Sorry hoor, maar ik blijf deze films gewoon leuk vinden. En Scrat met z'n eikeltje blijft leuk/aandoenlijk.quote:In het vervolg op Ice Age moeten Diego, Manny en Sid dit keer vluchten omdat hun ijswereld smelt. Onderweg maken ze veel vrienden en proberen samen te ontsnappen en iedereen in de vallei te waarschuwen voor deze ramp.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Desondanks goede film.
8
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De cheesy jokes houden de film een beetje overeind, het beschamende eindeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. nee.
5.5/10 (IMDB: 6.1/10)The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia
Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
Zodra ik de Shawshank Redemption bovenaan zag staan, dacht ik al wat een mislukte top 100quote:Op maandag 29 augustus 2011 08:21 schreef SnuggLe het volgende:
Allemaal natuurlijk ook even hier kijken bij de Fok Top 100 van dit jaar, die Gorro wederom fantastisch in elkaar heeft gezet. Kan je je to-watch lijstje weer aanvullen!
Want dat is geen goede afspiegeling van de filmliefhebbende samenleving? Het blijft een feit dat genoeg mensen die film zo goed vinden dat hij op veel lijsten nou eenmaal bovenaan komt te staan.quote:Op maandag 29 augustus 2011 08:43 schreef Roces18 het volgende:
[..]
Zodra ik de Shawshank Redemption bovenaan zag staan, dacht ik al wat een mislukte top 100
Dat zag je maar bij de release van the Dark Knight, die stond ook opeens op plek 1 omdat het allemaal pubertjes zijn die hun geliefde film een 10 geven en de rest allemaal een 1. Buiten dat om, is hebben ze vaak niet genoeg gezien om te stellen dat Shawshank Redemption op een komt.quote:Op maandag 29 augustus 2011 08:48 schreef picodealion het volgende:
[..]
Want dat is geen goede afspiegeling van de filmliefhebbende samenleving? Het blijft een feit dat genoeg mensen die film zo goed vinden dat hij op veel lijsten nou eenmaal bovenaan komt te staan.
Ja, wat een kapsones van die Amerikanenquote:Op zondag 28 augustus 2011 20:53 schreef Timo20 het volgende:
[..]
"An original series"![]()
![]()
Ook wel raar dat ze de achternaam van `t vermoorde meisje hetzelfde hebben gehouden als bij `t origineel....
Veel films in het imdb top250 lijstje vind ik ook ruk. Beyond ruk zelfs. En dan denk ik 'ha doorgestoken kaart!'. Maar den bezin ik weer en denk,. smaken verschillen en er lopen ind heel veel jostis rond die dat soort rukfilms als een independence day helemaal te-gek-gaaf vinden. Dus dan moet het wel kloppenquote:Op maandag 29 augustus 2011 09:05 schreef Roces18 het volgende:
[..]
Dat zag je maar bij de release van the Dark Knight, die stond ook opeens op plek 1 omdat het allemaal pubertjes zijn die hun geliefde film een 10 geven en de rest allemaal een 1. Buiten dat om, is hebben ze vaak niet genoeg gezien om te stellen dat Shawshank Redemption op een komt.
Shawshank is een ruk-film en je gaat me niet vertellen dat je die verkiest boven bijvoorbeeld The Godfather of Goodfellas
Ik had hier eigenlijk behoorlijk veel van verwacht maar hij viel me behoorlijk tegen. Vechtscene's waaren zeer ondermaats. Hij was beter geweest als deze film ergens in de middeleeuwen had afgespeeld en niet in de huidige tijd. Ik geef deze film een 5.5quote:De machtige, maar arrogante krijger Thor (Hemsworth) wakkert met zijn roekeloze acties een eeuwenoude oorlog aan. Thor’s vader Odin (Hopkins) verbant Thor naar de Aarde en hier wordt hij gedwongen tussen de normale bevolking te leven. Hij wordt verliefd op de jonge wetenschapper Jane (Portman). Terwijl zij een relatie ontwikkelen op Aarde beseft Thor wat het vergt om een echte held te zijn wanneer zijn aartsvijand duistere krachten van Asgard naar de Aarde stuurt.
Gisteravond deze maar even gekeken. En ik moet zeggen. Ik vond hem vet. Het is een mix van blairwitch en paranormal activity. Af en toe schrok ik me de tering. Goede setting ( verlaten mental hospital ) en natuurlijk wel in het donker kijken. Als je van horror houdt is dit een must see. Ik geef deze film een 8.quote:De crew van 'Grave Encounters', een reality show waarin ze op zoek gaan naar geesten, reist af naar een verlaten psychiatrische instelling, waar al jarenlang onverklaarbare dingen plaatsvinden. Om de show spectaculairder te maken sluiten ze zichzelf op in het gebouw om 's nachts gewapend met een camera op zoek te gaan naar bovennatuurlijke gebeurtenissen. Al snel doen ze de ontdekking dat ze het gebouw niet zomaar kunnen verlaten.
quote:Op [b]Beerfest (2006)
Film begint aardig, met lekker flauwe cheesy grappen, maar verzandt in een bijna ziekelijk chauvinistisch clicheplaatje, wat zoveel mogelijk schijnt te moeten shockeren, met een draak van een plotwending en andere voorspelbaarheid.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De cheesy jokes houden de film een beetje overeind, het beschamende eindeFilms als Beerfest zijn leuke films als je met een paar man onder het genot van een biertje film wil kijken. Lekker verstand op nul en kijken maar. Zo'n films kijk je mijn inziens dan ook niet als je filmavond hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. nee.
5.5/10 (IMDB: 6.1/10)
Gister Blitz en Dead man running gezien. Vermakelijk, maar weinig bijzonders. Het is ook dat een kameraad op bezoek was en dan kan ik beter geen art-house film kijken.
dat beweer ik toch ook niet?quote:Op maandag 29 augustus 2011 13:21 schreef Roces18 het volgende:
blitz & dead man running zijn geen art-house
quote:Op maandag 29 augustus 2011 13:17 schreef Waldheini het volgende:
[..]
Films als Beerfest zijn leuke films als je met een paar man onder het genot van een biertje film wil kijken. Lekker verstand op nul en kijken maar. Zo'n films kijk je mijn inziens dan ook niet als je filmavond hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 5% gewijzigd door Isis20 op 29-08-2011 15:31:26 ]geen.
quote:Op maandag 29 augustus 2011 15:00 schreef Isis20 het volgende:
Fifty Dead Men Walking![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Verbazingwekkend en verrassend geniaal! Eindelijk weer eens een film die ik toe wil voegen aan mijn 'deze film MOET ik op dvd hebben- collectie!'
"Fifty Dead Men Walking is a 2008 English-language crime thriller film written and directed by Kari Skogland. It is a loose adaptation of Martin McGartland's 1997 autobiography of the same name. It premiered in September 2008, and stars Jim Sturgess as Martin McGartland, an informant within the Provisional Irish Republican Army (IRA), and Ben Kingsley as Fergus, his British handler.
The film is set from 1987 until 1991, the time in which McGartland acted as an undercover informant within the IRA during The Troubles. In 1991 his cover was blown and he was kidnapped by the IRA, although he later escaped and went into hiding."
Loved every minute of it. Mede door het geloofwaardige acteerwerk en de goede verhaallijn. 8.5/10 *
[ afbeelding ]Hmmm nog nooit van gehoord. Vanavond maar eens opzettenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Phew, ik ben niet de enige. Idd een trage film en wist me niet te pakken. Er gebeurt vrij weinig.quote:Op maandag 29 augustus 2011 12:01 schreef El_Matador het volgende:
The Virgin Suicides (1999)
Lost in Translation viel me nogal tegen; ondanks het zeer aansprekende thema vond ik het te traag en te "vrouwelijk".
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |