Vinny, Deena, Vinny.quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 03:01 schreef Dr.Pringles het volgende:
Die twins in Jersey Shore.Twinning!
Pics?quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 08:45 schreef tliciouz het volgende:
Eindelijk, lekker weer. Lekker in mijn bikini op het balkon de hele middag.
Ik wil niet haten ofzo maar je bent geloof ik ouderquote:Op zaterdag 20 augustus 2011 11:24 schreef Sharpdressedman het volgende:
Zo naar vrijgezellenfeest, Pff nu al moe wanneer ik aan alles denk.
Ik voel me Rossdale-achtig... (oud en moe)
het is ook geen muziekquote:Op zaterdag 20 augustus 2011 11:16 schreef KneusTeun het volgende:
Ik zag vandaag Don diablo op youtube en heb besloten dat dubstep officieel dood is voor mij
In het begin allemaal mensen die lopen te zeiken dat het geen muziek is en dat het ook niet zal worden, en nu komen ze naar je toe over hoe lijp dubsteo is..(of ben ik nu een oude zeurende man?)
Sssst en dat is niet haten hoorquote:Op zaterdag 20 augustus 2011 11:25 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Ik wil niet haten ofzo maar je bent geloof ik ouder
Maar Ross is wel de nestor van het topic.quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 11:51 schreef Sharpdressedman het volgende:
[..]
Sssst en dat is niet haten hoor
Rossdale is gewoon ouder.quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 11:52 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Maar Ross is wel de nestor van het topic.
Alles wat doorquote:Op zaterdag 20 augustus 2011 11:16 schreef KneusTeun het volgende:
Ik zag vandaag Don diablo op youtube en heb besloten dat dubstep officieel dood is voor mij
In het begin allemaal mensen die lopen te zeiken dat het geen muziek is en dat het ook niet zal worden, en nu komen ze naar je toe over hoe lijp dubsteo is..(of ben ik nu een oude zeurende man?)
Waneer ga je weer BF spelenquote:Op zaterdag 20 augustus 2011 11:57 schreef Sharpdressedman het volgende:
[..]
Rossdale is gewoon ouder.
Volgens mij kun je dat instellen op 6 uur ofzo? Of anders helemaal uitzettenquote:Op zaterdag 20 augustus 2011 11:58 schreef Bozz187 het volgende:
Aah kak xbox auto-off. Net te laat terug, bam ding uit niet opgeslagen al me cash money weg bij fable
heb nu ook helemaal uit gezetquote:Op zaterdag 20 augustus 2011 12:06 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Volgens mij kun je dat instellen op 6 uur ofzo? Of anders helemaal uitzetten
Er zitten goede nummer tussen, maar die typische "wub wub yeah" zooi is gewoon kut.quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 12:00 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Alles wat doorvevo
wordt overgenomen, verandert in top 40 diarree.
Niet dat ik dubstep uberhaupt iets vond, maar toch.
Trek je internet kabel uit je xbox, zet op het dashboard de tijd op random datum in 2020 ofzo -> Infinite moneyz in Fable!quote:
Zeg zeg... vergeleken met jou ben zelfs ik nog een broekiequote:Op zaterdag 20 augustus 2011 11:24 schreef Sharpdressedman het volgende:
Zo naar vrijgezellenfeest, Pff nu al moe wanneer ik aan alles denk.
Ik voel me Rossdale-achtig... (oud en moe)
Rebecca Black en Katy Perryquote:Op zaterdag 20 augustus 2011 13:29 schreef Kutstudent het volgende:
Wie heeft er nog meer zin in vrijdag?
yesquote:Op zaterdag 20 augustus 2011 13:22 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Trek je internet kabel uit je xbox, zet op het dashboard de tijd op random datum in 2020 ofzo -> Infinite moneyz in Fable!
Ben benieuwd wie er uiteindelijk allemaal is.quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 13:29 schreef Kutstudent het volgende:
Wie heeft er nog meer zin in vrijdag?
Als er niemand is gaan we toch gewoon in het plein spasten.quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 14:45 schreef Frankii het volgende:
[..]
Ben benieuwd wie er uiteindelijk allemaal is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |