Ja want mensen die op TV roepen dat ze vliegende schotels gezien hebben moet je geloven, vooral politieagenten en hoge officieren.quote:Op maandag 24 oktober 2011 00:04 schreef Probably_on_pcp het volgende:
[..]
Hoezo zoeken naar een uitwegAls dit je beste argument is, weet ik zeker dat ik goed zit met mijn aanname.
Veel van de informatie van de slag bij Waterloo en andere historische gebeurtenissen kwamen van getuigen. Maar veel skeptici zeggen dat getuigen onbetrouwbaar zijn. Tienduizend mensen die een enorm gevaarte zien zweven boven de stad Phoenix? Niet betrouwbaar volgens de "skeptici". Sure.quote:Op zondag 23 oktober 2011 12:15 schreef BountyHunter043 het volgende:
[..]
Domoor, we weten allemaal dat de tweede wereldoorlog heeft plaatsgevonden, dat de romeinen hebben huisgehouden en dat Napoleon verslagen is bij Waterloo. Waarom? Omdat het bewezen is.
Wat vind je van de foto die ik eerder postte die ging over het Cometa rapport?quote:
Hoeveel van die trucage foto's zijn er wel niet? Nog een slechte ook dit.quote:Op maandag 24 oktober 2011 00:24 schreef Probably_on_pcp het volgende:
[..]
Wat vind je van de foto die ik eerder postte die ging over het Cometa rapport?
Medewerker Britse overheid geeft toe dat ridiculiseren UFOs beleid was
Gemaakt door vliegtuig dat het land in kaart moet brengen:
[ afbeelding ]
Als iets dat waargenomen wordt op de radar, kan versnellen op een voor ons onmogelijke manier, instrumenten van gevechtsvliegtuigen op afstand kan uitschakelen, nuclaire installaties onklaar kan maken door een licht naar binnen te schijnen, dan kunnen we concluderen dat we te maken hebben met een technologie die niet van de aarde komt.quote:Op zondag 23 oktober 2011 19:40 schreef MisterSqueaky het volgende:
[..]
Niemand ontkent dat UFOs bestaan. Dat zou ook nogal stompzinnig zijn. Alles wat vliegt en niet meteen geïdentificeerd kan worden is immers per definitie een UFO (totdat de identificatie alsnog plaatsvindt).
Men ontkent wel dat de enige logische conclusie is dat de UFOs ruimeteschepen van aliens moeten zijn. Wat natuurlijk ook daadwerkelijk een erg grote sprong is van "er vliegen af en toe dingen rond".
Lees de OP nog eens zou ik zeggen.quote:Op maandag 24 oktober 2011 00:25 schreef Madame_Paon het volgende:
Is dit niet meer iets voor BNW? Echt nieuws zou ik het namelijk niet noemen.
He ik beweer nergens dat deze foto echt is. Ik wil gewoon Piets reactie horen. Ik weet toch al wat de reactie is.quote:Op maandag 24 oktober 2011 00:26 schreef BountyHunter043 het volgende:
[..]
Hoeveel van die trucage foto's zijn er wel niet? Nog een slechte ook dit.
Je lijkt me een beetje het type dat met zijn cape en zwaard wekelijks aan Dungeons & Dragons reenactment doet he?
Jij wist dus al dat het britse ministerie van defensie UFO's ridiculiseerde? Of bedoel je dat het feit dat de britse overheid (om de één of andere reden) graag het beeld van mensen t.o.v. UFO's wil veranderen, je gewoon niet genoeg interesseert?quote:Op maandag 24 oktober 2011 00:25 schreef Madame_Paon het volgende:
Is dit niet meer iets voor BNW? Echt nieuws zou ik het namelijk niet noemen.
In dit filmpje zien jullie Probably_on_pcp terug:quote:Op maandag 24 oktober 2011 00:31 schreef Probably_on_pcp het volgende:
[..]
He ik beweer nergens dat deze foto echt is. Ik wil gewoon Piets reactie horen. Ik weet toch al wat de reactie is.
Het eerste argument van de debunkers is: "het zijn altijd vage foto's!"
Laat je ze een duidelijke foto zien: "het is een hoax!"
En dat laatste wordt dan geschreeuwd zonder dat die persoon bewijst dat het een hoax is. Net zoals jij nu doet beste Bounty. "Het is een trucage en nog een slechte ook" zeg je. Waar is JOUW bewijs dat het een trucage is. Ik doe geen uitspraken over de echtheid van de foto, jij wel.
Dus kom maar op met jouw bewijs
Ik bedoel dat er nog steeds geen duidelijk bewijs is dat UFO's bestaan.quote:Op maandag 24 oktober 2011 00:32 schreef Chokeme het volgende:
[..]
Jij wist dus al dat het britse ministerie van defensie UFO's ridiculiseerde? Of bedoel je dat het feit dat de britse overheid (om de één of andere reden) graag het beeld van mensen t.o.v. UFO's wil veranderen, je gewoon niet genoeg interesseert?
Niet puur door dit nieuwsbericht nee, maar wat mij betreft is het wel vreemd (gewoon vreemd) en ook nieuwswaardig.quote:Op maandag 24 oktober 2011 00:34 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Ik bedoel dat er nog steeds geen duidelijk bewijs is dat UFO's bestaan.
Ufos bestaan, er is geen bewijs dat het aliens zijn. Anders zou de U niet in UFO zitten.quote:Op maandag 24 oktober 2011 00:34 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Ik bedoel dat er nog steeds geen duidelijk bewijs is dat UFO's bestaan.
Nuttige bijdrage weer.quote:Op maandag 24 oktober 2011 00:37 schreef arucard het volgende:
[..]
Ufos bestaan, er is geen bewijs dat het aliens zijn. Anders zou de U niet in UFO zitten.
Een dikke 90% van de UFO's wordt uiteindelijk geidentificeerd volgens Nick Pope, de man uit de OP. Het overige deel aboluut niet.quote:Op zondag 23 oktober 2011 21:11 schreef MisterSqueaky het volgende:
[..]
Misschien moet je eens opzoeken wat de afkorting UFO betekent.
Dus blijft het unidentified, dus ook niet als ruimteschip.quote:Op maandag 24 oktober 2011 00:41 schreef Probably_on_pcp het volgende:
[..]
Een dikke 90% van de UFO's wordt uiteindelijk geidentificeerd volgens Nick Pope, de man uit de OP. Het overige deel aboluut niet.
Hij was zelfs hoofd van het onderzoek daar als ik het goed heb. En daar is verder geen twijfel over mogelijk:quote:Op zondag 23 oktober 2011 19:12 schreef Joker89 het volgende:
Wat ik een beetje raar vind, is dat iemand die slechts een paar jaar op die afdeling heeft gewerkt, toch toegang heeft tot dergelijke gevoelige informatie he.
Maar als je weet dat het gezichtsbedrog is, dan is het dus al geïdentificeerd.quote:Op maandag 24 oktober 2011 00:43 schreef Madame_Paon het volgende:
Maar om er nou meteen van uit te gaan dat het UFO's zijn?
Het kan ook gewoon gezichtsbedrog zijn. Dat is ook een stuk logischere verklaring.
Er is idd een groepje die-hards met een bord voor hun kop die continu de discussie frustreren en lopen te verpesten. En dan noemt Piet iemand anders een puber.quote:Op zondag 23 oktober 2011 23:07 schreef Chokeme het volgende:
[..]
Of je nou wel of niet in UFO's gelooft, volgens mij ben jij hier op dit moment degene met het grootste bord voor je kop.
Waar wil je nu eigenlijk heen met dit topic?quote:Op maandag 24 oktober 2011 00:46 schreef Probably_on_pcp het volgende:
[..]
Er is idd een groepje die-hards met een bord voor hun kop die continu de discussie frustreren en lopen te verpesten. En dan noemt Piet iemands anders een puber.
Dit is de zoveelste drogredenering in dit topic.quote:Op maandag 24 oktober 2011 00:34 schreef BountyHunter043 het volgende:
[..]
In dit filmpje zien jullie Probably_on_pcp terug:
Had jezelf allang kunnen uitzoeken.quote:Op zondag 23 oktober 2011 23:59 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Welk wetenschappelijk onderzoek? Waar is het gepubliceerd?
Mensen laten zien dat de discussie over UFO's en aliens op neutraler terrein behoort plaats te vinden omdat veel van de ridiculisering onterecht is. En zoals wel blijkt uit de OP is de ridiculisering zelfs overheidsbeleid geweest en 1 van de mensen die ervoor verantwoordelijk was heeft publiekelijk zijn excuus hiervoor aangeboden.quote:Op maandag 24 oktober 2011 00:48 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Waar wil je nu eigenlijk heen met dit topic?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |