Ik heb hem gekeken maar ik vond hem 'oke.'quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 11:56 schreef Isis20 het volgende:
[..]
Bedankt voor de tip, deze ga ik vanavond kijken!
begrijp me niet verkeerd, het is gewoon een toffe film die erg vermaakt...quote:Op zaterdag 3 september 2011 00:45 schreef Weakling het volgende:
[..]
Ach zo! Dan snap ik 'm
[..]
Had ik een hoger cijfer verwacht. Zo zie je maar dat cijfers ook best subjectief zijn.
Misschien heeft het met smaak te maken en het genre.quote:Op zaterdag 3 september 2011 11:06 schreef Isis20 het volgende:
[..]
Ik heb hem gekeken maar ik vond hem 'oke.'
Na deze samenvatting had ik eigenlijk verwacht dat hij 'wauw' zou zijn maar dat viel tegen.
Het wist me niet echt te raken...
zit er lekker veelactie in net als andere statham films?quote:Op zaterdag 3 september 2011 21:11 schreef Roces18 het volgende:
Blitz
[ afbeelding ]
Jason Statham zien we hier weer eens als een vechtmachine net zoals al zijn andere films.
Goede montage en opzwepend muziek maken de film een stuk aangenamer om naar te kijken hoewel je het hele verhaal al na een kwartier weet. Niks verrassends of origineels maar er zitten zeker een paar leuke momenten in, en de film is lekker rauw. Jason Statham en zijn sidekick doen hun werk goed en maken er een leuke film van.
7,5
Genoeg actie maar dit keer niet echte vechtscenes, meer hard politiewerkquote:Op zaterdag 3 september 2011 23:17 schreef casper019 het volgende:
[..]
zit er lekker veelactie in net als andere statham films?
gewoon standaard verhaal maar lekker veel over de top actie??
Inderdaad, zitten wel af en toe vechtscene's in maar het is iets serieuzer dan de gewone statham filmquote:Op zondag 4 september 2011 00:55 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Genoeg actie maar dit keer niet echte vechtscenes, meer hard politiewerk
Zoals het op het plaatje staat lijkt het wel een topper. Ik heb hem ook gezien. Ik vond er geen fuck aan. Een 5quote:Op maandag 5 september 2011 08:43 schreef PBateman1978 het volgende:
The Woman
[ afbeelding ]
Een op het eerste gezicht model-gezin wordt getest als de vader tijdens het jagen een verwilderde vrouw tegenkomt in het bos, en deze gevangen neemt om te heropvoeden.
Naarmate de film vordert blijken bepaalde familieleden net even wat gekker dan de vrouw uit het bos...
Horror-thriller met wat ''schokkende'' scenes, vond m kijkbaar maar niet meer dan dat.
6/10
Heb m ook gekeken nav dat soort quotes, vaak valt een film dan toch tegen.quote:Op maandag 5 september 2011 11:37 schreef AciD_Nightmare het volgende:
[..]
Zoals het op het plaatje staat lijkt het wel een topper.
tegenwoordig doen ze ook weleens een website quoten, en die website stelt dan totaal niks voor en heeft er waarschijnlijk betaald voor gekregen om iets goeds te schrijvenquote:Op maandag 5 september 2011 11:53 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Heb m ook gekeken nav dat soort quotes, vaak valt een film dan toch tegen.
heb ooit een dvd gezien in de videotheek met achterop "velen zeggen: beter dan pulp fiction"quote:Op maandag 5 september 2011 12:37 schreef planethugo het volgende:
[..]
tegenwoordig doen ze ook weleens een website quoten, en die website stelt dan totaal niks voor en heeft er waarschijnlijk betaald voor gekregen om iets goeds te schrijven
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |