Sorry hoor, maar ik blijf deze films gewoon leuk vinden. En Scrat met z'n eikeltje blijft leuk/aandoenlijk.quote:In het vervolg op Ice Age moeten Diego, Manny en Sid dit keer vluchten omdat hun ijswereld smelt. Onderweg maken ze veel vrienden en proberen samen te ontsnappen en iedereen in de vallei te waarschuwen voor deze ramp.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Desondanks goede film.
8
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De cheesy jokes houden de film een beetje overeind, het beschamende eindeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. nee.
5.5/10 (IMDB: 6.1/10)The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia
Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
Zodra ik de Shawshank Redemption bovenaan zag staan, dacht ik al wat een mislukte top 100quote:Op maandag 29 augustus 2011 08:21 schreef SnuggLe het volgende:
Allemaal natuurlijk ook even hier kijken bij de Fok Top 100 van dit jaar, die Gorro wederom fantastisch in elkaar heeft gezet. Kan je je to-watch lijstje weer aanvullen!
Want dat is geen goede afspiegeling van de filmliefhebbende samenleving? Het blijft een feit dat genoeg mensen die film zo goed vinden dat hij op veel lijsten nou eenmaal bovenaan komt te staan.quote:Op maandag 29 augustus 2011 08:43 schreef Roces18 het volgende:
[..]
Zodra ik de Shawshank Redemption bovenaan zag staan, dacht ik al wat een mislukte top 100
Dat zag je maar bij de release van the Dark Knight, die stond ook opeens op plek 1 omdat het allemaal pubertjes zijn die hun geliefde film een 10 geven en de rest allemaal een 1. Buiten dat om, is hebben ze vaak niet genoeg gezien om te stellen dat Shawshank Redemption op een komt.quote:Op maandag 29 augustus 2011 08:48 schreef picodealion het volgende:
[..]
Want dat is geen goede afspiegeling van de filmliefhebbende samenleving? Het blijft een feit dat genoeg mensen die film zo goed vinden dat hij op veel lijsten nou eenmaal bovenaan komt te staan.
Ja, wat een kapsones van die Amerikanenquote:Op zondag 28 augustus 2011 20:53 schreef Timo20 het volgende:
[..]
"An original series"![]()
![]()
Ook wel raar dat ze de achternaam van `t vermoorde meisje hetzelfde hebben gehouden als bij `t origineel....
Veel films in het imdb top250 lijstje vind ik ook ruk. Beyond ruk zelfs. En dan denk ik 'ha doorgestoken kaart!'. Maar den bezin ik weer en denk,. smaken verschillen en er lopen ind heel veel jostis rond die dat soort rukfilms als een independence day helemaal te-gek-gaaf vinden. Dus dan moet het wel kloppenquote:Op maandag 29 augustus 2011 09:05 schreef Roces18 het volgende:
[..]
Dat zag je maar bij de release van the Dark Knight, die stond ook opeens op plek 1 omdat het allemaal pubertjes zijn die hun geliefde film een 10 geven en de rest allemaal een 1. Buiten dat om, is hebben ze vaak niet genoeg gezien om te stellen dat Shawshank Redemption op een komt.
Shawshank is een ruk-film en je gaat me niet vertellen dat je die verkiest boven bijvoorbeeld The Godfather of Goodfellas
Ik had hier eigenlijk behoorlijk veel van verwacht maar hij viel me behoorlijk tegen. Vechtscene's waaren zeer ondermaats. Hij was beter geweest als deze film ergens in de middeleeuwen had afgespeeld en niet in de huidige tijd. Ik geef deze film een 5.5quote:De machtige, maar arrogante krijger Thor (Hemsworth) wakkert met zijn roekeloze acties een eeuwenoude oorlog aan. Thor’s vader Odin (Hopkins) verbant Thor naar de Aarde en hier wordt hij gedwongen tussen de normale bevolking te leven. Hij wordt verliefd op de jonge wetenschapper Jane (Portman). Terwijl zij een relatie ontwikkelen op Aarde beseft Thor wat het vergt om een echte held te zijn wanneer zijn aartsvijand duistere krachten van Asgard naar de Aarde stuurt.
Gisteravond deze maar even gekeken. En ik moet zeggen. Ik vond hem vet. Het is een mix van blairwitch en paranormal activity. Af en toe schrok ik me de tering. Goede setting ( verlaten mental hospital ) en natuurlijk wel in het donker kijken. Als je van horror houdt is dit een must see. Ik geef deze film een 8.quote:De crew van 'Grave Encounters', een reality show waarin ze op zoek gaan naar geesten, reist af naar een verlaten psychiatrische instelling, waar al jarenlang onverklaarbare dingen plaatsvinden. Om de show spectaculairder te maken sluiten ze zichzelf op in het gebouw om 's nachts gewapend met een camera op zoek te gaan naar bovennatuurlijke gebeurtenissen. Al snel doen ze de ontdekking dat ze het gebouw niet zomaar kunnen verlaten.
quote:Op [b]Beerfest (2006)
Film begint aardig, met lekker flauwe cheesy grappen, maar verzandt in een bijna ziekelijk chauvinistisch clicheplaatje, wat zoveel mogelijk schijnt te moeten shockeren, met een draak van een plotwending en andere voorspelbaarheid.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De cheesy jokes houden de film een beetje overeind, het beschamende eindeFilms als Beerfest zijn leuke films als je met een paar man onder het genot van een biertje film wil kijken. Lekker verstand op nul en kijken maar. Zo'n films kijk je mijn inziens dan ook niet als je filmavond hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. nee.
5.5/10 (IMDB: 6.1/10)
Gister Blitz en Dead man running gezien. Vermakelijk, maar weinig bijzonders. Het is ook dat een kameraad op bezoek was en dan kan ik beter geen art-house film kijken.
dat beweer ik toch ook niet?quote:Op maandag 29 augustus 2011 13:21 schreef Roces18 het volgende:
blitz & dead man running zijn geen art-house
quote:Op maandag 29 augustus 2011 13:17 schreef Waldheini het volgende:
[..]
Films als Beerfest zijn leuke films als je met een paar man onder het genot van een biertje film wil kijken. Lekker verstand op nul en kijken maar. Zo'n films kijk je mijn inziens dan ook niet als je filmavond hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 5% gewijzigd door Isis20 op 29-08-2011 15:31:26 ]geen.
quote:Op maandag 29 augustus 2011 15:00 schreef Isis20 het volgende:
Fifty Dead Men Walking![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Verbazingwekkend en verrassend geniaal! Eindelijk weer eens een film die ik toe wil voegen aan mijn 'deze film MOET ik op dvd hebben- collectie!'
"Fifty Dead Men Walking is a 2008 English-language crime thriller film written and directed by Kari Skogland. It is a loose adaptation of Martin McGartland's 1997 autobiography of the same name. It premiered in September 2008, and stars Jim Sturgess as Martin McGartland, an informant within the Provisional Irish Republican Army (IRA), and Ben Kingsley as Fergus, his British handler.
The film is set from 1987 until 1991, the time in which McGartland acted as an undercover informant within the IRA during The Troubles. In 1991 his cover was blown and he was kidnapped by the IRA, although he later escaped and went into hiding."
Loved every minute of it. Mede door het geloofwaardige acteerwerk en de goede verhaallijn. 8.5/10 *
[ afbeelding ]Hmmm nog nooit van gehoord. Vanavond maar eens opzettenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Phew, ik ben niet de enige. Idd een trage film en wist me niet te pakken. Er gebeurt vrij weinig.quote:Op maandag 29 augustus 2011 12:01 schreef El_Matador het volgende:
The Virgin Suicides (1999)
Lost in Translation viel me nogal tegen; ondanks het zeer aansprekende thema vond ik het te traag en te "vrouwelijk".
Wat vind je wel een #1 waardige film dan?quote:Op maandag 29 augustus 2011 08:43 schreef Roces18 het volgende:
[..]
Zodra ik de Shawshank Redemption bovenaan zag staan, dacht ik al wat een mislukte top 100
Ik vind Thor beter dan jou hoor.quote:Op maandag 29 augustus 2011 13:42 schreef Roces18 het volgende:
Eindelijk iemand die Thor even goed vind als mij
hahaquote:Op maandag 29 augustus 2011 16:16 schreef picodealion het volgende:
[..]
Ik vind Thor beter dan jou hoor.
Kan ik zo niet zeggen, moet er nog heel wat af kijken. Maar voor nu twijfel ik tussen The Business & Flashbacks of a fool, maar ja dat ben ik maarquote:Op maandag 29 augustus 2011 16:07 schreef Isis20 het volgende:
[..]
Wat vind je wel een #1 waardige film dan?
Dan ga ik toch eindelijk Tropa de Elite maar eens aanzettenquote:Op maandag 29 augustus 2011 18:16 schreef dawg het volgende:
de laatste tijd de volgende films gezien:
tropa de elite 1 + 2
ik vond ze beiden de eerste keer niet zo goed, maar na een 2e keer kijken kan ik eigenlijk alleen maar concluderen dat dit beiden erg goede films zijn. ik vind dat je ze eigenlijk ook niet los van elkaar kunt zien. aanraders
the insider
film over een ex-directeur van een tabaksfabrikant die een boekje open wil doen over de praktijken van de tabaksindustrie, met bedreigingen aan zijn adres en aan het adres van cbs' 60 minutes die het verhaal in handen hebben. op een waar verhaal gebaseerd
goede film, interessant (en schokkend) om te zien waartoe grote corporaties toe in staat (kunnen) zijn.
the man from earth
1 woord: intrigerend, en knap gedaan als je ziet hoe weinig decors er gebruikt zijn, 1 kamer en net buiten de voordeur. oki, iets meer dan 1 woord
2001: a space odyssey
tja. ik begrijp de lovende commentaren op imdb totaal niet. wat een saaie langdradige film waarin het concept van ai niet goed uitgewerkt wordt, althans vind ik.
blade runner
heerlijke sfeer in die film, mooie sfx & lekker dromerige muziek erbij, en leuk verhaal. ik kreeg genoeg flashbacks naar de gelijknamige game van jaren terug. complete scenes die ik herkende van de game (film nooit eerder gezien). erg nice.
verhaal over een gepensioneerde agent in de toekomst die klonen (replicants) moest uitschakelen op aarde, omdat deze niet op aarde mogen komen. hij wordt weer in actieve dienst genomen als er 6 replicants naar de aarde ontsnapt zijn.
vanavond staat cidade de deus op het programme, volgens mij van dezelfde regisseur. ben benieuwd, ik post wel een verslagje nog.quote:Op maandag 29 augustus 2011 21:18 schreef picodealion het volgende:
[..]
Dan ga ik toch eindelijk Tropa de Elite maar eens aanzetten.
De film neemt zichzelf veel te serieus. Beetje een tegenvaller.quote:Op maandag 29 augustus 2011 22:47 schreef sjeppert het volgende:
Super (2010)
Heerlijke zwarte komedie met af en toe rauwe gewelddadige scenes. Niet storend en het verhaal bleef geloofwaardig. Soms had ik echt een WTF momentje en eigenlijk bleef de film me de hele tijd boeien. Ellen Page als side-kick zet ook een goede rol neer.
7,5
Hier sluit ik mij bij aan. Ik had inderdaad ook een erg slappe film verwacht na het lezen van wat recensies. Het verraste mij dat ik het een erg leuke en goede film vond.quote:Op maandag 29 augustus 2011 13:35 schreef planethugo het volgende:
Thor
[ afbeelding ]
Na de toch (ietwat) mindere recensies viel Thor me reuze mee. Had alleen wat langer mogen duren want het voelde 3kwart vd film aan als een introductie van het karakter Thor. Met name zijn tijd op aarde had wel langer mogen duren. De afwisseling tussen aarde en die andere planeet was prima gedaan en je zou het nog allemaal geloven ook. Prima film voor deze voor mij redelijk onbekende marvel held.
8.0
Bedankt voor de tip, deze ga ik vanavond kijken!quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 11:41 schreef Tijn het volgende:
In the Name of the Father (1993)
[ afbeelding ]
In deze film, geregisseerd door Jim Sheridan, wordt het waargebeurde verhaal verteld van de Guildford Four, een groepje Ieren die in Londen waren tijdens een bomaanslag van de IRA. Ondanks dat ze er niks mee te maken hebben, worden ze door de politie gearresteerd (evenals hun familie trouwens) en beschuldigd van het plegen van de bomaanslag, of medewerking daaraan. Vooral de hoofdrol van Gerry Conlon wordt indrukwekkend ingevuld door Daniel Day-Lewis, die ook de hoofdrol speelt in Jim Sheridan' volgende film, The Boxer. Als je niet zou weten dat het verhaal van deze film echt is gebeurd, zou je het ongeloofwaardig vinden. Het is echt schokkend om te zien hoe lijnrecht de Britten en Ieren tegenover elkaar staan als het om Noord-Ierland gaat en hoe ver allebei de partijen willen gaan om de ander te onderdrukken, waaronder de Britse politie en het justitieapparaat. Het is vooral tragisch dat daarbij zoveel onschuldige mensen het slachtoffer worden. Deze film vertelt het verhaal goed, zonder oversentimenteel of moralistisch te worden. Trouwens, een groot gedeelte van de film speelt zich af in de gevangenis, waar Gerry samen met z'n vader onterecht wordt vastgehouden als terrorist. Deze scenes zijn gefilmd in Kilmainham Gaol, een oude Britse gevangenis in Dublin waar veel Ierse rebellen gevangen zijn gehouden. Deze gevangenis is nu een museum, dus je kunt de set van de film bezoeken als je dat wilt (ik heb het laatst gedaan, erg interessant en indrukwekkend).
Nee hoor! Ik ben het ook met hem eens. Vond het een zeer vermakelijke film. 7,8quote:Op maandag 29 augustus 2011 13:42 schreef Roces18 het volgende:
Eindelijk iemand die Thor even goed vind als mij
quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 11:50 schreef El_Matador het volgende:
Simon (2004)
Wat een heerlijk Nederlandse film, dit pareltje van Eddy Terstall. Typisch Nederlands; seks, drugs en lekker veel schelden. Maar ook een mooi portret van Simon, geniale rol van Cees Geel. Ook de rest van de cast speelt goed.
Een film die je met een goeie lach en een eerlijke traan doet blijven kijken.
Eindelijk een Nederlandse topfilm, er zijn er niet zoveel.
8.6/10 (IMDB: 8.0/10)
Ik vond Mean Girls leukquote:Op woensdag 31 augustus 2011 23:08 schreef Falco het volgende:
Augustus is weer ten einde! 27 Films gezien en het was een degelijke maand!
Top 5:
1. I Am a Fugitive from a Chain Gang
2. Dark City
3. The Fighter
4. Winchester '73
5. Le quai des brumes
Te vermijden: The Proposal en Mean Girls.
Ik zie 2x Profondo Rosso in de lijst met een 9.0 en een 7.0 beoordeling ...quote:
helemaal mee eens.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 19:57 schreef Roces18 het volgende:
Pirates of the Caribbean on Stranger Tides
[ afbeelding ]
Een andere regisseur, belangrijke acteurs weg -> Orlando Bloom , Keira Knightley dit al is de film serie niet ten goede gekomen. De film is inspiratieloos, saai en erg traag. Verkeerde bijrollen, en saaie vijanden als tegenspelers hebben ervoor gezorgd dat ik de film niet eens heb afgekeken. Deel 1,2,3 waren leuk maar het verhaal van Will Turner was afgelopen en dan komen ze met zoiets. Dit deel voelt alsof de serie wordt uitgemolken en heeft een hele andere "touch" dan de andere delen.
Ik zou hem niet aanraden in ieder geval..
Leuke serie is dat, ben hem aan het volgen nu aflevering 1 t/m 5 gezien. Vrij cliché allemaal dat de aliens de aarde aanvallen en de mensen moeten overleven. Word opzicht goed geacteerd, met het Amerikaanse vader/zoon drama verhouding.quote:Op donderdag 1 september 2011 10:02 schreef Hulkio het volgende:
Series
111. [ afbeelding ] Falling Skies - Seizoen 1 (Greg Beeman, 2011): Aflevering 8 t/m 10 :: 7.0
http://en.wikipedia.org/wiki/The_Larry_Sanders_Showquote:Op donderdag 1 september 2011 16:04 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Series
32. [ afbeelding ] Breaking Bad - Seizoen 3 (Vince Gilligan, 2010): Aflevering 1 t/m 13 :: 9.0
33. [ afbeelding ] Seinfeld - Seizoen 2 (Larry David, Jerry Seinfeld, 1991) [ afbeelding ]: Aflevering 1 t/m 12 :: 9.0
34. [ afbeelding ] Seinfeld - Seizoen 1 (Larry David, Jerry Seinfeld, 1990) [ afbeelding ]: Aflevering 1 t/m 5 :: 9.0
35. [ afbeelding ] Curb Your Enthusiasm - Seizoen 4 (Larry David, 2004): Aflevering 5 t/m 10 :: 8.0
Best beoordeeld: Stagecoach, Breaking Bad, Seinfeld, Seinfeld (9.0, 7de dit jaar).
Slechtst beoordeeld: My Life as Liz - Seizoen 2 (4.0).
ik vind het echt lachwekkend slecht allemaal.quote:Op donderdag 1 september 2011 16:07 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Leuke serie is dat, ben hem aan het volgen nu aflevering 1 t/m 5 gezien. Vrij cliché allemaal dat de aliens de aarde aanvallen en de mensen moeten overleven. Word opzicht goed geacteerd, met het Amerikaanse vader/zoon drama verhouding.
quote:Op donderdag 1 september 2011 16:07 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Leuke serie is dat, ben hem aan het volgen nu aflevering 1 t/m 5 gezien. Vrij cliché allemaal dat de aliens de aarde aanvallen en de mensen moeten overleven. Word opzicht goed geacteerd, met het Amerikaanse vader/zoon drama verhouding.
Jup: 1 keer de director`s cut (9,0) en 1 keer de korte theatrical cuts (7,0)quote:Op donderdag 1 september 2011 10:30 schreef Weakling het volgende:
[..]
Ik zie 2x Profondo Rosso in de lijst met een 9.0 en een 7.0 beoordeling ...
jij hebt t druk gehad zegquote:Op donderdag 1 september 2011 16:04 schreef Lonewolf2003 het volgende:
[ afbeelding ]
Augustus
Films
1. [ afbeelding ] [ Stagecoach (John Ford, 1939) :: 9.0 link | afbeelding ]
2. [ afbeelding ] [ Rise of the Planet of the Apes (Rupert Wyatt, 2011) :: 8.5 link | afbeelding ]
3. [ afbeelding ] [ All About Eve (Joseph L. Mankiewicz, 1950) :: 8.0 link | afbeelding ]
4. [ afbeelding ] [ Shi (Chang-dong Lee, 2010) :: 8.0 link | afbeelding ]
5. [ afbeelding ] [ Fish Tank (Andrea Arnold, 2009) :: 8.0 link | afbeelding ]
6. [ afbeelding ] [ In a Lonely Place (Nicholas Ray, 1950) :: 8.0 link | afbeelding ]
7. [ afbeelding ] [ Loong Boonmee raleuk chat (Apichatpong Weerasethakul, 2010) :: 8.0 link | afbeelding ]
8. [ afbeelding ] [ Winchester '73 (Anthony Mann, 1950) :: 8.0 link | afbeelding ]
9. [ afbeelding ] [ The 39 Steps (Alfred Hitchcock, 1935) :: 8.0 link | afbeelding ]
10. [ afbeelding ] [ The Gunfighter (Henry King, 1950) :: 7.5 link | afbeelding ]
11. [ afbeelding ] [ Los olvidados (Luis Buñuel, 1950) :: 7.5 link | afbeelding ]
12. [ afbeelding ] [ Whip It (Drew Barrymore, 2009) :: 7.5 link | afbeelding ]
13. [ afbeelding ] [ The Asphalt Jungle (John Huston, 1950) :: 7.5 link | afbeelding ]
14. [ afbeelding ] [ Super (James Gunn, 2010) :: 7.0 link | afbeelding ]
15. [ afbeelding ] [ La vérité (Henri-Georges Clouzot, 1960) :: 7.0 link | afbeelding ]
16. [ afbeelding ] [ Captain America: The First Avenger (Joe Johnston, 2011) :: 7.0 link | afbeelding ]
17. [ afbeelding ] [ Scream 4 (Wes Craven, 2011) :: 7.0 link | afbeelding ]
18. [ afbeelding ] [ Le corbeau (Henri-Georges Clouzot, 1943) :: 7.0 link | afbeelding ]
19. [ afbeelding ] [ The Invisible Man (James Whale, 1933) :: 6.5 link | afbeelding ]
20. [ afbeelding ] [ Green Lantern (Martin Campbell, 2011) :: 6.5 link | afbeelding ]
21. [ afbeelding ] [ New York, I Love You (Fatih Akin, Yvan Attal, Randall Balsmeyer, Allen Hughes, Shunji Iwai, Wen Jiang, Shekhar Kapur, Joshua Marston, Mira Nair, Natalie Portman, Brett Ratner, 2009) :: 6.5 link | afbeelding ]
22. [ afbeelding ] [ Orphée (Jean Cocteau, 1950) :: 6.5 link | afbeelding ]
23. [ afbeelding ] [ Frankenstein (James Whale, 1931) :: 6.0 link | afbeelding ]
24. [ afbeelding ] [ Rio Grande (John Ford, 1950) :: 6.0 link | afbeelding ]
25. [ afbeelding ] [ Drive Angry 3D (Patrick Lussier, 2011) :: 6.0 link | afbeelding ]
26. [ afbeelding ] [ Hall Pass (Bobby Farrelly, Peter Farrelly, 2011) :: 5.5 link | afbeelding ]
27. [ afbeelding ] [ L'atalante (Jean Vigo, 1934) :: 5.5 link | afbeelding ]
28. [ afbeelding ] [ Your Highness (David Gordon Green, 2011) :: 5.5 link | afbeelding ]
29. [ afbeelding ] [ Girl Walks Into a Bar (Sebastian Gutierrez, 2011) :: 4.5 link | afbeelding ]
Shorts
30. [ afbeelding ] Pas de deux (Norman McLaren, 1968) :: 7.5
31. [ afbeelding ] Duck Dodgers in the 24½th Century (Chuck Jones, 1953) :: 7.0
Series
32. [ afbeelding ] Breaking Bad - Seizoen 3 (Vince Gilligan, 2010): Aflevering 1 t/m 13 :: 9.0
33. [ afbeelding ] Seinfeld - Seizoen 2 (Larry David, Jerry Seinfeld, 1991) [ afbeelding ]: Aflevering 1 t/m 12 :: 9.0
34. [ afbeelding ] Seinfeld - Seizoen 1 (Larry David, Jerry Seinfeld, 1990) [ afbeelding ]: Aflevering 1 t/m 5 :: 9.0
35. [ afbeelding ] Curb Your Enthusiasm - Seizoen 4 (Larry David, 2004): Aflevering 5 t/m 10 :: 8.0
36. [ afbeelding ] My Life as Liz - Seizoen 2 (Lindsey Bannister, 2011): Aflevering 6 t/m 12 :: 4.0
37. [ afbeelding ] Curb Your Enthusiasm - Seizoen 5 (Larry David, 2005): Aflevering 1 t/m 5 (nog niet af gezien)
38.[ afbeelding ] Entourage - Seizoen 8 (Doug Ellin, 2011): Aflevering 2 t/m 6 (nog niet af gezien)
39. [ afbeelding ] Futurama - Seizoen 6 (Matt Groening, 2010): Aflevering 21 t/m 24 (nog niet af gezien)
40. [ afbeelding ] Skins - Seizoen 1 (Bryan Elsley, 2011): Aflevering 1 t/m 4 (nog niet af gezien)
Statistieken
Totaal 31 films (maandgemiddelde: 28.1) gekeken:
- Kort (t/m 20 min.): 2.
- Middel (21 t/m 75 min.): 2.
- Lang (meer dan 75 min.): 27.
Totaal 61 afleveringen van series gekeken.
Totale speelduur: 4847 min.
Aantal films / series herzien: 2.
Best beoordeeld: Stagecoach, Breaking Bad, Seinfeld, Seinfeld (9.0, 7de dit jaar).
Slechtst beoordeeld: My Life as Liz - Seizoen 2 (4.0).
Media-verdeling
[ afbeelding ] 3.
[ afbeelding ] 3.
[ afbeelding ] 34.
thanks voor de tip, ga em binnenkort ookmaaris opzoeken en kijken!!quote:Op vrijdag 2 september 2011 14:40 schreef schommelstoel het volgende:
City of Life and Death
http://www.imdb.com/title/tt1124052/
Erg harde en confronterende film.
De film neemt je mee met soldaat Kadokawa,(oorlog China Japan) ik zeg liever niet te veel over de film omdat je deze gewoon moet zien.
Kadokawa is niet de standaard gekke harde soldaat die je voor de rest ziet in film.
Kadokawa lijkt last te hebben van zijn geweten en gevoel.
Gewoon kijken deze film.
Van mij krijgt hij een 8,6
Ach zo! Dan snap ik 'mquote:Op vrijdag 2 september 2011 00:02 schreef Timo20 het volgende:
Jup: 1 keer de director`s cut (9,0) en 1 keer de korte theatrical cuts (7,0)
door de cuts 2 totaal verschillende films en dus andere beoordelingen
Had ik een hoger cijfer verwacht. Zo zie je maar dat cijfers ook best subjectief zijn.quote:Op zaterdag 3 september 2011 00:20 schreef casper019 het volgende:
Fright night
Het is een film die vanaf het begin tot het eind erg vermaakt en toffe acties met een vrij standaard horror verhaal maar dat nergens verveeld en tis gewoon een leuke remake!
heb me er prima mee vermaakt.
6.5
Ik heb hem gekeken maar ik vond hem 'oke.'quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 11:56 schreef Isis20 het volgende:
[..]
Bedankt voor de tip, deze ga ik vanavond kijken!
begrijp me niet verkeerd, het is gewoon een toffe film die erg vermaakt...quote:Op zaterdag 3 september 2011 00:45 schreef Weakling het volgende:
[..]
Ach zo! Dan snap ik 'm
[..]
Had ik een hoger cijfer verwacht. Zo zie je maar dat cijfers ook best subjectief zijn.
Misschien heeft het met smaak te maken en het genre.quote:Op zaterdag 3 september 2011 11:06 schreef Isis20 het volgende:
[..]
Ik heb hem gekeken maar ik vond hem 'oke.'
Na deze samenvatting had ik eigenlijk verwacht dat hij 'wauw' zou zijn maar dat viel tegen.
Het wist me niet echt te raken...
zit er lekker veelactie in net als andere statham films?quote:Op zaterdag 3 september 2011 21:11 schreef Roces18 het volgende:
Blitz
[ afbeelding ]
Jason Statham zien we hier weer eens als een vechtmachine net zoals al zijn andere films.
Goede montage en opzwepend muziek maken de film een stuk aangenamer om naar te kijken hoewel je het hele verhaal al na een kwartier weet. Niks verrassends of origineels maar er zitten zeker een paar leuke momenten in, en de film is lekker rauw. Jason Statham en zijn sidekick doen hun werk goed en maken er een leuke film van.
7,5
Genoeg actie maar dit keer niet echte vechtscenes, meer hard politiewerkquote:Op zaterdag 3 september 2011 23:17 schreef casper019 het volgende:
[..]
zit er lekker veelactie in net als andere statham films?
gewoon standaard verhaal maar lekker veel over de top actie??
Inderdaad, zitten wel af en toe vechtscene's in maar het is iets serieuzer dan de gewone statham filmquote:Op zondag 4 september 2011 00:55 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Genoeg actie maar dit keer niet echte vechtscenes, meer hard politiewerk
Zoals het op het plaatje staat lijkt het wel een topper. Ik heb hem ook gezien. Ik vond er geen fuck aan. Een 5quote:Op maandag 5 september 2011 08:43 schreef PBateman1978 het volgende:
The Woman
[ afbeelding ]
Een op het eerste gezicht model-gezin wordt getest als de vader tijdens het jagen een verwilderde vrouw tegenkomt in het bos, en deze gevangen neemt om te heropvoeden.
Naarmate de film vordert blijken bepaalde familieleden net even wat gekker dan de vrouw uit het bos...
Horror-thriller met wat ''schokkende'' scenes, vond m kijkbaar maar niet meer dan dat.
6/10
Heb m ook gekeken nav dat soort quotes, vaak valt een film dan toch tegen.quote:Op maandag 5 september 2011 11:37 schreef AciD_Nightmare het volgende:
[..]
Zoals het op het plaatje staat lijkt het wel een topper.
tegenwoordig doen ze ook weleens een website quoten, en die website stelt dan totaal niks voor en heeft er waarschijnlijk betaald voor gekregen om iets goeds te schrijvenquote:Op maandag 5 september 2011 11:53 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Heb m ook gekeken nav dat soort quotes, vaak valt een film dan toch tegen.
heb ooit een dvd gezien in de videotheek met achterop "velen zeggen: beter dan pulp fiction"quote:Op maandag 5 september 2011 12:37 schreef planethugo het volgende:
[..]
tegenwoordig doen ze ook weleens een website quoten, en die website stelt dan totaal niks voor en heeft er waarschijnlijk betaald voor gekregen om iets goeds te schrijven
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |