Hij was volgens mij serieus en niet sarcastisch, wat jij volgens mij denkt dat hij was?quote:
Wat doe je als een bange hond adopteert uit het asiel en je wil hem rehabiliteren? Je lokt hem stukje bij beetje uit zijn comfortzone van angst. Je zet eens wat vlees neer midden in de kamer zodat ie onder het buro moet weg komen. Stapje voor stapje maak je hem klaar voor het leven in de echte wereld, ipv het continu wegschuilen om zich zo veilig mogelijk te voelen.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 17:38 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Sure joh, graancirkels worden door aliens gemaakt, wat jij wil.
Ik dacht tot voor kort dat het hele onderwerp van UFO's en aliens mijn aandacht niet waard was en vond het eigenlijk stiekem maar een beetje belachelijk. Nu een aantal maanden later moet ik toch concluderen dat het allemaal net iets anders in elkaar steekt dan ik aannam.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 06:04 schreef LintuxCx het volgende:
Hrm, apart.. Als ik niet uitkijk zit ik weer de hele avond vast op Wikipedia door dit topic.
Ik deel je mening en vindt het klasse dat je er zoveel werk in gestoken hebt. Ik zou zo graag zien dat ze dit eens op de staatstelevisie uit zouden zenden.quote:Op zondag 23 oktober 2011 01:59 schreef Probably_on_pcp het volgende:
[..]
Ik dacht tot voor kort dat het hele onderwerp van UFO's en aliens mijn aandacht niet waard was en vond het eigenlijk stiekem maar een beetje belachelijk. Nu een aantal maanden later moet ik toch concluderen dat het allemaal net iets anders in elkaar steekt dan ik aannam.
Ik heb zelfs een site gemaakt als een beginpunt voor mensen die in aanraking komen met het onderwerp. De vraag die centraal staat op de site is "hoe skeptisch moeten we zijn":
http://aliens-ufos.jouwweb.nl/
quote:Op zondag 23 oktober 2011 04:11 schreef Dhalsim het volgende:
[..]
mmm....remember, remember....the fifth of november....
Ja hehe, dat is niks bijzonders.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 17:27 schreef attila_de_hun het volgende:
[..]
ik denk het. ik heb wel eens een documentaire gezien waarin men zo een cirkel namaakte.
Gewoon een vage foto met een vaag verhaalquote:Op zondag 23 oktober 2011 00:34 schreef Probably_on_pcp het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Een duidelijk ruimteschip? Nee! Maar wel eigenschappen die we wetenschappelijk hebben geanalyseerd en die bewijzen dat het geen natuurlijk fenomeen is. Het licht is geanalyseerd en is waarschijnlijk een plasma dat alleen bijeen kan worden gehouden door een sterk magnetisch veld, het licht kan vanuit stilstand tot 8km/s versnellen, de lichten worden op radar waargenomen en als laatste melden inwoners uit Hessdalen sightings van overduidelijke vliegende schotel-achtige schepen in de lucht boven de snelweg bijvoorbeeld.
Sluitend bewijs? Nee. Reden om het UFO fenomeen serieuzer te nemen? Ja, zeker met de Disclosure Project in het achterhoofd.
Hessdalen - het best wetenschappelijk onderzochte UFO fenomeen
Hahaha wat een onzin man.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 17:31 schreef Probably_on_pcp het volgende:
[..]
Daarin verschillen we dan van mening. Als een gewoon persoon naar mij toekomt en zegt dat hij zojuist een UFO zag dan neem ik dat minder serieus dan wanneer een politie-agent dat tegen mij zegt.
Zoals al eerder zei, het scheermes van pcp, de spannendste verklaring is de beste.quote:Op zondag 23 oktober 2011 01:15 schreef Probably_on_pcp het volgende:
[..]
Wat doe je als een bange hond adopteert uit het asiel en je wil hem rehabiliteren? Je lokt hem stukje bij beetje uit zijn comfortzone van angst. Je zet eens wat vlees neer midden in de kamer zodat ie onder het buro moet weg komen. Stapje voor stapje maak je hem klaar voor het leven in de echte wereld, ipv het continu wegschuilen om zich zo veilig mogelijk te voelen.
Zo kunnen graancirkels onze geest ook helpen openen. Klinkt heel vreemd en is heel moeilijk te geloven, maar ze hebben in ieder geval mijn aandacht getrokken. Ik vind het zelf maar moeilijk te aanvaarden dat graancirkels door aliens worden gemaakt, maar er zijn gewoon bepaalde aanwijzingen dat mensen ze niet hebben kunnen maken. Al met al zorgt het hele graancirkel fenomeen ervoor dat ik NADENK over de mogelijkheid van buitenaards leven, waar ik dat eerder bijna nooit deed.
Dus mochten er bezoekers zijn die onze geest willen openen zodat wij niet als bange hondjes zullen reageren wanneer wij in contact komen met hen, dan hebben ze een hele geniale manier gevonden om dat stukje bij beetje te bereiken.
Een hele kolonne wetenschappers heeft geen idee wat het nou precies is - maar gelukkig weten ze het op Fok! wel. Gewoon een vage foto met een vaag verhaal.quote:Op zondag 23 oktober 2011 09:55 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Gewoon een vage foto met een vaag verhaal
En heb jij dan wel bewijs dat deze agenten allemaal 'psychisch in de war' zijn? Of is dat ook gewoon maar een aanname?quote:Op zondag 23 oktober 2011 10:01 schreef BountyHunter043 het volgende:
[..]
Hahaha wat een onzin man.
Juist politie agenten zitten onder de stress en zijn vaak psychisch in de war.
En leuk als er opnames zijn van UFO's, die zijn ook al 100 keer verklaard. Luchtspiegelingen, trucages door grapjurken, luchtbalonnen, etc.
Ja inderdaad, een documentaire zal me overtuigen.quote:Op zondag 23 oktober 2011 10:28 schreef Yogaflame het volgende:
[..]
Een hele kolonne wetenschappers heeft geen idee wat het nou precies is - maar gelukkig weten ze het op Fok! wel. Gewoon een vage foto met een vaag verhaal.
[..]
En heb jij dan wel bewijs dat deze agenten allemaal 'psychisch in de war' zijn? Of is dat ook gewoon maar een aanname?![]()
Veel geblaat, weinig wol. En dat terwijl er in de docu The Disclosure project, die al enkele keren voorbij zijn gekomen, legio voorbeelden worden gegeven die niet verklaard zijn. Ik moet in ieder geval de eerste luchtballon die een straaljager in het stof doet happen nog voorbij zien komen.
Ja, zo een fijne voor commerciele tv gemaakte docu met spannende muziek!quote:Op zondag 23 oktober 2011 10:50 schreef BountyHunter043 het volgende:
[..]
Ja inderdaad, een documentaire zal me overtuigen.
Een documentaire is voor jou het bewijs? Ok.quote:Op zondag 23 oktober 2011 11:13 schreef Yogaflame het volgende:
Vragen ze om bewijs, geef je het, is het weer niet goed want het bewijs heeft een muziekjedebunkers. 't Zijn ook net flat-earthers
.
"E pur si muove!"
Nee, een vaag plaatje en platte korenstengels zijn een bewijs voor bezoek van aliens.quote:Op zondag 23 oktober 2011 11:13 schreef Yogaflame het volgende:
Vragen ze om bewijs, geef je het, is het weer niet goed want het bewijs heeft een muziekjedebunkers. 't Zijn ook net flat-earthers
.
"E pur si muove!"
Wie claimt maakt hard, ik heb nog geen bewijs gezien. Lulverhalen genoeg.quote:Op zondag 23 oktober 2011 11:58 schreef Yogaflame het volgende:
Grappig. Alle stellingen en materiaal dat gepresenteerd wordt, wordt genegeerd vanwege de format waarin het wordt gebracht. Als we het niet over de inhoud kunnen gaan hebben, moet dus maar een andere weg gezocht worden.
Ik lach me suf.Het is een docu, dus is het iets slechts. Discovery Channel, NatGeo, Animal Planet...allemaal opdoeken. 't Zijn documentairezenders, ergo ze zijn niet waar. Wat een ontstellend slecht argument.
Nee, natuurlijk heb je geen bewijs gezien. Dat komt omdat je het bewijs negeertquote:Op zondag 23 oktober 2011 11:59 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Wie claimt maakt hard, ik heb nog geen bewijs gezien. Lulverhalen genoeg.
Domoor, we weten allemaal dat de tweede wereldoorlog heeft plaatsgevonden, dat de romeinen hebben huisgehouden en dat Napoleon verslagen is bij Waterloo. Waarom? Omdat het bewezen is.quote:Op zondag 23 oktober 2011 11:58 schreef Yogaflame het volgende:
Grappig. Alle stellingen en materiaal dat gepresenteerd wordt, wordt genegeerd vanwege de format waarin het wordt gebracht. Als we het niet over de inhoud kunnen gaan hebben, moet dus maar een andere weg gezocht worden.
Ik lach me suf.Het is een docu, dus is het iets slechts. Discovery Channel, NatGeo, Animal Planet...allemaal opdoeken. 't Zijn documentairezenders, ergo ze zijn niet waar. Wat een ontstellend slecht argument.
Welk bewijs? Vage fotos?quote:Op zondag 23 oktober 2011 12:01 schreef Yogaflame het volgende:
[..]
Nee, natuurlijk heb je geen bewijs gezien. Dat komt omdat je het bewijs negeert
Ondanks het bewijs zijn er nog steeds mensen die bijv. de holocaust ontkennen. Zo zijn er denk ik ook mensen die ufo's zullen ontkennen ook al vliegen ze voor hun neus in de lucht voorbij.quote:Op zondag 23 oktober 2011 12:15 schreef BountyHunter043 het volgende:
Domoor, we weten allemaal dat de tweede wereldoorlog heeft plaatsgevonden. Waarom? Omdat het bewezen is.
Niemand ontkent dat UFOs bestaan. Dat zou ook nogal stompzinnig zijn. Alles wat vliegt en niet meteen geïdentificeerd kan worden is immers per definitie een UFO (totdat de identificatie alsnog plaatsvindt).quote:Op zondag 23 oktober 2011 19:33 schreef IceBeach het volgende:
[..]
Ondanks het bewijs zijn er nog steeds mensen die bijv. de holocaust ontkennen. Zo zijn er denk ik ook mensen die ufo's zullen ontkennen ook al vliegen ze voor hun neus in de lucht voorbij.
Wil je nu mensen die ontkennen dat graancirkels door aliens gemaakt zijn vergelijken met mensen die de holocaust ontkennen? Triest figuur.quote:Op zondag 23 oktober 2011 19:33 schreef IceBeach het volgende:
[..]
Ondanks het bewijs zijn er nog steeds mensen die bijv. de holocaust ontkennen. Zo zijn er denk ik ook mensen die ufo's zullen ontkennen ook al vliegen ze voor hun neus in de lucht voorbij.
Er zijn zat mensen die UFO's ontkennen. Overheden die roepen dat UFO's weerballonnen, vliegtuigen of flares zijn. Mensen op internet die bij elk filmpje 'hoax' of 'het moet wel iets natuurlijks zijn' roepen.quote:Op zondag 23 oktober 2011 19:40 schreef MisterSqueaky het volgende:
Niemand ontkent dat UFOs bestaan. Dat zou ook nogal stompzinnig zijn. Alles wat vliegt en niet meteen geïdentificeerd kan worden is immers per definitie een UFO (totdat de identificatie alsnog plaatsvindt).
Men ontkent wel dat de enige logische conclusie is dat de UFOs ruimeteschepen van aliens moeten zijn. Wat natuurlijk ook daadwerkelijk een erg grote sprong is van "er vliegen af en toe dingen rond".
Waar zeg ik iets over graancirkels?quote:Op zondag 23 oktober 2011 20:28 schreef Pietverdriet het volgende:
Wil je nu mensen die ontkennen dat graancirkels door aliens gemaakt zijn vergelijken met mensen die de holocaust ontkennen? Triest figuur.
Misschien moet je eens opzoeken wat de afkorting UFO betekent.quote:Op zondag 23 oktober 2011 20:43 schreef IceBeach het volgende:
[..]
Er zijn zat mensen die UFO's ontkennen. Overheden die roepen dat UFO's weerballonnen, vliegtuigen of flares zijn.
Nee, het is gewoon een wolk.quote:Op zondag 23 oktober 2011 20:43 schreef IceBeach het volgende:
[..]
Er zijn zat mensen die UFO's ontkennen. Overheden die roepen dat UFO's weerballonnen, vliegtuigen of flares zijn. Mensen op internet die bij elk filmpje 'hoax' of 'het moet wel iets natuurlijks zijn' roepen.
Ik zal niet zeggen dat al het ongeïdentificeerde meteen aliens moeten zijn, maar als je sommige filmpjes ziet, verhalen hoort over objecten die vanuit het niets enorme snelheden maken of bepaalde getuigen hoort (die ook bereid zijn om hun verhaal onder ede te vertellen), dan lijkt me het nog niet eens zo onwaarschijnlijk.
Nee, wat jij doet is gillen en schelden, man, de holocaust hierbij betrekken, wie heeft jou in je kop gescheten toen de hersens werden uitgedeeld?quote:Op zondag 23 oktober 2011 20:43 schreef IceBeach het volgende:
. Het enige wat ik wil zeggen is dat bepaalde mensen sowieso hun mening hebben over dingen, wat er ook gebeurt.
zulke wolkenm, prachtig, zag in nieuw zeeland er een heel stel boven elkaar, als een stapel borden die aan het vallen waren..quote:Op zondag 23 oktober 2011 21:18 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Nee, het is gewoon een wolk.
[ afbeelding ]
Misschien moet je mijn post eens lezen.quote:Op zondag 23 oktober 2011 21:11 schreef MisterSqueaky het volgende:
Misschien moet je eens opzoeken wat de afkorting UFO betekent.
quote:Op zondag 23 oktober 2011 20:43 schreef IceBeach het volgende:
Ik zal niet zeggen dat al het ongeïdentificeerde meteen aliens moeten zijn
Gillen en schelden?quote:Op zondag 23 oktober 2011 21:19 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Nee, wat jij doet is gillen en schelden, man, de holocaust hierbij betrekken, wie heeft jou in je kop gescheten toen de hersens werden uitgedeeld?
Pubertje dus.quote:Op zondag 23 oktober 2011 21:47 schreef IceBeach het volgende:
[
Gillen en schelden?Ik ga hier verder niet eens meer op reageren.
Wie ontkent dat danquote:Op zondag 23 oktober 2011 21:50 schreef Computerfluisteraar het volgende:
Hoe kun je nou ontkennen dat er geen buitenaards leven is? Enig idee hoe goot het heelal is? We zijn slechts een projectje...
Of je nou wel of niet in UFO's gelooft, volgens mij ben jij hier op dit moment degene met het grootste bord voor je kop.quote:Op zondag 23 oktober 2011 10:41 schreef Pietverdriet het volgende:
Uro believers, het zijn net jehovas
Vage post van een vage user die een heel wetenschappelijk onderzoek wegzet als "vaag". Blijf dan gewoon lekker weg uit dit topic als je toch niet serieus mee wil doen met de discussie.quote:Op zondag 23 oktober 2011 09:55 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Gewoon een vage foto met een vaag verhaal
Welk wetenschappelijk onderzoek? Waar is het gepubliceerd?quote:Op zondag 23 oktober 2011 23:57 schreef Probably_on_pcp het volgende:
[..]
Vage post van een vage user die een heel wetenschappelijk onderzoek wegzet als "vaag". Blijf dan gewoon lekker weg uit dit topic als je toch niet serieus mee wil doen met de discussie.
dit is TRU niet.quote:Op zondag 23 oktober 2011 23:07 schreef Chokeme het volgende:
[..]
Of je nou wel of niet in UFO's gelooft, volgens mij ben jij hier op dit moment degene met het grootste bord voor je kop.
Hoezo zoeken naar een uitwegquote:Op zondag 23 oktober 2011 10:01 schreef BountyHunter043 het volgende:
[..]
Hahaha wat een onzin man.
Juist politie agenten zitten onder de stress en zijn vaak psychisch in de war.
Oh een dikke 90% van de sightings kunnen verklaard worden idd. Maar er is een bepaald percentage dat allesbehalve verklaard kan worden.quote:En leuk als er opnames zijn van UFO's, die zijn ook al 100 keer verklaard. Luchtspiegelingen, trucages door grapjurken, luchtbalonnen, etc.
Hoe kun je nou bewijzen dat er wel buitenaards leven is?quote:Op zondag 23 oktober 2011 21:50 schreef Computerfluisteraar het volgende:
Hoe kun je nou ontkennen dat er geen buitenaards leven is?
Het is nog niet bewezen, maar de kans is zo hoog dat het bijna niet anders kan.quote:Op maandag 24 oktober 2011 00:05 schreef BountyHunter043 het volgende:
[..]
Hoe kun je nou bewijzen dat er wel buitenaards leven is?
En ik heb al eerder gereplied op deze opmerking maar jij negeert het allemaal lekker en gaat gewoon verder waar je gebleven was. Verwijder jezelf gewoon even uit dit topic of zoquote:Op zondag 23 oktober 2011 10:10 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Zoals al eerder zei, het scheermes van pcp, de spannendste verklaring is de beste.
De Disclosure Project een documentaire noemen... het is een persconferentie, dat is iets anders.quote:Op zondag 23 oktober 2011 10:50 schreef BountyHunter043 het volgende:
[..]
Ja inderdaad, een documentaire zal me overtuigen.
Iddquote:Op zondag 23 oktober 2011 11:58 schreef Yogaflame het volgende:
Ik citeer slechts user Yogaquote:Op maandag 24 oktober 2011 00:08 schreef Probably_on_pcp het volgende:
[..]
De Disclosure Project een documentaire noemen... het is een persconferentie, dat is iets anders.
Hoe kan het dat het graan in sommige cirkels niet is platgestampt (geen beschadigingen te vinden), maar is verwarmd, gebogen en toen weer afgekoeld zoals je hieronder ziet:quote:Op zondag 23 oktober 2011 11:58 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Nee, een vaag plaatje en platte korenstengels zijn een bewijs voor bezoek van aliens.
Jij bent de betweter dus je had het moeten weten.quote:Op maandag 24 oktober 2011 00:10 schreef BountyHunter043 het volgende:
[..]
Ik citeer slechts user Yoga
Ja want mensen die op TV roepen dat ze vliegende schotels gezien hebben moet je geloven, vooral politieagenten en hoge officieren.quote:Op maandag 24 oktober 2011 00:04 schreef Probably_on_pcp het volgende:
[..]
Hoezo zoeken naar een uitwegAls dit je beste argument is, weet ik zeker dat ik goed zit met mijn aanname.
Veel van de informatie van de slag bij Waterloo en andere historische gebeurtenissen kwamen van getuigen. Maar veel skeptici zeggen dat getuigen onbetrouwbaar zijn. Tienduizend mensen die een enorm gevaarte zien zweven boven de stad Phoenix? Niet betrouwbaar volgens de "skeptici". Sure.quote:Op zondag 23 oktober 2011 12:15 schreef BountyHunter043 het volgende:
[..]
Domoor, we weten allemaal dat de tweede wereldoorlog heeft plaatsgevonden, dat de romeinen hebben huisgehouden en dat Napoleon verslagen is bij Waterloo. Waarom? Omdat het bewezen is.
Wat vind je van de foto die ik eerder postte die ging over het Cometa rapport?quote:
Hoeveel van die trucage foto's zijn er wel niet? Nog een slechte ook dit.quote:Op maandag 24 oktober 2011 00:24 schreef Probably_on_pcp het volgende:
[..]
Wat vind je van de foto die ik eerder postte die ging over het Cometa rapport?
Medewerker Britse overheid geeft toe dat ridiculiseren UFOs beleid was
Gemaakt door vliegtuig dat het land in kaart moet brengen:
[ afbeelding ]
Als iets dat waargenomen wordt op de radar, kan versnellen op een voor ons onmogelijke manier, instrumenten van gevechtsvliegtuigen op afstand kan uitschakelen, nuclaire installaties onklaar kan maken door een licht naar binnen te schijnen, dan kunnen we concluderen dat we te maken hebben met een technologie die niet van de aarde komt.quote:Op zondag 23 oktober 2011 19:40 schreef MisterSqueaky het volgende:
[..]
Niemand ontkent dat UFOs bestaan. Dat zou ook nogal stompzinnig zijn. Alles wat vliegt en niet meteen geïdentificeerd kan worden is immers per definitie een UFO (totdat de identificatie alsnog plaatsvindt).
Men ontkent wel dat de enige logische conclusie is dat de UFOs ruimeteschepen van aliens moeten zijn. Wat natuurlijk ook daadwerkelijk een erg grote sprong is van "er vliegen af en toe dingen rond".
Lees de OP nog eens zou ik zeggen.quote:Op maandag 24 oktober 2011 00:25 schreef Madame_Paon het volgende:
Is dit niet meer iets voor BNW? Echt nieuws zou ik het namelijk niet noemen.
He ik beweer nergens dat deze foto echt is. Ik wil gewoon Piets reactie horen. Ik weet toch al wat de reactie is.quote:Op maandag 24 oktober 2011 00:26 schreef BountyHunter043 het volgende:
[..]
Hoeveel van die trucage foto's zijn er wel niet? Nog een slechte ook dit.
Je lijkt me een beetje het type dat met zijn cape en zwaard wekelijks aan Dungeons & Dragons reenactment doet he?
Jij wist dus al dat het britse ministerie van defensie UFO's ridiculiseerde? Of bedoel je dat het feit dat de britse overheid (om de één of andere reden) graag het beeld van mensen t.o.v. UFO's wil veranderen, je gewoon niet genoeg interesseert?quote:Op maandag 24 oktober 2011 00:25 schreef Madame_Paon het volgende:
Is dit niet meer iets voor BNW? Echt nieuws zou ik het namelijk niet noemen.
In dit filmpje zien jullie Probably_on_pcp terug:quote:Op maandag 24 oktober 2011 00:31 schreef Probably_on_pcp het volgende:
[..]
He ik beweer nergens dat deze foto echt is. Ik wil gewoon Piets reactie horen. Ik weet toch al wat de reactie is.
Het eerste argument van de debunkers is: "het zijn altijd vage foto's!"
Laat je ze een duidelijke foto zien: "het is een hoax!"
En dat laatste wordt dan geschreeuwd zonder dat die persoon bewijst dat het een hoax is. Net zoals jij nu doet beste Bounty. "Het is een trucage en nog een slechte ook" zeg je. Waar is JOUW bewijs dat het een trucage is. Ik doe geen uitspraken over de echtheid van de foto, jij wel.
Dus kom maar op met jouw bewijs
Ik bedoel dat er nog steeds geen duidelijk bewijs is dat UFO's bestaan.quote:Op maandag 24 oktober 2011 00:32 schreef Chokeme het volgende:
[..]
Jij wist dus al dat het britse ministerie van defensie UFO's ridiculiseerde? Of bedoel je dat het feit dat de britse overheid (om de één of andere reden) graag het beeld van mensen t.o.v. UFO's wil veranderen, je gewoon niet genoeg interesseert?
Niet puur door dit nieuwsbericht nee, maar wat mij betreft is het wel vreemd (gewoon vreemd) en ook nieuwswaardig.quote:Op maandag 24 oktober 2011 00:34 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Ik bedoel dat er nog steeds geen duidelijk bewijs is dat UFO's bestaan.
Ufos bestaan, er is geen bewijs dat het aliens zijn. Anders zou de U niet in UFO zitten.quote:Op maandag 24 oktober 2011 00:34 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Ik bedoel dat er nog steeds geen duidelijk bewijs is dat UFO's bestaan.
Nuttige bijdrage weer.quote:Op maandag 24 oktober 2011 00:37 schreef arucard het volgende:
[..]
Ufos bestaan, er is geen bewijs dat het aliens zijn. Anders zou de U niet in UFO zitten.
Een dikke 90% van de UFO's wordt uiteindelijk geidentificeerd volgens Nick Pope, de man uit de OP. Het overige deel aboluut niet.quote:Op zondag 23 oktober 2011 21:11 schreef MisterSqueaky het volgende:
[..]
Misschien moet je eens opzoeken wat de afkorting UFO betekent.
Dus blijft het unidentified, dus ook niet als ruimteschip.quote:Op maandag 24 oktober 2011 00:41 schreef Probably_on_pcp het volgende:
[..]
Een dikke 90% van de UFO's wordt uiteindelijk geidentificeerd volgens Nick Pope, de man uit de OP. Het overige deel aboluut niet.
Hij was zelfs hoofd van het onderzoek daar als ik het goed heb. En daar is verder geen twijfel over mogelijk:quote:Op zondag 23 oktober 2011 19:12 schreef Joker89 het volgende:
Wat ik een beetje raar vind, is dat iemand die slechts een paar jaar op die afdeling heeft gewerkt, toch toegang heeft tot dergelijke gevoelige informatie he.
Maar als je weet dat het gezichtsbedrog is, dan is het dus al geïdentificeerd.quote:Op maandag 24 oktober 2011 00:43 schreef Madame_Paon het volgende:
Maar om er nou meteen van uit te gaan dat het UFO's zijn?
Het kan ook gewoon gezichtsbedrog zijn. Dat is ook een stuk logischere verklaring.
Er is idd een groepje die-hards met een bord voor hun kop die continu de discussie frustreren en lopen te verpesten. En dan noemt Piet iemand anders een puber.quote:Op zondag 23 oktober 2011 23:07 schreef Chokeme het volgende:
[..]
Of je nou wel of niet in UFO's gelooft, volgens mij ben jij hier op dit moment degene met het grootste bord voor je kop.
Waar wil je nu eigenlijk heen met dit topic?quote:Op maandag 24 oktober 2011 00:46 schreef Probably_on_pcp het volgende:
[..]
Er is idd een groepje die-hards met een bord voor hun kop die continu de discussie frustreren en lopen te verpesten. En dan noemt Piet iemands anders een puber.
Dit is de zoveelste drogredenering in dit topic.quote:Op maandag 24 oktober 2011 00:34 schreef BountyHunter043 het volgende:
[..]
In dit filmpje zien jullie Probably_on_pcp terug:
Had jezelf allang kunnen uitzoeken.quote:Op zondag 23 oktober 2011 23:59 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Welk wetenschappelijk onderzoek? Waar is het gepubliceerd?
Mensen laten zien dat de discussie over UFO's en aliens op neutraler terrein behoort plaats te vinden omdat veel van de ridiculisering onterecht is. En zoals wel blijkt uit de OP is de ridiculisering zelfs overheidsbeleid geweest en 1 van de mensen die ervoor verantwoordelijk was heeft publiekelijk zijn excuus hiervoor aangeboden.quote:Op maandag 24 oktober 2011 00:48 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Waar wil je nu eigenlijk heen met dit topic?
Nee dit is NWS en in de OP gaat het over een specifiek onderwerp. En het enige wat jij doet is roepen dat UFO's niet bestaan en dat mensen die er serieus over nadenken niet helemaal goed bij hun hoofd zijn.quote:
Hessdalen - het best wetenschappelijk onderzochte UFO fenomeenquote:Op maandag 24 oktober 2011 00:12 schreef arucard het volgende:
En docu's zijn inderdaad waardeloos, geef gewoon een wetenschappelijk artikel.
Geloven? Wie heeft het over geloven? Ik heb zelf nog nooit iets vreemds gezien dus ik hou zelf nog even een slag om de arm.quote:Op maandag 24 oktober 2011 00:19 schreef BountyHunter043 het volgende:
Ja want mensen die op TV roepen dat ze vliegende schotels gezien hebben moet je geloven, vooral politieagenten en hoge officieren.
Waar heb je het over? Roswell is door de decennia heen serieus genomen door veel mensen in de VS. Dat jij hier in NL niets over op tv ziet, zegt niet zoveel. Het zegt meer over jou en hoe jij tot je conclusies komt.quote:Net zoals de hype rondom Roswell, er waren toen ook heel wat ooggetuigen op TV. Maar toen bleek dat het een mooie film was die in elkaar gezet was hoorde je daar niemand meer over.
Wat heb ik met Bigfoot te maken? En op die manier kan ik ook mn gelijk halen: Wat dacht je van Galileo die werd uitgelachen en onder huisarrest werd geplaatst en die uiteindelijk toch gelijk bleek te hebben?quote:Wat te denken van Bigfoot? Iedereen had het erover, totdat bleek dat het een vent verkleed was in een apepak. Graancirkels? Toen men liet zien hoe men ze kon maken trok iedereen zijn keutel in.
quote:Op maandag 24 oktober 2011 01:06 schreef Probably_on_pcp het volgende:
Ik geloof wel, voor de duizendste keer, dat er genoeg bewijs is om het fenomeen serieus te nemen.
Vraag jezelf eens af:quote:Op maandag 24 oktober 2011 00:51 schreef Chokeme het volgende:
[..]
Dit is de zoveelste drogredenering in dit topic.
Ik beschouw mezelf als compleet onwetend wat betreft het onderwerp UFO's, ik zeg dus niet dat ze bestaan. Maar ook dat het niet onmogelijk is.
Maar het enige wat jij nu doet is zeggen 'In dit filmpje faket iemand UFO's dus UFO sightings zijn fake'.
Ik weet het, bronnen zijn moeilijk te checken op geloofwaardigheid. Alle info die je kan krijgen komt toch via een pc of tv, maar je zou ook kunnen proberen om één van de voorbeelden die TS post onderuit te halen.
Je hoeft niet per se in UFO's (in wat voor vorm dan ook) te geloven maar om alle info gewoon in de wind te slaan met gebruik van simpele drogredeneringen geeft imo gewoon blijk van beperkt denken, wat UFO's betreft dan. Ik vind dat een ieder die stellig beweert dat UFO's niet bestaan gewoon niet alle mogelijkheden overziet.
Ik weet niet wat jouw probleem is (naast je lage IQ) maar ik heb al honderd keer aangegeven op dit forum dat foto's en filmpjes heel moeilijk serieus te nemen zijn in het tijdperk van de geavanceerde desktop pc's.quote:Op maandag 24 oktober 2011 00:34 schreef BountyHunter043 het volgende:
[..]
In dit filmpje zien jullie Probably_on_pcp terug:
Even weer plakken uit een vorige reply omdat je blijkbaar niet leest maar wel wil meedoen aan de discussie. Bewijst wel weer dat je vooral jezelf wil horen praten en niet wil luisteren naar een ander....quote:Op maandag 24 oktober 2011 00:43 schreef arucard het volgende:
[..]
Dus blijft het unidentified, dus ook niet als ruimteschip.
Niet mee eens, zou niet weten waarom.quote:Op maandag 24 oktober 2011 01:16 schreef Probably_on_pcp het volgende:
[..]
Als iets dat waargenomen wordt op de radar, kan versnellen op een voor ons onmogelijke manier, instrumenten van gevechtsvliegtuigen op afstand kan uitschakelen, nuclaire installaties onklaar kan maken door een licht naar binnen te schijnen, dan kunnen we concluderen dat we te maken hebben met een technologie die niet van de aarde komt.
As je het niet meer weet ga je maar op de man spelen... met mijn IQ verdien ik 2,5 x modaal, jij vast ook hihihiquote:Op maandag 24 oktober 2011 01:14 schreef Probably_on_pcp het volgende:
[..]
Ik weet niet wat jouw probleem is (naast je lage IQ) maar ik heb al honderd keer aangegeven op dit forum dat foto's en filmpjes heel moeilijk serieus te nemen zijn in het tijdperk van de geavanceerde desktop pc's.
Je hele houding slaat dus helemaal nergens op. Maar aangezien jij het zo goed weet, wat zien deze agenten?
Massa sighting door agenten - Trumbull County Ohio UFO
Volgens mij zijn er genoeg mensen in beeld die UFO's hebben gezien? De reden dat het geen commercieel succes is zou dan zijn omdat men het niet sirieus neemt, of omdat de overheid het wegmoffelt.quote:Op maandag 24 oktober 2011 01:07 schreef BountyHunter043 het volgende:
Als Aliens bestonden waarom komen er dan niet meer mensen in beeld die ze gezien hebben om er boeken over te schrijven of films over te maken en deals te sluiten? Groot commercieel succes kan ik je zeggen.
Ook al is er nooit een enkele UFO op film vastgelegd, dan nog zouden ze daar best om kunnen bestaan. Ik ga er sowieso vanuit dat het gros (niet per se alle) van die filmpjes fake is (en dus logischerwijs van slechte kwaliteit). Ik denk dat verreweg de meeste van de mensen die een UFO proberen te filmen simpelweg niet het juiste materiaal daarvoor bij zich hebben. (Beetje moeilijk om een snel bewegend object ver weg in de lucht vast te leggen). Natuurlijk lopen er ook genoeg mensen rond die wel een goeie camera bij zich hebben, en er wordt natuurlijk een hoop in de lucht gekeken door astronomen etc. Dus verhoudingsgewijs zou het inderdaad wel hoog tijd zijn voor een goede kwaliteit opname van een dergelijk fenomeen.quote:Daarnaast: waarom zijn alles video opnames die we kennen blurry en duren ze slechts een paar minuten?
Ben ik het grotendeels mee eens, maar toch moeilijk om te beantwoorden.quote:Waarom is er altijd maar 1 foto beschikbaar? Je zou zeggen dat wanneer er een spaceship voorbijvliegt iemand meerdere foto's zal maken.
Ben erg blij om weer eens een weloverwegen intelligente reactie te lezenquote:Op maandag 24 oktober 2011 00:51 schreef Chokeme het volgende:
[..]
Dit is de zoveelste drogredenering in dit topic.
Ik beschouw mezelf als compleet onwetend wat betreft het onderwerp UFO's, ik zeg dus niet dat ze bestaan. Maar ook dat het niet onmogelijk is.
Maar het enige wat jij nu doet is zeggen 'In dit filmpje faket iemand UFO's dus UFO sightings zijn fake'.
Ik weet het, bronnen zijn moeilijk te checken op geloofwaardigheid. Alle info die je kan krijgen komt toch via een pc of tv, maar je zou ook kunnen proberen om één van de voorbeelden die TS post onderuit te halen.
Je hoeft niet per se in UFO's (in wat voor vorm dan ook) te geloven maar om alle info gewoon in de wind te slaan met gebruik van simpele drogredeneringen geeft imo gewoon blijk van beperkt denken, wat UFO's betreft dan. Ik vind dat een ieder die stellig beweert dat UFO's niet bestaan gewoon niet alle mogelijkheden overziet.
Door de ridiculisering natuurlijk! Daar gaat dit topic ook over! Als ik een alien had gezien, had ik het dus echt niet wereldkundig gemaaktquote:Op maandag 24 oktober 2011 01:07 schreef BountyHunter043 het volgende:
[..]
[..]
Vraag jezelf eens af:
Als Aliens bestonden waarom komen er dan niet meer mensen in beeld die ze gezien hebben om er boeken over te schrijven of films over te maken en deals te sluiten? Groot commercieel succes kan ik je zeggen.
Er zijn langere opnames beschikbaar. Ik vraag me af waarom jij denkt dat dat niet zo is? En als ik zelf een UFO zou zien, zou ik dus lekker blijven kijken en ik zou niet echt de behoefte voelen om de hele tijd door een camera te gaan staan kijken. Alleen als ie ontzettend dichtbij zou zijn zou ik blijven filmen.quote:Daarnaast: waarom zijn alles video opnames die we kennen blurry en duren ze slechts een paar minuten?
Waarom neem jij aan dat er ALTIJD maar 1 foto beschikbaar is? Dit is dus niet zo.quote:Waarom is er altijd maar 1 foto beschikbaar? Je zou zeggen dat wanneer er een spaceship voorbijvliegt iemand meerdere foto's zal maken.
Welke aardse technologie kan dan vanuit stilstand tot Mach10 versnellen?quote:Op maandag 24 oktober 2011 01:17 schreef arucard het volgende:
[..]
Niet mee eens, zou niet weten waarom.
http://en.wikipedia.org/wiki/Argument_from_ignorance
Pfffff......quote:Op maandag 24 oktober 2011 01:17 schreef BountyHunter043 het volgende:
As je het niet meer weet ga je maar op de man spelen... met mijn IQ verdien ik 2,5 x modaal, jij vast ook hihihi
Mijn God, meneer 2,5 keer modaal heeft niet door dat dit de echte 911 tapes zijnquote:Oh ja, over wat die agenten zien... je ziet toch wel dat dit een reconstructie is hoop ik.
Volgens mij is deze post niet aan mij gericht maar ik wou toch even reageren op het dik gedrukte stukje.quote:Op maandag 24 oktober 2011 02:04 schreef paddy het volgende:
... ik snap niet ... hoe dit nieuws is ...
quote:Op maandag 24 oktober 2011 01:33 schreef Probably_on_pcp het volgende:
[..]
Ben erg blij om weer eens een weloverwegen intelligente reactie te lezen
Ik ben er helemaal voor. Mijn doel is ook om een discussie als deze op neutraler terrein te laten plaats vinden.quote:Op maandag 24 oktober 2011 02:04 schreef paddy het volgende:
kunnen jullie ophouden met jullie persoonlijke sneren naar elkaar? Ik heb het topic achter neergelegd want ook al heb ik het twee keer doorgelezen, ik snap niet wanneer dit topic offtopic gegaan is, en hoe dit nieuws is, maar deze laat ik even aan de andere mods over.
Gaat dat op de man spelen door? Gooi ik het topic überhaupt dicht want wil niemand deze discussie hebben.
Als je de gedachtegang van bepaalde mensen hier volgt zou je inderdaad onze hele geschiedenis als fictie moeten beschouwen. Als ooggetuigenverslagen per definitie als niet relevant beschouwd zouden moeten worden, dan zijn alle geschriften van pakweg meer dan 100 jaar geleden dus geen bewijs dat het plaats heeft gevonden.quote:Op maandag 24 oktober 2011 00:21 schreef Probably_on_pcp het volgende:
[..]
Veel van de informatie van de slag bij Waterloo en andere historische gebeurtenissen kwamen van getuigen. Maar veel skeptici zeggen dat getuigen onbetrouwbaar zijn. Tienduizend mensen die een enorm gevaarte zien zweven boven de stad Phoenix? Niet betrouwbaar volgens de "skeptici". Sure.
Ik denk dat er gewoon een heleboel angst zit bij veel mensen. Ik had het laatst na het werk in de kroeg nog eens voorzichtig over aliens en toen begon een vrouwelijke collega te roepen "Ik wil dit niet horen want het is donker en ik moet nog naar huis!".quote:Op maandag 24 oktober 2011 02:34 schreef Dhalsim het volgende:
[..]
Als je de gedachtegang van bepaalde mensen hier volgt zou je inderdaad onze hele geschiedenis als fictie moeten beschouwen. Als ooggetuigenverslagen per definitie als niet relevant beschouwd zouden moeten worden, dan zijn alle geschriften van pakweg meer dan 100 jaar geleden dus geen bewijs dat het plaats heeft gevonden.
Ik vind het echt jammer dat er niet meer mensen zijn die eens even de moeite nemen om de persconferentie van "The disclosure project" eens te bekijken, zelf hun eigen conclusies eruit trekken en dan aan de discussie deelnemen.
Waarom zet je dikgedrukte niet gewoon in je OP? Laat maar..doe ik wel. Ik snap het topic nog niet, maar we hebben nu in ieder geval een sturing.quote:Op maandag 24 oktober 2011 02:31 schreef Probably_on_pcp het volgende:
[..]
Ik ben er helemaal voor. Mijn doel is ook om een discussie als deze op neutraler terrein te laten plaats vinden.
En het nieuws dat ik wil bespreken is dat de Britse overheid er dus een beleid van ridiculisatie op nahield. Mijn vraag is dus of de algemene negatieve houding tegenover UFO's wel terecht is.
Blijkbaar neemt de Britse overheid het wel serieus, dus waarom zouden wij normale burgers dat niet doen?
Kunnen we vanaf nu verder gaan met het bovenstaande dikgedrukte?
Primaquote:Op maandag 24 oktober 2011 03:08 schreef paddy het volgende:
[..]
Waarom zet je dikgedrukte niet gewoon in je OP? Laat maar..doe ik wel. Ik snap het topic nog niet, maar we hebben nu in ieder geval een sturing.
Voor ons is het wel duidelijk, maar om nog even aan het einde van de OP die stellingen te herhalen is niet verkeerd. Veel mensen zullen na het lezen van het woord UFO al snel hun eigen kant op willen met de discussie. Zo wordt nog eens benadrukt waar het omgaat.quote:Op maandag 24 oktober 2011 03:26 schreef Chokeme het volgende:
[..]
Volgens mij is de bedoeling prima duidelijk a.d.h.v. de TT en de OP. Ik snap niet wat er niet aan te snappen valt.
[..]
[..]
Dit is dubbelop, volgens mij is het a.d.h.v. beide quotes duidelijk waar TS heen wil.
Nagaan of het beeld t.o.v. UFO's wel correct is. En gezien onze beperkte kennis en verdeelde meningen daarover zal dat waarschijnlijk niet zonder een beetje 'ufo's bestaan wel/niet' discussie gaan.
Maar het is duidelijk zo dus nu maar hopen dat de discussie enigszins ontopic kan blijvenquote:Mijn vraag is dus of de algemene negatieve houding tegenover UFO's wel terecht is.
Nopen, ik zeg dat er alleen maar vage plaatjes zijn en dat er geen enkel bewijs is dat het om aliens gaat.quote:Op maandag 24 oktober 2011 00:57 schreef Probably_on_pcp het volgende:
[..]
Nee dit is NWS en in de OP gaat het over een specifiek onderwerp. En het enige wat jij doet is roepen dat UFO's niet bestaan en dat mensen die er serieus over nadenken niet helemaal goed bij hun hoofd zijn.
Als je het nieuws uit de OP nog eens leest, dan zie je dat de Britse overheid actief het fenomeen heeft geridiculiseerd, ook terwijl er WEL wat interessants aan de hand was. En mensen als jij blijven gewoon lekker doorgaan met ridiculiseren en vergeten even wat de beste man uit de OP heeft opgebiecht.
Ik begin serieus te geloven dat jij een bot bent.quote:Op maandag 24 oktober 2011 09:24 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Nopen, ik zeg dat er alleen maar vage plaatjes zijn en dat er geen enkel bewijs is dat het om aliens gaat.
Aan de andere kant verwacht ik van een bot geen typo's. Maar als er iemand is die me doet denken aan een jehova getuige dan ben jij het wel...er valt met jou geen discussie te voeren.quote:Uro believers, het zijn net jehovas
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |