Dus iedere nationaliteit moet optyfen naar z'n eigen forum?quote:
Ik ben minderjarig hoor.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 19:32 schreef coban het volgende:
[..]
WEG UIT DIT TOPIC JIJ! er zitten minderjarigen hier en vies gepraat kan echt niet hoor.
Douche jij iedere dag dan?quote:Op donderdag 18 augustus 2011 19:32 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Ik laat het opdrogen, en de volgende dag pulk ik het onder de douche weg
Ik trollde vroeger wel eens op marokko.nlquote:Op donderdag 18 augustus 2011 19:36 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Dus iedere nationaliteit moet optyfen naar z'n eigen forum?
Ik zat ook op marokko.nl en nu hier, u mad?
Hahaha seri? Wat was je username.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 19:36 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Ik trollde vroeger wel eens op marokko.nl
Jaquote:Op donderdag 18 augustus 2011 19:36 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Ik ben minderjarig hoor.
[..]
Douche jij iedere dag dan?
Weet ik niet meer, ik had een paar accounts gemaakt omdat ik steeds een ban kreegquote:Op donderdag 18 augustus 2011 19:37 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Hahaha seri? Wat was je username.
In welk subforum? Nieuws en actualiteiten?quote:Op donderdag 18 augustus 2011 19:38 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Weet ik niet meer, ik had een paar accounts gemaakt omdat ik steeds een ban kreeg
Om de dag. Wat is daar mis mee? Iedere dag douchen is slecht voor je huid. Hoor jij als vrouw te wetenquote:
Nee hoor, niets slechts aan. Elke dag je haar wassen wel.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 19:39 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Om de dag. Wat is daar mis mee? Iedere dag douchen is slecht voor je huid. Hoor jij als vrouw te weten
Ik hergebruik het waterquote:Op donderdag 18 augustus 2011 19:39 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Om de dag. Wat is daar mis mee? Iedere dag douchen is slecht voor je huid. Hoor jij als vrouw te weten
Potato, potatto.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 19:39 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Nee hoor, niets slechts aan. Elke dag je haar wassen wel.
quote:
Allemaal eigenlijk wel, maar vooral jongeren en relatiesquote:Op donderdag 18 augustus 2011 19:38 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
In welk subforum? Nieuws en actualiteiten?
Haha oke, daar kwam ik toch bijna nooit.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 19:40 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Allemaal eigenlijk wel, maar vooral jongeren en relaties
Ook niet op hababam?quote:Op donderdag 18 augustus 2011 19:41 schreef coban het volgende:
Nog nooit op een ander forum actief geweestwilde eigenlijk ook geen account hier maken
Nee nooitquote:Op donderdag 18 augustus 2011 19:42 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Ook niet op hababam?En waarom account aangemaakt dan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |