Ik ben ook wel baasquote:Op donderdag 18 augustus 2011 18:14 schreef coban het volgende:
[ afbeelding ]
Hier kan je lekker babbelen over van alles en nog wat.
Zonder zorgen om offtopic te gaan.
Komt allen lekker kletsen!
en ik ben baas en jullie niet
quote:Op donderdag 18 augustus 2011 18:19 schreef coban het volgende:
Ik haat liefde
Vanaf nu moet iedereen elkaar haten. Deen de
wordt geboycot.
quote:Op donderdag 18 augustus 2011 18:19 schreef Plastic_zak het volgende:
Ik heb genoeg liefde voor jullie allemaal hoormaar coban krijgt iets meer
Ja maar in de ramadan moet je lief tegen iedereen doenquote:Op donderdag 18 augustus 2011 18:19 schreef coban het volgende:
Ik haat liefde
Vanaf nu moet iedereen elkaar haten. Deen de
wordt geboycot.
Maar als de ramadan over is blijf je toch lief tegen mij?quote:Op donderdag 18 augustus 2011 18:20 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Ja maar in de ramadan moet je lief tegen iedereen doen
Nee, dan ben ik weer een bitch.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 18:21 schreef moosh11 het volgende:
[..]
Maar als de ramadan over is blijf je toch lief tegen mij?
Shit.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 18:20 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Ja maar in de ramadan moet je lief tegen iedereen doen
Waaromquote:Op donderdag 18 augustus 2011 18:21 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Nee, dan ben ik weer een bitch.
Nee gewoon negeerstand, is het ergste.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 18:22 schreef moosh11 het volgende:
[..]
WaaromIk geef je zoveel liefde en na de ramadan ga je me behandalen als oud vuil?
Aight1 ook en dimens ook. Maar dat zijn naaiers en zijn geen fulltime vriends.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 18:21 schreef Plastic_zak het volgende:
Dit is een coban , MarokkaanseKip, moosh11 en Plastic_zak SC geworden![]()
amenth is met een m3 tegen een boom gereden.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 18:22 schreef coban het volgende:
[..]
Aight1 ook en dimens ook. Maar dat zijn naaiers en zijn geen fulltime vriends.
WAAR IS AMENTH IK MIS HEM
Neequote:Op donderdag 18 augustus 2011 18:26 schreef Plastic_zak het volgende:
Iemand nog bazentopics gelezen vandaag ?
Deeltje 35 was ook prachtig omdat jij de lapo hadquote:Op donderdag 18 augustus 2011 18:27 schreef coban het volgende:
Jawel. Deze: [Vakantie SC] #36 FOK!vriendjes de TT is weer goed
WANT DAAR BEN IK DE TS VAN HIHI HAHA HOHO
Ja dat komt natuurlijk doorr jouquote:Op donderdag 18 augustus 2011 18:28 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Deeltje 35 was ook prachtig omdat jij de lapo had
Nog nietquote:Op donderdag 18 augustus 2011 18:30 schreef MarokkaanseKip het volgende:
OMG IS HET BIJ JULLIE OOK ZO KAPOTDONKER INEENS
Zet dan een lamp aan !!!IEINZINEquote:Op donderdag 18 augustus 2011 18:30 schreef MarokkaanseKip het volgende:
Neeequote:Op donderdag 18 augustus 2011 18:30 schreef MarokkaanseKip het volgende:
Straks bij jou ook, fuck yeahquote:Op donderdag 18 augustus 2011 18:32 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Moet je maar niet in Limburg wonen
quote:Op donderdag 18 augustus 2011 18:31 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Nee, dit is de pre-duisternis van 2012
Ik heb nog tijd om te vluchtenquote:Op donderdag 18 augustus 2011 18:33 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Straks bij jou ook, fuck yeah
Ken ik niet, effe luisterenquote:Op donderdag 18 augustus 2011 18:32 schreef Hitmewithmusic_ het volgende:
Ik vind dit zo'n mooi liedje he.
Waar is jou gangstershizzle danquote:Op donderdag 18 augustus 2011 18:34 schreef coban het volgende:
Mensen die niet wonen in een gangsterlijke provincie.![]()
Den haag, rdam, utrecht of adam?quote:Op donderdag 18 augustus 2011 18:34 schreef coban het volgende:
Mensen die niet wonen in een gangsterlijke provincie.![]()
Het volproppen? Dacht t al jaquote:Op donderdag 18 augustus 2011 18:34 schreef MarokkaanseKip het volgende:
Dit is ernstig.Ik overdrijf niet!!!1
Ik benn je buurmanquote:Op donderdag 18 augustus 2011 18:34 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Waar is jou gangstershizzle dan
Wedden van welquote:Op donderdag 18 augustus 2011 18:35 schreef Plastic_zak het volgende:
Ik hoef niet te vluchten, want het zware weer komt niet in Zuid-Holland
Dat liegen ze, de makers van buienradar zijn allemaal zuid-hollanders daaromquote:Op donderdag 18 augustus 2011 18:36 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Nee hoor, kijk buienradar maar. Het rode gebied gaat richting Duitsland
Omg nu wil ik je helemaalquote:Op donderdag 18 augustus 2011 18:36 schreef coban het volgende:
Maar hey. Nu MK doodgaat ben ik wel blij ja. Nu word ik nog meer baas.
Ja. Was een geheim eerst, ik probeer het subtiel te brengen weetje. Kanaleneiland is best nice he.quote:
Je bent niet uitgenodigd op mn begrafenisquote:Op donderdag 18 augustus 2011 18:36 schreef coban het volgende:
Maar hey. Nu MK doodgaat ben ik wel blij ja. Nu word ik nog meer baas.
Je hebt ons doorquote:Op donderdag 18 augustus 2011 18:36 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Dat liegen ze, de makers van buienradar zijn allemaal zuid-hollanders daarom
Daar woon ik helemaal nietquote:Op donderdag 18 augustus 2011 18:37 schreef coban het volgende:
[..]
Ja. Was een geheim eerst, ik probeer het subtiel te brengen weetje. Kanaleneiland is best nice he.
Welles.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 18:37 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Je bent niet uitgenodigd op mn begrafenis![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Wat lief! Maar waar ga jij dan slapen? Op de bank?quote:Op donderdag 18 augustus 2011 18:38 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Daar woon ik helemaal niet
Ik heb nog wel plek in mijn bedje voor je
veize necroquote:Op donderdag 18 augustus 2011 18:38 schreef muhahaha het volgende:
Ik ga MK strakkies weer opgraven voor wat extra pleziertjes![]()
![]()
Neequote:Op donderdag 18 augustus 2011 18:38 schreef coban het volgende:
[..]
Wat lief! Maar waar ga jij dan slapen? Op de bank?
Necrofiel.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 18:38 schreef muhahaha het volgende:
![]()
Necrofielenquote:Op donderdag 18 augustus 2011 18:38 schreef muhahaha het volgende:
![]()
Maar ik ben speciaal.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 18:38 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Nee, en je krijgt ook geen eerbetoon
Zoek maar een opblaaspop ofzoquote:Op donderdag 18 augustus 2011 18:40 schreef muhahaha het volgende:
Meteen die conclusie he... ik heb iemand nodig in mijn wagen om te carpoolen
Die wordt al voor iets anders gebruiktquote:Op donderdag 18 augustus 2011 18:40 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Zoek maar een opblaaspop ofzo
Jij:quote:Op donderdag 18 augustus 2011 18:41 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Die wordt al voor iets anders gebruikt
Van mijne ook iet maar doe stiekemquote:Op donderdag 18 augustus 2011 18:42 schreef coban het volgende:
Van mijn mama mag ik niet in dit soort vieze topics posten
Jij bent een vies meneertje. MK is helemaal overstuur nu.quote:
Het spijt me, hoe kan ik het goedt maken?quote:Op donderdag 18 augustus 2011 18:44 schreef coban het volgende:
[..]
Jij bent een vies meneertje. MK is helemaal overstuur nu.
Woow vet slim, dan doe ik ook stiekem. Had ik niet aan gedacht man.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 18:43 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Van mijne ook iet maar doe stiekem
Door niet zo eng te zijn en geen dt fouten meer te maken.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 18:44 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Het spijt me, hoe kan ik het goedt maken?
Geef MK en mij 500.000 euro dan gaan wij winkelen en is alles goedt.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 18:44 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Het spijt me, hoe kan ik het goedt maken?
Coban zoekt sugardaddyquote:Op donderdag 18 augustus 2011 18:45 schreef coban het volgende:
[..]
Geef MK en mij 500.000 euro dan gaan wij winkelen en is alles goedt.
Wejow golddiggeractie enzo.
Waarom zeg je dit nooit tegen amenthquote:Op donderdag 18 augustus 2011 18:45 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
en geen dt fouten meer te maken.
omdat de dt fouten niet het ergste zijn bij hemquote:Op donderdag 18 augustus 2011 18:46 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Waarom zeg je dit nooit tegen amenth
wiesdaquote:Op donderdag 18 augustus 2011 18:47 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Omdat niemand geld wilt doneren aan Edwin
Kut MKquote:Op donderdag 18 augustus 2011 18:46 schreef muhahaha het volgende:
Ik doe wel wat MK zegt.
Coban is een vieze hebbert
5 ton eisen op een forum en dat een goede deal noemenquote:Op donderdag 18 augustus 2011 18:47 schreef coban het volgende:
[..]
Kut MKkijk ik had zo'n goede deal komt zij met haar vredesbesprekingen.
quote:Op donderdag 18 augustus 2011 18:47 schreef coban het volgende:
[..]
Kut MKkijk ik had zo'n goede deal komt zij met haar vredesbesprekingen.
Voor mij alleen positief, of niet?quote:Op donderdag 18 augustus 2011 18:49 schreef muhahaha het volgende:
[..]
5 ton eisen op een forum en dat een goede deal noemen
Alleen als je eckte allochtoon bent, want bij hen kan ik dat wel begrijpenquote:Op donderdag 18 augustus 2011 18:47 schreef muhahaha het volgende:
ok ik duss slegt tiepe jij geen comentar?
Oh.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 18:47 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Help Edwin aan nieuwe apparatuur ha ha
Nee joh.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 18:50 schreef coban het volgende:
[..]
Voor mij alleen positief, of niet?
No kidding, echt.straks gaan jullie nog echt denken dat ik zo'n wijf ben
Neh ik weet dat je een geintje maaktquote:Op donderdag 18 augustus 2011 18:50 schreef coban het volgende:
[..]
Voor mij alleen positief, of niet?
No kidding, echt.straks gaan jullie nog echt denken dat ik zo'n wijf ben
Mensen van 48 op FOK!quote:Op donderdag 18 augustus 2011 18:55 schreef coban het volgende:
[..]
Hij is 48.daar gaan al mijn dromen
Dat is wel 30 jaar ouderquote:Op donderdag 18 augustus 2011 18:56 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Mensen van 48 op FOK!x 901
Coban, i am your father!quote:Op donderdag 18 augustus 2011 18:57 schreef coban het volgende:
[..]
Dat is wel 30 jaar ouder. Hij kon mijn overgrootpapa wel zijn.
quote:Op donderdag 18 augustus 2011 18:57 schreef coban het volgende:
[..]
Dat is wel 30 jaar ouder. Hij kon mijn overgrootpapa wel zijn.
Haha uit die filmquote:Op donderdag 18 augustus 2011 18:58 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Coban, i am your father!
ow laat maar die quote zegt je niks![]()
![]()
Jouw reactiequote:Op donderdag 18 augustus 2011 18:58 schreef coban het volgende:
[..]
Je als puber ouder voelen dan je leeftijd.
Echt hequote:Op donderdag 18 augustus 2011 19:00 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
tong80 komt wel over als een 13-jarige
Al mijn reactiesquote:
quote:Op donderdag 18 augustus 2011 18:58 schreef Ouqz het volgende:
[..]
amenth, Gulmez en coban. Er zit telkens wat tijd tussen hun posts. Snel even uitloggen en inloggen.
Valt mee dacht dat je een NL opa was die z'n laatste jaren in een stoffig bejaardentehuis doorbracht.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 19:02 schreef coban het volgende:
[..]
Al mijn reactiesooit een serieuze tegengekomenn?
Kijk op fok ben ik zogenaamd een 18 jarig turks lief (ahum) meisje, maar in het echt ben ik een nederlandse zakenman van 40 die 3 keer in de week in het buitenland zit.
Amenth knows, you know.
Het is amenth en Gulmezquote:Op donderdag 18 augustus 2011 19:06 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Woot.![]()
Amenth en gulmez zijn denk ik geen kloons anders waren ze allang verbannen
Het spijt mequote:Op donderdag 18 augustus 2011 19:08 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Het is amenth en Gulmez. <- je was het puntje vergeten
Ja dat zei die zelf ook eerst.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 19:08 schreef coban het volgende:
Gulmez is een kloon van zwollesjappie, die van chanant. Amenth is gewoon amenth. En ik, ik ben onkloonbaar.
Ja.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 19:09 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Het spijt me
Een smiley is toch ook een punt ?
chanantquote:Op donderdag 18 augustus 2011 19:08 schreef coban het volgende:
Gulmez is een kloon van zwollesjappie, die van chanant. Amenth is gewoon amenth. En ik, ik ben onkloonbaar.
ooh ik dacht de username chanant.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 19:11 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Stijve door chimeid op werk.. chanant
quote:Op donderdag 18 augustus 2011 19:12 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
ooh ik dacht de username chanant.Dat topic ken ik idd ja.
Ze kunnen best aardig zijn.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 19:16 schreef Plastic_zak het volgende:
Wat een trieste figuren zijn die Turkentrolls toch
quote:Op donderdag 18 augustus 2011 19:17 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Ze kunnen best aardig zijn.
Wahaha dnakjen XDXDquote:
Ook wederzijdsquote:Op donderdag 18 augustus 2011 19:22 schreef Trollscience het volgende:
RoburttIk houd van je maat (nohomo)
Gisteravond en vanmorgenquote:Op donderdag 18 augustus 2011 19:23 schreef Roburtt het volgende:
[..]
Ook wederzijds
al gefapt mister?
Vreemdquote:Op donderdag 18 augustus 2011 19:23 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Tegen mij doet Gulmez wel aardig.
Ik overwin.quote:
Valt mee denk ik.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 19:24 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
VreemdHij haat de rest van FOK!
De wedstijd is ook niet zolang mogelijk niet fappen, de wedstrijd is geen pr0n kijken. Maar toch ga ik proberen een maand niet te fappenquote:
Eensquote:Op donderdag 18 augustus 2011 19:25 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Valt mee denk ik.Komt door de reacties die hij op z'n topics krijgt
Maar hij mag niet haten op coban.
Ja was op mobiel sorry het spijt me vergeef je het zeg maar ja oke dan is het goed.quote:
Weet ik. maaar fappen zonder pr0nquote:Op donderdag 18 augustus 2011 19:25 schreef Trollscience het volgende:
[..]
De wedstijd is ook niet zolang mogelijk niet fappen, de wedstrijd is geen pr0n kijken. Maar toch ga ik proberen een maand niet te fappen
Neen. Ik fap wel vaker zonder pr0n, als ik in bed lig bijvoorbeeld. Daar is niets abnormaals aan hoorquote:Op donderdag 18 augustus 2011 19:26 schreef Roburtt het volgende:
[..]
Weet ik. maaar fappen zonder pr0n
En gefappt worden, telt dat?
En dan al je liefdesnectar op de dekensquote:Op donderdag 18 augustus 2011 19:27 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Neen. Ik fap wel vaker zonder pr0n, als ik in bed lig bijvoorbeeld. Daar is niets abnormaals aan hoor![]()
Believe it or not, tegen mij zijn ze ook aardig. Ze zijn alleen nu, zegmaar, in hun haatperiode.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 19:23 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Tegen mij doet Gulmez wel aardig.
quote:Op donderdag 18 augustus 2011 19:27 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Neen. Ik fap wel vaker zonder pr0n, als ik in bed lig bijvoorbeeld. Daar is niets abnormaals aan hoor![]()
quote:
Nee hoor, op mijn volmaakte buikjequote:Op donderdag 18 augustus 2011 19:27 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
En dan al je liefdesnectar op de dekens
Ongesteld heet dat toch?quote:Op donderdag 18 augustus 2011 19:28 schreef coban het volgende:
[..]
Believe it or not, tegen mij zijn ze ook aardig. Ze zijn alleen nu, zegmaar, in hun haatperiode.
Eet je het dan op ?quote:Op donderdag 18 augustus 2011 19:28 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Nee hoor, op mijn volmaakte buikje
overheen gelezenquote:
Serieus? Niet verwacht.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 19:28 schreef coban het volgende:
[..]
Believe it or not, tegen mij zijn ze ook aardig. Ze zijn alleen nu, zegmaar, in hun haatperiode.
kloon van Rockiejjquote:Op donderdag 18 augustus 2011 19:29 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Nee, dan pak ik mijn sokken en veeg ik het van mijn buik af.
viessss patrickquote:Op donderdag 18 augustus 2011 19:29 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Nee, dan pak ik mijn sokken en veeg ik het van mijn buik af.
Deze reactiequote:Op donderdag 18 augustus 2011 19:27 schreef DrDentz het volgende:
[..]
'Paar turken'.. maar ze maken wel lawaai voor 100. Heel FOK! zit onder de Turkse vlaggen en plaatjes van Ata de Opperturk ofzo. Ik denk ook niet dat we er iets aan kunnen of moeten doen, ik constateer alleen dat de lol van FOK! er wel een beetje af is zo.
Haha eerst heel aardig enzo, maar omdat ik zei dat ik geen ataturkliefhebber was werd amenth boos en fokte gulmez op met nepturk schande dit datquote:Op donderdag 18 augustus 2011 19:29 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Serieus? Niet verwacht.
Maar waarom doen ze dat dan.
WEG UIT DIT TOPIC JIJ! er zitten minderjarigen hier en vies gepraat kan echt niet hoor.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 19:31 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Hoe ruim jij je fapsel dan op
Ik laat het opdrogen, en de volgende dag pulk ik het onder de douche wegquote:Op donderdag 18 augustus 2011 19:31 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Hoe ruim jij je fapsel dan op
Ow, ik roep altijd de hond erbijquote:Op donderdag 18 augustus 2011 19:32 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Ik laat het opdrogen, en de volgende dag pulk ik het onder de douche weg
Omg zo raar.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 19:31 schreef coban het volgende:
[..]
Haha eerst heel aardig enzo, maar omdat ik zei dat ik geen ataturkliefhebber was werd amenth boos en fokte gulmez op met nepturk schande dit daten wel steeds excuses en daarna weer gezeik.
Muhahaha: geen ideeis dat het misschien?
Het is hontquote:Op donderdag 18 augustus 2011 19:32 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ow, ik roep altijd de hond erbij
Ja en dan?quote:Op donderdag 18 augustus 2011 19:32 schreef muhahaha het volgende:
Misschien moet de overheid Turkijforum.nl gaan subsidieren![]()
![]()
Net als Marokko forum enzo jeweet
Ja echt he.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 19:32 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Omg zo raar.Alsof alle Turken voorstander van ataturk moeten zijn, lekker boeiend.
Dus iedere nationaliteit moet optyfen naar z'n eigen forum?quote:
Ik ben minderjarig hoor.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 19:32 schreef coban het volgende:
[..]
WEG UIT DIT TOPIC JIJ! er zitten minderjarigen hier en vies gepraat kan echt niet hoor.
Douche jij iedere dag dan?quote:Op donderdag 18 augustus 2011 19:32 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Ik laat het opdrogen, en de volgende dag pulk ik het onder de douche weg
Ik trollde vroeger wel eens op marokko.nlquote:Op donderdag 18 augustus 2011 19:36 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Dus iedere nationaliteit moet optyfen naar z'n eigen forum?
Ik zat ook op marokko.nl en nu hier, u mad?
Hahaha seri? Wat was je username.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 19:36 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Ik trollde vroeger wel eens op marokko.nl
Jaquote:Op donderdag 18 augustus 2011 19:36 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Ik ben minderjarig hoor.
[..]
Douche jij iedere dag dan?
Weet ik niet meer, ik had een paar accounts gemaakt omdat ik steeds een ban kreegquote:Op donderdag 18 augustus 2011 19:37 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Hahaha seri? Wat was je username.
In welk subforum? Nieuws en actualiteiten?quote:Op donderdag 18 augustus 2011 19:38 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Weet ik niet meer, ik had een paar accounts gemaakt omdat ik steeds een ban kreeg
Om de dag. Wat is daar mis mee? Iedere dag douchen is slecht voor je huid. Hoor jij als vrouw te wetenquote:
Nee hoor, niets slechts aan. Elke dag je haar wassen wel.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 19:39 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Om de dag. Wat is daar mis mee? Iedere dag douchen is slecht voor je huid. Hoor jij als vrouw te weten
Ik hergebruik het waterquote:Op donderdag 18 augustus 2011 19:39 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Om de dag. Wat is daar mis mee? Iedere dag douchen is slecht voor je huid. Hoor jij als vrouw te weten
Potato, potatto.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 19:39 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Nee hoor, niets slechts aan. Elke dag je haar wassen wel.
quote:
Allemaal eigenlijk wel, maar vooral jongeren en relatiesquote:Op donderdag 18 augustus 2011 19:38 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
In welk subforum? Nieuws en actualiteiten?
Haha oke, daar kwam ik toch bijna nooit.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 19:40 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Allemaal eigenlijk wel, maar vooral jongeren en relaties
Ook niet op hababam?quote:Op donderdag 18 augustus 2011 19:41 schreef coban het volgende:
Nog nooit op een ander forum actief geweestwilde eigenlijk ook geen account hier maken
Nee nooitquote:Op donderdag 18 augustus 2011 19:42 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Ook niet op hababam?En waarom account aangemaakt dan.
Ja als je elke dag hard staat te boenen denk het wel.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 19:43 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Betekent: Wat maakt het uit, is toch hetzelfde
quote:Op donderdag 18 augustus 2011 19:44 schreef coban het volgende:
[..]
Nee nooitkom er ook nooit
Weetje waarom? Zodat ik gebruik kon maken van desmiley. Echt alleen daarom.
was echt verliefd op die smiley.
![]()
quote:Op donderdag 18 augustus 2011 19:47 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Ja als je elke dag hard staat te boenen denk het wel.
Ik had eens een keer een meisje gezien die de smileyquote:Op donderdag 18 augustus 2011 19:48 schreef MarokkaanseKip het volgende:
Ik heb deze ook op msn >
En niet FOK!kers begrijpen die niet.
Op een fotow nie???quote:Op donderdag 18 augustus 2011 19:48 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Ik had eens een keer een meisje gezien die de smileygebruikte en niet op FOK! zat
Soms op whatsapp ofzo wil ikquote:Op donderdag 18 augustus 2011 19:48 schreef MarokkaanseKip het volgende:
Ik heb deze ook op msn >
En niet FOK!kers begrijpen die niet.
Waarom geef jij geen antwoord op mijn vraag?quote:Op donderdag 18 augustus 2011 19:49 schreef amenth het volgende:
you see them 24 spinnin I earnt them
Cewl.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 19:48 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Ik had eens een keer een meisje gezien die de smileygebruikte en niet op FOK! zat
True that.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 19:49 schreef coban het volgende:
[..]
Soms op whatsapp ofzo wil ikdoen ofzo maar dan denk ik nee niet doen they wont understand
Maargebruikt iedereen wel, maar dan in getypt.
Haha ik wilde eigenlijk wat anders typen maar toen toch maar zo en had geen zin om te verwijderenquote:
Ik heb je niet gequotequote:Op donderdag 18 augustus 2011 19:51 schreef coban het volgende:
[..]
Haha ik wilde eigenlijk wat anders typen maar toen toch maar zo en had geen zin om te verwijderenik hoopte dat niemand het zou zien
2 minuten geleden. Too late, buddy.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 19:58 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ok wanneer starten de cursussen?![]()
![]()
Kusjes zijn vies man. Iewl gewoon.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 20:00 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
coban wilt mij geen kusje geven
Knuffel danquote:Op donderdag 18 augustus 2011 20:01 schreef coban het volgende:
[..]
Kusjes zijn vies man. Iewl gewoon.
Kut weer gemistquote:Op donderdag 18 augustus 2011 20:00 schreef coban het volgende:
[..]
2 minuten geleden. Too late, buddy.
Ik wil welquote:Op donderdag 18 augustus 2011 20:00 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
coban wilt mij geen kusje geven
Yo plastic! Trollscience wilt een kusje aan jou geven!quote:
What am I reading ????quote:Op donderdag 18 augustus 2011 20:04 schreef amenth het volgende:
welke vraag en wanneer gef jij dat normaal antw als ik wt vraag
Ik geef altijd normaal antwoord.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 20:04 schreef amenth het volgende:
quote:Op donderdag 18 augustus 2011 20:04 schreef amenth het volgende:
Doe ik soms hoor.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 20:04 schreef Plastic_zak het volgende:
MarokkaanseKip, waarom gebruik jij nooit een PI?
wtf is dat praat toch is normaalquote:Op donderdag 18 augustus 2011 20:04 schreef coban het volgende:
[..]
Ik geef altijd normaal antwoord.
Mijn vraag was: wil jij mijn BFF zijn?
Wil jij niet mijn Best Friend Forever zijn?quote:Op donderdag 18 augustus 2011 20:06 schreef amenth het volgende:
[..]
wtf is dat praat toch is normaal
Zeg jijquote:Op donderdag 18 augustus 2011 20:06 schreef amenth het volgende:
[..]
wtf is dat praat toch is normaal
Nu had ik me erop verheugtquote:Op donderdag 18 augustus 2011 20:06 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Oh wacht, je bent 14. Laat maar, ik wil geen problemen met de politie
Je was een letter vergetenquote:Op donderdag 18 augustus 2011 20:07 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Nu had ik me erop verheugt
Ik ben geen vrienden met chs. Als je dat al benquote:Op donderdag 18 augustus 2011 20:07 schreef coban het volgende:
[..]
Wil jij niet mijn Best Friend Forever zijn?
Watthefuck is chs?quote:Op donderdag 18 augustus 2011 20:09 schreef amenth het volgende:
[..]
Ik ben geen vrienden met chs. Als je dat al ben
SHSHSHSHAJAJAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHquote:Op donderdag 18 augustus 2011 20:11 schreef Plastic_zak het volgende:
Het is hier ook donker geworden
Allemaal jouw schuldquote:Op donderdag 18 augustus 2011 20:14 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
SHSHSHSHAJAJAHAHAHAHAHAHAHAHAHAH
Spastisch?quote:Op donderdag 18 augustus 2011 20:14 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
SHSHSHSHAJAJAHAHAHAHAHAHAHAHAHAH
Lekker voor je.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 20:14 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Allemaal jouw schuld, en een beetje van de overheid.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |