abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_103483016
quote:
0s.gif Op maandag 24 oktober 2011 00:04 schreef Probably_on_pcp het volgende:

[..]

Hoezo zoeken naar een uitweg :') Als dit je beste argument is, weet ik zeker dat ik goed zit met mijn aanname.

Ja want mensen die op TV roepen dat ze vliegende schotels gezien hebben moet je geloven, vooral politieagenten en hoge officieren.

Net zoals de hype rondom Roswell, er waren toen ook heel wat ooggetuigen op TV. Maar toen bleek dat het een mooie film was die in elkaar gezet was hoorde je daar niemand meer over. Wat te denken van Bigfoot? Iedereen had het erover, totdat bleek dat het een vent verkleed was in een apepak. Graancirkels? Toen men liet zien hoe men ze kon maken trok iedereen zijn keutel in.
He doesn't care who his targets are, or who they're running from, or why. He works for the highest bidder, which means the richest and the most ruthless beings in the galaxy. No question asked.
pi_103483101
quote:
0s.gif Op zondag 23 oktober 2011 12:15 schreef BountyHunter043 het volgende:

[..]

Domoor, we weten allemaal dat de tweede wereldoorlog heeft plaatsgevonden, dat de romeinen hebben huisgehouden en dat Napoleon verslagen is bij Waterloo. Waarom? Omdat het bewezen is.
Veel van de informatie van de slag bij Waterloo en andere historische gebeurtenissen kwamen van getuigen. Maar veel skeptici zeggen dat getuigen onbetrouwbaar zijn. Tienduizend mensen die een enorm gevaarte zien zweven boven de stad Phoenix? Niet betrouwbaar volgens de "skeptici". Sure.
"An educated citizenry is a vital requisite for our survival as a free people."
pi_103483203
quote:
1s.gif Op zondag 23 oktober 2011 12:29 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Welk bewijs? Vage fotos?
Wat vind je van de foto die ik eerder postte die ging over het Cometa rapport?

Medewerker Britse overheid geeft toe dat ridiculiseren UFOs beleid was

Gemaakt door een vliegtuig dat het land in kaart moet brengen:

[ Bericht 0% gewijzigd door Probably_on_pcp op 24-10-2011 02:45:32 ]
  maandag 24 oktober 2011 @ 00:25:50 #154
340799 Madame_Paon
We're gonna die young
pi_103483267
Is dit niet meer iets voor BNW? Echt nieuws zou ik het namelijk niet noemen.
There's a lesson that you always have to learn
Through the consequence of fire comes the burn
pi_103483279
quote:
0s.gif Op maandag 24 oktober 2011 00:24 schreef Probably_on_pcp het volgende:

[..]

Wat vind je van de foto die ik eerder postte die ging over het Cometa rapport?

Medewerker Britse overheid geeft toe dat ridiculiseren UFOs beleid was

Gemaakt door vliegtuig dat het land in kaart moet brengen:

[ afbeelding ]
Hoeveel van die trucage foto's zijn er wel niet? Nog een slechte ook dit.

Je lijkt me een beetje het type dat met zijn cape en zwaard wekelijks aan Dungeons & Dragons reenactment doet he?
He doesn't care who his targets are, or who they're running from, or why. He works for the highest bidder, which means the richest and the most ruthless beings in the galaxy. No question asked.
pi_103483328
quote:
3s.gif Op zondag 23 oktober 2011 19:40 schreef MisterSqueaky het volgende:

[..]

Niemand ontkent dat UFOs bestaan. Dat zou ook nogal stompzinnig zijn. Alles wat vliegt en niet meteen geïdentificeerd kan worden is immers per definitie een UFO (totdat de identificatie alsnog plaatsvindt).

Men ontkent wel dat de enige logische conclusie is dat de UFOs ruimeteschepen van aliens moeten zijn. Wat natuurlijk ook daadwerkelijk een erg grote sprong is van "er vliegen af en toe dingen rond".
Als iets dat waargenomen wordt op de radar, kan versnellen op een voor ons onmogelijke manier, instrumenten van gevechtsvliegtuigen op afstand kan uitschakelen, nuclaire installaties onklaar kan maken door een licht naar binnen te schijnen, dan kunnen we concluderen dat we te maken hebben met een technologie die niet van de aarde komt.

Piloot die verklaart dat zijn instrumenten werden uitgeschakeld:

Nucleaire installaties die onklaar worden gemaakt:

pi_103483338
quote:
5s.gif Op maandag 24 oktober 2011 00:25 schreef Madame_Paon het volgende:
Lees de OP nog eens zou ik zeggen.
pi_103483440
quote:
0s.gif Op maandag 24 oktober 2011 00:26 schreef BountyHunter043 het volgende:

[..]

Hoeveel van die trucage foto's zijn er wel niet? Nog een slechte ook dit.

Je lijkt me een beetje het type dat met zijn cape en zwaard wekelijks aan Dungeons & Dragons reenactment doet he?
He ik beweer nergens dat deze foto echt is. Ik wil gewoon Piets reactie horen. Ik weet toch al wat de reactie is.

Het eerste argument van de debunkers is: "het zijn altijd vage foto's!"

Laat je ze een duidelijke foto zien: "het is een hoax!"

En dat laatste wordt dan geschreeuwd zonder dat die persoon bewijst dat het een hoax is. Net zoals jij nu doet beste Bounty. "Het is een trucage en nog een slechte ook" zeg je. Waar is JOUW bewijs dat het een trucage is. Ik doe geen uitspraken over de echtheid van de foto, jij wel.

Dus kom maar op met jouw bewijs :)
  maandag 24 oktober 2011 @ 00:32:24 #159
82207 Chokeme
DIY Viroloog
pi_103483466
quote:
5s.gif Op maandag 24 oktober 2011 00:25 schreef Madame_Paon het volgende:
Jij wist dus al dat het britse ministerie van defensie UFO's ridiculiseerde? Of bedoel je dat het feit dat de britse overheid (om de één of andere reden) graag het beeld van mensen t.o.v. UFO's wil veranderen, je gewoon niet genoeg interesseert?
It's okay to be white
pi_103483520
quote:
0s.gif Op maandag 24 oktober 2011 00:31 schreef Probably_on_pcp het volgende:

[..]

He ik beweer nergens dat deze foto echt is. Ik wil gewoon Piets reactie horen. Ik weet toch al wat de reactie is.

Het eerste argument van de debunkers is: "het zijn altijd vage foto's!"

Laat je ze een duidelijke foto zien: "het is een hoax!"

En dat laatste wordt dan geschreeuwd zonder dat die persoon bewijst dat het een hoax is. Net zoals jij nu doet beste Bounty. "Het is een trucage en nog een slechte ook" zeg je. Waar is JOUW bewijs dat het een trucage is. Ik doe geen uitspraken over de echtheid van de foto, jij wel.

Dus kom maar op met jouw bewijs :)
In dit filmpje zien jullie Probably_on_pcp terug:

maandag 24 oktober 2011 @ 00:34:35 #161
340799 Madame_Paon
We're gonna die young
pi_103483525
quote:
0s.gif Op maandag 24 oktober 2011 00:32 schreef Chokeme het volgende:

[..]

Jij wist dus al dat het britse ministerie van defensie UFO's ridiculiseerde? Of bedoel je dat het feit dat de britse overheid (om de één of andere reden) graag het beeld van mensen t.o.v. UFO's wil veranderen, je gewoon niet genoeg interesseert?
Ik bedoel dat er nog steeds geen duidelijk bewijs is dat UFO's bestaan.
En nou niet zeggen: er is ook geen bewijs dat ze niet bestaan. Je moet bewijzen dat iets bestaat, niet dat iets niet bestaat.
Ik wacht nog op het toonaangevende bewijs. Tot die tijd zijn het alleen maar speculaties.
  maandag 24 oktober 2011 @ 00:35:54 #162
82207 Chokeme
DIY Viroloog
pi_103483560
quote:
2s.gif Op maandag 24 oktober 2011 00:34 schreef Madame_Paon het volgende:

[..]

Niet puur door dit nieuwsbericht nee, maar wat mij betreft is het wel vreemd (gewoon vreemd) en ook nieuwswaardig.
It's okay to be white
  maandag 24 oktober 2011 @ 00:37:04 #163
122155 arucard
Amplifier Worship
pi_103483597
quote:
2s.gif Op maandag 24 oktober 2011 00:34 schreef Madame_Paon het volgende:

[..]

Ufos bestaan, er is geen bewijs dat het aliens zijn. Anders zou de U niet in UFO zitten.
O)))
  maandag 24 oktober 2011 @ 00:37:59 #164
340799 Madame_Paon
We're gonna die young
pi_103483617
quote:
0s.gif Op maandag 24 oktober 2011 00:37 schreef arucard het volgende:

[..]

Ufos bestaan, er is geen bewijs dat het aliens zijn. Anders zou de U niet in UFO zitten.
Nuttige bijdrage weer.
  maandag 24 oktober 2011 @ 00:38:50 #165
122155 arucard
Amplifier Worship
pi_103483636
quote:
2s.gif Op maandag 24 oktober 2011 00:37 schreef Madame_Paon het volgende:

[..]

Nuttige bijdrage weer.
Dat is toch wel een belangrijk verschil
O)))
pi_103483742
quote:
3s.gif Op zondag 23 oktober 2011 21:11 schreef MisterSqueaky het volgende:

[..]

Misschien moet je eens opzoeken wat de afkorting UFO betekent.

Een dikke 90% van de UFO's wordt uiteindelijk geidentificeerd volgens Nick Pope, de man uit de OP. Het overige deel aboluut niet.
  maandag 24 oktober 2011 @ 00:43:23 #167
122155 arucard
Amplifier Worship
pi_103483801
quote:
0s.gif Op maandag 24 oktober 2011 00:41 schreef Probably_on_pcp het volgende:

[..]

Een dikke 90% van de UFO's wordt uiteindelijk geidentificeerd volgens Nick Pope, de man uit de OP. Het overige deel aboluut niet.
Dus blijft het unidentified, dus ook niet als ruimteschip.
O)))
  maandag 24 oktober 2011 @ 00:43:29 #168
340799 Madame_Paon
We're gonna die young
pi_103483806
Maar om er nou meteen van uit te gaan dat het UFO's zijn?
Het kan ook gewoon gezichtsbedrog zijn. Dat is ook een stuk logischere verklaring.
pi_103483828
quote:
0s.gif Op zondag 23 oktober 2011 19:12 schreef Joker89 het volgende:
Wat ik een beetje raar vind, is dat iemand die slechts een paar jaar op die afdeling heeft gewerkt, toch toegang heeft tot dergelijke gevoelige informatie he.
Hij was zelfs hoofd van het onderzoek daar als ik het goed heb. En daar is verder geen twijfel over mogelijk:

maandag 24 oktober 2011 @ 00:44:32 #170
122155 arucard
Amplifier Worship
pi_103483838
quote:
2s.gif Op maandag 24 oktober 2011 00:43 schreef Madame_Paon het volgende:
Maar om er nou meteen van uit te gaan dat het UFO's zijn?
Het kan ook gewoon gezichtsbedrog zijn. Dat is ook een stuk logischere verklaring.
Maar als je weet dat het gezichtsbedrog is, dan is het dus al geïdentificeerd.
O)))
pi_103483900
quote:
0s.gif Op zondag 23 oktober 2011 23:07 schreef Chokeme het volgende:

[..]

Of je nou wel of niet in UFO's gelooft, volgens mij ben jij hier op dit moment degene met het grootste bord voor je kop.
Er is idd een groepje die-hards met een bord voor hun kop die continu de discussie frustreren en lopen te verpesten. En dan noemt Piet iemand anders een puber.

[ Bericht 14% gewijzigd door Probably_on_pcp op 24-10-2011 02:47:41 ]
pi_103483942
quote:
0s.gif Op maandag 24 oktober 2011 00:46 schreef Probably_on_pcp het volgende:

[..]

Er is idd een groepje die-hards met een bord voor hun kop die continu de discussie frustreren en lopen te verpesten. En dan noemt Piet iemands anders een puber.
Waar wil je nu eigenlijk heen met dit topic?
  maandag 24 oktober 2011 @ 00:51:15 #173
82207 Chokeme
DIY Viroloog
pi_103484035
quote:
Dit is de zoveelste drogredenering in dit topic.
Ik beschouw mezelf als compleet onwetend wat betreft het onderwerp UFO's, ik zeg dus niet dat ze bestaan. Maar ook dat het niet onmogelijk is.
Maar het enige wat jij nu doet is zeggen 'In dit filmpje faket iemand UFO's dus UFO sightings zijn fake'.
Ik weet het, bronnen zijn moeilijk te checken op geloofwaardigheid. Alle info die je kan krijgen komt toch via een pc of tv, maar je zou ook kunnen proberen om één van de voorbeelden die TS post onderuit te halen.
Je hoeft niet per se in UFO's (in wat voor vorm dan ook) te geloven maar om alle info gewoon in de wind te slaan met gebruik van simpele drogredeneringen geeft imo gewoon blijk van beperkt denken, wat UFO's betreft dan. Ik vind dat een ieder die stellig beweert dat UFO's niet bestaan gewoon niet alle mogelijkheden overziet.
It's okay to be white
pi_103484036
quote:
1s.gif Op zondag 23 oktober 2011 23:59 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Welk wetenschappelijk onderzoek? Waar is het gepubliceerd?
Had jezelf allang kunnen uitzoeken.

http://www.hessdalen.org/reports/
pi_103484151
quote:
0s.gif Op maandag 24 oktober 2011 00:48 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Waar wil je nu eigenlijk heen met dit topic?
Mensen laten zien dat de discussie over UFO's en aliens op neutraler terrein behoort plaats te vinden omdat veel van de ridiculisering onterecht is. En zoals wel blijkt uit de OP is de ridiculisering zelfs overheidsbeleid geweest en 1 van de mensen die ervoor verantwoordelijk was heeft publiekelijk zijn excuus hiervoor aangeboden.

De tijd is daar om op een normale en meer volwassen manier dit onderwerp te benaderen. Serieuze wetenschappers zijn bang om onderzoek te doen naar het fenomeen door de onvermijdelijke imagoschade.

Ik zeg nergens dat het 100% bewezen is voor mij persoonlijk dat we bezocht worden, maar ik weet wel dat er veel meer betrouwbaar bewijs is of aanwijzingen (hoe je maar wil noemen) om dit onderwerp serieuzer te benaderen. Mocht het uiteindelijk allemaal onzin zijn, ben ik de eerste die het toegeeft. Is het allemaal geen onzin, dan hebben we hier te maken met het grootste nieuws uit de menselijke geschiedenis. Daarom frustreert het me zo dat de discussie zo gepolariseerd is.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')