Hij was volgens mij serieus en niet sarcastisch, wat jij volgens mij denkt dat hij was?quote:
Wat doe je als een bange hond adopteert uit het asiel en je wil hem rehabiliteren? Je lokt hem stukje bij beetje uit zijn comfortzone van angst. Je zet eens wat vlees neer midden in de kamer zodat ie onder het buro moet weg komen. Stapje voor stapje maak je hem klaar voor het leven in de echte wereld, ipv het continu wegschuilen om zich zo veilig mogelijk te voelen.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 17:38 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Sure joh, graancirkels worden door aliens gemaakt, wat jij wil.
Ik dacht tot voor kort dat het hele onderwerp van UFO's en aliens mijn aandacht niet waard was en vond het eigenlijk stiekem maar een beetje belachelijk. Nu een aantal maanden later moet ik toch concluderen dat het allemaal net iets anders in elkaar steekt dan ik aannam.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 06:04 schreef LintuxCx het volgende:
Hrm, apart.. Als ik niet uitkijk zit ik weer de hele avond vast op Wikipedia door dit topic.
Ik deel je mening en vindt het klasse dat je er zoveel werk in gestoken hebt. Ik zou zo graag zien dat ze dit eens op de staatstelevisie uit zouden zenden.quote:Op zondag 23 oktober 2011 01:59 schreef Probably_on_pcp het volgende:
[..]
Ik dacht tot voor kort dat het hele onderwerp van UFO's en aliens mijn aandacht niet waard was en vond het eigenlijk stiekem maar een beetje belachelijk. Nu een aantal maanden later moet ik toch concluderen dat het allemaal net iets anders in elkaar steekt dan ik aannam.
Ik heb zelfs een site gemaakt als een beginpunt voor mensen die in aanraking komen met het onderwerp. De vraag die centraal staat op de site is "hoe skeptisch moeten we zijn":
http://aliens-ufos.jouwweb.nl/
quote:Op zondag 23 oktober 2011 04:11 schreef Dhalsim het volgende:
[..]
mmm....remember, remember....the fifth of november....
Ja hehe, dat is niks bijzonders.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 17:27 schreef attila_de_hun het volgende:
[..]
ik denk het. ik heb wel eens een documentaire gezien waarin men zo een cirkel namaakte.
Gewoon een vage foto met een vaag verhaalquote:Op zondag 23 oktober 2011 00:34 schreef Probably_on_pcp het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Een duidelijk ruimteschip? Nee! Maar wel eigenschappen die we wetenschappelijk hebben geanalyseerd en die bewijzen dat het geen natuurlijk fenomeen is. Het licht is geanalyseerd en is waarschijnlijk een plasma dat alleen bijeen kan worden gehouden door een sterk magnetisch veld, het licht kan vanuit stilstand tot 8km/s versnellen, de lichten worden op radar waargenomen en als laatste melden inwoners uit Hessdalen sightings van overduidelijke vliegende schotel-achtige schepen in de lucht boven de snelweg bijvoorbeeld.
Sluitend bewijs? Nee. Reden om het UFO fenomeen serieuzer te nemen? Ja, zeker met de Disclosure Project in het achterhoofd.
Hessdalen - het best wetenschappelijk onderzochte UFO fenomeen
Hahaha wat een onzin man.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 17:31 schreef Probably_on_pcp het volgende:
[..]
Daarin verschillen we dan van mening. Als een gewoon persoon naar mij toekomt en zegt dat hij zojuist een UFO zag dan neem ik dat minder serieus dan wanneer een politie-agent dat tegen mij zegt.
Zoals al eerder zei, het scheermes van pcp, de spannendste verklaring is de beste.quote:Op zondag 23 oktober 2011 01:15 schreef Probably_on_pcp het volgende:
[..]
Wat doe je als een bange hond adopteert uit het asiel en je wil hem rehabiliteren? Je lokt hem stukje bij beetje uit zijn comfortzone van angst. Je zet eens wat vlees neer midden in de kamer zodat ie onder het buro moet weg komen. Stapje voor stapje maak je hem klaar voor het leven in de echte wereld, ipv het continu wegschuilen om zich zo veilig mogelijk te voelen.
Zo kunnen graancirkels onze geest ook helpen openen. Klinkt heel vreemd en is heel moeilijk te geloven, maar ze hebben in ieder geval mijn aandacht getrokken. Ik vind het zelf maar moeilijk te aanvaarden dat graancirkels door aliens worden gemaakt, maar er zijn gewoon bepaalde aanwijzingen dat mensen ze niet hebben kunnen maken. Al met al zorgt het hele graancirkel fenomeen ervoor dat ik NADENK over de mogelijkheid van buitenaards leven, waar ik dat eerder bijna nooit deed.
Dus mochten er bezoekers zijn die onze geest willen openen zodat wij niet als bange hondjes zullen reageren wanneer wij in contact komen met hen, dan hebben ze een hele geniale manier gevonden om dat stukje bij beetje te bereiken.
Een hele kolonne wetenschappers heeft geen idee wat het nou precies is - maar gelukkig weten ze het op Fok! wel. Gewoon een vage foto met een vaag verhaal.quote:Op zondag 23 oktober 2011 09:55 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Gewoon een vage foto met een vaag verhaal
En heb jij dan wel bewijs dat deze agenten allemaal 'psychisch in de war' zijn? Of is dat ook gewoon maar een aanname?quote:Op zondag 23 oktober 2011 10:01 schreef BountyHunter043 het volgende:
[..]
Hahaha wat een onzin man.
Juist politie agenten zitten onder de stress en zijn vaak psychisch in de war.
En leuk als er opnames zijn van UFO's, die zijn ook al 100 keer verklaard. Luchtspiegelingen, trucages door grapjurken, luchtbalonnen, etc.
Ja inderdaad, een documentaire zal me overtuigen.quote:Op zondag 23 oktober 2011 10:28 schreef Yogaflame het volgende:
[..]
Een hele kolonne wetenschappers heeft geen idee wat het nou precies is - maar gelukkig weten ze het op Fok! wel. Gewoon een vage foto met een vaag verhaal.
[..]
En heb jij dan wel bewijs dat deze agenten allemaal 'psychisch in de war' zijn? Of is dat ook gewoon maar een aanname?![]()
Veel geblaat, weinig wol. En dat terwijl er in de docu The Disclosure project, die al enkele keren voorbij zijn gekomen, legio voorbeelden worden gegeven die niet verklaard zijn. Ik moet in ieder geval de eerste luchtballon die een straaljager in het stof doet happen nog voorbij zien komen.
Ja, zo een fijne voor commerciele tv gemaakte docu met spannende muziek!quote:Op zondag 23 oktober 2011 10:50 schreef BountyHunter043 het volgende:
[..]
Ja inderdaad, een documentaire zal me overtuigen.
Een documentaire is voor jou het bewijs? Ok.quote:Op zondag 23 oktober 2011 11:13 schreef Yogaflame het volgende:
Vragen ze om bewijs, geef je het, is het weer niet goed want het bewijs heeft een muziekjedebunkers. 't Zijn ook net flat-earthers
.
"E pur si muove!"
Nee, een vaag plaatje en platte korenstengels zijn een bewijs voor bezoek van aliens.quote:Op zondag 23 oktober 2011 11:13 schreef Yogaflame het volgende:
Vragen ze om bewijs, geef je het, is het weer niet goed want het bewijs heeft een muziekjedebunkers. 't Zijn ook net flat-earthers
.
"E pur si muove!"
Wie claimt maakt hard, ik heb nog geen bewijs gezien. Lulverhalen genoeg.quote:Op zondag 23 oktober 2011 11:58 schreef Yogaflame het volgende:
Grappig. Alle stellingen en materiaal dat gepresenteerd wordt, wordt genegeerd vanwege de format waarin het wordt gebracht. Als we het niet over de inhoud kunnen gaan hebben, moet dus maar een andere weg gezocht worden.
Ik lach me suf.Het is een docu, dus is het iets slechts. Discovery Channel, NatGeo, Animal Planet...allemaal opdoeken. 't Zijn documentairezenders, ergo ze zijn niet waar. Wat een ontstellend slecht argument.
Nee, natuurlijk heb je geen bewijs gezien. Dat komt omdat je het bewijs negeertquote:Op zondag 23 oktober 2011 11:59 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Wie claimt maakt hard, ik heb nog geen bewijs gezien. Lulverhalen genoeg.
Domoor, we weten allemaal dat de tweede wereldoorlog heeft plaatsgevonden, dat de romeinen hebben huisgehouden en dat Napoleon verslagen is bij Waterloo. Waarom? Omdat het bewezen is.quote:Op zondag 23 oktober 2011 11:58 schreef Yogaflame het volgende:
Grappig. Alle stellingen en materiaal dat gepresenteerd wordt, wordt genegeerd vanwege de format waarin het wordt gebracht. Als we het niet over de inhoud kunnen gaan hebben, moet dus maar een andere weg gezocht worden.
Ik lach me suf.Het is een docu, dus is het iets slechts. Discovery Channel, NatGeo, Animal Planet...allemaal opdoeken. 't Zijn documentairezenders, ergo ze zijn niet waar. Wat een ontstellend slecht argument.
Welk bewijs? Vage fotos?quote:Op zondag 23 oktober 2011 12:01 schreef Yogaflame het volgende:
[..]
Nee, natuurlijk heb je geen bewijs gezien. Dat komt omdat je het bewijs negeert
Ondanks het bewijs zijn er nog steeds mensen die bijv. de holocaust ontkennen. Zo zijn er denk ik ook mensen die ufo's zullen ontkennen ook al vliegen ze voor hun neus in de lucht voorbij.quote:Op zondag 23 oktober 2011 12:15 schreef BountyHunter043 het volgende:
Domoor, we weten allemaal dat de tweede wereldoorlog heeft plaatsgevonden. Waarom? Omdat het bewezen is.
Niemand ontkent dat UFOs bestaan. Dat zou ook nogal stompzinnig zijn. Alles wat vliegt en niet meteen geïdentificeerd kan worden is immers per definitie een UFO (totdat de identificatie alsnog plaatsvindt).quote:Op zondag 23 oktober 2011 19:33 schreef IceBeach het volgende:
[..]
Ondanks het bewijs zijn er nog steeds mensen die bijv. de holocaust ontkennen. Zo zijn er denk ik ook mensen die ufo's zullen ontkennen ook al vliegen ze voor hun neus in de lucht voorbij.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |